Κυριακή, 19-ΜΑ-2024, 5:44 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Διάφορα Ντοκουμέντα » Η προδοσία του Ιούδα
Η προδοσία του Ιούδα
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 20-ΙΟΥ-2011, 11:41 PM | Message # 61
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Πω Πω , οσο παει και χειροτερευει η κατασταση !!

Η δική μας ή του Θεού; biggrin happy


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Τετάρτη, 20-ΙΟΥ-2011, 11:51 PM | Message # 62
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Του χριστου !!
Του θεου (των εβραιων) ηταν χαλια μαυρα !!!! groupjump evil


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ

Message edited by Θνητος - Τετάρτη, 20-ΙΟΥ-2011, 11:51 PM
 
margaritaDate: Πέμπτη, 21-ΙΟΥ-2011, 1:33 AM | Message # 63
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Πραγματι δεν αναφερεται το ονομα του ορους και στις ταινιες επικρατει μια ηρεμια με την μονη εξαιρεση τον βαραβα νομιζω που του ζητα να ηγηθει της επαναστασης εναντιων των ρωμαιων αλλα και αυτο περναει στα ψηλα γραμματα και δεν το εντοπιζει ο θεατης.αυτο που δεν καταλαβα ειναι αν τελικα ο ηρωδης ζουσε η οχι οταν γεννηθηκε ο χριστος γιατι γραφεις οτι πεθανε το 4 πχ.τωρα αν ο ιουδας απο τα γαμαλα ειναι πατερας του χριστου πρεπει ο γυιος του να τον απογοητευσε γιατι ενω αυτος ηταν ανταρτης στο βουνο ο γυιος του ηταν της διαλογικης συζητησης. αναφερεις πιο πανω οτι στις ταινιες ενω υπαρχουν πολλα παιδια τα περισσοτερα ειναι αγορια και οχι κοριτσια ,τι θελεις να πεις με αυτο? παντως εχεις δικιο στο οτι οταν καποιος εσκεμμενα δεν αναφερει ορισμενα γεγονοτα κατι θελει να κρυψει.

Added (2011-07-21, 1:27 Am)
---------------------------------------------
μπερδευτηκα μαλον με το π.χ

Added (2011-07-21, 1:33 Am)
---------------------------------------------
ο ιουδας απο τα γαμαλα ξερεις αν ειχε καποια συγγενικη σχεση με τους γονεις η την οικογενεια του ιουδα του ισκαριωτη?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Πέμπτη, 21-ΙΟΥ-2011, 11:19 PM | Message # 64
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
τα περισσοτερα ειναι αγορια και οχι κοριτσια ,τι θελεις να πεις με αυτο?

Γίνεται φανερή η αντίληψη της Νέας Τάξης Πραγμάτων περί Πατριαρχικής κοινωνίας!

Quote (margarita)
ο ιουδας απο τα γαμαλα ξερεις αν ειχε καποια συγγενικη σχεση με τους γονεις η την οικογενεια του ιουδα του ισκαριωτη?

Ο Ιούδας ο Ισκαριώτης ήταν ανιψιός του Ιησού.

Για τον Ηρώδη τον Μέγα και τη γέννηση του Ιησού θα τα πούμε αργότερα. Εδώ τώρα θα σου δώσω ένα σύντομο ιστορικό γύρω από τον Ιούδα από τα Γάμαλα:

Ο Ιούδας από τα Γάμαλα, απόγονος του Δαυίδ, με δικαιώματα στον βασιλικό θρόνο της Ιουδαίας, ήταν γόνος μιας μακράς σειράς επαναστατών με τελευταίο τον πατέρα του Εζεκία που το 43 π.Χ. πέτυχε να απελευθερώσει μια σημαντική περιοχή στην βόρεια Παλαιστίνη, αλλά τελικά τον σταύρωσε ο Ηρώδης. Ο Ιούδας το 6 π.χ. σε συνεργασία με άλλους επαναστάτες ηγέτες δημιούργησε μία αυτόνομη εβραϊκή κυβέρνηση με έδρα τη Σεπφόριδα, την πρωτεύουσα της Γαλιλαίας, έκοψε νομίσματα με την επιγραφή ΕΒΡΑΪΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και κυβέρνησε έχοντας δίπλα του ως πνευματικό ηγέτη τον Ζαχαρία, πατέρα του Ιωάννη του αποκαλούμενου Βαπτιστή.

Οι Ρωμαϊκές λεγεώνες έπνιξαν στο αίμα και αυτή την επανάσταση και σταύρωσαν περίπου δύο χιλιάδες εξεγερμένους. Με αυτοκρατορικό νόμο όλοι οι κάτοικοι της Σεπφόριδας έγιναν δούλοι του Ρωμαϊκού κράτους. Ανάμεσά τους συγκαταλέγονταν η γυναίκα του Ιούδα, η Μαρία και φυσικά ο ίδιος ο Ιησούς. Πρόλαβαν όμως να δραπετεύσουν και να καταφύγουν στην Αίγυπτο ή την Βηθλεέμ!

Για να γίνει το ζήτημα περισσότερο κατανοητό πρέπει να πούμε ότι η Γαλιλαία δεν ήταν ο ήσυχος και ειρηνικός τόπος που παρουσιάζουν οι γραφές, όπως ανέφερα. Ανάμεσα στο 68 π.Χ. και το 6 μ.Χ. έγιναν σε αυτήν τριάντα έξη πολύνεκρες και καταστροφικές επαναστάσεις. Η σημαντικότερη υπήρξε η εξέγερση της Απογραφής το 6 μ.Χ. που οδήγησε και στη συντριβή της δωδεκάχρονης Εβραϊκής Δημοκρατίας του Ιούδα από τα Γάμαλα.

Τα πολιτικά κόμματα της εποχής, στενά συνδεδεμένα με αντίστοιχες θρησκευτικές αιρέσεις, έπλεκαν αδιάκοπες μηχανορραφίες για την επιβολή τους και δίσταζαν πολύ λίγο μπροστά στη δολοφονία ενός επικίνδυνου αντιπάλου. Σπουδαιότερα από αυτά ήσαν οι Φαρισαίοι, αντίπαλοι του σφετεριστή βασιλέα Ηρώδη αλλά ιδιαίτερα συντηρητικοί, οι Σαδουκκαίοι που εκπροσωπούσαν τους κύκλους των Ευγενών και δεν έδιναν ιδιαίτερη σημασία στους θρησκευτικούς τύπους, οι αυστηροί Εσσαίοι που τηρούσαν με ακρίβεια τον μωσαϊκό νόμο αλλά αρνιόνταν να μετάσχουν στις τελετές και μισούσαν την βία και τέλος οι Ζηλωτές που αποσχίσθηκαν από τους Εσσαίους και βρέθηκαν επικεφαλής στις περισσότερες εξεγέρσεις εναντίον των Ρωμαίων.

Οι Ζηλωτές ζούσαν μία κοινοβιακή ζωή, πίστευαν στην κοινοκτημοσύνη των αγαθών και είχαν σαν έδρα τους το Qumran στη Νεκρά Θάλασσα όπου βρέθηκε ένας μεγάλος αριθμός από χειρόγραφα που αποκαλύπτει την ιστορία τους, την προηγμένη γνώση τους και τον μεγάλο υλικό πλούτο που είχαν συγκεντρώσει για να χρηματοδοτούν τις επαναστάσεις τους.

Η εξουσία στα πλαίσιά τους ήταν πάντα δυαδική περιλαμβάνοντας έναν πολιτικό αρχηγό από την γενιά του Δαυίδ και έναν πνευματικό ηγέτη από τη γενιά του Ααρών. Εταίρος του Ιούδα από τα Γάμαλα ήταν ο Ζαχαρίας ή ραβίνος Σαδδόκ. Όταν τον διαδέχτηκε ο γιος του Ιησούς, εταίρος του υπήρξε ο Ιωάννης που εκτελέστηκε από τον Ηρώδη.

Αυτά τα λίγα προς το παρόν!

Υ/Γ.: Α... αν έχεις καιρό και δεν βαριέσαι διάβασε το νέο βιβλίο του site για τον Ιησού ΕΔΩ.
Το βιβλίο είναι εξαιρετικό με άριστη τεκμηρίωση!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Πέμπτη, 21-ΙΟΥ-2011, 11:20 PM
 
margaritaDate: Παρασκευή, 22-ΙΟΥ-2011, 5:49 PM | Message # 65
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ενταξει θα το διαβασω.

Added (2011-07-22, 5:40 PM)
---------------------------------------------

Quote (Αθηναίος)
Λέτε να μην υπήρξε προδοσία του Ιούδα; Να εφευρέθηκε όλη αυτή η υπόθεση περί τριάκοντα αργυρίων για να κολλήσει με κάτι από την εβραϊκή παράδοση; Μάλλον και… όχι μόνο!

τι ηταν αυτο το κατι απο την εβραικη παραδοση

Added (2011-07-22, 5:43 PM)
---------------------------------------------

Quote (Αθηναίος)
Ο Ιούδας από τα Γάμαλα, απόγονος του Δαυίδ, με δικαιώματα στον βασιλικό θρόνο της Ιουδαίας,

γι αυτο οναμαζαν τον χριστο βασιλια των ιουδαιων ,γιατι ηταν απο βασιλικη γενια?

Added (2011-07-22, 5:49 PM)
---------------------------------------------
στην εξεγερση της απογραφης σκοτωθηκε ο ιουδας ?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 22-ΙΟΥ-2011, 11:34 PM | Message # 66
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
γι αυτο οναμαζαν τον χριστο βασιλια των ιουδαιων ,γιατι ηταν απο βασιλικη γενια?

Ακριβώς!!!

Quote (margarita)
στην εξεγερση της απογραφης σκοτωθηκε ο ιουδας ?

Ναι, ο Ιούδας, ο πατέρας του Ιησού, συνελήφθη και σταυρώθηκε κατά την απογραφή..

Quote (margarita)
ενταξει θα το διαβασω.

Και δεν θα χάσεις, πίστεψέ με! Αν βρω και τα άλλα δύο βιβλία της σειράς του Ρόμπερτ Αμπελέιν θα πω του Αποσπερίτη να τα βάλει κι αυτά στο site. Είναι και τα τρία καταπληκτικά!

Quote (margarita)
τι ηταν αυτο το κατι απο την εβραικη παραδοση

Είναι αυτό που αποτελεί την συνέχεια της έρευνας για τον Ιησού και το γράφω τώρα. Είναι η απάντηση στο λογικό ερώτημα: Και τι μας ενδιαφέρει ποιος ήταν ο πατέρας του Ιησού;; Αλλάζει κάτι στην θρησκεία του Χριστιανισμού αν ο Χριστός ήταν άνθρωπος, Θεάνθρωπος ή θεός;;

Η απάντηση είναι:Ναι. Αλλάζουν τα πάντα και ειδικά για τους Εβραίους! Για να καταλάβεις καλύτερα, ο Μάρκος που έγραψε το πρώτο Ευαγγέλιο και ήταν ο γραμματέας του Πέτρου είχε Ελληνίζοντα προσανατολισμό και μόρφωση, ο Ματθαίος που έγραψε το δεύτερο κατά χρονολογική σειρά ευαγγέλιο είναι Ιουδαϊκού προσανατολισμού και γι' αυτό προσπαθεί το Ευαγγέλιό του να το κολλήσει με την Εβραϊκή παράδοση, ο Λουκάς που ήταν γραμματέας του Παύλου είναι πιστός αντιγραφέας του Ματθαίου και τέλος ο Ιωάννης είναι ο θεωρητικός της παρέας που προσπαθεί μέσα από το Ευαγγέλιό του, που είναι το τέταρτο κατά σειρά, να διορθώσει τα αδιόρθωτα των άλλων τριών Ευαγγελίων.

Added (2011-07-22, 11:34 PM)
---------------------------------------------
(4)

Τώρα, όμως, μετά την “ανακάλυψη” του βιολογικού πατέρα του Ιησού προκύπτει ένα άλλο ερώτημα: Τί μας ενδιαφέρει ποιον είχε πατέρα ο Ιησούς; Γιατί να μην δεχθούμε ό,τι γράφει η Καινή Διαθήκη και να τελειώνει το θέμα; Κι όμως, μας ενδιαφέρει! Και όχι μόνο εμάς αλλά και όλα τα Ιερατεία των Χριστιανικών δογμάτων, όπως και το Ιερατείο των Εβραίων!

Ο λόγος είναι απλός! Υπάρχουν προδιαγραφές του προσδοκώμενου Μεσσία των Εβραίων, τις οποίες για να είναι ο Ιησούς ο Μεσσίας πρέπει να τις έχει! Στην Παλαιά Διαθήκη διαβάζουμε ότι από ΣΠΕΡΜΑ ΔΑΥΙΔ θα προέλθει ο Σωτήρας της Ιουδαίας και θα βασιλεύσει στη γη. Κατάγεται τελικά ο Ιησούς από τον Βασιλιά Δαυίδ; Είναι τελικά πράγματι έτσι τα όσα περιγράφονται στην Καινή Διαθήκη;

Ψαλμοί 132:11. «Ώμοσεν ο Κύριος με αλήθειαν εις τον Δαβίδ, και δεν θέλει το αθετήσει. Από τον καρπόν του σώματος σου θέλω βάλει επάνω εις τον θρόνο σου»

Ιερεμίας 23:5. «Ιδού, έρχονται ημέραι, λέγει ο Κύριος, ότε θέλω ανεγείρει εις τον Δαβίδ βλαστόν δίκαιον, και βασιλεύς θέλει βασιλεύσει, και ευημερήσει, και εκτελέσει κρίσιν και δικαιοσύνη επάνω εις την γην»

Από τα παραπάνω εδάφια της Παλαιάς Διαθήκης είναι εμφανέστατο ότι δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στο γεγονός ότι ο αναμενόμενος Μεσσίας ΘΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΠΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ, ΑΠΟ ΣΠΕΡΜΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΟΥ ΔΑΥΙΔ.

Μια παρόμοια διαβεβαίωση μας δίνει και ο Παύλος (προς Ρωμαίους 1:3) ως προς την καταγωγή από την Βασιλική γενιά του Δαβίδ.

Μιας και αλλιώς δεν γίνεται να χαρακτηρισθεί ο Ιησούς ως εκπλήρωση της προφητείας, γεννούνται ορισμένα βασανιστικά ερωτήματα.

Εφόσον αποδεχόμαστε την ερμηνεία που δίνει η Καινή Διαθήκη ως προς την άμωμο σύλληψη της παρθένου Μαρίας, και δεδομένου ότι ο Ιησούς δεν έχει θνητό πατέρα, είναι ηλίου φαεινότερο ότι είναι αδύνατον να έλκει την καταγωγή του από σπέρμα βασιλικό αφού δεν προήλθε από μια ερωτική συνεύρεση του Ιωσήφ που ήταν απόγονος Δαβίδ.

Επομένως, στο πρόσωπο του Ιησού της Καινής Διαθήκης ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΚΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ. Και αυτό διότι όπως ξεκάθαρα βλέπουμε η προφητεία ομιλεί για ΚΑΡΠΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ και όχι κάποια… επέμβαση αγγέλου!!

Οι Ευαγγελιστές Ματθαίος και Λουκάς μας ομιλούν για το γενεαλογικό δέντρο του Ιησού. Ο καθένας όμως λέει… τα δικά του!

1. Στο Κατά Ματθαίον, το γενεαλογικό δένδρο του Ιησού ξεκινάει από τον Αβραάμ, ενώ στο Κατά Λουκά από τον Αδάμ.
2. Στο Κατά Ματθαίον, οι πρόγονοι του Ιησού μέχρι τον Αβραάμ είναι 40, ενώ στο Κατά Λουκά 56. Συνολικά μεταξύ τους οι δυο ευαγγελιστές (με επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, βοήθειά μας) συμφωνούν μόνον 16 ονόματα!
3. Στο Κατά Ματθαίον, πατέρας του Ιωσήφ και παππούς του Ιησού είναι ο Ιακώβ, ενώ στο Κατά Λουκά ο Ηλί.
4. Στο Κατά Ματθαίον, ως γιος του βασιλέως Δαυίδ και πρόγονος του Ιησού αναφέρεται ο γνωστός βασιλιάς Σολομών, ενώ στο Κατά Λουκά απουσιάζει.
5. Από τον βασιλιά Δαυίδ μέχρι τον Ματθά (ή Μαθθά), προπάππου του Ιησού, μόνον δύο ονόματα συμφωνούν μεταξύ τους, ο Σαλαθιήλ και ο γιός του Ζοροβαβέλ. Όμως στο Κατά Ματθαίον αυτοί είναι ο 11ος και 12ος πρόγονος, ενώ στο Κατά Λουκά ο 20ος και 21ος πρόγονος. Από τα υπόλοιπα ονόματα των προγόνων του Ιησού, ούτε ένα δεν συμφωνεί μεταξύ τους!
6. Από τον Αβραάμ μέχρι τον βασιλιά Δαυίδ το γενεαλογικό δένδρο του Ιησού παρουσιάζει συμφωνία ονομάτων μεταξύ των δύο ευαγγελίων, ίσως επειδή οι συγγραφείς των ευαγγελίων χρησιμοποίησαν ως κοινή πηγή την «Παλαιά Διαθήκη».

Ας δούμε όμως και αντιφάσεις… στο Κατά Ματθαίον!

1. Στο Κατά Ματθαίον 1:17 αναφέρεται: «Πάσαι ουν αι γενεαί από Αβραάμ έως Δαυίδ γενεαί δεκατέσσαρες, και από Δαυίδ έως της μετοικεσίας Βαβυλώνος γενεαί δεκατέσσαρες, και από της μετοικεσίας Βαβυλώνος έως του Χριστού γενεαί δεκατέσσαρες». Αν και από Αβραάμ έως και Δαυίδ: 14, από Σολομώντα έως και Ιεχονία: 14, ωστόσο… από Ιεχονία έως και Ιησού: 13!!!!!! Απορίας άξιο είναι γιατί κανείς δεν διόρθωσε το λάθος μέχρι σήμερα! Κανείς δεν μπήκε στον κόπο να μετρήσει τους προπάτορες του Ιησού; Θεώρησαν, μάλλον, ότι ο Ματθαίος ως τελώνης θα ήταν και καλός στην αριθμητική!

2. Στο Κατά Ματθαίον 1:21 αναφέρεται: «τέξεται δε υιόν και καλέσεις το όνομα αυτού Ιησούν, αυτός γαρ σώσει τον λαόν αυτού από των αμαρτιών αυτών». Ωστόσο, αμέσως παρακάτω αναφέρεται (1:22-23) «Τούτο δε όλον γέγονεν ίνα πληρωθή το ρηθέν υπό Κυρίου δια του προφήτου (ποιου προφήτου, ένας Θεός ξέρει) λέγοντος, Ιδού η παρθένος εν γαστρί έξει και τέξεται υιόν, και καλέσουσιν το όνομα αυτού Εμμανουήλ, ο έστι μεθερμηνευόμενον μεθ' ημών ο Θεός».

Δηλαδή… για πείτε μου από πού κι ως πού εκ των προφητών προκύπτει Ιησούς = Εμμανουήλ;;;;

Συμπέρασμα: Αν ο Ιησούς δεν είναι γνήσιο παιδί του Ιωσήφ (ο οποίος κατάγεται από το γένος Δαυίδ) τότε προς τί όλη αυτή η καταγραφή του γενεαλογικού δένδρου του Ιησού;;;

Εδώ σηκώνει μια παρένθεση για να βγάλω τα απωθημένα μου. Ξέρετε, βέβαια (που λέει ο λόγος), πως αρχίζει το κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον. Με την γενεαλογία του Χριστού. Αρχίζει με «Αβραάμ εγέννησε Ισαάκ», περνάει από δεκάδες γενεές και καταλήγει στο «…Ιακώβ δε εγέννησε τον Ιωσήφ τον άνδρα Μαρίας, εξ ης εγεννήθη ο Ιησούς ο λεγόμενος Χριστός». Όχι, δεν θα ασχοληθούμε με μαθήματα… για αρχάριους αιρετικούς, όπως «τι σχέση έχει ο Χριστός με την φάρα του Ιωσήφ, αφού δεν ήταν υιός του;» και το «άνδρα Μαρίας» αντί συντρόφου, ή αρραβωνιαστικού κλπ. Αυτά είναι χιλιοειπωμένα και αφορούν άλλου είδους έρευνα. Άλλα πράγματα θα πούμε.

Στην Α΄ προς Τιμόθεον επιστολή του (κεφ. Α΄, στίχ. 4) ο Παύλος γράφει: «…μηδέ προσέχειν μύθους και γενεαλογίαις απεράντοις, οίτινες ζητήσεις παρέχουσι μάλλον ή οικονομίαν Θεού τη εν πίστει». Στην προς Τίτον επιστολή του (κεφ. Γ’, στίχ. 9) γράφει: «…μωράς δε ζητήσεις και γενεαλογίας και έρεις και μάχας νομικάς περιίστασο, εισί γαρ ανωφελείς και μάταιοι». Μάλιστα! Μωρές, ανωφελείς και μάταιες οι συζητήσεις και οι καβγάδες περί ΜΥΘΩΝ και γενεαλογιών του Χριστού! Άχρηστες και ίσως ανακριβείς οι αναφορές στη γενεαλογία του Χριστού, τόσο στο κατά Ματθαίον Ευαγγέλιον, όσο και στο κατά Λουκάν (κεφ. Γ΄, στίχ. 23-38). Μόνο που ο Λουκάς πάει ανάποδα, από μπρος προς τα πίσω, αρχίζοντας με τον Χριστό («ως ενομίζετο ΥΙΟΣ ΙΩΣΗΦ» λέει!), αλλά ξεπερνώντας και τον Αβραάμ, καταλήγει στον… Αδάμ και τον Θεό!!!

Μα, καθίστε ένα λεπτό. Αν ο Ιησούς ήταν… εξ υιοθεσίας Ιωσήφ απόγονος του Αδάμ και του Θεού, το ίδιο είμαι και εγώ κι εσείς και όλοι μας, διότι υποτίθεται ότι από τον Αδάμ καταγόμαστε όλοι. Τώρα, βέβαια, οι φάρες χώρισαν στην πορεία, το μακρινό ξαδερφάκι μου ο Ιησούς παρεξέκλινε προς την Παλαιστίνη μέσω Αμώς, Ναούμ, Δαυίδ και ξέρω ‘γω τι, ενώ εγώ παρέμεινα σταθερός στον Ελληνικό χώρο και γεννήθηκα μέσω Νικήτα, Ιωάννη, Κωνσταντίνου, αλλά εδώ ο Αδάμ μετράει, ο κοινός πρόγονος, τον οποίο ο Λουκάς καταγράφει ως τον πρώτο απόγονο, δηλαδή ΥΙΟ του Θεού, «… του Μαθουσάλα, του Ενώχ, του Ιάρεδ, του Μαλελεήλ, του Καϊνάν, του Ενώς, του Σηθ, του Αδάμ, του Θεού»!!!

Δηλαδή, ο Ησίοδος ποιανής φάρας απόγονος ήταν; Του Αμιναβάδ ή του Αράμ; Από τον Ελεάζαρ ή τον Ιωσαφάτ πέταξε παραπούλι η φάρα του Ομήρου; Και ο Σοφοκλής είναι το γένος Εζεκία ή έχει και λίγο Ελιακείμ μέσα του; Δε γ…μαστε να πιάσουμε νέα ράτσα, λέω ‘γω!!!

Όχι, δεν προσβάλω την Παλαιά Διαθήκη, που μου έδωσε και εξακολουθεί να μου δίνει απέραντη ευχαρίστηση, κυρίως όταν την διαβάζω συγκριτικά με άλλα αρχαία κείμενα. Ούτε προσβάλλω την Εβραϊκή πίστη, που άντεξε περισσότερο από την αρχαία Ελληνική και μαγκιά της! Καλή είναι η Εβραϊκή πίστη για τους Εβραίους, δεν υπάρχει κακή πίστη, αυτά είναι θέματα κουλτούρας. Μη μου δίνεται «ελληνοχριστιανικά» ιδεώδη, όμως, έναν όρο που είναι ταυτόσημος με «ελληνοεβραϊκά» ιδεώδη! Κάτι τέτοια δεν κολλάνε. Και άμα θέλουν οι παπάδες να μνημονεύουν και να λένε «των αγίων Θεοπατόρων Ιωακείμ και Άννης» ομιλούν για τον εαυτό τους και για τους ομοϊδεάτες τους. Ομιλούν για μένα, όσο ομιλούν οι ραβί του Τελ Αβίβ ή οι μουλάδες της Τεχεράνης! Τα είπα και ησύχασα! Κλείνει η παρένθεση.

Μήπως, όμως, ο Ιησούς έλκει την βασιλική καταγωγή του από την μητέρα του; Αν και αστήρικτο παντελώς, ας δούμε τί πιθανότητες μπορεί να υπάρχουν.

ΟΥΔΕΙΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΕΚ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ! Οι γυναίκες δεν λογαριαζόντουσαν κατά την εβραϊκή παράδοση ως σημείο αναφοράς για την καταγωγή ενός ατόμου, και αυτό για τον απλό λόγο ότι πίστευαν πως ολόκληρος ο άνθρωπος βρίσκεται και απορρέει από το σπέρμα του άνδρα (γι’ αυτό και δεν υπάρχει αναφορά καμίας γυναίκας στα δυο γενεαλογικά δέντρα). Ας μην ξεχνάμε ότι η ύπαρξη του ωαρίου της γυναίκας ανακαλύφθηκε μετά το 1827.

Η γυναικεία μήτρα θεωρούνταν μονάχα ως ΤΟ ΧΩΜΑ μέσα στο οποίο φυτεύονταν ο καρπός. Όπως υπήρχε άγονο χώμα μέσα στο οποίο δεν μπορούσε να φυτρώσει η σοδειά έτσι ομιλεί και η Παλαιά Διαθήκη για την μήτρα που δεν γεννά παιδιά.

Επομένως, δεν έχουμε καμία απολύτως ένδειξη που να συνηγορεί υπέρ της βασιλικής καταγωγής του Ιησού από την Μαρία. Αυτό που μάλιστα μπορούμε να διακρίνουμε μέσα από τα λόγια του Ευαγγελιστή Λουκά είναι ότι Η ΜΑΡΙΑ ΕΙΧΕ ΛΕΥΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΑΥΙΔΙΚΗ!

Ο Λευϊ ήταν ο προπάππους του Ααρών και του Μωυσή. Ο Λουκάς λοιπόν αναφέρει ότι η Ελισάβετ, η οποία ήταν κόρη του Ααρών, ήταν ξαδέρφη της μητέρας του Ιησού Μαρίας. Συγκεκριμένα:

«Έζησε κατά τας ημέρας του Ηρώδου του βασιλέως της Ιουδαίας κάποιος ιερεύς, που ελέγετο Ζαχαρίας, από την τάξιν των λειτουργών του Ναού… και η γυναίκα του ήτο απόγονος του Ααρών και το όνομα της ήτο Ελισάβετ» (Κατά Λουκά 1:5)
«Και ιδού η Ελισάβετ η συγγενής σου και αυτή συνδειληφυϊα υιόν έν γήρει…» (Κατά Λουκάν 1:36)

Επομένως βλέπουμε ότι η συγγένεια της Μαρίας ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, αλλά σε Λευιτική. Λευίτες ήταν όλοι οι Ιερείς των Εβραίων αφού έπρεπε βάση του Μωσαϊκού νόμου να είναι απόγονοι του Ααρόν που ήταν Λευίτης. Άρα ο Ιωάννης ο Πρόδρομος που ήταν ο γιός της Ελισάβετ (και εξάδελφος του Ιησού) ήταν όντως, όπως έχω πει σε άλλο ποστ, ο θρησκευτικός ηγέτης των Εβραίων και ο Ιησούς ο πολιτικός ηγέτης (που αποδείξαμε ότι καταγόταν από το γένος Δαυίδ). Εδώ να συμπληρώσω ότι ο Ιούδας από τα Γάμαλα είχε πνευματικό συμπαραστάτη τον Ζαχαρία, πατέρα του Ιωάννη.

Έτσι, ο Ιησούς Χριστός της Καινής Διαθήκης κατάγεται σαρκικά μόνο από το γένος της Μαρίας. Ο μπαμπάς του Χριστού ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΓΕΝΟΣ, πόσο μάλλον δε από ΚΑΡΠΟ ΣΩΜΑΤΟΣ όπως προστάζει η προφητεία της Παλαιάς Διαθήκης! Αλλά είδαμε ότι ο βιολογικός μπαμπάς του Ιησού ήταν ο Ιούδας από τα Γάμαλα. Ε.. λοιπόν Ο Ιούδας από τα Γάμαλα ήταν απόγονος Δαυίδ, γιατί μόνο τότε θα τον ακολουθούσαν στην εξέγερση που έκανε οι συμπατριώτες του! Άρα ο Ιησούς είχε όντως Βασιλική καταγωγή από το Δαυίδ!

Συνεχίζεται….


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 22-ΙΟΥ-2011, 11:44 PM | Message # 67
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
ΧΩΣΤΑ ΑΘηναιε !!!!!!!!! Εμπαινε !!
Μπραβο ρε φιλε !!
Τοσο ψαξιμο !!!!!!!!
happy happy happy


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 23-ΙΟΥ-2011, 0:42 AM | Message # 68
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Αυτά που γράφω εδώ είναι με έρευνα από τα κανονικά ευαγγέλια (τα πιο πολλά). Δηλαδή βλέπουμε την "ιστορία" του Ιησού εξετάζοντας την Αγία Γραφή από την οπτική γωνία που μας τα δίνει η επίσημη εκκλησία!

Φαντάσου να γράψω για την ιστορία του Ιησού με βάση ΚΑΙ τα απόκρυφα Ευαγγέλια και γενικά όλα τα μη Κανονικά κείμενα! Δεν θα το αντέξει κανείς στο φόρουμ. Ομιλούμε για πλήρη ανατροπή. Από γέννηση του Ιησού μέχρι το θάνατό του γύρω στο 64 μ.Χ.


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 23-ΙΟΥ-2011, 0:58 AM | Message # 69
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Κατι ηξερε ο Καζαντζακης ε ?? biggrin happy biggrin happy

ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Σάββατο, 23-ΙΟΥ-2011, 1:22 AM | Message # 70
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)

Φαντάσου να γράψω για την ιστορία του Ιησού με βάση ΚΑΙ τα απόκρυφα Ευαγγέλια και γενικά όλα τα μη Κανονικά κείμενα! Δεν θα το αντέξει κανείς στο φόρουμ. Ομιλούμε για πλήρη ανατροπή. Από γέννηση του Ιησού μέχρι το θάνατό του γύρω στο 64 μ.Χ.

εγω ειμαι αντοχης ατομο .τι ενοεις μεχρι τον θανατο του το 64 μ.χ δεν πεθανε στα 33 του χρονια? εχεις στην διαθεση σου ολα τα αποκρυφα ευαγγελια?

Added (2011-07-23, 1:22 Am)
---------------------------------------------
οταν λοιπον πεθανε ο ιουδας, η μαρια ηταν εγκυος και για να μην της σκοτωσουν το παιδι επειδη ηταν γυιος του ιουδα του επαναστατη ,εκρυψε την αληθεια ,ειπε για τον αγγελο ,εψησε και τον ιωσηφ και μαλλον θελησε στην πορεια να συνεχισει τον αγωνα που εδωσε ο μοναδικος αντρας που αγαπησε,βαζοντας στην θεση του τον γυιο του με σκοπο την απελευθερωση του λαου της.


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 23-ΙΟΥ-2011, 8:10 PM | Message # 71
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
εχεις στην διαθεση σου ολα τα αποκρυφα ευαγγελια?

Τα περισσότερα αν όχι όλα, αλλά κυκλοφορούν και ηλεκτρονικά βιβλία στο internet τα οποία προτιμώ πλέον, όχι για να τα διαβάζω γιατί το διάβασμα του βιβλίου δεν συγκρίνεται με τίποτα, αλλά γιατί είναι ευκολότερο να βρίσκεις τα εδάφια που θέλεις με ηλεκτρονική ανίχνευση!!!

Quote (margarita)
.τι ενοεις μεχρι τον θανατο του το 64 μ.χ

Ο Άγιος Ειρηναίος μας πληροφορεί ότι τον σταύρωσαν στα πενήντα του χρόνια ( «πλησιάζοντας το γήρας» ). Επειδή το «πλησιάζοντας το γήρας» είναι λίγο θολό και επειδή η ημερομηνία γέννησης του Ιησού είναι επίσης αδιευκρίνιστη (6 π.Χ. με 6 μ.Χ.) το 64 μ.Χ. είναι το πιο πιθανό με βάση τα ιστορικά γεγονότα που διαδραματίστηκαν στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία!

Added (2011-07-23, 8:09 PM)
---------------------------------------------
((5)

Όπως έχουμε διαπιστώσει μέχρι τώρα, το παπαδαριό και οι Ιεράρχες του ράβουν από εδώ, ξηλώνουν από εκεί, μπαλώνουν παραπέρα, δημιουργούν νέες πόλεις, εξαφανίζουν άλλες, διαστρεβλώνουν την ιστορία, μήπως και καταφέρουν να κουκουλώσουν όλες αυτές τις ασυναρτησίες και ανακολουθίες που έχουν συσσωρευτή στα θεόπνευστα κείμενα της Βίβλου, αλλά το μόνο που κατορθώνουν είναι να μπερδεύουν ακόμα περισσότερο την ήδη μπερδεμένο πιστό. Κι αν κάποιος πιστός αρχίσει τις «περίεργες» ερωτήσεις για απορίες που του δημιουργούνται, βγαίνει από το συρτάρι η απειλή της αμαρτίας για την αμφισβήτηση των θεόπνευστων κειμένων, και οι απορίες λύνονται ως εκ θαύματος και παύουν οι ερωτήσεις.

Ένα από τα πιο μπλεγμένα και μπερδεμένα θέματα της Βίβλου και ειδικότερα της Καινής Διαθήκης είναι η ημερομηνία γέννησης και σταύρωσης του Ιησού. Το παπαδαριό λαμβάνει εκ προοιμίου ως αληθινές τις ευαγ¬γελικές πληροφορίες και μετά καταγίνεται να τις αποδείξει και αστρονομικά. Οι ιστορικές πληροφορίες των Ευαγγελίων, όμως, δεν αντέχουν τη ιστορική αλήθεια, αφού το ένα αναιρεί το άλλο, ιδιαίτερα όσον αφορά στη γέννη¬ση του Ιησού και στη σταύρωσή του. Κατ’ αρχάς θα ασχοληθούμε με τη γέννηση και με τη σταύρωση θα ασχοληθούμε όταν έρθει η σειρά της.

Για να στηρίξουμε την άποψη ότι τα Ευαγγέλια αυτοαναιρούνται πρέπει να πούμε ότι αν διαβάσουμε προσεκτικά τα εδάφια που αναφέρονται στο γεγονός της γέννησης θα διαπιστώσουμε ότι ο Λουκάς αναιρεί το «Λουκά», δηλαδή τον εαυτό του, αλλά συγχρόνως και τον Ματθαίο, γιατί με τα δεδομένα του Λουκά ήταν πεθαμένος ο Ηρώδης ο Μέγας όταν γεννήθηκε ο Ιησούς. Όπως δεν υπάρχει και η «σφαγή νηπίων» αν ο Ηρώδης ο Μεγάλος έχει πεθάνει.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν, την έρευνά μας μήπως και βγάλουμε κάποια άκρη με την ημερομηνία γέννησης. Ως αφετηρία θα χρησιμοποιήσουμε την ιστορική κατάθεση του ιστορικού Ιώσηπου, που έχει ως μηδενική αρχή χρονομέτρησης των γεγονότων τη χρο¬νολογία κτίσεως της Ρώμης. Ο Ιώσηπος γνωρίζει πότε κτίστηκε η Ρώμη και προσθέτοντας στην τότε χρονολογία χρόνια, λαμβάνοντάς την ως μηδενική, προσδιορίζει το χρόνο του κάθε προσώπου που έπαιξε μεγάλο ρόλο στα ιστορικά γεγονότα της Παλαιστίνης και ειδικά του Εβραϊκού λαού.

Επαναλαμβάνω, ως αφετηρία της ερευνάς μας έχουμε το χρόνο κτίσεως της Ρώμης, χωρίς να μας ενδιαφέρει το πότε προ Χριστού κτίστηκε. Δεν μας ενδιαφέρει, αν κτίστηκε το 753 ή το 750 ή το 747 π.Χ. Τούτη τη χρονική αφετηρία, οποία κι αν είναι, την εκλαμβάνουμε ως μηδέν (Ο).

Λέει λοιπόν ο Ιώσηπος, ότι από τη χρονική εκείνη περίοδο που κτίστηκε η Ρώμη πέρασαν 768 χρόνια και έγινε αυτοκράτορας ο Τιβέριος. Όμως έρχεται ο Λουκάς (Λουκάς 3:21-23) και μας πληροφορεί, ότι κατά το 15ο έτος της βασιλείας του Τιβερίου ο Ιησούς ήταν 30 ετών. Συνεπώς: (768+15)-30=753, οπότε λέμε ότι πέρασαν 753 χρόνια από τη μέρα που κτίστηκε η Ρώμη, όταν γεννήθηκε ο Ιησούς. Έλα όμως που ο ίδιος ο Ιώσηπος μας πληροφορεί, ότι ο Ηρώδης ο Μέγας ανέλαβε την εξουσία το 717 και πέθανε το 750 από κτίσεως Ρώμης. Δηλαδή αφού είχαν περάσει 750 χρόνια απο τότε που κτίστηκε η Ρώμη! Αυτό θα πει πως ο Ιησούς γεννήθηκε τρία χρόνια μετά το θάνατο του Ηρώδη του Μεγάλου.

Ας πάμε πάλι στο Λουκά (Λουκάς 2:1-3), όπου διαβάζουμε: «Εκείνες τις μέρες ο Αύγουστος Καίσαρ διέταξε γενική απογραφή, που διενεργήθηκε όταν ηγεμόνας στη Συρία ήταν ο Κυρήνιος. Τότε ο Ιωσήφ με τη Μαριάμ έφυγαν απ’ τη Γαλιλαία και πήγαν στη Βηθλεέμ, για ν’ απογραφούν». Να, όμως, που πάλι ο Ιώσηπος μας παρέχει την πληροφορία, ότι ο Κυρήνιος διοίκησε τη Συρία από το 760 ως το 765 όχι προ Χριστού (το υπογραμμίζω) αλλά από κτίσεως Ρώμης.

Όπως μπορούμε να παρατηρήσουμε, από τα παραπάνω δύο συνεχόμενα κεφάλαια (2:1-3 και 3:21-23) στο ευαγγέλιο του Λουκά , έχουμε μια τρομερή ιστορική ή χρονολογική ασυνέπεια του συγγραφέα. Κι αυτό συμβαίνει γιατί αν θεωρήσουμε ως αληθινά όσα μας λέει στο κεφάλαιο 2:1-3 τότε ο Ιησούς γεννήθηκε ανάμεσα στα έτη 760 και 765. Αν πάλι θεωρήσουμε ως αληθινά όσα μας λέει στο κεφάλαιο 3:21-23 τότε ή ηλικία του Ιησού ανάμεσα στα έτη 760 και 765 κυμαίνεται μεταξύ των επτά (7) έως δώδεκα (12) ετών.

Επομένως, μέσα από αυτή την ασυνέπεια του Λουκά, παρατηρούμε (εκτός του γεγονότος ότι ο Λουκάς αναιρεί τον «Λουκά» δηλαδή τον εαυτό του) ότι αν η πληροφορία του Λουκά στο κεφάλαιο 2:1-3 είναι αληθινή, τότε ο Ιησούς επί Κυρηνίου ήταν νεογέννητο βρέφος κι από την άλλη, αν η κατάθεση του Λουκά στο κεφάλαιο 3:21-23 είναι αληθινή, τότε επί Κυρηνίου ο Ιησούς ήταν περίπου 7 με 12 χρονών. Όμως όποια ιστορική κατάθεση και αν επιλέξουμε, θα διαπιστώσουμε ότι ο Ηρώδης ο Μέγας δεν ζούσε κατά τη γέννηση του Ιησού.

Στο σημείο αυτό πρέπει να επισημάνω ότι, κατά γενική παραδοχή σύμπαντος του χριστιανικού κόσμου, το βιβλίο «Πράξεις των Αποστόλων» γράφτηκε από τον ευαγγελιστή Λουκά (που ήταν γραμματέας του Παύλου). Γράφει λοιπόν ο Λουκάς («Πράξεις», 5:37), ότι κατά την ημέρα της απογραφής (που συμπίπτει με τη γέννηση του Ιησού) ξέσπασε επανάσταση μ’ αρχηγό τον Ιούδα το Γαλιλαίο, που πνίγηκε όμως στο αίμα από τους Ρωμαίους. Βασιλιάς τότε ήταν ο γιος του Ηρώδη του μεγάλου, Ηρώδης ο Αντύπας, που όχι λίγες φορές στις σελίδες της Καινής Διαθήκης αποκαλείται και μόνο «Ηρώδης» ή μόνο «βασιλιάς». Επομένως ο Λουκάς μας πληροφορεί ότι κατά τη μέρα της απογραφής, που συμπίπτει με τη γέννηση του Ιησού, υπήρχε σ’ εξέλιξη επανάσταση. Υποψιάζομαι λοιπόν, ότι ίσως η λεγόμενη σφαγή των νηπίων της Βηθλεέμ (που κατ’ εμέ δεν έγινε ποτέ) είχε σχέση με την καταστολή της επανάστασης στη Γαλιλαία, αφού αυτός που την κατέστειλε ήταν ένας Ηρώδης.

Ο Ματθαίος όμως που, όπως έχουμε ξαναπεί, αρέσκεται να κόβει και να ράβει στα μέτρα που θέλει ορισμένα χωρία της Παλαιάς Διαθήκης, παρουσιάζοντάς τα ως προφητείες που πραγματοποιούνται στο πρόσωπο του Ιησού, (κατάλαβες τώρα Μαργαρίτα) αναφέρει μια σφαγή, που ασχέτως αν έγινε στη Γαλιλαία, τη μεταφέρει στη Βηθλεέμ, για να του ταιριάξει το «φωνή ηκούσθη εν Ραμά». Έχει το «εξ Αιγύπτου εκάλεσα τον Υιόν μου», που αυτή τη φορά το δανείζεται από το εβραϊκό κείμενο, γιατί βολεύεται με το «τον Υιόν μου», μια που η μετάφραση των Εβδομήκοντα, στη θέση αυτή έχει «τον λαόν μου», είναι και βασιλιάς ένας Ηρώδης (τώρα, ποιος Ηρώδης… τι να πω… ένας Ηρώδης) οπότε στέλνει το Χριστό στην Αίγυπτο. Λογικό, σου λέει είναι, σφαγή γίνεται! Για να τον ξαναφέρει πίσω στη Ναζαρέτ, ώστε να του ταιριάξει γλυκά η προσωνυμία «Ναζωραίος».

Απεναντίας ο πιο μορφωμένος και λεπτολόγος εκ των ευαγγελιστών Λουκάς ούτε «μάγους» αναφέρει, ούτε «Αστέρα», ούτε «ταραχή» Ηρώδη και αιτιολογίες αυτής της ταραχής (αφού η Βασιλεία εδίδετο στον ευνοούμενο του Ρωμαίου αυτοκράτορα κι ώσπου να ενηλικιωθεί το νήπιο Ιησούς, θα είχε πεθάνει ο Ηρώδης). Ο Λουκάς λοιπόν δεν γνωρίζει καμιά σφαγή νηπίων ούτε «μετάβαση του Ιησού στην Αίγυπτο». Για το Λουκά (Λουκάς 2:21-42) ο μικρός Ιησούς κινείται άνετα. Δέχεται την όγδοη μέρα την Περιτομή και μεταβαίνει δίχως καμιά προφύλαξη στο Ναό να «σαραντιστεί»... Μετά το σαράντισμα επιστρέφει στη Ναζαρέτ και γι’ αυτό έκτοτε αποκαλείται και Ναζωραίος. Δεν κρύβεται, αλλά κάθε χρόνο πηγαίνει τις μέρες του Πάσχα στα Ιεροσόλυμα μαζί με τους γονείς του, διασχίζοντας μια απόσταση εκατό χιλιομέτρων κι άλλα εκατό για την επιστροφή του... Κάποια χρονιά μάλιστα, δωδεκάχρονο τότε αγόρι, ξέφυγε από την επίβλεψη των γονιών του, επιφορτώνοντάς τους μεγάλη αγωνία (πόσο λουφό ακούγεται να έχεις τον Θεό τον ίδιο υπό την προστασία σου και να τον… χάνεις)!!!!!!

Όμως και ο Ιωάννης (Ιωάννης 2:20) βεβαιώνει ότι δεν ζούσε ο Ηρώδης ο Μέγας κατά τη Γέννηση του Ιησού. Απευθυνόμενος μια μέρα ο Ιησούς στους ακροατές του, λέει: «Γκρεμίστε αυτόν το Ναό, κι εγώ σε τρεις μέρες τον ξαναχτίζω», Κι εκείνοι του λένε: «Σαράντα έξι χρόνια χρειάστηκαν για να κτιστεί, κι εσύ τον κτίζεις σε τρεις μέρες;». Όμως η ανοικοδόμηση του Ναού σύμφωνα πάλι με τον Ιώσηπο ξεκίνησε κατά το 18ο έτος της βασιλείας του Ηρώδη του μεγάλου. Όταν λοιπόν γνωρίζουμε πως ο Ηρώδης βασίλεψε από το 717 έως το 750 (όχι προ Χριστού, αλλά από κτίσεως Ρώμης), τότε έχουμε: 717+18) = 735. Η ανοικοδόμηση δηλαδή ξεκινά το 735. Αν στη χρονολογία αυτή προσθέσουμε και τα 46 έτη που χρειάσθηκαν για την ανοικοδόμηση του ναού, τότε τούτα τα λόγια ο Ιησούς τα είπε τουλάχιστον το 781 από κτίσεως Ρώμης (αν υποθέσουμε ότι η αποπεράτωση του ναού έγινε εκείνες τις ημέρες). Αν τώρα μέσα απ’ αυτά αφαιρέσουμε το τριάντα (τριάντα χρονών ήταν τότε ο Ιησούς), βρίσκουμε ότι ο Ιησούς γεννήθηκε το 751 από κτίσεως Ρώμης. Κι αφού ξέρουμε ότι ο Ηρώδης πέθανε το 750, άρα δε γνώρισε την γέννηση του Ιησού. Τώρα, αν υποθέσουμε ότι από την αποπεράτωση του ναού είχαν περάσει και δυο-τρία χρόνια την εποχή που είπε αυτά τα λόγια ο Ιησούς, φτάνουμε πάλι στο έτος 753 από κτήσεως Ρώμης.

Added (2011-07-23, 8:10 PM)
---------------------------------------------
Αλλά ας επανέλθουμε στο γεγονός της «σφαγής των νηπίων». Το γεγονός της γέννησης του Ιησού, κατά τον Ευαγγελιστή Ματθαίο, κλείνει με το θλιβερό συμβάν της σφαγής των νηπίων «υπό του Ηρώδου αναιρεθέντα», τα οποία σύμφωνα με το εορτολογικό Συναξάρι της Ορθόδοξης Εκκλησίας ανέρχονται σε 14.000 αν και στα ιερά κείμενα δεν υπάρχει καμιά αναφορά αριθμητικής φύσης. Από πλευράς καθαρά ιστορικής ακρίβειας, τα γεωγραφικά και πληθυσμιακά δεδομένα της εποχής εκείνης οδηγούν στο συμπέρασμα ότι στη Βηθλεέμ και τα περίχωρα της θα ζούσαν τότε περίπου 1.000 κάτοικοι κι επομένως τα άρρενα νήπια «διετούς και κατωτέρω» δεν θα ξεπερνούσαν τα 30 με 40, ίσως και λιγότερα. Επειδή μια τέτοια σφαγή αριθμητικά θ’ αποτελούσε μια τεράστια γενοκτονία, γεγονός που δεν το αναφέρει κανένας ιστορικός, ούτε ο Ιώσηπος, λογικό είναι πολλοί ερευνητές να θεωρούν το σημείο αυτό της Γραφής ως αναξιόπιστο, φανταστικό και εμβόλιμο κατά του Ηρώδη.

Να «υπενθυμίσουμε» στους ένθερμους οπαδούς της Χριστιανικής θρησκείας ορισμένα δρώμενα που ελάμβαναν χώρα στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, ΠΡΙΝ γεννηθεί ο Ιησούς αλλά και 3-4 αιώνες μετά τη γέννησή του. Ένα από αυτά ήταν η λατρεία του Μίθρα.

Η πρώτη ιστορικά βεβαιωμένη ένδειξη της λατρείας του Θεού Μίθρα ανάγεται στον 14ο αιώνα π.Χ. και το τελευταίο χειρόγραφο όπου γίνεται λόγος για τον Μίθρα στον δυτικό κόσμο χρονολογείται από τον 5ο αιώνα μ.Χ.

Η εξαφάνιση της λατρείας του συμπίπτει(!) με τα μέτρα ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ (ΡΩΜΑΙΟΙ) ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΕΣ, ύστερα από (Θεϊκές!) υποδείξεις των πατέρων της Εκκλησίας (επίσης Ρωμαίοι!) εναντίον οποιουδήποτε δεν ήταν χριστιανός (όχι παίζουμε)!!!

Η λατρεία του Μίθρα είχε εισαχθεί επίσημα στη Ρώμη το 181 π.Χ. και στη συνέχεια κέρδισε την αυτοκρατορική εύνοια. Ο Κόμμοδος, ο Διοκλητιανός, ο Γαλέριος, ο Λύκινος, ο Ιουλιανός, ο Αυρήλιος, όλοι αυτοί υπήρξαν θερμοί λάτρεις του Μίθρα. Βεβαίως λάτρης του Μίθρα ήτανε και ο θεμελιωτής του «ΕΝ ΤΟΥΤΟ ΝΙΚΑ» μέγας ισαπόστολος της ορθοδοξίας Άγιος Κωνσταντίνος!

Η γέννηση του Μίθρα εορτάζονταν για αιώνες στην αυτοκρατορία ΣΤΙΣ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ……

Ο Μίθρας γεννήθηκε μέσα σε μια σπηλιά. Στη γέννηση του παραβρέθηκαν βοσκοί. Ήταν ο Θεϊκός τοξότης που σκοτώνει με τα βέλη του τα όντα του Κακού.

Κατά την τελετουργία του Μυστικού Δείπνου του Μίθρα συναντάμε την παρακάτω εκπληκτική φράση: «Αυτός που δεν θα φάει από το σώμα μου και δεν θα πιει από το αίμα μου έτσι ώστε να ταυτιστεί μαζί μου και εγώ μαζί του, δεν θα λάβει την Σωτηρία…» (Martin Vermaseren «Μίθρας» σελ.86)

Μάγοι ήρθαν από μακριά και προσκύνησαν το Θεϊκό βρέφος κατά την γέννηση του. Οι μάγοι προσκύνησαν τον Μίθρα ως ιερείς του Ζαρατούστρα διότι ο Μίθρας ήταν η ενσάρκωση του Ζαρατούστρα (δηλαδή είναι ο ενσαρκωμένος υιός του θεού…)!

Επίσης, προδόθηκε και σταυρώθηκε ανάμεσα σε δυο ληστές. την τρίτη ημέρα αναστήθηκε και ανέβηκε στον ουρανό και πήρε την θέση δίπλα στον πάτερα του…

Όταν οι Χριστιανοί άρχισαν να ανακαλύπτουν τα κείμενα της Μιθραϊκής θρησκείας εξοργίστηκαν (…τι άλλο να έκαμναν δηλαδή;)!

Ασυγκράτητος από την οργή του ο Τερτυλλιανός μας διαβεβαιώνει: ο διάβολος(!) χίλια χρονιά πριν τον Ιησού έκανε παρωδία στα λόγια του για να μειώσει την δόξα του (τί σκέφτηκε ο μπαγάσας!)!!!!!

Μετά τα όσα είπαμε για την γέννηση και αφού ομιλήσαμε για το έτος γέννησης του Ιησού, πάμε τώρα στην συγκεκριμένη ημερομηνία γέννησης, 25 Δεκεμβρίου.

Πριν τον Χριστιανισμό, λοιπόν, είπαμε ότι στην Ρώμη λάτρευαν κάτι περίεργους. Ένας από αυτούς ήταν ο Μίθρας που αναφέραμε πιο πάνω, ήταν ο Ιανός με τα δυο πρόσωπα και άλλοι πολλοί! Όχι ότι δεν υπάρχουν περίεργοι στον Χριστιανισμό, να είμαστε σοβαροί, αλλά κουβέντα να γίνεται. Οι παγανιστές Ρωμαίοι, λοιπόν, εόρταζαν και μια άλλη εορτή τα Σατουρνάλια (Saturnalia), μια τεράστια εορτή, που άρχιζε γύρω στις 21 Δεκεμβρίου, ημέρα του χειμερινού ηλιοστασίου όπου η νύχτα έχει την μεγαλύτερη διάρκειά της, και διαρκούσε 12 ημέρες, τελειώνοντας με την εορτή του «Ακαταμάχητου Ήλιου» (Sol invictus).

Οι Ρωμαίοι, λοιπόν, εόρταζαν την νίκη του φωτός εναντίον του σκότους, όταν άρχιζε να μεγαλώνει η ημέρα! («Εγώ ειμί το Φως του κόσμου» και τα σχετικά, αν έχετε κέφι για χαβαλέ!). Και κατά την διάρκεια της εορτής έβαζαν μεγάλα κλαριά από δένδρα στα σπίτια και τα στόλιζαν με πολύχρωμες κορδέλες και μπιχλιμπίδια (είπατε τίποτα;). Και έτρωγαν τον αγλέουρα και έπιναν του σκασμού (πώς;). Και άναβαν λυχνάρια, πολλά λυχνάρια και κεράκια, μέσα και έξω από τα σπίτια (μη μου λες…). Και αντάλλαζαν δώρα (μάλιστα χωρίς εκπτώσεις και πιστωτικές κάρτες!). Και οι πλούσιοι έκαναν το τραπέζι στους φτωχούς γείτονές τους (άντε…). Βέβαια, οι πλούσιοι το έκαναν για να φαίνονται καλοί τουλάχιστον μια φορά τον χρόνο και να μην τους πάρουν το κεφάλι όταν ο κόμπος θα έφτανε στο χτένι, αλλά το ίδιο κάνουν και σήμερα, έτσι;

Πολλές οι λεπτομέρειες (και η πλάκα) των Saturnalia, αλλά δεν είναι το θέμα μας αυτό. Τέλος πάντων, οι Ρωμαίοι, έγιναν μεν Χριστιανοί, αλλά δεν κατάργησαν την παγανιστική εορτή. «Βρε αμάν, βρε ζαμάν» οι παπάδες, «σταθείτε, ρε ανώμαλοι, εδώ έχουμε Πάτερ ετ Φίλιους ετ Σπίριτους Σάνκτους κι εσείς εορτάζετε Σατούρνους και άλλες τέτοιες ειδωλολατρικές βλακείες;» φώναζαν τραβώντας τα γένια τους. «Ααααα…όλα κι όλα, πάδρε μου, καλός ο Χριστός, αλλά το τσιμπούσι είναι τσιμπούσι, το στολισμένο δένδρο είναι στολισμένο δένδρο, τα φωτάκια είναι φωτάκια, τα δωράκια είναι δωράκια. Α, και βα φανκούλο».

Οπότε ένας παπάς είπε: «Θέλετε χάι-χούι, τσιμπούσι, δώρα και φωτάκια; Πάρτε τα. Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ 25 ΤΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ»!!! Και η παγανιστική εορτή, τα Σατουρνάλια, συνεχίστηκαν με άλλο όνομα! Αυτό έγινε. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ο υιός της Μαρίας να είχε γεννηθεί Δεκέμβριο. Α-δυ-να-τον. Α-πα-γο-ρεύ-ε-ται. Αν γεννήθηκε ποτέ, γεννήθηκε Σεπτέμβριο.

Όσο δε από νεογέννητα σε σπήλαια, φάτνες, μελομακάρονα, κουραμπιέδες και λοιπά χριστουγεννιάτικα αξεσουάρ, η αρχαία Ελλάδα είναι γεμάτη. Και από κάλαντα και φιλοδωρήματα στα πιτσιρίκια, άλλο τίποτα! Και από καλικάντζαρους…και…και… Το μόνο Εβραϊκό έθιμο των ημερών, εορτάζεται την 1η Ιανουαρίου. Αν ανοίξετε ένα ημερολόγιο στην 1η Ιανουαρίου θα δείτε ότι εορτάζετε… «Η Π. του Κυρίου». Τι πράγμα είναι αυτή «Η Π. του Κυρίου» που εορτάζουμε; Η Περιτομή του Κυρίου. Μάλιστα κύριε…Εορτάζουμε το κόψιμο της τσουτσούνας του Κυρίου. Μεγάλη εορτή. Ε, ρε, ξύλο που θέλουμε… Και αν παρατηρήσετε, σε κανένα ημερολόγιο δεν αναγράφεται ολόκληρη η λέξη Περιτομή. Ίσως από τύψεις, ίσως από ντροπή (ντροπή μας)!!!

Α.. και κάτι ακόμα για την ανυπαρξία του «φανταστικού» Ιωσήφ. Κατά την διήγηση πάντα, έχουμε μία νέα κοπέλα που πρόκειται να παντρευτεί (διαφορετικά γιατί να είναι… αρραβωνιασμένη;) έναν άντρα από Δαυϊδική και βασιλική γενιά. Ξάφνου της αναγγέλλουν ότι θα μείνει έγκυος, ότι θα αποκτήσει γιο ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ (οι λέξεις ΔΕΝ επιλέχθηκαν τυχαία ΟΥΤΕ είναι «συμβολικού» χαρακτήρα!) και εκείνη ρωτά: «πώς έσται τούτο επεί άντρα ου γιγνώσκω;» Δύο πράγματα πρέπει να συμβαίνουν. ΕΙΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΗΔΗ ΟΤΙ Ο ΜΝΗΣΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΣ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΝΗΣΤΗΡΑΣ! Η πρώτη περίπτωση σοκάρει από πολλές απόψεις, διότι προϋποθέτει ότι το Μαράκι αποπειράθηκε ήδη ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ με τον μνηστήρα που λέγεται Ιωσήφ, και τότε ΔΕΝ είναι παρθένα, τουλάχιστον ηθικά. Ή ότι δέχθηκε να παντρευτεί έναν άντρα ΠΟΥ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΠΙΣΗΜΑ ΓΝΩΣΤΗ, αλλά αυτό αντίκειται στον εβραϊκό νόμο (αν δεν το ξέρουνε οι «παντογνώστες» ιουδαιοχριστιανοί ας το μάθουν μιάς και ομιλούμε για Ιουδαϊκά παραμύθια)!!!

Το Ταλμούθ έδινε το πολύ δυο εβδομάδες διορία στον ανίκανο σύζυγο (καλά, μιλάμε για ΤΗΝ ηθική!). Μετά ήτανε υποχρεωμένος να αποδώσει την ελευθερία της στη γυναίκα του (Talmud: Arakh5, 6 Keth 13, 5 Ned 11,12 Keth 5,6).

Αμέσως έπειτα το δικαστήριο έβγαζε το διαζύγιο. Στο Ισραήλ ο γάμος, που για τον άντρα έπρεπε να γίνει το αργότερο 18 χρονών, είχε σκοπό την τεκνοποίηση. Το να παντρευτεί κανείς έναν άντρα ανίκανο ή μία γυναίκα στείρα, ισοδυναμούσε με ανηθικότητα και παράβαση του νόμου.

Μούσι… Ιουδαϊκό ο Σήφης!!!!

Συνεχίζεται….


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Κυριακή, 24-ΙΟΥ-2011, 0:52 AM | Message # 72
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
παντα αναρωτιωμουν πως εχουμε φαει τετοιο παραμυθι ,αλλα δεν ειναι απλο παραμυθι ειναι τρομαχτικη πλυση εγκεφαλου συνδιαζομενη με τον φοβο και την τιμωρια.εχει ομως αμεση σχεση με την ελειψη παιδειας και την αθλια οικονομικη κατασταση,γιατι οι μαζες εχουν ψηθει ,αυτοι που ειχαν χρηματα και σπουδασαν δεν πιστευω οτι το εφαγαν ευκολα το παραμυθι.παντα ενοιωθα μεγα θυμο για την πνευματικη εκμεταλευση των ανθρωπων!

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 24-ΙΟΥ-2011, 2:21 PM | Message # 73
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Έχεις δει παπά αμόρφωτο;;; wink
Όλοι έχουν τελειώσει πανεπιστήμια και έχουν κάνει παράλληλες σπουδές και μεταπτυχιακά σε Ψυχολογία, Εγκληματολογία, φιλοσοφία και είναι οι περισσότεροι και φιλόλογοι!!! surprised
Μη μου πει κανείς ότι ΔΕΝ βλέπουν ότι οι Αβρααμικές θρησκείες είναι ένα μέσο καταδυνάστευσης και υποδούλωσης των ανθρώπων! Το ξέρουν, όπως ξέρουν ότι η Βίβλος το μόνο που διδάσκει είναι το μίσος και τη δολιότητα ενός λαού εναντίων της ανθρωπότητας! tongue tongue tongue


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Κυριακή, 24-ΙΟΥ-2011, 2:22 PM
 
margaritaDate: Κυριακή, 24-ΙΟΥ-2011, 4:30 PM | Message # 74
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
οι παπαδες εχουν σπουδασει για να μπορουν πιο ευκολα να πειθουνε για τις βλακειες που μας λενε .η γλωσσα τους παει ροδανι και δεν σ'αφηνουν να μιλησεις.ασε που τον αφορισμο τον εχουνε στο στομα ,τα μεγαλυτερα λαμογια ειναι αυτοι!σαν τα κορακια ετοιμα να σου επιτεθουν αμα πεις διαφορετικη αποψη απο την δικη τους

Added (2011-07-24, 4:30 PM)
---------------------------------------------
εχω δυο θειες που πιστευουν με το παλιο ημερολογιο αμα τις ακους να σου κανουν κυρηγμα παθαινουν τα νευρα σου και αφου δεν μπορουν να τα βγαλουν περα καταληγουν στο συμπερασμα οτι ο διαβολος με εχει κανει ερμαιο του.ασε που ολοι οι αρχαιοι φιλοσοφοι ειναι δαιμονια κατα την αποψη τους.


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 24-ΙΟΥ-2011, 7:43 PM | Message # 75
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Έχω δυο-τρία κείμενα ακόμα να γράψω για να ολοκληρωθεί η έρευνα μέσω των κειμένων της Καινής Διαθήκης (αλλά και της Παλαιάς Διαθήκης) για την Ιστορία του Χριστιανισμού και μετά θα γράψω την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ιστορία που βγαίνει μέσα από ΟΛΟΚΛΗΡΗ την βιβλιογραφία (Καινή Διαθήκη, Απόκρυφα Ευαγγέλια, αρχαίους συγγραφείς κλπ)!

Εκεί θα μάθεις (αν δεν ξέρεις) πώς, πότε, πού, από ποιους και γιατί δημιουργήθηκε η Καινή Διαθήκη και ποιος ήταν ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ Ιησούς και ποια ήταν τα "έργα" του, όπως και το πότε πέθανε, που, πέθανε και πώς πέθανε!

Εκεί να δεις τι θα γίνει, αν τα πεις όλα αυτά στις θείες σου! biggrin
Θα σε πάνε σε καμιά εκκλησία για να σου βγάλουν με εξορκισμό το σατανά από μέσα σου! groupjump


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Διάφορα Ντοκουμέντα » Η προδοσία του Ιούδα
Search: