Τρίτη, 07-ΜΑ-2024, 12:42 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Διάφορα Ντοκουμέντα » Η προδοσία του Ιούδα
Η προδοσία του Ιούδα
aposperittisDate: Τρίτη, 19-ΟΚΤ-2010, 9:12 PM | Message # 1
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Η προδοσία του Ιούδα: το κατώφλι που δε θα έπρεπε ποτέ να διαβείτε!

Η άποψη του θεολόγου Ilarion Alfeyev, από το πατριαρχείο της Μόσχας

Ήξερε ο Ιησούς ότι ο Ιούδας επρόκειτο να τον προδώσει;

Αν ναι, τότε γιατί τον έκανε μαθητή του;

Ενέργησε ο Ιούδας υπακούοντας τις εντολές του Ιησού, όταν τον παρέδωσε στις ιουδαϊκές αρχές;

Και πού βρίσκεται η διαχωριστική γραμμή μεταξύ του θεϊκού σχεδίου και μιας πράξης προερχόμενης από την ελεύθερη βούληση του ανθρώπου;

Διάφοροι στοχαστές έχουν αναζητήσει απαντήσεις για τα παραπάνω ερωτήματα. Η συζήτηση «πήρε φωτιά» μετά την πρόσφατη ανακάλυψη του αποκαλούμενου «Ευαγγελίου του Ιούδα».

Ο σύγχρονος θεολόγος Ilarion Alfeyev, επίσκοπος της Βιέννης και της Αυστρίας, εκθέτει στο κείμενο που ακολουθεί, μία άποψη σχετικά με το ζήτημα της προδοσίας του Ιούδα.

"Οι πρώιμοι Χριστιανοί συγγραφείς ήταν ενήμεροι για το Ευαγγέλιο του Ιούδα. Ένας από αυτούς, ο Ειρηναίος της Λυών, του οποίου σχεδόν όλα τα γραπτά προσανατολίζονται εναντίον του Γνωστικισμού, αναφέρει το Ευαγγέλιο του Ιούδα στο αντι-γνωστικό του έργο «Adversus Haereses» (εναντίον των αιρέσεων), το οποίο συνέγραψε περί το 180 μ.Χ. Συγκεκριμένα αναφέρεται στους Καϊνίτες, μια υποτιθέμενη σέκτα του Γνωστικισμού. Γράφει ότι οι Καϊνίτες διακήρυσσαν ότι ο Ιούδας ο προδότης γνώριζε την αλήθεια, όπως κανένας άλλος δεν τη γνώριζε και ότι εκπλήρωσε το μυστήριο της προδοσίας. Κατά την άποψή του, όλα τα πράγματα, γήινα και ουράνια, έπεσαν έτσι σε σύγχυση. Οι Καϊνίτες κατασκεύασαν μια μυθοπλασία, την οποία αποκάλεσαν το «Ευαγγέλιο του Ιούδα».

Η πρόσφατη ανακάλυψη του χειρόγραφου έρχεται σε συμφωνία με τις πληροφορίες που αφορούν την γνωστική του καταγωγή. Είναι σχετικά δύσκολο να ανακατασκευαστεί η θέση του συγγραφέα σχετικά με το ρόλο του Ιούδα στην προδοσία του Ιησού, επειδή το χειρόγραφο δεν έχει μεταχειριστεί σχολαστικά τις τελευταίες δεκαετίες: κάποιες σελίδες του έχουν χαθεί και το κείμενο, σήμερα σε πάνω από χίλια κομμάτια και θραύσματα, θεωρείται ότι είναι λιγότερο από τα τρία τέταρτα του συνολικού κειμένου. Κρίνοντας από τα θραύσματα στην καθαρή τους κατάσταση, είναι φανερό ότι ο συγγραφέας έβλεπε τον Ιούδα ως τον ευνοούμενο μαθητή του Ιησού, ο οποίος εκμυστηρεύεται στον Ιούδα τα «Μυστήρια του Βασιλείου». Σύμφωνα με το ευαγγέλιο αυτό, ο Ιούδας δρούσε κάτω από τις εντολές του ίδιου του Ιησού.

Κατά τη διάρκεια του δεύτερου και τρίτου αιώνα μ.Χ., διάφορες ημι-χριστιανικές και μη χριστιανικές ομάδες συνέθεσαν κείμενα τα οποία αόριστα αποκαλούνταν ως «Νέα Απόκρυφη Διαθήκη», συνήθως - αλλά όχι πάντα - κάτω από τα ονόματα αποστόλων, πατριαρχών, ή άλλων προσώπων που αναφέρονται στην Παλαιά Διαθήκη, στην Καινή Διαθήκη, ή σε παλαιότερα κείμενα της ιουδαϊκής απόκρυφης λογοτεχνίας. Το Ευαγγέλιο του Ιούδα είναι ένα από αυτά τα κείμενα και έτσι περιγράφεται από τις δύο μοναδικές αναφορές του στην αρχαιότητα. Όσον αφορά την ιδέα ότι ο άνθρωπος είναι ένα δημιούργημα που του δόθηκε ελεύθερη βούληση, αυτή έλειπε από τα πιστεύω πολλών γνωστικών ομάδων εκείνο τον καιρό. Ο άνθρωπος περισσότερο θεωρούνταν ως ένα παιχνίδι χειριζόμενο από τις δυνάμεις του καλού ή του κακού. Κανένα γνωστικό δόγμα δεν ερμήνευσε την προσωπικότητα του Ιησού Χριστού ως ένα εστιακό σημείο. Οι Γνωστικοί χρησιμοποιούσαν μόνο επιλεγμένα συστατικά στοιχεία από τις διδασκαλίες Του για τους δικούς τους σκοπούς, οι οποίοι αντανακλώνταν στις φαντασμαγορικές τους συντάξεις. Όπως πολλές εργασίες των Γνωστικών, το Ευαγγέλιο του Ιούδα ισχυρίζεται ότι αποτελεί μια μυστική αφήγηση, συγκεκριμένα «η μυστική αφήγηση της αποκάλυψης ότι ο Ιησούς είχε συνεννοηθεί με τον Ιούδα τον Ισκαριώτη».

Η απεικόνιση του Ιούδα να ενεργεί κάτω από οδηγίες του Ιησού όταν τον πρόδιδε, αντιστοιχεί ξεκάθαρα στις γνωστικές διδασκαλίες σχετικά με το καλό και το κακό, που περιγράφονται ως δύο ίσες δυνάμεις που κυβερνούν το σύμπαν. Ωστόσο, αυτό δεν ανταποκρίνεται στις διδασκαλίες της Εκκλησίας, η οποία επιμένει ότι κάθε άτομο είναι πλήρως υπεύθυνο για τις πράξεις του και κανένας δεν είναι εξ αρχής προορισμένος να διαπράξει αμαρτίες.

Σύμφωνα με τις Χριστιανικές διδασκαλίες, υπάρχει ένα μυστικιστικό παράδοξο μεταξύ της πανσοφίας του Θεού και της προσωπικής ελευθερίας του ατόμου. Από τη μία πλευρά ο Θεός γνωρίζει από πριν για τις αμαρτίες που διαπράττει κάποιο συγκεκριμένο άτομο. Από την άλλη πλευρά, η παντογνωσία και πανσοφία του Θεού δε μπορεί να δικαιολογήσει καμία κακή πράξη.

Ο σεβασμιότατος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, (675-749 μ.Χ.) γράφει: «Θα έπρεπε να είναι γνωστό ότι ο Θεός είναι ενήμερος για όλα τα πράγματα εκ των προτέρων. Ωστόσο δεν τα προκαθορίζει όλα, γιατί είναι ενήμερος για τα πράγματα που μπορούμε να χειριστούμε με τις δικές μας δυνάμεις, αλλά δεν τα προκαθορίζει. Εύχεται να μη συμβεί τίποτε το φαύλο, κι όμως δεν υποχρεώνει κανέναν να είναι ηθικός άνθρωπος.»

Ο Ιούδας δεν ήταν προδιαγεγραμμένο να διαπράξει μια προδοσία. Όταν ο Ιησούς Χριστός τον επέλεξε ως έναν από τους δώδεκα μαθητές του, δεν ξεχώρισε τον Ιούδα από αυτούς με σκοπό να τον προδώσει. Ο Ιούδας επιλέχθηκε από Αυτόν για να αναγγείλει το Ευαγγέλιο. Ο Ιούδας δεν στερούνταν κάποιο από τα δώρα που είχαν οι άλλοι απόστολοι. Μαζί με τους άλλους αποστόλους, παρευρέθηκε στο Μυστικό Δείπνο. Όπως οι άλλοι απόστολοι έλαβε το σώμα και το αίμα του Χριστού, που ενσωμάτωνε το Θεό. Αλλά ο Ιούδας σχεδίαζε μια προδοσία όσο οι άλλοι απόστολοι παρακολουθούσαν τα λόγια του Σωτήρα.

Κανένας δεν εξανάγκασε τον Ιούδα να προδώσει τον Ιησού, αυτός αυτόβουλα επέλεξε να τον προδώσει. Τα λόγια που είπε ο Ιησούς στον Ιούδα «αυτό που έχεις να κάνεις, κάνε το γρήγορα» (Ιωάννης 13:27) δεν ήταν ούτε μια άμεση εντολή στον Ιούδα, ούτε ένα σημάδι για να «κυλήσει ο τροχός». Τα λόγια θα μπορούσαν να είναι μια ένδειξη ότι ο Ιησούς γνώριζε αυτό που ο Ιούδας μυστικά σχεδίαζε. Τα λόγια θα μπορούσαν να σταματήσουν τον Ιούδα την τελευταία στιγμή. Αλλά το σχέδιο της προδοσίας ήταν στέρεα καλλιεργημένο στην καρδιά του Ιούδα εκείνη την ώρα και ούτε τα λόγια του Σωτήρα δεν κατάφεραν να τον σταματήσουν.

Ο Ιησούς είπε στους μαθητές του: «Αλίμονο στον κόσμο για τα σκάνδαλα, διότι αυτά θα έλθουν. Αλίμονο όμως στον άνθρωπο εκείνον, από τον οποίο τα σκάνδαλα θα προέλθουν!» (Ματθαίος 18:7). Πρώτα και κύρια, αυτά τα λόγια σχετίζονταν με τον Ιούδα τον Προδότη.

Ο Ιησούς Χριστός εθελοντικά επέλεξε να υποφέρει έτσι ώστε ολόκληρη η ανθρωπότητα να λυτρωθεί από το θάνατο στο θνητό της σώμα. Και όμως ο Ιούδας δεν είχε καμία σχέση με την πράξη της σωτηρίας και της απελευθέρωσης από τη δύναμη της αμαρτίας όσον αφορά την ανθρωπότητα. Η σωτηρία και η λύτρωση θα ερχόντουσαν ακόμη και αν ο Ιούδας δεν έπαιζε το ρόλο που έπαιξε, γιατί μια πράξη προδοσίας δεν ήταν απαραίτητη για να υποκινήσει μια σειρά γεγονότων που ουσιαστικά οδήγησαν την ανθρωπότητα στη σωτηρία. Η Εκκλησία αντιμετωπίζει τον Ιούδα ως τον άνθρωπο που πέρασε το κατώφλι, αυτό που δε θα έπρεπε κανείς να διαβεί, ανεξάρτητα από τις συνθήκες ή το οικονομικό όφελος. Το να διαβείς το κατώφλι επιφέρει ανάθεμα και αιώνιο θάνατο".


Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
margaritaDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 2:35 AM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
δεν εχω ακομη καταλαβει με ποιο τροπο θα λυτρωνοταν η ανθρωποτητα και απο τι οταν ο χριστος θα πεθαινε.και αν επρεπε οπωσδηποτε να πεθανει στα 33 του αρα η επιλογη του ιουδα ως μαθητη του δεν πρεπει να ηταν τυχαια,αρα η σκοπιμα τον διαλεξε αφου ηξερε οτι θα τον προδωσει η ηταν συμφωνημενο μεταξυ τους.το ολο θεμα πολυ μπερδεμενο μας το παρουσιαζουν.

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 9:15 PM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Αν ο Χριστός ήταν ο Μπιν Λάντεν, θα χρειαζόταν να τον υποδείξει κάποιος ρουφιάνος στους Αμερικανούς για να τον συλλάβουν; Μήπως οι χωροφύλακες τον καιρό του εμφυλίου θα χρειάζονταν κάποιον χαφιέ να πάει να φιλήσει τον Άρη Βελουχιώτη για να καταλάβουν ποιος ήταν και να τον μπουζουριάσουν; Όχι, ε;

Ένα από τα βασικά ερωτήματα σχετικά με αυτή την ιστορία της προδοσίας του Ιησού από τον Ιούδα, είναι το γιατί χρειαζόταν ένας προδότης να φιλήσει τον υιό της Μαρίας για να τον συλλάβουν οι μπόσικοι; Για σταθείτε, μωρέ, ανάμεσά τους ζούσε ο Ιησούς και δεν ομιλούμε για καμιά Νέα Υόρκη ή Τόκιο! Στον ναό τους είχε διδάξει, στον ίδιο ναό είχε δείρει και εκδιώξει τους εμπόρους και τους χρηματιστές, στην κολυμπήθρα του Σιλωάμ ξέπλυνε αμαρτίες, κήρυττε δημόσια καθημερινά. Ομιλούμε για πασίγνωστο πρόσωπο της εποχής, που όλοι έβλεπαν σε καθημερινή βάση.

Γιατί, δηλαδή, χρειαζόταν να υποδείξει ο Ιούδας ποιος ήταν ο Ιησούς, με ένα φιλί; Δεν κολλάει! Εκτός κι αν κάποιος άλλος από την παρέα του έμοιαζε τόσο πολύ, ήταν δηλαδή (σαν) δίδυμός του! Κάτι τέτοιο όμως δεν αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη (τουλάχιστον ξεκάθαρα, άσχετα αν ένας από τους δώδεκα μαθητές που ονομάζεται Θωμάς στην Ελληνική μετάφραση, στο πρωτότυπο ονομάζεται Ταόμα δηλαδή Δίδυμος, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία!!!).

Λέτε να μην υπήρξε προδοσία του Ιούδα; Να εφευρέθηκε όλη αυτή η υπόθεση περί τριάκοντα αργυρίων για να κολλήσει με κάτι από την εβραϊκή παράδοση; Μάλλον και… όχι μόνο!

Περιμένω την τοποθέτησή σας πάνω σ’ αυτά τα ερωτήματα, αλλά και στα ερωτήματα της Μαργαρίτας που είναι από τα βασικά της όλης ιστορίας. Και για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε ότι ο Ιούδας ήταν ο ταμίας της παρέας (που κάθε άλλο παρά φτωχή και ρακένδυτη ήταν) και έβαζε χέρι και στο ταμείο που και που, όπως οι ίδιοι οι… συμμαθητές του και οι ευαγγελιστές τον καταγγέλλουν! Βέβαια μερικές φορές τα επέστρεφε τα χρήματα (προφανώς όταν τον έπαιρναν μυρωδιά οι… συμφοιτητές του και ο… Κύριος Καθηγητής τους)!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 10:10 PM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
την αποψη οτι ο χριστος προοριζοταν για αρχηγος της εξεγερσης των εβραιων εναντιον των ρωμαιων την εχετε ακουσει ?εχω την εντιπωση οτι γι αυτο τον προετοιμαζαν τοσα χρονια αλλα κατι στραβωσε στη πορεια.
Quote (Αθηναίος)
Γιατί, δηλαδή, χρειαζόταν να υποδείξει ο Ιούδας ποιος ήταν ο Ιησούς, με ένα φιλί; Δεν κολλάει! Εκτός κι αν κάποιος άλλος από την παρέα του έμοιαζε τόσο πολύ, ήταν δηλαδή (σαν) δίδυμός του

αυτο πρωτη φορα το ακουω και δεν μπορω να μην σκεφτω οτι εχει πολυ ενδιαφερον αυτη η αποψη.


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 10:20 PM | Message # 5
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Θες λίγα ακόμα περί Ιούδα και "προδοσίας"::::

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 10:37 PM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ναι θελω αλλα το θετικο ειναι οτι το ψαχνω, αρα εχω ελπιδες βελτιωσης

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 11:40 PM | Message # 7
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Ας συνεχίσουμε για λίγο με τον Ιούδα και την «προδοσία» του!

Είναι πασιφανές ότι, τουλάχιστον ο Ματθαίος, ήταν «λίγος» στα… θρησκευτικά. Λέει (κεφ. 26, στίχ. 14-15): «Τότε πορευθείς εις των δώδεκα, ο λεγόμενος Ιούδας Ισκαριώτης, προς τους αρχιερείς είπε: τι θέλετε μοι δούνε και εγώ υμίν παραδώσω αυτόν. Οι δε έστησαν αυτώ τριάκοντα αργύρια». Και αργότερα (κεφ. 27, στίχ. 3-10), αφού μετάνιωσε ο Ιούδας κι επέστρεψε στους αρχιερείς τα αργύρια, εκείνοι δεν τα έβαλαν πίσω στο ταμείο, επειδή ήταν λεφτά αίματος, αλλά αγόρασαν αγρόν που «…εκλήθη αγρός αίματος έως της σήμερον. Τότε εκπληρώθει το ρηθέν δια Ιερεμίου του προφήτου λέγοντος: και έλαβον τα τριάκοντα αργύρια, την τιμήν του τετιμημένου ον ετιμήσαντο από υιών Ισραήλ, και έδωκαν αυτά εις τον αγρόν του κεραμέως, καθ’ ά συνέταξε μοι Κύριος». Ο κεραμέας, ο αγγειοπλάστης δηλαδή, χρησιμοποιεί καμίνι, σωστά;

Συγνώμη, Ματθαίε, αλλά έμεινες μετεξεταστέος, δεν πήρες τη βάση. Η επόμενη εξεταστική την… Δευτέρα Παρουσία! Διότι δεν είναι ο Ιερεμίας, αλλά ο ανθέλλην ΖΑΧΑΡΙΑΣ που το είπε αυτό, μάλιστα όχι έτσι ακριβώς, αλλά, στο… περίπου (κεφ. 11, στίχ. 12-13): «Και θα τους πω: Αν σας φαίνεται καλό, τότε δώσ’ τε μου την τιμή μου, ή αρνηθείτε την. Και ζύγισαν για την τιμή μου τριάκοντα αργύρια. Και μου είπε ο Κύριος «ρίξε τα μέσα στο καμίνι και θα δω αν είναι καλό μέταλλο, με τον ίδιο τρόπο που δοκιμάστηκα γι’ αυτούς». «Και πήρα τα τριάκοντα αργύρια και τα πέταξα στο καμίνι, στον οίκο του Κυρίου»! (Καμίνι είχε, κεραμέας θα ήταν, συμπέρανε ο Ματθαίος).

Μπας και δεν υπήρξε καμιά προδοσία, απλά ο Ματθαίος σκαρφίστηκε ένα παραμύθι για να «επαληθευθεί» μια προφητεία της Παλαιάς Διαθήκης, της Γραφής που ήταν το αναγνωρισμένο κιτάπι του σιναφιού; Διότι ΜΟΝΟ ο Ματθαίος αναφέρει τριάκοντα αργύρια. Ο Μάρκος, που είχε γράψει και το πρώτο Ευαγγέλιο, καθώς και ο Λουκάς, που ήταν ένας εύπιστος αντιγραφέας του κερατά, ΔΕΝ αναφέρουν το ποσόν, ενώ ο Ιωάννης, ον ηγάπα ο Ιησούς, που είναι και ο θεωρητικός της παρέας, δεν αναφέρει καν αντίτιμο για «προδοσία».

Να πάμε πάρα πέρα, όμως. Τα πρώτα χριστιανικά κείμενα, πιο παλιά και από το Ευαγγέλιο του Μάρκου, ήταν οι επιστολές του Παύλου. Η χρονολογικά πρώτη αναφορά στην παράδοση του Ιησού, βρίσκεται στην Α΄ προς Κορινθίους (κεφ. 11, στίχ. 23): «Εγώ γαρ παρέλαβον από του Κυρίου, ό και παρέδωκα υμίν, ότι ο Κύριος Ιησούς εν τη νυκτί ή παρεδίδοτο έλαβεν άρτον…». Πρόσεξε, φίλη Μαργαρίτα, το ρήμα που χρησιμοποιεί ο Παύλος στην «ξώφαλτση» αναφορά του στο συγκεκριμένο θέμα: ΠΑΡΕδίδοτο και όχι ΠΡΟδίδοτο. Άλλο η παράδοση, άλλο η προδοσία!!!

Τώρα θα μου πεις ότι διυλίζω το κουνούπι και καταπίνω την καμήλα. Οπότε, ας πάμε σ’ ένα τελευταίο από τις Πράξεις των Αποστόλων, στο «Λόγο του Στεφάνου» (κεφ. 7, στίχ. 52-53): «Και ποιόν από τους προφήτες δεν καταδίωξαν οι προπάτορές σας; Θανάτωσαν αυτούς που προφήτεψαν τον ερχομό του Δίκαιου Μεσσία, που κι εσείς τώρα γίνατε προδότες και φονιάδες του, εσείς οι ίδιοι που λάβατε τον νόμο του Θεού μέσω αγγέλων και δεν τηρήσατε!». Μήπως αναφέρει κανέναν Ιούδα ο Στέφανος, Μαργαρίτα; Ποσώς! Όλη την φάρα κατηγορεί. Το μένος του είναι εναντίον μιας τάξης και όχι εναντίον ενός συγκεκριμένου ατόμου.

Και ο έρμος ο Ιούδας, ή μάλλον η προδοσία του, πάνω στην οποία στηρίζεται σχεδόν ολόκληρο το Πάσχα; Μάλλον, πια προδοσία; Μόνο η καλπάζουσα φαντασία υπάρχει και η κουτοπονηριά ορισμένων ημιμαθών μαθητών που φάσκουν και αντιφάσκουν αβέρτα.

Εξ άλλου, να επαναλάβουμε ότι τα Ευαγγέλια είναι πολλά, μα ΠΑΡΑ πολλά. Απλά έχουμε ως κανονικά τα γνωστά τέσσερα, διότι αυτά αποφάσισε το παπαδαριό ότι ήταν… θεόπνευστα και γνήσια (ορίντζιναλ που λέμε εμείς οι Έλληνες)! Και πώς κατέληξε σ’ αυτό το συμπέρασμα το παπαδαριό; Αααα… εδώ Μαργαρίτα είναι το διαμάντι: Τα έβαλαν όλα ένα βράδυ κάτω από μια Αγία Τράπεζα και είπαν: «όσα Ευαγγέλια βρεθούν ΠΑΝΩ στην Τράπεζα το πρωί, αυτά θέλει ο Θεός» και κλείδωσαν την πόρτα. Μόνο που δεν μας είπαν ποιος κρατούσε το κλειδί κατά την διάρκεια της… θεόπνευστης ταχυδακτυλουργίας!!!

Τέλος πάντων, ό,τι θέλει ο καθένας πιστεύει. Θα επανέλθω όμως στο VIP Section, γιατί πρέπει όλοι να μάθουν πώς μας προέκυψε η θρησκεία του Χριστιανισμού που μας βασανίζει σχεδόν 2000 χρόνια!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Κυριακή, 10-ΙΟΥ-2011, 11:41 PM
 
margaritaDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 0:30 AM | Message # 8
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
οτι μας εχουν φλομωσει στο ψεμα το ξερω.φασκουν και αντιφασκουν για να περασουν τη γραμμη τους ,αλλα μπερδευουν τα ψεματα που λενε και οταν καποιος ξερει να ψαχνει τα ανακαλυπτει. περιμενω την αποψη σου για το πως μας προεκυψε ο χριστιανισμος.

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 10:27 AM | Message # 9
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Πως μου ξεφυγε αυτο το ποστ !!
Παλι καλα που με καλυψε πληρως ο Αθηναιος και ειπε και παραπανω απ'αυτα που θα εγραφα/ξερω εγω!! groupjump
Ενα μπαχαλο με τον Ιουδα.


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
aposperittisDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:06 AM | Message # 10
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
ότι ήταν δυο και όχι ένας Ιησούς το είχα διαβάσει ξανά. Όπως είχα διαβάσει πως η ομάδα ήταν πολύ παραπάνω από 12, επίσης είχα διαβάσει πως είχαν και έναν τυπικό οπλισμό της εποχής. Οπότε ναι θα ήθελα να τα αναλύσουμε όλα αυτά και πάντα υπό την παρουσία στοιχείων.

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 9:40 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Αυτο με τον Θωμα (Ταομα) δεν το ηξερα αλλα επειδη παντα με "ενοχλουσε" ο συμβολισμος του απιστου ,δεν ειναι λογικο ενας απο τους 12 που εχει δει πραμματα και θαματα και ανασταση (Λαζαρου), να μην πιστευει !!!
Αν ισχυει ομως αυτο το διδυμος παιρνει αλλη διασταση το ολο θεμα.
Αυτος που θα μπορουσε να κοροιδεψει τους αλλους (δεν ειναι παρων στην 1η εμφανιση) , λεει οτι δεν πιστευει ο ιδιος και σαν αποτελεσμα αυτου ερχεται 2η εμφανιση που επικυρωνει την ανασταση του χριστου στον απιστο !! στην οποια ειναι παροντες οι αλλοι που ηδη πιστευαν. Ηταν οντως παροντες ?? η ειναι αλλο ενα τρικακι ??η ειναι απλα για να πιστεψουν και αυτοι που ηξεραν περι διδυμου ??


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
aposperittisDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 10:44 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Ναι αλλά αφού ήταν δίδυμος πάλι δε του έμοιαζε? Άρα πάλι ΔΕΝ είχε ανάγκη να τον δείξουν στους Ρωμαίους. Αφού έμοιαζε με τον Ιησού άρα ήταν εμφανής στόχος όπως και να έχει. Οπότε πάλι δε βγάζει νόημα!

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
ΑθηναίοςDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:10 PM | Message # 13
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Μα τους έδειξε ποιος από τους δύο ήταν ο Ιησούς για να μην μπερδευτούν και συλλάβουν άλλον στη θέση του Ιησού!
Τώρα αν πω ότι αυτό (να τιμωρηθεί άλλος στη θέση του Ιησού) είχε ξανασυμβεί τί θα λέγατε;;;;


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:12 PM
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:10 PM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Δεν νομιζω οτι εμφανιστηκε στους ρωμαιους ο Χριστος.
Για τους ιουδαιους μιλαω.


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ

Message edited by Θνητος - Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:16 PM
 
aposperittisDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 11:11 PM | Message # 15
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Ε και τι οι Ρωμαίοι στρατιώτες που ήταν οι γερμαναράδες της εποχής δεν τον είχαν δει ποτέ? Αφού φρουρούσαν τα πάντα!

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Διάφορα Ντοκουμέντα » Η προδοσία του Ιούδα
Search: