Σάββατο, 18-ΜΑ-2024, 10:30 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum » Εξωγήινοι - UFO » Πιστεύετε πως υπάρχουν? » ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΠΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.. ΕΝΝΟΟΥΜΕ AYTO!
ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΕΠΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.. ΕΝΝΟΟΥΜΕ AYTO!
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 1:36 AM | Message # 31
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Κι εμένα, αν και είμαι ψιλοάσχετος με αυτά, αλλά έχει ενδιαφέρον η όλη κατάσταση!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 1:42 AM | Message # 32
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
αν και είμαι ψιλοάσχετος με αυτά

πάντα εχεις άποψη ομως και συνήθως δεν πέφτεις εξω ,αρα είσαι ψιλοσχετικός dry dry dry dry dry


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 1:43 AM | Message # 33
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Τα παραλές oops oops oops oops

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 1:44 AM | Message # 34
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
δεν νομίζω cool cool cool cool cool

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 2:03 AM | Message # 35
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
ψιλοάσχετος

γκουχου ΓΚΟΥΧΟΥ !!
cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Σάββατο, 18-ΦΕΒ-2012, 2:05 AM | Message # 36
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
λέω ψέματα θνητέ?