Τρίτη, 11-ΦΕΒ-2025, 12:17 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Περί του εν Δελφοίς Έψιλον
margaritaDate: Παρασκευή, 26-ΙΟΥ-2013, 2:34 AM | Message # 16
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Η Δελφική Ιδέα είναι η Ιδέα τήςΕλευθερίας τού Πνεύματος. Είναι η Ιδέα τού αλληλοσεβασμού καί τήςαγάπης μεταξύ όλων τών ανθρώπων,
Quote (Θνητος)
Είναι η προσήλωση στό αναφαίρετο δικαίωμα κάθε ανθρώπου γιάελευθερία, αξιοπρέπεια καί δικαιοσύνη.
Quote (Θνητος)
Δέν είναι ηυποταγή καί δουλεία σέ δόγματα καί στρατευμένα, ψευτο-εξιδανικευμένα συμφέροντα. Αντίθεταείναι η Πνευματική ελευθερία, η φιλοσοφική έρευνα, η αγάπη στόν Ανθρωπο καίστήν Φύση, καί στό Κάλος καί τό Ήθος καί τό Ελεύθερον, που αυτή σάν εκδήλωση
τής Δημιουργίας εκδηλώνει.


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΠανδαιμονιονDate: Παρασκευή, 26-ΙΟΥ-2013, 11:34 PM | Message # 17
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
ЭIЄ… ΤΟ διπλό ΕΨΙΛΟΝ στην ΥΦΗΛΙΟ …ЭIЄ



 Το σύμβολο που καθιερώθηκε υπερβαίνοντας σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και την Ελληνική
Σημαία, ως το απόλυτο και διαχρονικό σύμβολο των Ελληναράδων, των
Ελλήνων Πατριωτών, των Ελλήνων που οι ίδιοι ή οι πρόγονοί τους έχουν
επουράνια καταγωγή (και δη από τον Σείριο), των Ελ, των απόγονων των
Ολύμπιων Θεών, της Ομάδας Έψιλον και, γενικότερα, των Ελλήνων που
θεωρούν ότι είναι (ή που πραγματικά είναι) Γνήσιοι Έλληνες στην ψυχή,
στο πνεύμα, στην καρδιά, στο DNA.
  

Σπανιότερα τα δύο έψιλον
εμφανίζονται στην αρχαϊκήΤο σύμβολο αυτό, δεν είναι σταθερό, αν και είναι ευρέως διαδεδομένο. Άλλοτε εμφανίζεται με έναν ισοσκελή σταυρό, δηλαδή ως Э+Є,
άλλοτε χωρίς, ως ЭIЄ, αλλά και χωρίς τίποτα, ως ЭЄ όπως εκείνο στον
θρόνο του Μίνωα, στην Κνωσό.

Σπανιότερα τα δύο έψιλον

εμφανίζονται στην αρχαϊκή
Στο βιβλίο του Πλουτάρχου, ο οποίος ήταν ο δια βίου ιερέας του Απόλλωνα «Περί του Ε του Εν Δελφοίς», στήνεται ένας διάλογος για ένα
Ε που υπάρχει (ή μάλλον που υπήρχε) στη μετόπη του Απολλώνιου ναού.
Αξίζει να σημειώσουμε πως, σύμφωνα με κάποιες εκδοχές της μυθολογίας, ο
Απόλλωνας ήρθε στους Δελφούς από την Κρήτη, το νησί όπου γεννήθηκε ο
Δίας. Μάλιστα, αν παρατηρήσουμε προσεκτικά αγγειογραφίες ή αγαλματίδια
του πατέρα των θεών και των ανθρώπων, αυτό που κρατάει στο χέρι του, ο
κεραυνός, έχει το ακριβές σχήμα του ЭЄ.


Σύμφωνα με τον Πλούταρχο τρεις φορές τοποθετήθηκε ένα Ε στο κέντρο τού Αετώματος στον Ναό του Απόλλωνα, στους Δελφούς. Το πρώτο ήταν
ξύλινο, το δεύτερο χάλκινο και το τρίτο από καθαρό χρυσό. Σήμερα δεν
υπάρχει τίποτα. Εκατέρωθέν του, στις γωνίες του αετώματος, ήταν γραμμένα
τα Δελφικά Παραγγέλματα «Γνώθι  Σαυτόν» και «Μηδέν Άγαν».

Νόμισμα των Δελφών από
το Αρχαιολογικό Μουσείο
Ολόκληρο το βιβλίο του Πλούταρχου είναι αφιερωμένο σε αυτό το Ε ή ΕΙ και, μέσα από τους διαλόγους του προβάλλονται διάφορες ερμηνείες τι
μπορεί να σήμαινε αυτό το γράμμα. Ανάμεσα σε πολλά άλλα αναφέρει «…και
αφιέρωσε δύο Ε στον θεό». Ωστόσο, δεν διευκρινίζεται πουθενά, εάν αυτά
τα δύο Ε είναι αναμεταξύ τους ανεστραμμένα. Αν λάβουμε υπόψη μας ένα
αρχαίο νόμισμα με την μετώπη των Δελφών, θα δούμε πως υπάρχει ένα και
μόνο Ε.
Οι ερμηνείες που έχουν προταθεί γι’ αυτό το Ε, από τον Πλούταρχο και άλλους, είναι πολλές. Αξίζει να σημειώσουμε μερικές: «...προκειμένου
να δηλώσει και να συμβολίσει τον αριθμό του σύμπαντος». «…ακόμα είναι
κι ένας τύπος της φύσης...» σύμφωνα με το Περί της εν Τιμαίω Ψυχογονίας.
«Το φως έχει άμεση σχέση με το πέντε...» λογιζομένου ότι Ε=5, όπως μας
λέει ο Πυθαγόρειος Νικόμαχος.
Το διπλό Έψιλον, μπορούμε να το εντοπίσουμε παντού, σε όλο τον κόσμο, πέρα από την ελληνική κουλτούρα, ιστορία και τον διαχρονικό
πολιτισμό μας. Ακόμα και σε φυλές που φαινομενικά, τουλάχιστον, δεν
υπάρχει το παραμικρό που να συνδέει την δική τους με την δική μας
πολιτιστική παράδοση και κληρονομιά. Αγγεία, αγάλματα, κτίσματα, πέτρες,
σφραγιδόλιθοι, ψηφία, αλφάβητα, νομίσματα, σημαίες, Άγνωστης Ταυτότητας
Ιπτάμενα Αντικείμενα.

Δύο ιερείς των Ντόγκον που χορεύουν 
σε τελετουργικό χορό. 

Στα νοτιοδυτικά της Αλγερίας, υπάρχει μία άγρια φυλή, με παραδόσεις που ξεπερνούν τα 5000 χρόνια και με ανύπαρκτες
αστρονομικές γνώσεις που, όμως, γνωρίζουν πολύ καλά το αστρικό σύστημα
του Σειρίου, πολύ πριν από τους ίδιους τους αστρονόμους. Είναι η φυλή
των Ντόγκον. Οι ιερείς τους, κατά την διάρκεια συγκεκριμένη τελετής,
φορούν στο πρόσωπο μάσκες που στην κορυφή του κεφαλιού στέκεται ένα
διπλό Ε. Επίσης, το χρησιμοποιούν ως διακοσμητικό ή τελετουργικό σύμβολο
σε αρκετά σκεύη τους.



Σύμφωνα με την Μεσοποταμιακή Μυθολογία ο Οάννες δίδαξε την σοφία στην
ανθρωπότητα.. Όπως περιγράφεται από το Βαβυλώνιο ιερέα Βηρωσό, ήταν
ενδεδυμένος με σώμα ψαριού. Δίδαξε τις τέχνες και τις επιστήμες. Στις
απεικονίσεις συνοδεύεται σχεδόν πάντα από την αρχαϊκή μορφή του ЭIЄ.
Ερευνητές θεωρούν πως πρόκειται για κάποιο αστέρι ή κάτι άλλο. Ωστόσο, η
ομοιότητα είναι εμφανής.

Μία άλλη μορφή γραμμάτων στην οποία συναντούμε το διπλό Έψιλον, είναι τα αρχαία Βερβερικά. Θεωρείται να έχει ξεπηδήσει από την
Καρχηδονιακή γραφή γύρω στον 6ο π.Χ. αιώνα. Χρησιμοποιήθηκε σε όλη τη
Βόρεια Αφρική μέχρι τον 3ο μ.Χ. αιώνα. Περιέργως όμως, οι επιγραφές
παραμένουν αδιάβαστες, ενώ οι γλωσσολόγοι δεν μπορούν να συνδέσουν την
γραπτή γλώσσα σε κάποια από τις δεκάδες σύγχρονες που ομιλούνται σε
κοντινές περιοχές. Ωστόσο, εξακολουθεί να χρησιμοποιείται και σήμερα,
κυρίως, από τις γυναίκες στην κοινωνία των Τουαρέγκ. Η σύγχρονη μορφή
καλείται Tifinagh. Οι μελετητές θεωρούν ότι σημαίνει «Φοινικικά» ή
«Καρχηδονιακά γράμματα».

Το Βάτζρα (Vajra), στο Θιβέτ, είναι Ντόρτζε και στα σανσκριτικά σημαίνει ένα διαμάντι,
αλλά και κεραυνός. Είναι ένα σημαντικό τελετουργικό στοιχείο για τον
Ινδουισμό και τον Βουδισμό. Το Βάτζρα είναι ένα απαράμιλλο όπλο που
εκπροσωπείται με αποτελεσματικό τρόπο για να καταστρέφει την
άγνοια. Συναντάται και ως δύο σταυρωτά vajras. Το σανσκριτικό όνομα
συνδέεται με έναν κοσμολογικό μύθο που ισχυρίζεται ότι ήταν το πρώτο
αντικείμενο του σύμπαντος που πήρε μορφή από την αιολική ενέργεια. Είναι
το σύμβολο της αποτελεσματικής δράσης για την αριστεία και το
χαρακτηριστικό του υπερβατικού Βούδα. Το Βάτζρα, δεν είναι τίποτε άλλο
από το ЭIЄ.

ΠΗΓΗ: http://afipnisoy.blogspot.com/2012/08/i-i.html#ixzz23XYtfjnn


Elke gek zijn gebrek
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 26-ΙΟΥ-2013, 11:36 PM | Message # 18
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Ωραιες φωτο (και αρθρο βεβαια) !!

ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 26-ΙΟΥ-2013, 11:48 PM | Message # 19
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Πολύ καλό!!!!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Παρασκευή, 26-ΙΟΥ-2013, 11:50 PM | Message # 20
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Πανδαιμονιον)
«Το φως έχει άμεση σχέση με το πέντε...»
απο τα αγαπημένα μου θέματα


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΠανδαιμονιονDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 0:31 AM | Message # 21
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Ωραιες φωτο (και αρθρο βεβαια) !!
Quote (Αθηναίος)
Πολύ καλό!!!!
Σε ενα τοσο ενδιαφερον(και τεραστιο) θεμα σαν το δελφικο Ε, μια μικρη μονο συνεισφορα...

Added (27-ΙΟΥ-2013, 0:31 AM)
---------------------------------------------
Στον λόφο της Γορίτσας στον Βόλο υπάρχουν τα θεμέλια ενός κτίσματος, 250 περίπου τ.μ. Μόνο με παρατήρηση
από ψηλά διακρίνεται ολοκάθαρα το ЭIЄ.

Μέσα στον κύκλο διακρίνεται το ЭIЄΒλέπουμε τελετουργικό σκεύος των Ντόγκον με εμφανέστατο το ЭIЄ

Καλύβα των Ντόγκον επάνω στην οποία αλλά και τριγύρω παρατηρούμε το ЭIЄ

Γέρασα, Νοτιοανατολικά της Γεννησαρέτ. Παρατηρήστε το ЭIЄ μέσα στους κύκλους.

Ο Βαβυλώνιος θεός Marduk, της βλάστησης, της δικαιοσύνης και της μαγείας, εμφανίζεται  και αυτός να κρατάει το διπλό Έψιλον.

Ίντρα. Ένας βασικός θεός στην ινδουιστική μυθολογία, αντίστοιχος του Δία. Στο χέρι του κρατάει ένα Βάζτρα, δηλαδή ένα ЭIЄ.

Σε αυτό τον βράχο στο Νέο Μεξικό, ανάμεσα σε πολλά σκαλίσματα διακρίνουμε και το ЭIЄ

Το διπλό Έψιλον συναντούμε στο Ντιρχάμ (ονομασία που προέρχεται από την ελληνική δραχμή) σε αρχαίο νόμισμα της Μογγολίας.

Αρχαίο Κινέζικο νόμισμα που βρίσκεται στο μουσείο της Σαγκάης, με το ЭIЄ στην μία όψη του.

Σφραγιδόλιθος από τον αρχαιολογικό χώρο του Anau στο Τουρκμενιστάν του 2.300 π.Χ. 

Βράχος γεμάτος με πετρογλυφικά ЭIЄ. Βρίσκεται στο Sipaliwini Savan-na στο Σουρινάμ

Ρωμαϊκή ασπίδα. Ολόκληρη είναι ένα ЭIЄΗμερολόγιο των Αζτέκων. Tα άκρα της γωνίας του ЭIЄ εμφανίζονται ως ανοιχτά τετράγωνα και η
διχοτόμος του ως καμπύλη που τα συνδέει. Το βλέπουμε δεξιά κι αριστερά
από το Γοργόνειο, στο κέντρο.Ημερολόγιο των ΣαρματώνΤσακώνικο ταγάρι γεμάτο με σύμβολα ЭIЄ 

Στο Βόρονετς της Ρωσίας, τον Σεπτέμβριο του 1989, μάρτυρες περιέγραψαν τον συγκεκριμένο εξωγήινο μετά
από προσγείωση UFO. Παρατηρήστε το σύμβολο στην ζώνη. 

Δείγμα γραφής που θεωρείται εξωγήινη. Παρατηρήστε στην μεσαία σειρά, το δεύτερο γράμμα από δεξιά.

Στην Iσπανία, στο San Jose De Valderas, την 01 Ιουνίου 1967 εμφανίστηκε ένα ΑΤΙΑ που στο κάτω μέρος του είχε το σχήμα του διπλού Ε.

Το 1947 κατέπεσε στην  περιοχή του Ρόσγουελ, στο Νέο Μεξικό ένα ΑΤΙΑ. 
Ανάμεσα στα συντρίμμια του βρέθηκε μία πινακίδα με την λέξη ΕΛΕΦΘΕΡΙΑ. 
Τα Ε έχουν το σχήμα του διπλού Ε

Νορβηγικό σύμβολο του θεού ΟντίνΆποψη από ψηλά ενός κτιρίου στην Astana του Kazakhstan, με την δομή και το σχήμα του διπλού Έψιλον

South-East European Cooperation Process. Καταχρηστικό ή τυχαίο το logo του διπλού Ε;

Το είδαμε:http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/08/i-i.html#ixzz23XTKb7D8


Elke gek zijn gebrek
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 0:44 AM | Message # 22
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (Πανδαιμονιον)
Άποψη από ψηλά ενός κτιρίου στην Astana του Kazakhstan, με την δομή και το σχήμα του διπλού Έψιλον

Αυτή την πόλη απεικονίζει και το σκίτσο με τους ηγέτες που κόβετε κάθε ενός το νήμα που έβαλα σε άλλο θέμα!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΠανδαιμονιονDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 0:52 AM | Message # 23
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
Αυτή την πόλη απεικονίζει και το σκίτσο με τους ηγέτες που κόβετε κάθε ενός το νήμα που έβαλα σε άλλο θέμα!
 Τιποτα δεν ειναι τυχαιο...

Added (27-ΙΟΥ-2013, 0:52 AM)
---------------------------------------------
Για μια προσπάθεια αποσυμβολισμού του 3+Ε"Ο κόσμος είναι ένα συμβολικό αντικείμενο"

Salustio

Ένα σύμβολο παράδοξο όσο και ελκυστικό στην αισθητική του. Θα
αποτελούσε ίσως αδιάφορο για τους περισσότερους αν δίπλα του δεν
στέκονταν ένας μεγάλος αριθμός από ιστορίες που η ατμόσφαιρα του
ρομαντικού τις διακατέχει. Γνωστό λοιπόν για κάποιους ως το
αυτοκρατορικό σύμβολο των Ουράνιων Έψιλον, ή απλά της γνωστής Ομάδας
Έψιλον.


Μύθος ή πραγματικότητα;

Το να τολμήσουμε να μπούμε στην προσπάθεια του ανακαλύψουμε την Ομάδα
Έψιλον θα ήταν μάλλον μια αποτυχημένη προσπάθεια. Ένα τεράστιο μείγμα
πολιτικής, άγνωστης τεχνολογίας, παγκόσμιας συνομοσιολογίας,
εθνοκεντρισμού και μυστικισμού περιβάλλουν την εν λόγο ομάδα. Θα
αποφύγουμε λοιπόν να οδηγηθούμε και εμείς σε αυτά τα μονοπάτια
(αφήνοντας τα ηνία στους δικαιούχους αναλυτές όπως τους κ. Φουράκη και
Κεραμιδά για αυτό το έργο) και απλά θα αναζητήσουμε την σημειολογία που
κρύβει το σύμβολο αυτό.

Θα το περιγράφουμε ως 3+Ε και σαν έτσι θα το συναντήσουμε σε φωτογραφία κάτω μέρους ενός Ιπτάμενου Δίσκου στην
Ισπανία. (!) Στην Αλχημεία είναι σύμβολο για το sal ammoniacus (ammonium
salt). Φημολογείται ως το σύμβολο που είχε πάνω της η Αργώ (το πλοίο
του Ιάσονα). Μπορεί κανείς να το διακρίνει σε ένα αρχαίο κτίριο που η
δομή του παίρνει αυτό το σχήμα (που φαίνεται καλά μόνο από ψηλά), σε ένα
λόφο στη Γορίτσα στον Βόλο. Εμφανίζεται επίσης πίσω από τον θρόνο του
Μίνωα στην Κνωσό, καθώς όμως έχει απαγορευτεί η πρόσβαση των επισκεπτών
στην αίθουσα του θρόνου (μετά από αναφορές του Θ. Αξιώτης, κι αργότερα
του Π. Γιαννουλάκη), έχει πλέον φτιαχτεί ξύλινο ομοίωμα του θρόνου έξω
από την αίθουσα, όπου οι επισκέπτες μπορούν να δουν ένα αντίγραφο, δίχως
φυσικά να υπάρχει η τοιχογραφία πίσω. Επίσης, υποτίθεται ότι είναι το
σύμβολο του Μεσσία, αλλά και της Ανδρομέδας, απ'όπου 'κατάγονται' οι
Έλληνες. (!) Η χρήση του γίνεται και από την Ο.Ε.Α. (Ομάς Ελληνικής
Αποκαταστάσεως). Το βρίσκουμε να διακοσμεί το βιβλιοπωλείο 'Ιερά Ελλάς'
στην Θεσσαλονίκη. Στέκει ως κεντρικό σταθερό σύμβολο μεταξύ της
αριστερόστροφης και δεξιόστροφης σβάστικας. Παρατηρείται σε κέλτικα
αραβουργήματα, αλλά και σε θιβετιανές μαντάλα, ενώ σε κάθετη μορφή -
αναποδογυρισμένο όρθιο - το φορά ο Κομφούκιος στο στήθος του.

Ο συνδυασμός των συμβόλων με το γνωστό του αποτέλεσμα σχηματίζει στο νου
του ερευνητή εύκολα πολλούς συνειρμούς που ίσως να προσφέρουν με την
σειρά τους μερικά νέα στοιχεία. Έτσι το 3+Ε φέρνει στο νου το περίγραμμα
του συμβόλου του σκαραβαίου. Ο σκαραβαίος, σύμβολο απεικόνισης του Θεού
Khepri για τους Αιγύπτιος, αποτελεί μέλος ηλιακών συμβόλων. Ο Θεός
Khepri που το όνομα του σημαίνει 'Αυτός που έρχεται σε ύπαρξη',
περιγράφει την αυτό-δημιουργία του Ηλιακού Θεού, μια παρομοίωση με την
παρατήρηση των Αιγυπτίων της σχέσης της κοπριάς που κουβαλά ο σκαραβαίος
(στις απεικονίσεις του σκαραβαίου, μπροστά του υπάρχει συνήθως ένας
κύκλος-μπάλα κοπριάς-ήλιος) στην φωλιά του μέσα όπου θα γεννηθούν τα
αυγά του. Το σύμβολο του σκαραβαίου τοποθετούνταν στην θέση της καρδιάς
στις αιγυπτιακές μούμιες έτσι ώστε ο νεκρός να κερδίσει την εύνοια του
ηλιακού Θεού και να αναγεννηθεί.

Σαν διακοσμητικό - με ταλισμανικές ιδιότητες - τοποθετούνταν σε ποικίλα κοσμήματα σε όλη την
Αίγυπτο αλλά και σε τόπους από την Μεσοποταμία έως και την Σαρδηνία που
πιθανών είχαν έρθει εκεί μέσω του Αιγυπτιακού στρατού και εμπορίου.

Συσχέτιση ίσως μπορεί να γίνει και με το Fleur de lis, που αποτελεί
σύμβολο της Γαλλικής εξουσίας από το 1147. Η πυγή του συμβόλου είναι
αβέβαιη όμως η συσχέτιση του με την χριστιανική τριάδα είναι σαφής.
Παρόμοια απεικόνιση υπάρχει και στο όπλο (trishula) του Θεού Shiva όπως
και στον σκήπτρο του Γαβριήλ την στιγμή της επίσκεψης του στην Μαρία. Το
βέβαιο είναι πως σαν λουλούδι (κρίνος) αποτελεί σύμβολο ζωής,
αντιπροσωπεύοντας έτσι τον φαλλό, αλλά και αγνότητας που συχνά έτσι
απεικονίζει την θηλυκότητα.

Άλλη συσχέτιση μπορεί να γίνει με τον Ρωμαϊκό Θεό Ιανό ο οποίος απεικονίζονταν με δυο πρόσωπα, όπου το ένα
αντίκριζε την μια πλευρά της πύλης (η συνήθεις απεικόνιση του Ιανού
γινόταν πάνω από πύλες), ενώ το άλλο την αντίθετη πλευρά. Φυσικά εδώ
υπάρχει και η παραπομπή στα δυο αντίθετα σημεία του χρόνου:
Παρελθόν-Μέλλον. Το σημείο του Παρόντος δεν υπάρχει στον Ιανό και ίσως
αυτή την σημαντική προσθήκη/εξέλιξη να προσφέρει το σύμβολο των Έψιλον.
Μοιάζει λοιπόν να κοιτάζει προς δυο πλευρές ενώ με το τρίτο στοιχείο
(αυτό του σταυρού) να ενώνει τα αντίθετα στα ζευγάρια: Δύση+Ανατολη,
Βορράς+Νότος, όπως επίσης να ακολουθεί το Ερμητικό πρότυπο της ένωσης
του Ουρανού με την Γη. Μια παρόμοια αναπαράσταση ίσως να αναγνωρίζουμε
και στο Βυζαντινό δικέφαλο αετό (σύμβολο δύναμης προς τις δυο πλευρές
της τότε αυτοκρατορίας, όπως επίσης και επιφυλακτικότητας λαμβάνοντας
υπόψη την οξεία παρατηρητικότητα του αετού).

Παίζοντας ίσως τώρα με άλλα σύμβολα (παιχνίδι κοινό στον χώρο της σημειωτικής), θα
συναντήσουμε παρόμοιες μορφές αφαιρώντας στοιχεία ή τοποθετώντας το
σύμβολο σε διάφορες στάσεις. Έτσι αφαιρώντας την κάθετη γραμμή ( 3-Ε ),
και παίρνουμε έτσι το σύμβολο του ζωδίου του ιχθύος. Με την παρούσα
έννοια, υπάρχει η αναπαράσταση δυο σημείων που τείνουν να διαχωριστούν,
μια σχάση που όμως δεν ολοκληρώνεται εφόσον υπάρχει μια οριζόντια δέσμια
γραμμή, που αναπαριστά της ύλης ίσως! Σε παρόμοια μορφή το σύμβολο
παρατηρείται και στην αλχημιστική εικονογραφία όπου όμως αντιστοιχεί
στην έννοια της ένωσης, της μίξης.

Διατηρώντας τώρα την προηγούμενη αφαίρεση (της κάθετης γραμμής) και τοποθετώντας το σύμβολο
στην όρθια μορφή του, (με τον αριθμό να κοιτά ψηλά) παίρνουμε την
συμβολική μορφή του αριθμού 18 έτσι όπως παρουσιαζόταν σε μεσαιωνικά
αλμανάκ τα οποία βασίζονταν στην κίνηση της σελήνης για το μέτρημα του
χρόνου. Τολμώντας να κάνουμε τώρα μια προσθήκη (τόξων στο τέλος κάθε
γραμμής) στο σύμβολο μας (στην παρούσα όρθια θέση του), θα σχηματίσουμε
τον κεραυνό του Δία.

Αφαιρώντας τέλος, τον ενδιάμεσο σταυρό και τοποθετώντας ένα μεγάλο κύκλο στην μέση (ενώ παράλληλα στα άκρα έχουμε
είδη βάλει δυο ημισελήνους), παίρνουμε συμβολική της Wicca που
αναφέρεται στην Μητέρα Θεά και που φυσικά αφομοιώνει την κίνηση τη
Σελήνης με την φαινομενική αυξομείωση της στο ουράνιο στερέωμα.

Αφήνοντας όμως στην άκρη κάθε συνειρμό που μας έφερε το σύμβολο για
παραλλαγές, αξίζει να επιστρέψουμε στην ίδια του την μορφή όπου
διακρίνουμε τρία σημεία κλειδιά:

Ι) τον αριθμό 3

ΙΙ) το σύμβολο του σταυρού

ΙΙΙ) το Ελληνικό γράμμα Ε-ψιλον

Ι) Ο αριθμός 3 παρατηρείται σε άπειρα φιλοσοφικά συστήματα και
πολιτισμούς. Στην Αίγυπτο έχουμε την Θεϊκή τριάδα Όσιρις-Ίσις-Όρος. Στην
αλχημεία τα 3 βασικά στοιχεία: Θείο-Υδράργυρος-Αλάτι. Στην Προ-Ισλαμική
Αραβία υπάρχει η τριπλή θεότητα Μανάτ που παριστάνετε με 3 αγίες
παρθένες. Στους Ασάντι της Αφρικής, η σεληνιακή θεά απεικονίζεται με 2
μαύρα πρόσωπα και ένα λευκό. Στον Βουδισμό έχουμε το Τριράτνα, τους 3
πολύτιμους λίθους: Βούδας-Ντχάρμα-Σάνγκχα. Στην Εβραϊκή Καββάλα υπάρχει η
τριάδα αρσενικού-θηλυκού-ενοποιούσας διάνοιας. Στον Ελληνο-Ρωμαϊκό
κόσμο, έχουμε την τρίμορφη Εκάτη, τις 3 Μοίρες, τις 3 Ερινύες, 3
Χάριτες, τον τρικέφαλο Κέρβερο. Για τον Αριστοτέλη, η τριάδα είναι ο
αριθμός του συνόλου εφόσον περιέχει αρχή, μέση και τέλος. Για τους
Ορφικούς υπάρχει η τριάδα Ύπαρξη-Ζωή-Διάνοια. Για τον Ερμητισμό, ο Ερμής
ο Τρισμέγιστος. Για τον Ινδουισμό, η θεία τριάδα Μπράχμα-Βίσνου-Σίβα.
Για τους Κέλτες ένας μεγάλος αριθμός τριπλών θεοτήτων όπως της Μπρίτζιτ.
Για τους Κινέζους αποτελεί τον πρώτο μονό αριθμό, σύμβολο του Γιάνγκ.
Για τους Πυθαγόρειους την τελείωση. Για τον Ταοϊσμό η τριάδα
Ουρανός-Άνθρωπος-Γη. Για τον Χριστιανισμό τις 3 αρετές:
Πίστη-Αγάπη-Ελπίδα, και τα 3 πρόσωπα του θεού κ.α.

ΙΙ) Ο σταυρός αποτελεί ένα αληθινά πανανθρώπινο σύμβολο. Εκφράζει το κοσμικό
κέντρο, το σημείο επικοινωνίας μεταξύ ουρανού και γης. Είναι ένα σύμβολο
του παγκόσμιου δέντρου που στηρίζει και ενώνει των Ουρανό με την Γη.
Είναι σύμβολο του ανθρώπου που προεκτείνετε προς κάθε πλευρά του
ορίζοντα. Είναι σύμβολο αντιθέσεων, της κάθοδος του πνεύματος προς το
σώμα όπως και της άνοδος του ανθρώπου στα θεία. Εκφράζει με την κάθετη
του γραμμή την ουράνια/θεια προσφορά και με την οριζόντια την επίγεια
πραγματικότητα. Σαν σύμβολο δεν βρίσκεται μονάχα στον Χριστιανισμό αλλά
παρατηρείτε πολύ παλιότερα.

Στην Αίγυπτο αναγνωρίζουμε το Ανχ, τον θείο κόμπο της ένωσης των αρσενικών και θηλυκών στοιχείων. Σύμβολο
ζωής και αθανασίας. Ο Enel παρατηρεί "Η φωνητική σημασία του συμβόλου
[Αnkh] συγκεντρώνει τα σήματα για ενεργητικότητα και παθητικότητα ή για
ένα κράμα και των δυο, που σε γενικές γραμμές συμπίπτει με τον
συμβολισμό του σταυρού ως ενσωματώσεις της ενεργητικής και της παθητικής
αρχής." Αναπαριστάνει ακόμη και τον ανατέλλοντα Ήλιο πάνω από τον
ορίζοντα.

Ο σταυρός τώρα μέσα σε ένα κύκλο, συμβολίζει την ίδια την Ηλιακή φιγούρα (που στέλνει παντού τις ακτίνες του) και την
κίνηση της στο ουράνιο στερέωμα. Στην αλχημεία απεικονίζει το κεντρικό
σημείο της πεμπτουσίας (quinta essentia). Στον Βουδισμό, τον άξονα του
τροχού του Νόμου και του κύκλου της Ύπαρξης. Για τους Γνωστικούς, την
ισορροπία της τελειότητας. Στην Ελλάδα, απεικονίζεται στο μέτωπο της
Άρτεμης στην Έφεσο όπως και σε Διονυσιακά μυστήρια. Στον Ινδουισμό, ο
κάθετος άξονας αναπαριστά τις υψηλότερες βαθμίδες του όντος, ενώ ο
οριζόντιος τις χαμηλότερες. Για τους Κέλτες είναι σύμβολο ζωής και του
φαλλού.

Ο σταυρός μέσα σε τετράγωνο, για τους Κινέζους συμβολίζει την Γη, ενώ τον Ουρανό όταν τον βρίσκουμε μέσα σε ένα κύκλο.
Για τους Ασσύριους, ο σταυρός ήταν οι τέσσερις κατευθύνσεις της Ηλιακής
λάμψης. Για τους Φοίνικες, σύμβολο ζωής και υγείας. Στον Χριστιανισμό
(όπου παρατηρείται και ένας μεγάλος αριθμός παραλλαγών του σταυρού),
συμβολίζει το μαρτύριο του Χριστού, την εξιλέωση και λύτρωση.

ΙΙΙ) Το γράμμα Έψιλον αποτελεί το πέμπτο γράμμα της αλφαβήτου (και σαν
αυτό παραπέμπει στην συμβολική του 5, ενός αριθμού που μαρτυρά τον ίδιο
τον άνθρωπο μέσα από τα 5 άκρα του, τις 5 αισθήσεις του κτλ.). Αποτελεί
φυσικά το πρώτο γράμμα της λέξης 'Έλλην'. Υπήρχε στην είσοδο του
μαντείου των Δελφών. Συμβολίζει τα 5 στάδια της ανθρώπινης πορείας, 5
στοιχεία (γη-νερό-φωτιά-αέρασ-αιθέρας), τα 5 μέρη του κόσμου κατά τον
Όμηρο (Θεοί-Δαίμονες-Ήρωες-Άνθρωποι-Θηρία), τις 5 απόκρυφες δυνάμεις του
Απόλλωνα κ.α. Συμβολική όμως είναι και η μορφή του. Αποτελείται από μια
συνεχή γραμμή με 3 κάθετες, συμβολίζοντας έτσι το συνεχές του χρόνου με
τις 3 του στάσεις (παρελθόν-παρόν-μέλλον). Με βάση αυτή την σκοπιά,
αποτελεί μια διαχρονική συνέχεια ή σταθερά όπως επίσης και μιας
ισορροπίας μέσα στον χρόνο.

Κάπως έτσι λοιπόν μπορούμε να ερμηνεύσουμε το σύμβολο τον Έψιλον. Είναι όμως αυτοί οι συλλογισμοί
αρκετοί; Γεγονός είναι πως ένα σύμβολο αποκτά αξία και νόημα κυρίως για
τους ίδιους του τους δημιουργούς. Φυσικά τα σύμβολα επηρεάζουν ακόμη και
ασυνείδητα τον καθένα, μα σίγουρα η στάση του ίδιου του 'σχεδιαστή'
είναι και η πιο ολοκληρωμένη. Το σύμβολο του 3+Ε ίσως να μην ερμηνεύεται
μέσα από όλες τις παραπάνω πληροφορίες που παραδώσαμε, ίσως να αποτελεί
την ενωτική πολλών συμβόλων, ίσως πάλι να είναι ο κωδικός από μια
απόκρυφη γνώση (θα μπορούσε άραγες να αποτελεί μια νέα απεικόνιση της
Πυθαγόρειας Τετράκτυς: 1+2+3+4=10 το τέσσερα προκύπτει από τις τέσσερις
γραμμές του Ε, το 3 από τον ίδιο του τον αριθμό, το 2 από την ένωση των
δυο αριθμόν που επιδιώκει ο σταυρός και το 1 από την ενωτική αξία όλου
του συμβόλου) ή απλά να είναι άλλο ένα κομμάτι μιας σύγχρονης
μυθολογίας. Το βέβαιο είναι πως ο χρόνος θα σπρώξει μακριά την ομίχλη
και όπως όμορφα παριστάνει το γράμμα Ε, θα βρεθεί η αναγκαία ισορροπία
ανάμεσα στον μύθο και στην πραγματικότητα, ανάμεσα στο σύμβολο και στην
ερμηνεία του.

ΠΗΓΗ


Elke gek zijn gebrek
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 0:57 AM | Message # 24
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Στέλιο για δες και αυτό το άρθρο για τους Τουαρέγκ που πιθανότατα δεν το έχεις δει ακόμα:
http://www.esperos-paranormal.com/forum/28-1962-1#27887


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 1:39 AM | Message # 25
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Πανδαιμονιον)
Δείγμα γραφής που θεωρείται εξωγήινη. Παρατηρήστε στην μεσαία σειρά, το δεύτερο γράμμα από δεξιά.

Added (27-ΙΟΥ-2013, 1:37 AM)
---------------------------------------------

Quote (Πανδαιμονιον)
Ο σταυρός αποτελεί ένα αληθινά πανανθρώπινο σύμβολο. Εκφράζει το κοσμικόκέντρο, το σημείο επικοινωνίας μεταξύ ουρανού και γης. Είναι ένα σύμβολο
του παγκόσμιου δέντρου που στηρίζει και ενώνει των Ουρανό με την Γη.
Είναι σύμβολο του ανθρώπου που προεκτείνετε προς κάθε πλευρά του
ορίζοντα. Είναι σύμβολο αντιθέσεων, της κάθοδος του πνεύματος προς το
σώμα όπως και της άνοδος του ανθρώπου στα θεία. Εκφράζει με την κάθετη
του γραμμή την ουράνια/θεια προσφορά και με την οριζόντια την επίγεια
πραγματικότητα. Σαν σύμβολο δεν βρίσκεται μονάχα στον Χριστιανισμό αλλά
παρατηρείτε πολύ παλιότερα.
ενοειτε οτι ειναι κλεμενο σύμβολο απο τον χριστιανισμό! είναι το σύμβολο του ανθρώπου και γενικά οσα αλλα  αναφερει το κομάτι αυτό

Added (27-ΙΟΥ-2013, 1:39 AM)
---------------------------------------------
πολυ ωραίο αρθρο !!


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΠανδαιμονιονDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 2:12 AM | Message # 26
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
δες και αυτό το άρθρο για τους Τουαρέγκ
Καταπληκτικο αρθρο, τοσα στοιχεια που τα βρηκες βρε θηριο...;
Καπου ειχα διαβασει οτι τους θεωρουν απογονους Λακεδαιμονιων, τα στοιχεια σου δεν τα γνωριζα, φοβερη δουλεια. Θα ηθελα να προσθεσω κατι(που ισως σχετιζεται με τους υποσαχαριους ελληνογενεις) που διαβασα στο περιοδικο ΜΥΣΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ τευχ. 7, Φεβρουαριος 5, σε ενα αρθρο του Δημητρη Μανωλεσακη, "Κρυφοι Ελληνες, οι απογονοι του Μ. Αλεξανδρου", και συγκεκριμενα για μια φυλη στο Σουδαν(μαυροι) τους Χαντέντουα, που ισχυριζονται οτι εχουν καταβολες απο τον Μ. Αλεξανδρο:

Ονομαζουν τον Αλεξανδρο Αμπου Καρνεϊ, που σημαινει δικερατος πατερας... Εκτος αυτου λενε και δοιαφορες ιστοριες, οπως, για παραδειγμα, οτι καποτε εφθασε σε ενα ποταμι το οποιο δεν μπορουσε να περασει κι εβαλε τους ανδρες(Μινυες τεχνικοι;)  του να φερουν αμμο και να φτιαξουν πηλο για να το στερεοποιησει και να περασει τον στρατο του...

Αναφερει και αλλα διαφορα προς επικυρωση της ελληνικης τους καταγωγης, αλλα αυτα σε αλλη ωρα.
Επισης να προσθεσω, οτι μ' αυτα που αναφερεις εξηγειται η απεικονιση αρχαιοελληνικου κρανους στις σπηλαιογραφιες της περιοχης Taxili, στην Σαχαρα.

Added (27-ΙΟΥ-2013, 2:12 AM)
---------------------------------------------
ΟΙ "ΜΑΟΡΙ" ΤΗΣ Ν. ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ, ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΝΩΙΤΕΣ!!!                                     Ήταν το 1993 που βρέθηκα κάπου ανάμεσα στη Νότια Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία πάνω σ΄ένα κρουαζιερόπλοιο για ολιγοήμερες διακοπές από την
εργασία μου (ΥΠΕΞ Νότια Αυστραλία- Αδελαΐδα). Ένα βράδυ το πρόγραμμα άνοιξε με ένα φανταστικό χορό των  ιθαγενών της Νέας Ζηλανδίας, της φυλής των «Μαορί», που μου έκανε εξαιρετική
εντύπωση!!! Ήταν ψηλοί άνδρες με καστανά μαλλιά και μάτια, με σταρένια χρώματα και αποχρώσεις, με όμορφη κατατομή που δεν θύμιζε σε τίποτε τους γύρω
λαούς της Πολυνησίας , οι οποίοι είναι μελαμψοί με μαύρα μάτια και
πλακουτσωτές μύτες. Καμία σχέση!  Θα μπορούσα να πω είχαν καθαρά ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά με καλοσχηματισμένη και λεπτή μύτη, αμυγδαλωτά μάτια, μικρά αυτιά, πυκνό
καστανό μαλλί, στρόγγυλο πηγούνι και λεία ανοιχτή επιδερμίδα. Μέχρι που άρχισαν να χορεύουν! Αρχικά είχαν μια παράξενη στάση ανδροπρεπή καθ΄ όλα με λυγισμένα γόνατα και λυγισμένα χέρια ευθεία προς τα πάνω. Για να πάρετε μια ιδέα
μπορείτε να δείτε να χορεύουν σ΄αυτό το link :http://youtu.be/e6RlUYtSnLY Στην πορεία και όσο δυνάμωναν οι πολεμικές φωνές των ανδρών και οι ρυθμικές τους κινήσεις σε πόδια και χέρια, ανέβαζα αδρεναλίνη!
Χαρακτηριστική κίνηση των ματιών και της έκφρασης του προσώπου ήταν να
δείχνουν ένα άγριο πρόσωπο με φοβερές γκριμάτσες για να τρομάζει ο
αντίπαλος. Η γλώσσα έβγαινε όσο πιο έξω μπορούσε για να δείξουν μ΄αυτό
τον τρόπο την εσωτερική τους δύναμη και τα δυνατά τους εσώψυχα. (Με
μεγάλη γλώσσα έξω απεικονίζονται οι θεότητες και τα τοτέμ τους έτσι όπως
αποτυπώνονται στην παραδοσιακή και λαϊκή τους τέχνη). Κοιτάζοντάς τους από πλάγια θα έλεγε κανείς σχεδόν με βεβαιότητα ότι το σώμα τους έτσι όπως είχαν ρτο εμπρός πόδι λυγισμένο και τα χέρια
λυγισμένα και προς τα πάνω, έπαιρνε το σχήμα κεφαλαίου Κ κάπα!!! Ορίστε; Και πώς λέγεται ο χορός; Ο πολεμικός αυτός χορός στη γλώσσα τους λέγεται «Κάπα Χάκα»!!! Αν λοιπόν γράψουμε (απεικονίσουμε) το χορευτή πολεμιστή με  το κεφαλαίο γράμμα Κ και βάλουμε δίπλα του ένα άλλο Κ αλλά να κοιτάζει προς
τα αριστερά θα έχουμε  ένα σχήμα σαν κι αυτό περίπου >Κ. Αν το
φέρουμε τώρα σε πλάγια θέση, είναι ένα διπλό ΕΨΙΛΟΝ!!!(Στο χαρτί δείχνει καλλίτερα, δοκιμάστε το με δύο αντίστροφα Κάπα και θα το δείτε). Ασφαλώς και δεν είναι τυχαία η απεικόνιση του διπλού (Δελφικού) ΕΨΙΛΟΝ στο πρόσωπό τους. (Φωτογραφία – πορτραίτο με τον αρχηγό των Μαορί
το έτος 1883). Μία άλλη ελληνική απεικόνιση εκτός από το Δελφικό έψιλον είναι και οι ομόκεντροι κύκλοι (σπείρες)σε σχήμα Μινωικού λαβύρινθου. Οι λεγόμενες
σπείρες των Μινύων που δεν ήταν τίποτε άλλο από την ελληνική σπείρα
έτσι όπως αυτή αναπαρίσταται στο Δωρικό κιονόκρανο. Οι Μινύες ήταν οι
άνθρωποι της εποχής εκείνης (αρχαίοι Μινωίτες) που έφταναν στη γη μέσα
από αυτούς τους μηνίσκους μεταφοράς (μαύρες τρύπες – σήραγγες
μεταφοράς). Αυτός ήταν ο ένας και μοναδικός «τρόπος μεταφοράς» και
μακρινών γήινων ταξιδιών. Οι Μινωίτες και οι Λέλεγες (πρόγονοι των
Πελασγών) ήταν οι πρώτοι που κατασκεύασαν μηνίσκους –λαβυρίνθους και
μακριές στοές μεταξύ των σπηλαίων αλλά και των πόλεων, ενώ έβαφαν τα
κορμιά τους κόκκινα για να παίρνουν τα ζάχαρα που χρειάζονταν
προκειμένου να επιβιώσουν πάνω στη γη. Τέλος στη Νέα Ζηλανδία, την τόσο μακρινή αυτή Χώρα (πίσω και κάτω από μας γύρω στις 30.000 χιλιόμετρα απόσταση) υπάρχουν εκτός από τους
Λαβυρίνθους και τα διπλά Δελφικά ΕΨΙΛΟΝ, ελληνικά ονόματα και τοπονύμια.
Υπάρχει μία περιοχή με το όνομα “Mitimati” που είναι δύο ελληνικές
λέξεις μαζί «Μύτη μάτι» και είναι παράγωγα του ρήματος «ματεύω» που
σημαίνει «ερευνώ» , «αναζητώ». Πολύ κοντά δε είναι οι νήσοι ΑΝΤΙΠΟΔΕΣ
και ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΝΗΣΟΙ που σχετικά έχει αναφέρει ο Ιάμβλιχος ΠΒ 82 « Τι
εστίν Μακάρων νήσοι; Ήλιος και Σελήνη». Κλείνοντας το άρθρο αυτό θα σας πω ότι στο τέλος του χορού «Κάπα Χάκα» ο αρχηγός κάλεσε μερικούς άνδρες από το ακροατήριο να χορέψουν
μαζί  με την ομάδα του τον πολεμικό αυτό χορό για να τον εμπεδώσουν και
να διασκεδάσουμε όλοι. Μάλιστα είπε ότι όποιος από τους προσκεκλημένους
χόρευε πιο πειστικά θα τον τιμούσαν ως επίτιμο μέλος των Μαορί!!! Σήκωσε δυο Άγγλους, ένα Γερμανό, ένα Ασιάτη και έναν Αυστραλό, ενώ εμένα σχεδόν με τράβηξε πάνω στην εξέδρα με το ζόρι.. Μετά τα πρώτα
δευτερόλεπτα του σοκ θυμάμαι τον εαυτό μου να ακολουθώ  το χορό, να το
ζω πραγματικά, να κυλάει στις φλέβες μου! Νομίζω δεν χρειάζεται να σας πω ποιος βραβεύτηκε!(Στο εξωτερικό διαπρέπουμε τι τα θες!) Ήταν μια συναρπαστική, αληθινή και αξέχαστη εμπειρία!Μια εμπειρία που κάνει τον καθένα, μέχρι τα πέρατα της γης,να συναντά παντού και πάντα εμπρός του την ΕΛΛΑΔΑ!!!
 Δημήτριος  Μαντές22/03/2013

 ΠΗΓΗhttp://revealedtheninthwave.blogspot.gr

Στην αλλη πλευρα του πλανητη τωρα, στην ροτα που ακολουθησαν οι Σπαρτιατες για να φθασουν στην περιοχη του ποταμου Αραουκο στη Χιλη...


Elke gek zijn gebrek

Message edited by Πανδαιμονιον - Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 2:13 AM
 
xrysanthiDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 11:22 AM | Message # 27
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 2422
Awards: 1
Reputation: 6
Status: Offline
και μην ξεχνάμε και το ζώδιο του Ιχθυ


αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει
λέτε γι αυτό να είμαστε φευγάτοι  χαχαχαχα


Η διαδρομη που ξεκινησες, μακρινη και μοναχική....
Λένε ομως οτι εκει που πας εχουν παει και αλλοι οποτε θα βρεις γνωστους.....
Καλό ταξίδι.
 
ΠανδαιμονιονDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 3:45 PM | Message # 28
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
Quote (xrysanthi)
λέτε γι αυτό να είμαστε φευγάτοι χαχαχαχα
Φευγατοι, αλλα με προορισμο και σε καλο δρομο, βεβαιως βεβαιως...

B)


Elke gek zijn gebrek
 
xrysanthiDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 3:56 PM | Message # 29
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 2422
Awards: 1
Reputation: 6
Status: Offline
ποιος είναι αυτός ο δρόμος;;;
ακόμα παλεύω να τον βρω


Η διαδρομη που ξεκινησες, μακρινη και μοναχική....
Λένε ομως οτι εκει που πας εχουν παει και αλλοι οποτε θα βρεις γνωστους.....
Καλό ταξίδι.
 
ΠανδαιμονιονDate: Σάββατο, 27-ΙΟΥ-2013, 4:06 PM | Message # 30
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 1684
Awards: 2
Reputation: 6
Status: Offline
Quote (xrysanthi)
ποιος είναι αυτός ο δρόμος;;;ακόμα παλεύω να τον βρω
Χαχαχαχα
Μα βρισκεσε ηδη σ'αυτον...
Της αναζητησης, ας πουμε, για αρχη....


Elke gek zijn gebrek
 
Search: