Θνητος | Date: Τρίτη, 12-ΜΑΡ-2013, 0:57 AM | Message # 1 |
![Θνητος](/avatar/99/5559-031966.jpg) Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| Είναι φυτά τ' ουρανού οι Έλληνες, και όχι της γης, γιατί στον ουρανό Βρίσκονται οι ρίζες τους. Τους ανέθρεψε η Αθηνά.» (Πλάτωνας Τίμαιος 23 d - e) – Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΙΧΘΟΝΙΟΥ «Απόγονοι των θεών και παιδιά των θεών»ονομάζονται οι Έλληνες». (Πλάτωνας Τίμαιος 40β) «Γεννήματα και θρέμματα θεών γεμάτοι αρετέςχαρακτηρίζονται οι Έλληνες». (Πλάτωνας Τίμαιος 24 d). «Θεοί και άνθρωποι έχουν την ίδια καταγωγή». (Ησίοδος: Έργα και Ημέρες και Πίνδαρος Ωδή Νεμεονίκου). Στηνανάρτηση Ο ΗΦΑΙΣΤΟΣ , Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΡΗΣ , σας είπα ότιμετά την απιστία της Αφροδίτης, ο Ήφαιστος στράφηκε αλλού. Εδώ λοιπόν, μέσα από μια εργασία του ερευνητή συγγραφέα και αρθρογράφου Σπύρου Μακρή θα δούμε όπως πάντα, τους Μύθους, μέσα από άλλο πρίσμα και όχι σαν ευχάριστα διασκεδαστικά παραμυθάκια όπως μας έμαθαν… Διότι είμαστε βέβαιοι πως όλοι οι μύθοι κρύβουν μία πραγματικότητα που έχει χαθεί, ξεχαστεί, ή ακόμα και παραμορφωθεί, αλλοιωθεί ή και σκόπιμα συγκαλυφθεί._______________________ Από όλους τους μύθους, λιγότερο, ίσως, γνωστός είναι εκείνος για τον Εριχθόνιο. Η Αθηνά είχε επισκεφθεί τον Ήφαιστο για μία παραγγελία όπλων. Εκείνος όμωςαπατημένος από την γυναίκα του Αφροδίτη, έριξετα μάτια του στην όμορφη Αθηνά. Προσπάθησε να συνευρεθεί μαζί της σεξουαλικώς.Εκείνη, φρόνιμος και παρθένος καθώς ήταν τον απέφυγε. Εκείνος χωρίς ντροπή και χωρίς να κοκκινίζει, δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τις ορμές του, και χωρίς τελικά η Αθηνά να τον αγγίξει, εκείνος κατάφερε να εκσπερματώσει. Και μάλιστα το σπέρμα του έπεσε επάνω στο πόδι της Αθηνάς.Ηθεά αηδιασμένη σκούπισε το σπέρμα από τον γυμνασμένο μηρό της, το πέταξε κάτω και έφυγε. Έτσι γεννήθηκε ο Εριχθόνιος. Παρά όμως την παράδοξη διαδικασία που γεννήθηκε, η Αθηνά τον ανέθρεψε κρυφά από τους άλλους θεούς γιατί ήθελε να τον κάνει αθάνατο. Έτσι, όταν ο Εριχθόνιος μεγάλωσε έστησε ξύλινο άγαλμα της Αθηνάς, έγινε βασιλιάς της Αθήνας, καθιέρωσε τα Παναθήναια και παντρεύτηκε την νύμφη Πραξιθέα με την οποία και έκανε τον Πανδίωνα.Μάλιστα, τοίδιο το κείμενο όπως μας το δίνει ο Απολλόδωρος μας λέει ότι αφού ο Ήφαιστος «απεσπέρμησενεις το σκέλος της θεάς. Εκείνη δε μυσαχθείσα ερίω απομάξασα τον γόνον εις γην έρριψε. Φευγούσης δε αυτής και της γονής εις γην πεσούσης Εριχθόνιος γίνεται. Τούτον Αθηνά κρυφά των άλλων θεών έτρεφεν, αθάνατον θέλουσα ποιήσαι και καταθείσα αυτόν εις κίστην Πανδρόσω τη Κεκροπος παρακάθετο, απειπούσα την κίστην ανοίγειν». Η ακριβής μετάφραση όπως την αποδίδουν οι περισσότεροι μεταφραστές είναι η εξής: «αυτός όμως (ο Ήφαιστος) έχυσε το σπέρμα του εις το σκέλος της θεάς. Εκείνη δε με αηδία σκούπισε το σπέρμα με μαλλί και το πέταξε στην γη. Καθώς δε ετράπη σε φυγή αυτή, άμα έπεσε το σπέρμα στη γη, γεννήθηκε ο Εριχθόνιος. Αυτόν η Αθηνά τον ανέτρεφε κρυφά από τους άλλους θεούς, γιατί ήθελε να τον κάμει αθάνατον. Και αφού τον έβαλε σε μία θήκη τον άφησε παρακαταθήκη στην Πάνδροσο του Κέκροπα, με την ρητή απαγόρευση του να μην ανοίξει το κουτί.»ΗΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥΠαραθέτωερμηνευμένες λέξεις του κειμένου αλλά και συγγενείς ή παράγωγα αυτών προκειμένου να γίνει καλύτερα κατανοητή η ερμηνεία και αποκρυπτογράφηση του μύθου.Απομάξασα = του απομάσσω που σημαίνεισπογγίζω, αποσπογγίζω, καθαρίζω, / αλλά και αποτυπώνω, σχηματίζω το αποτύπωμα ενός αντικειμένου. - Λαμβάνω το εκμαγείον τινός, αντιγράφω από άλλο. Απόμαγμα = η ακαθαρσία, τομέσον προς καθαρισμό, αλλά και το αποτύπωμα σφραγίδας. Μάσσω = άπτομαι, εγγίζω, χειρίζομαι, ψηλαφώ/ αλλά και εργάζομαι (κατεργάζομαι, δουλεύω) τι δια των χειρών. Μάγμα = πηκτή αλοιφή. Γόνος = το γεννώμενον ή παραγόμενον τέκνον,απόγονος. /το γεννάν, ή γέννησις. Ερίω = δοτική του έριον = μαλλί προερχόμενο από πρόβατα, φημισμένα και πανάκριβα τα Μεγαρικά, Αττικά και της Μιλήτου τα έρια. Έρος = ποιητικός τύπος αντί έρως = έρως, αγάπη, πόθος,επιθυμία. Μυσαχθείσα = μετοχή του μυσάττομαι = αποστρέφομαι, αισθάνομαι αηδία Μύδος = υγρασία Μύσος = παν το προκαλούν αηδία, αποστροφή, αλλά ετυμολογικά προέρχεται μάλλον από το μύδ-σος = υγρασία Μύω = είμαι κλειστός, κλεισμένος, / διατηρώτους οφθαλμούς μου κλειστούς. Παράγωγά του είναι μυώ, μύστης, μυστικός, Άγω = μεταφέρω (για έμψυχα) /ανατρέφω,διαπαιδαγωγώ /αναλαμβάνω, επιχειρώ. Καταθείσα = μετοχή του κατατίθημι = εναποθέτω,τοποθετώ. Κίστη = κιβώτιο Δρόσος = η δροσιά Πανδρόσω = οι Αγλαυρίδες κόρες του Κέκροπα:Αγλαυρος, Ερση & Πάνδροσος. Άγλαυρος = αγλαός = εξαίρετος, περίφημος Έρση = δρόσος άφθονος, (άρδω = ποτίζω /δροσίζω // αλλά και περιθάλπω, περιποιούμαι) Πάνδροσος = δροσιά Για την αποκρυπτογράφηση του παραπάνω κειμένου πρέπει ν ασχοληθούμε ιδιαίτερα με τις λέξεις κλειδιά «μυσαχθείσα, απομάξασα, καταθείσα, κίστην, Πανδρόσω». Πριν προχωρήσουμε θα συμπτύξουμε τοκείμενο στην ουσία του, ως εξής: Ο Ηφαιστος «απεσπέρμησενεις το σκέλος της θεάς. Εκείνη δε μυσαχθείσα ερίω απομάξασα τον γόνον ... και καταθείσα αυτόν εις κίστην Πανδρόσω τη Κεκροπος παρακάθετο, απειπούσα την κίστην ανοίγειν.» Ο λόγος της σύμπτυξης είναι διότι το κομμάτι που αφαιρέθηκε κατ αρχήν προσπαθεί να δικαιολογήσει το όνομα Εριχθόνιος: όπου καθώς έπεσε το σπέρμα στη γη (χθών, χθόνιος) γεννήθηκε ο Εριχθόνιος. Κι ύστερα μιλάει για την προσπάθεια της Αθηνάς να το κρύψει από τους άλλους θεούς. Ακριβώς επειδή πρόκειται για παρεμβάσεις, προσωρινά τις αφαιρώ για να ασχοληθούμε με αυτές στην συνέχεια.Με βάση τοπαραπάνω λεξικό συμπεραίνουμε τα εξής: το μυσαχθείσα, εκτός από μετοχή του μυσάτομαι =αποστρέφομαι, είναι σύνθετη λέξη αποτελούμενη από το μυσ- και το -αχθείσα. Το αχθείσα είναι μετοχή παθητικού αορίστου του άγω. Το πρώτο συνθετικό μυσ- (και γνωρίζοντας πόσο άρεσαν στους προγόνους μας τα λογοπαίγνια) ίσως να περιλαμβάνει κάποιες, μερικές ή και όλες από τις εξής έννοιες: υγρασία, μυώ, μυστικά /κρυφά. Δηλαδή σύμφωνα με την νέααπόδοση που επιχειρούμε έχουμε: η Αθηνά ανέλαβε το υγρό /σπέρμα μυστικάπρος αποτύπωση /αντιγραφή δηλ. προς αναπαραγωγή και το εναπόθεσε σε κιβώτιο /θήκη δροσιάς. Με άλλα λόγια πιο σημερινά θα μπορούσαμε να πούμε ότι η Αθηνά, ανέλαβε να τοποθετήσει το σπέρμα σε μέρος με θερμοκρασία ψύξης (Πανδρόσω -άφθονη δρόσος = Ερσην) . Γιαποιό λόγο; Ήθελε νααποτυπώσει (απομάξασα), να δημιουργήσει γόνο, απόγονο.Αλλάπως να δημιουργήσει γόνο, πως να κάνει αναπαραγωγή, τι να γονιμοποιηθεί μόνο με το σπέρμα του Ήφαιστου αν και η ίδια δεν συνέβαλε με σπέρμα δηλαδή με ωάρια που κάποιο από αυτά θα συλλάβει το σπέρμα του Ήφαιστου;Αλλά οΉφαιστος «απεσπέρμησενεις το σκέλος της θεάς».Ειςτο σκέλος. Ούτε καν στο πλευρό, απ' όπου πλάστηκε η Εύα. Όμως ο μηρός του ανθρώπου είναι φαλλικό σύμβολο και κατ επέκταση της δημιουργίας. Αλλά ο φαλλός που είναι η Γενεσιουργός Δύναμη είναι και αρρενωπό όργανο και λογικά ή όπως γνωρίζουμε είναι αταίριαστο με την γυναικεία φύση της Αθηνάς.Η όληυπόθεση είναι αλληγορική φυσικά. Δεν είναι παρά ένας παραλληλισμός. Θέλει να πει ότι όπως το σπέρμα «εκσπερματίζεται» δηλαδή εξέρχεται του σώματος προκειμένου να τεκνοποιήσει, ενώ τα ωάρια παραμένουν για να συλλάβουν, έτσι κάπως, αλλά με τεχνητά μέσα ειδικοί έφεραν εκτός σώματος ωάρια ώστε να γονιμοποιηθούν από το σπέρμα. Εξάλλου πέρα από την συμβολική ερμηνεία υπάρχει και ιατρική τεκμηρίωση, τουλάχιστον σε ότι αφορά τον αντρικό μηρό. Κάτιπου δεν ξέφυγε από τις γνώσεις του Απολλόδωρου, όπως θα δούμε. Ψηλά στο σκέλος, στην αρχή του μηρού, υπάρχειο σπερματικός τόνος που περιέχει τον σπερματικό πόρο, ο οποίος είναι μέρος της σπερματικής οδού που ακολουθούν τα σπερματοζωάρια για να φτάσουν ως την ουρήθρα. Βέβαια, αυτά όλα αφορούν το σπέρμα και τον μηρό άρρενος. Ήδη αναφέραμε πως όλα είναι συμβολικά. Και θέλουν να δείξουν ότι όπως στον άντρα όπου το σπέρμα εξέρχεται του σώματος, το ίδιο συνέβη στα ωάρια αλλά με τεχνητό τρόπο φυσικά.Πολύ σημαντικό είναι να αναφέρουμε παρενθετικά, χωρίς να επεκταθούμε σε περαιτέρω αναλύσεις που θα μας βγάλουν από το θέμα μας, ότι ουσιαστικά το πόδι (μηρός) είναι το σημάδι των παρθενογεννημένων από γήινη μήτρα και ουράνιοσπέρμα, όπως έγινε με την γέννηση του Διονύσου από τον μηρό του Δία.ΤΕΧΝΗΤΗΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗΈτσι, ηΑθηνά σύμφωνα και με το κείμενο αφού ο Ήφαιστος «απεσπέρμησενεις το σκέλος της θεάς» δηλαδή σύμφωνα με τα όσα είπαμε αφού το σπέρμα γονιμοποίησε κάποιο ωάριο, η Αθηνά «μυσαχθείσαερίω απομάξασα τον γόνον»ανέλαβε το προϊόν της γονιμοποιήσεως, τον γόνο, τον απόγονο με ζεστασιά και αγάπη «καικαταθείσα αυτόν εις κίστην Πανδρόσω» και εναπόθεσε το γονιμοποιημένο ωάριο, τον γόνο, σεειδική αναπαραγωγική θήκη /θύλακα με την κατάλληλη θερμοκρασία προς την από κει και πέρα ανάπτυξη του γόνου. Δηλαδήέχουμε να κάνουμε με τεχνητή γονιμοποίηση; Και μόνο η απουσία μήτρας δηλώνει απόγονο που γεννήθηκε όχι με φυσικό τρόπο. [/size]Και βέβαια ούτε μυθικό ή φανταστικό. Ας εξετάσουμε τις αντιστοιχίες του κειμένου με τηνσύγχρονη πραγματικότητα. Σύμφωνα με τον μύθο το σπέρμα του Ήφαιστου έπεσε στον μηρό της Αθηνάς δηλαδή συνάντησε ωάρια τα οποία έλαβαν ειδικοί ιατροί με κάποιο διακολπικό ιατρικό εργαλείο της τεχνολογικά αναπτυγμένης αρχαιότητας. Μετά, μας λεει, ότι ο γόνος έπεσε στην γη που δεν είναι άλλο παρά ο χώρος στον οποίο φυτά, λουλούδια κλπ καλλιεργούνται. Δηλαδή τον τοποθέτησαν προς επώαση σε ανάλογα με τα σημερινά τρίβλια. Μετά, για κάποιο λόγο δεν προέβησαν αμέσως στην ενδομήτρια τοποθέτησή του γόνου, παρά έβαλαν αυτόν στην πάνδροσο κίστη, ή όπωςθα λέγαμε σήμερα σε καλαμάκια κατάψυξης και μετά στον καταψύκτη με πολύχαμηλή θερμοκρασία.Μετην παρέλευση σωστού χρόνου γίνεται η διαδικασία της απόψυξης και η εμβρυομεταφορά πραγματοποιείται στο ενδομήτριο ή όπως μας λεει πιο κάτω ο Απολλόδωρος «[size=12]Εν δε τω τεμένει τραφείς Εριχθόνιος υπ αυτής Αθηνάς». Τέμενος = ιερός χώρος, αλλά καικαλλιεργήσιμη γη. Και μάλιστα «...τεμένει ... υπ αυτής Αθηνάς» δηλαδή η καλλιεργήσιμη γη ήταν της Αθηνάς. Συνεπώς ο γόνος τοποθετήθηκε στο τέμενος /μήτρα για να τραφεί, να αναπτυχθεί και να μεγαλώσει κανονικά. Όλαταιριάζουν...ΕΡΙ-ΧΘΟΝΙΟΣΑλλά αςξαναγυρίσουμε στο κείμενο που προσωρινά αφαιρέσαμε για να το αναλύσουμε. Όταν «η Αθηνά απομάξασα τον γόνον εις γην έρριψε. Φευγούσης δε αυτής και της γονής εις γην πεσούσης Εριχθόνιος γίνεται. Τούτον Αθηνά κρυφά των άλλων θεών έτρεφεν, αθάνατον θέλουσα ποιήσαι». Το απόσπασμα τούτο είναι που βοηθά και συντελεί στην κρυπτογράφησητης τεχνητής γονιμοποίησης και δημιουργεί τον μύθο. Κατ' αρχάς θέλει να δηλώσει τοόνομα του γόνου, το οποίο είναι σύνθετη λέξη έρι- και -χθόνιος. Χθόνιος = ο εν τοις κόλποις της γης.Δηλαδή αυτός που γεννήθηκε στην γη. Αλλά που τοποθετήθηκε (καταθείσα) δηλαδή τεχνητά, όπως έχουμε ήδη πει. Και μάλιστα ο Εριχθόνιος είχε την αγάπη (έρος = ποιητικός τύπος του έρως που μάλλον είναισυγχωνευμένος στο έριο = μαλλί/ ζεστασιά, μεταφορικά: στοργή) της Αθηνάς, την ζεστασιά, τηνφροντίδα και την στοργή της. Εδώ, είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ένα νεογέννητο που έχειπρόωρα γεννηθεί και έχει τοποθετηθεί στην θερμοκοιτίδα θα πάρει βάρος και θα αναπτυχθεί πολύ γρηγορότερα εάν είναι ξαπλωμένο σε προβιά, δηλαδή σε μαλλί προβάτου = έριο, παρά στο σεντόνι ή σε οποιοδήποτε άλλο ύφασμα. Σε ότι αφορά το πρώτο συνθετικό, το μόριο έρι, οι μυθογράφοι έφτιαχναν λογοπαίγνια που άλλοτε είχε τηνσημασία της «έριδας» και άλλοτε την σημασία της «υπερβολής». «Φαίνεται όμως, ότι το έριον έχει τινάμυστική έννοιαν της φύσεως», γιανα χρησιμοποιήσω τα λόγια του Αθ. Σταγειρίτη. Και να συμπληρώσω ότι το έριον παίζει ένα ρόλο-κλειδί στην όλημυθολογία. Γιαποιό λόγο με έριο έδεσε ο Δίας τον Κρόνο; Γιατί έστεψαν την Ειρεσιώνη με λευκό έριο; Γιατί η Αθηνά απέμαξε τον γόνο με έριο; Ο Διόνυσος Ζαγρέας παίζει με 7 παιχνίδια. Το ένα από αυτά είναι το έριο. Γιατί όλοι αυτοί δεν χρησιμοποίησαν κάποιο άλλο μέσο; Ποια άλλη έννοια υπάρχει στο έριο;Νασημειώσουμε ότι "Εραν" έλεγαν οι αρχαίοι την γη. Ισως το έριο να ήταν σύμβολο ευφορίας.Με όλααυτά ξεφεύγουμε από το θέμα, απλά θέλω να τονίσω την σημαντικότητα του έριου και πως η αναφορά του δεν είναι καθόλου τυχαία στο κείμενο. Ο συμβολισμός του, ο ρόλος του δεν μπορεί, δυστυχώς, να εντοπιστεί με ακρίβεια από τον γράφοντα. Ωστόσο το έριον, η τομαροπροβιά, το δέρμα, η λεοντή κλπ είναι από τα πιο αινιγματικά αντικείμενα της αρχαιότητας, όπως οι ιδιότητες του χρυσόμαλλου δέρατος κλπ. Τελειώνοντας με τα του «ερίου» να θυμηθούμε πως για τους αρχαίους το κριάρι ήταν ένα από τα σημαντικότερα σύμβολα γονιμότητας, όπως η Δήμητρα = Γη Μήτηρ, (όπου το σπέρμα «εις γην έρριψε») είναι προστάτιδα των σπερμάτων «σπερμείή» σύμφωναμε τους Ορφικούς Ύμνους. Καισπέρμα δεν είναι μόνο ο σπόρος για τα φυτά αλλά και ο ανθρώπινος, το σπέρμα. Το κείμενο τούτο λοιπόν δικαιολογεί το όνομα Εριχθόνιος και αναφέρει την επιθυμία της Αθηνάς να κάνει τον γιο της αθάνατο. Στα κρυφά όμως. ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙότι η Αθηνά αηδιάζει με το σπέρμα του Ηφαίστου που πέφτει επάνω της και το πετάει στο χώμα. Αλλά παίρνει το νεογέννητο κρυφά από τους άλλους θεούς. Το κρατάει στην αγκαλιά της να το θηλάσει με το θεϊκό της γάλα διότι ήθελε να τον κάνει αθάνατο, αν και δεν τα κατάφερε, διότι ο μύθος μας λέει πως μετά τον θάνατο του Εριχθόνιου βασίλεψε ο γιος του Πανδίονας. Στα κρυφά. Γιατί άραγε; Μήπως από θεά και θεό ένα παιδί δεν γεννιέται και πάλι θεός; Αλλά πρώτα θα πρέπει να αναρωτηθούμε κάτι άλλο.Ο μύθοςπεριγράφει μία τεχνολογία άγνωστη, μάλλον, στην εποχή του Απολλόδωρου. Γίνεται όμως φανερό πως το αντικείμενο τηςτεχνολογίας σίγουρα δεν ήταν άγνωστο στον ίδιο, όπως και σε κάποιους μυημένους. Άλλωστε και γι αυτό φρόντισε ναδιατηρήσει την ουσία μέσα στον μύθο. Η θεά Αθηνά βάζει το μωρό (εννοεί τον γόνο, η έννοια τουμωρού εισάγεται για παραστατικότητα) σε ένα κουτί /καταψύκτη και το παρέδωσε στις Αγλαυρίδες, με ρητή απαγόρευση να μην ανοίξουν το κουτί. Γιατί να μην το ανοίξουν; Και γιατί το παρέδωσε σ αυτές; Έπειτα, όταν αυτές άνοιξαν το κουτί θανατώθηκαν, όπως μας λέει παρακάτω ο Απολλόδωρος. Τις σκότωσε το φίδι (το φίδι είναι σύμβολο του φύλακα) που ήταν κουλουριασμένο γύρω από το βρέφος, ή αυτοκτόνησαν από την Ακρόπολη. Εκτός αν οθάνατός τους δεν συνέβη ποτέ και απλά υπονοεί την μυστικότητα του γεγονότος που πρέπει να μία απαραβίαστη. Το μυστικό της τεχνολογίας.ΌΛΟΙ ΟΙΜΥΘΟΙ ΚΡΥΒΟΥΝ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ, ΞΕΧΑΣΤΕΙ, Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΘΕΙ, ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Η ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΜΑ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΕΙ.Ο μύθοςτου Εριχθόνιου και της Αθηνάς σε παραβολή με την σύγχρονη ιατρική πραγματικότητα είναι ένα μικρό δείγμα που μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως ΤΙΠΟΤΑ Η ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΥΘΟΣ.Όλη η επιστήμη και η τεχνολογία της απώτατης αρχαιότητας (η οποία ίσως είναι και ανώτερη της σημερινής), έχει φτάσει ως τις μέρες μας εκφρασμένη στους μύθους. Οι λόγοι που δεν έφτασαν όλες αυτές οι γνώσεις ως εμάς μπορεί να είναι πολλοί. Φυσικές καταστροφές, πόλεμοι, απόρρητες μυστικές γνώσεις καιτελευταία η επιβολή της χριστιανικής θρησκείας.Σε ότιαφορά τον τελευταίο παράγοντα, αρκεί να αναφέρουμε πως εκείνα τα χρόνια γίνονταν πολλές προσπάθειες με διάφορους τρόπους και φάρμακα για την ελαχιστοποίηση, αν όχι την ανυπαρξία, πόνων της επιτόκου. Δυστυχώς όμως, η Εκκλησία απαγόρεψε κάθε τέτοια απόπειρα καθώς, σύμφωνα με την Γένεση, η γυναίκα έπρεπε να φέρνει τα παιδιά της στον κόσμο με πόνους. Στα χρόνια του Βυζαντίου η επιστήμη της μαιευτικής διώκεται.Γιά τον συγγραφέα: ΜΑΚΡΗΣΣΠΥΡΟΣ: Ερευνητής, συγγραφέας, αρθρογράφος. Τα τελευταία χρόνια έχει αφιερωθεί στην μελέτη του τρόπου σκέψης των Αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων, ο οποίος ακόμη και σήμερα, έχει σημαντικότατες εφαρμογές σε πολλούς τομείς της σύγχρονης κοινωνίας μας. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί στα περιοδικά Αέροπος, Strange, Άβατον, Ιστορία Εικονογραφημένη, Mystic View, Ανεξήγητο, Mystery, Ιχώρ. http://thesecretrealtruth.blogspot.com/
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
Message edited by Θνητος - Τρίτη, 12-ΜΑΡ-2013, 1:06 AM |
|
| |
margarita | Date: Δευτέρα, 22-ΑΠΡ-2013, 11:12 PM | Message # 8 |
![margarita](/avatar/32/591086.jpg) Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| το ελεγε η γιαγιά μου (εμασσα τα νερά )
Added (12-ΜΑΡ-2013, 10:33 PM) --------------------------------------------- Quote (Θνητος) .Απομάξασα = του απομάσσω που σημαίνεισπογγίζω, αποσπογγίζω, καθαρίζω, / αλλά και αποτυπώνω, σχηματίζω το Quote (margarita) σκούπισε το σπέρμα με μαλλί και το αρα μαζεψε το σπέρμα είναι πιο λογικό!
Added (12-ΜΑΡ-2013, 10:38 PM) --------------------------------------------- Quote (Θνητος) Μυσαχθείσα = μετοχή του μυσάττομαι = αποστρέφομαι, αισθάνομαι αηδίαΜύδος = υγρασία Μύσος = παν το προκαλούν αηδία, αποστροφή, αλλά ετυμολογικά προέρχεται μάλλον από το μύδ-σος = υγρασία η αποστροφή δεν ταιριάζει σαν ερμηνεία στην ολη φάση διοτι με αγαπη μεγάλωσε κατι που της προκάλεσε αρχικά αηδία ? αρα πρεπει να λεει οτι μαζεψε τον γονο και σε υγρο μερος το εβαλε κλειστο κατι σαν την μητρα που το μωρο μεγαλωνει σε υγρο !
Added (22-ΑΠΡ-2013, 11:12 PM) --------------------------------------------- Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ,ΙΣΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ Αναρτήθηκε από Γεώργιοςστις
17:10 ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΗΡΩΑΣ ΠΕΡΣΕΑΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΕΛΗΝΙΑΚΗΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ Αφορμή για αυτή την ανάρτηση στάθηκε το παρακάτω απόσπασμα από κείμενο της ΟΕΑ:
"Έλληνες, Ελληνίδες, πλανήτου Γη, είσθε απόγονοι των Διαστρικών Γαλαξιακών Εκπολιτιστών, με Μητρόπολη της Οντολογίας τους Α' Διαστάσεως (Α' Πυκνότητος Ύλης) τον Ελληνικό Αστερισμό Ανδρομέδας.
Ταύτα βεβαιώνει η Αυτόχθων Μαύρη Φυλή (Ντόγκον - Μάλι) η οποία σας ονόμασε "Τέκνα του Ουρανού" ή "Ουρανιδείς", όπως συμμαρτυρούν ο Ησίοδος και άλλοι αρχαίοι Ιστορικοί Έλληνες. Ταύτα βεβαιώνει η Κωδικοποιημένη Ιστορία σας ή "Μυθολογία" ή Μίτο-Λογία, αποκωδικοποιούμενη μέσω Κώδικος ή Μίτου (Νήματος ανιχνεύσεως πορείας επιστροφής: Ίδε Μύθο - Μίτο "Θησέως - Μινώταυρου") εις τους αρχαίους ιστορικούς σας Ηρόδοτο Ζ', Φερεκύδη, Απολλώνιο Ρόδιο Δ', Απολλόδωρο Β' και λοιπούς, συμφώνως με την οποία "Την Ανδρομέδα κατέταξε η (Γαλαξιακή) Θεά Αθηνά μεταξύ των Αστέρων" και "Μετά την (Διαστημική) Νίκη του Περσέως εναντίον του (Αστερισμού) Κήτους και Δράκοντος, η Αθηνά μετέθεσε τον Περσέα εις (τον Μητροπολιτικό Αστερισμό) Ανδρομέδας". (σημ: "Καταστερισμούς" = Αποστολή στους Γαλαξιακούς Αστερισμούς). Ο ευφυής Γερμανός ιστορικός Preller εις την "Ελληνική Μυθολογία" του, ορθώς αποκωδικοποιεί την υπό του Περσεώς Αποκεφαλισθείσα "Μέδουσα" ως την Σελήνη, (Ναυαρχίδα Δρακονιανού Αστροστόλου) η οποία έμεινε "Ακέφαλη" ήτοι απώλεσε την Κεντρική της Έδρα και διοίκηση εις τον Αστερισμό Δράκοντος, και άρα η Κεφαλή της "Μέδουσας Σελήνης" η οποία κοσμούσε ως Λάφυρο την εσθήτα της Γαλαξιακής Θεάς Αθηνάς, είναι ο Αστερισμός του Δράκοντος, τον οποίον ο Γαλαξιακός Ήρως Περσεύς "Απέκοψε" από το "Σώμα" του Δρακονιανού Αστροστόλου και των Συμμάχων του Στασιαστικών Αστερισμών (Κήτους - Όφεως - Βοώτου - κλπ), τους οποίους αφού κατενίκησε και έτρεψε σε φυγή, πολιορκεί τώρα δια την τελική συντριβή το 2012, εις το ηλιακό μας σύστημα._
Έλληνες, Ελληνίδες, η αποστολή σας ως Γαλαξιακών Εκπολιτιστών θα έπρεπε να είναι: Α) Ο εκπολιτισμός των Αστερισμών του Γαλαξία με Επιστήμες - Τέχνες - Τεχνολογίες - και Θετούς Συμπαντικούς Νόμους με σκοπό Β) την Αποκατάσταση Λειτουργίας των Φυσικών Συμπαντικών Νόμων, όπου αυτοί κατεστάλησαν εις βάρος των Βιολογικών Λειτουργιών του Συμπαντικού Οργανισμού, Γ) ώστε να αποκαθίσταται η Υγεία, η Ακεραιότητα, και η Ασφαλής Επιβίωση του Συμπαντικού Οργανισμού και των Κυττάρων του: Αστερισμών, Ηλίων, Πλανητών, Ανθρώπων, Ζώων και Φυτών, και των οντοτήτων λοιπών διαστάσεων.
Εσείς αποτύχατε εις αυτήν την Αποστολή, διότι χάριν προσωπικού συμφέροντος συσσωρεύσεως υλών και κενοδοξίας, αφήσατε τους φυγάδες - πειρατές Δρακονιανούς του ηλιακού μας συστήματος, να σας διαφθείρουν και εκφυλίσουν με πολλαπλές σχιζοφρένειες και παράνοιες:
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/11/1.html
ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ Ο.Ε.Α. ΚΑΙ ΕΝΤΟΠΙΣΕ ΤΟ ΕΠΙΜΑΧΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ PRELLER ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ" (σχόλιο: αυτού καταντήσαμε με τις απανωτές δρακονιανές εισβολές την προδοσία και τον εκφυλισμό, να γράφουνε οι γερμανοί και άλλοι ευρωπαίοι πελασγοί μεγάλα διαχρονικά έργα για την ελληνική μυθολογία και οι επιλήσμονες νεοέλληνες της μητροπολιτικής ελλάδας να γνωρίζουν φαρσί μονάχα την κινεζο-εβραική παρα-μυθολογία και την ιουδαιοχριστιανική θρησκεία)
ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΩΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ PRELLER ΚΑΤΑΛΉΓΕΙ ΣΤΟ ΕΥΣΤΟΧΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΟΡΓΟΝΑΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΕ, ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΕΙΔΑ ΟΤΙ Η ΜΕΔΟΥΣΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΩΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΩΝ ΣΤΑΣΙΑΣΤΩΝ ΑΛΛΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΗ ΝΑΥΑΡΧΙΔΑ - ΜΕΔΟΥΣΑ "ΣΕΛΗΝΗ" ("ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ ΝΥΧΤΟΣ") Η ΟΠΟΙΑ "ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ ΤΗΣ", ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΟΠΟΥ Η ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΣΤΕΡΙΣΜΟΥ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΜΕ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΤΕΝΙΚΗΣΕ ΤΟΥΣ ΔΡΑΚΟΝΙΑΝΟΥΣ ΠΕΙΡΑΤΕΣ ΓΙΟΥΝΤ-ΤΖΙΟΥΝΤ-ΤΖΕΝΤΑΪ "ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ" ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙ... ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΣΕΛΗΝΗ ΝΑ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ - ΠΑΓΙΔΕΥΤΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20.000 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΗΛΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ 119 ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ Α' ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΣ ΠΥΚΝΟΤΗΤΟΣ ΥΛΗΣ (ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ 2 ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΕΣ ΑΚΕΡΑΙΕΣ ΜΟΙΡΕΣ ΣΘΕΝΩ ΚΑΙ ΕΥΡΥΑΛΗ).
Σελ. 152 «Η Αιγίς, η απαστράπτων ασπίς , ανήκε στον Ζεύς και στην Αθηνά. Στην Ιλιάδα αναφέρετε ότι η Αθηνά την παρέλαβε από τον Δία, κάτι που συμβαδίζει με την άποψη του Αισχύλου ότι μόνο αυτή κατείχε το κλειδί του ιερού όπου φυλάσσετε ο κεραυνός. Στις απεικονίσεις η Αιγίς είναι πιο φανερά οικεία της Αθηνάς από του Διός και όπως το δόρυ της Παλλάδας συμβόλιζε τον κεραυνό έτσι παρουσιαζόταν σε μακεδονικά , συρακούσια και αττικά νομίσματα ως κεραυνοβόλος θεότητα , όπως ακριβώς αυτήν την όψη της μας δείχνουν οι θρύλοι των ηρώων. Σε ότι αφορά το Γοργόνειων ανήκε και αυτό στην Αιγίς του Διός, την οποία απέκτησε η Αθηνά αφού σκότωσε την Γοργώ στην Γιγαντομαχία. Η Γοργώ, ένα τέρας που στον κοσμογονικό θρύλο του Περσέα βρίσκεται στις άκρες του Έρεβους του Ωκεανού, ενώ κατά τον αττικό θρύλο δημιουργήθηκε από την Γαία για συμπαράσταση στου γιούς της των Γιγάντων στην Γιγαντομαχία.
Ο αρχικός συμβολισμός της υποδεικνύει πιθανώς την Σελήνη ως πρόσωπο της νυκτός, όχι στην ευγενική μορφή της Άρτεμης αλλά στην επίσης ευρέως διαδεδομένη αντίληψη μίας σκοτεινής , απειλητικής και βίαιης δύναμης όμοιας της Εκάτης. Επίσης διαφαίνεται ότι η Μέδουσα ως σύμβολο της νύχτας ήταν και αυτή από την μεριά της σύμβολο της Γοργώς αποδίδοντας την κοσμική και κοσμογονική δυαδική δύναμη από όπου απορρέει ταυτόχρονα η άσχημη με την ευγενική μορφή. Αυτός ο διπλός χαρακτήρας της που μας δίνει ο μύθος του Περσέα συνδυάζει το προκόσμιο σκοτάδι με την εμφάνιση, με την βοήθεια καλών ουράνιων δυνάμεων, του πρώτου φωτός. Εξ ου και η διαφορετική περιγραφή της στις τέχνες, αφενός την συναντάμε στις παλαιότερες απεικονίσεις πάντα με αποκρουστικά χαρακτηριστικά και στις αποδόσεις από τους ποιητές ως μια δύναμη που απολιθώνει τα πάντα , δηλαδή σκοτώνει, αφετέρου δε μας την μεταφέρει ο Ησίοδος ως ερωμένη του Ποσειδώνα να ενώνεται μαζί της σε ανοιξιάτικα ανθισμένα τοπία. Έτσι, μετά τον αποκεφαλισμό της από τον Περσέα, ξεπετάγονται από το θνήσκουν σώμα της ο Χρυσάωρ και ο Πήγασος, δηλαδή η αστράπτουν φωτοδεσμίδα του κεραυνού και το φτερωτό σύννεφο της βροντής. Έτσι σύμφωνα με τον Ευριπίδη το αίμα της Μέδουσας έχει τόσο θεραπευτικές όσο και θανατηφόρες ιδιότητες και η μετέπειτα ποίηση και κεραμοτεχνική την παρουσιάζει με πιο μετριοπαθής χαρακτηριστικά και πιο ελκυστική, μέχρι που τέλος αναφέρεται ότι η αγάπη του Ποσειδώνα και η πανέμορφη κόμη της έκαναν την Αθηνά να ζηλέψει, να μεταμορφώσει τα μαλλιά της σε φίδια και να στείλει τον Περσέα να την σκοτώσει.
Πάντα ήταν η Αθηνά και ο θάνατος της Γοργώς μεταξύ τους αλληλένδετα ώστε τα επίθετα της Αθηνάς Γοργώπις, Γοργοφόνος να είναι συχνά χρησιμοποιημένα και το Γοργόνειον, ιδίως στο αττικό οχυρό που ήταν αφιερωμένη στην Παλλάς, να αποτελεί το ίδιο σημαντικά σύμβολό της όπως η ελιά. Έτσι αντίκριζε κανείς στο νότιο μέρος του τείχους, πάνω από το θέατρο, την μεγάλη επιχρυσωμένη κεφαλή της Μέδουσας σε μια Αιγίδα, η οποία παρουσίαζε περίτρανα σε κάθε επιδέξιο εχθρό την τεράστια δύναμη της Προμάχου στο να υπερασπιστεί το οχυρό της, την πόλη της, την χώρα της. Άρα το Γοργόνειον, που ποτέ δεν έλειπε από το στήθος της Παλλάδας Αθηνάς, ως κέντρο της Αιγίδος θα πρέπει να ήταν το σύμβολο των ουράνιων δυνάμεων που κατείχε η θεά.
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Ο.Ε.Α. ΜΕΣΩ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΟΛΟΓΙΑΣ - ΜΙΤΟΛΟΓΙΑΣ - ΙΣΤΟΡΙΑΣ - ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ (ΝΕΤΡΙΝΩΝ - ΝΕΙΖΕΡ, ΚΛΠ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΗΜΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΣΕΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΜΕΔΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΔΡΑΚΟΝΤΟΣ ΜΕΔΟΥΣΑΣ, ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ ΜΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΔΙΟΤΙ ΔΙΧΩΣ ΤΗΣ ΚΛΕΙΔΕΣ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΧΩΣ ΤΟΝ ΜΙΤΟ ΤΗΣ ΑΡΙΑΔΝΗΣ ΤΗΣ ΜΙΤΟ-ΛΟΓΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΕΞΕΛΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΒΥΡΥΝΘΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΜΥΘΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΧΘΟΥΝ ΤΕΛΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΝΏΤΑΥΡΟ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΦΡΟΝΗΣΗΣ.
(σημ: διοτι εκτος των άλλων στην "ελληνικη μυθολογία" παρεμβάλλονται και παραποιήσεις και διαστρεβλώσεις και συκοφαντείες από δρακονιανούς εβραιομογγόλους και τα θρησκευτικά-λατρευτικά ιερατεία τους του ψευδο-δωδεκαθεου κάτω από την επιρροή των κρονίων και των δρακονιανών σελήνης)
http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2011/11/koitawmprosta.html
Απάντηση Ο.Ε.Α. Καραγεωργίου Γιάννης Εκπρόσωπος Ο.Ε.Α. προς τον φίλο με κωδική ονομασία “koitawmprosta”:$
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
Message edited by margarita - Δευτέρα, 22-ΑΠΡ-2013, 11:12 PM |
|
| |