Συγκλονιστικές ανακαλύψεις
|
|
margarita | Date: Κυριακή, 11-ΣΕΠ-2011, 10:37 PM | Message # 151 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| αισχος ! τι να πω
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
|
|
| |
Θνητος | Date: Κυριακή, 11-ΣΕΠ-2011, 10:43 PM | Message # 152 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| Quote (Θνητος) έχει δώσει τη φύλαξη σε εργολάβους οι οποίοι απασχολούν λιγοστό προσωπικό με μισθούς της πείνας; Είναι γνωστά αυτά και από άλλους χώρους. Το προσωπικό ελάχιστο και οι μισθοί εξευτελιστικά χαμηλοί Δεν επρεπε αυτος ο εργολαβος να φαει μια αγωγουλα με απαιτηση εκατομυριων ??
Αλλα θα ειναι κανενος "κουμπαρος" ή θα ειναι αχυρανθρωπος καποιου πολιτικαντη !
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
margarita | Date: Κυριακή, 11-ΣΕΠ-2011, 10:51 PM | Message # 153 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| αυτο είναι το μόνο σίγουρο ,ολα τα λαμόγια καλύπτουν ο ενας τον άλλον
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
|
|
| |
Αθηναίος | Date: Δευτέρα, 12-ΣΕΠ-2011, 0:17 AM | Message # 154 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Status: Offline
| Τα προβλήματα αυτά που αναφέρει για το προσωπικό του Μουσείου Ακρόπολης υπάρχουν γιατί απέλυσαν 100 άτομα συμβασιούχους. Προβλήματα υπάρχουν και σε ΟΛΑ τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους της Ελλάδος, λόγω έλλειψης προσωπικού.
Για τις Καρυάτιδες όμως δεν έχει δίκιο και είναι ψέματα αυτά που γράφει. Όντως τις καθαρίζουν τακτικά με λέιζερ και οι εργασίες καθαρισμού προβάλλονται ζωντανά σε οθόνη. Το γνωρίζω πολύ καλά το θέμα!
Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος, αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
Message edited by Αθηναίος - Δευτέρα, 12-ΣΕΠ-2011, 0:18 AM |
|
| |
Θνητος | Date: Τετάρτη, 14-ΣΕΠ-2011, 9:12 PM | Message # 155 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| Ο τάφος του Λεωνίδα στην Σπάρτη
http://pyrron.blogspot.com/2009/07/blog-post_9260.html
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
aposperittis | Date: Τετάρτη, 14-ΣΕΠ-2011, 10:21 PM | Message # 156 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Status: Offline
| Τουλάχιστον τον τιμούν και τον διατηρούν όπως του αρμόζει.
Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
|
|
| |
Θνητος | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:06 PM | Message # 157 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ PAS MI ELLIN VARVAROS PAS MI ELLIN VARVAROS-ΠΑΣ ΜΗ ΕΛΛΗΝ ΒΑΡΒΑΡΟΣ Ξέρουμε βέβαια ότι «πας μη Έλλην βάρβαρος». Το μάθαμε στο σχολείο. Ανάλογα με τις εποχές, άλλοι δάσκαλοι έσπευδαν να διευκρινίσουν ότι η λέξη ‘βάρβαρος’ δεν έχει μειωτική χροιά αλλά απλώς περιγράφει τον αλλόγλωσσο ή τον αλλοδαπό, ενώ άλλοι δεν θεωρούσαν αναγκαία καμιά διευκρίνιση. Ποιος πρωτοείπε όμως το ρητό αυτό; Δεν ξέρουμε. Ξέρουμε ποιος δεν το είπε. Τι εννοώ;
Απλούστατα, σε όλη την αρχαία ελληνική γραμματεία, μαζί και τη βυζαντινή, όπως διασώζεται στο Thesaurus Linguae Graecae, το περίφημο TLG, δεν υπάρχει πουθενά τέτοιο ρητό. Ούτε αυτούσιο, ούτε παρόμοιο, ούτε περίπου. Προκαλεί εντύπωση, αλλά είναι απολύτως βεβαιωμένο –τέτοιο αρχαίο ρητό δεν υπάρχει. Δεν αποκλείεται να είναι πολύ μεταγενέστερη κατασκευή, ίσως και του 19ου αιώνα.
Το ρητό το χρησιμοποιούν και σήμερα πολλοί, κανείς όμως δεν έχει παραθέσει την πηγή του. Ο γνωστός Κ. Πλεύρης μάλιστα έχει γράψει και βιβλίο με τον τίτλο αυτόν (Πας μη Έλλην βάρβαρος), στο οποίο περήφανα παραθέτει τις αποκρουστικές απόψεις του, αλλά δεν κάνει τον κόπο να αναφέρει την πηγή του ρητού! Όμως και πηγές απείρως σοβαρότερες από τον Πλεύρη θεωρούν δεδομένο ότι πρόκειται για «αρχαίο λόγιο» και «παροιμιώδες» (π.χ. η Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια) χωρίς καμιάν άλλη τεκμηρίωση. Και όχι μόνο ελληνικά συγγράμματα: στο A Dictionary of the Bible του Sir William Smith (1863) και στο λήμμα Barbarian (ευχαριστώ τον Νίκο Λίγγρη της Λεξιλογίας που το επισήμανε) διαβάζουμε ότι αυτός ήταν ο κοινός ορισμός των Ελλήνων για τους βαρβάρους (“Every one not a Greek is a barbarian” στα αγγλικά) –και πάλι όμως χωρίς τεκμηρίωση.
Μ’ αυτό δεν λέω ότι το ρητό δεν απηχεί μια πραγματικότητα. Η διχοτομία Ελλήνων-βαρβάρων υπήρχε στην κλασική αρχαιότητα, όπως αποτυπώνεται καθαρά σε ένα ρητό που ο Διογένης Λαέρτιος (1.34) αποδίδει στον Θαλή, ενώ άλλοι το απέδιδαν στον Σωκράτη: «Χρωστάω χάρη στην Τύχη για τρία πράγματα: που γεννήθηκα άνθρωπος και όχι ζώο, άνδρας και όχι γυναίκα, Έλληνας και όχι βάρβαρος». (τριῶν τούτων ἕνεκα χάριν ἔχειν τῇ Τύχῃ· πρῶτον μὲν ὅτι ἄνθρωπος ἐγενόμην καὶ οὐ θηρίον, εἶτα ὅτι ἀνὴρ καὶ οὐ γυνή, τρίτον ὅτι Ἕλλην καὶ οὐ βάρβαρος). Οι Έλληνες, ειδικά μετά τους περσικούς πολέμους, πίστευαν ότι, ελεύθεροι πολίτες καθώς ήταν, ήταν ανώτεροι από τους «βαρβάρους» που υπάκουαν δουλικά σε έναν βασιλιά. Όπως λέει ο Ευριπίδης στην Ιφιγένεια εν Αυλίδι, είναι λογικό οι Έλληνες να εξουσιάζουν τους βαρβάρους, αλλά όχι το αντίστροφο: βαρβάρων δ’ Ἕλληνας ἄρχειν εἰκός, ἀλλ’ οὐ βαρβάρους … Ἑλλήνων· τὸ μὲν γὰρ δοῦλον, οἱ δ’ ἐλεύθεροι.
Αυτό όμως δεν εμπόδισε πολλούς Έλληνες συγγραφείς να αναφερθούν με σεβασμό στα επιτεύγματα των βαρβάρων, όπως ο Ξενοφώντας για τους Πέρσες ή ο Ηρόδοτος. Άλλωστε, η διχοτομία του «εμείς» και «οι άλλοι» δεν είναι αποκλειστικότητα των Ελλήνων. Οι Εβραίοι αποκαλούσαν εθνικούς (γκογίμ) τους μη Εβραίους, ονομασία που κατά καιρούς πήρε μειωτικές σημασίες· οι Άραβες αποκάλεσαν ατζέμ τους Πέρσες, λέξη που με τον καιρό έγινε επίσης μειωτική (από εκεί και ο δικός μας ατζαμής), ενώ στις περισσότερες σλάβικες γλώσσες οι Γερμανοί λέγονται νέμετς (ή κάτι συναφές) που αρχικά σήμαινε «άλαλος». (Και θα μπορούσα να παραθέσω κι άλλα πολλά παραδείγματα τέτοιων διακρίσεων).
Το μυστήριο της κατασκευής του ρητού, πάντως, παραμένει. Αρχικά σκεφτόμουν ότι είναι νεοελληνική κατασκευή, όπως συμβαίνει και με άλλα αρχαιοφανή ρητά (πιο γνωστό το «ουκ εν τω πολλώ το ευ», το οποίο επίσης δεν υπάρχει στην αρχαία γραμματεία, αν και υπάρχει και αποδίδεται στον Ζήνωνα το παρεμφερές ουκ εν τω μεγάλω το ευ κείμενον είη, αλλ’ εν τω ευ το μέγα). Ωστόσο, αφού μνημονεύεται σε αγγλικό βιβλίο του 1863, το «πας μη Έλλην βάρβαρος» είναι μάλλον απίθανο να έχει κατασκευαστεί εγχώρια. http://sarantakos.wordpress.com/2009/08/09/ellinbarbaro/ Πηγη , http://my-greek.blogspot.com/2011/09/pas-mi-ellin-varvaros.htmlAdded (2011-09-24, 0:08 Am) --------------------------------------------- « Αλκμάν-Η Κοσμογονία μέσω της ποίησης,2500 χρόνια πριν τον Χόκινγκ και την σύγχρονη επιστήμη! ‘Αχιλλεύς ο ποντοπόρος’
Αναρτήθηκε από τον/την Βισάλτης στο Σεπτεμβρίου 20, 2011
Γράφει ο Γιώργος Εχέδωρος
«Την Μαύρη Θάλασσα οι Έλληνες την αποκαλούσαν ‘Αφιλόξενο Πόντο’ και στη συνέχεια που άρχισαν να την πλέουν άφοβα την μετονόμασαν σε ‘Εύξεινο Πόντο’, δηλαδή φιλόξενη θάλασσα.
“Αυτήν τη θάλασσα διάλεξε η μητέρα του Αχιλλέα, Θέτις, να μεταφέρει το σώμα του νεκρού υιού της από την Τροία.
»Σύμφωνα με τον ελληνικό μύθο η Θέτις μετέφερε τον νεκρό υιό της στο μικρό νησί Λεύκος της Μαύρης Θάλασσας για να το θάψει. Το νησί αυτό που βρίσκεται κοντά στις εκβολές του Δούναβη ονομάστηκε πολύ αργότερα από τους νεώτερους έλληνες ‘Φιδονήσι’.»
Αυτά γράφει, μεταξύ άλλων, η η Σβετλάνα Τριγκούβ στο κείμενό της που τιτλοφορείται: «Αχιλλέας, ο προστάτης της Μαύρης Θάλασσας» (στο ρωσικό κείμενο: Ахилл – покровитель Черного моря). Και για πείσει τους αναγνώστες για την ιστορία αυτή σημειώνει χαρακτηριστικά:
«Φυσικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως όλα αυτά είναι παραμύθια….Αλλά τα έπη του Ομήρου επιβεβαιώθηκαν με την ανασκαφή της Τροίας από τον Σλήμαν. Έτσι δεν είναι ένα απλό παραμύθι, ο μύθος πέρασε από γενιά σε γενιά μέχρι τις μέρες μας. Και η Μαύρη Θάλασσα διατηρεί ακόμη τον αρχαίο ήρωα της, τον Αχιλλέα, που η φήμη του δεν μπορεί να σβήσει στο διάβα των αιώνων…»
Πρόκειται για ένα ενδιαφέρον κείμενο της συγγραφέως που μας ξαναγυρίζει πίσω, στο μεγαλείο ενός ανεπανάληπτου ελληνικού παρελθόντος. Ο επικός ποιητής Ἀρκτῖνος ὁ Μιλήσιος (έζησε περί το 650 π.Χ.) στο έργο του «Τρωϊκός Πόλεμος» αναφέρει πως τα νεκρά κορμιά του Αχιλλέα και του Πάτροκλου η θεά Θέτις, τα μετέφερε και τα απόθεσε στο ιερό της νήσου Λεύκος. Από τότε το νησί ήταν γνωστό ως ‘Νήσος Αχιλλείς’. Το νησί θεωρούνταν ‘Ιερό’ και ο Αχιλλέας προστάτης των ναυτικών που διέπλεαν τη Μαύρη Θάλασσα, πήρε μάλιστα την επωνυμία « Αχιλλεύς ο Ποντοπόρος» γνωστός στα ρωσικά ως «Ахилл Понтархом».
Το 1823 ανακαλύφθηκε από το Ρώσο πλοίαρχο Κριτζίκλυ ένας τετράγωνος ναός με πλευρά τριάντα μέτρων, αφιερωμένος στον Αχιλλέα. Σχετικές αναφορές για το μικρό νησί έχουμε από τον Στράβωνα και τον Πτολεμαίο, επίσης αναφέρεται και από τον Πλίνιο στην ‘Φυσική Ιστορία’ του (IV.27.1).
Έχουν βρεθεί πάρα πολλές ελληνικές επιγραφές στο Λευκός, συμπεριλαμβανομένου και ενός διατάγματος των Ολβιοπολιτών (της ελληνικής πόλης Ολβίας της Ουκρανίας) στο οποίο εξαίρεται κάποιος για τη νίκη του κατά των πειρατών που απείλησαν το «ιερό νησί».
Οι Ρωμαίοι το είχαν ονομάσει Άλμπα. Στο νησί ανακαλύφθηκε και ένας ναός του Απόλλωνα που τον έκτισαν οι Θράκες των παραδουνάβεων περιοχών. Το νησί Λευκός ή Φιδονήσι γνωστό σήμερα στα ουκρανικά ως Ostriv Zmiinyi (Острів Зміїний) Δείτε επίσης: Ο Αλέξανδρος στον τύμβο του Αχιλλέως στην Τροία…
Βαλκανικό Περισκόπιο – Ἂρθρα & Σκέψεις Πηγη , http://visaltis.wordpress.com/ Added (2011-09-25, 9:06 PM) --------------------------------------------- Διακήρυξη των μελών της Ακαδημίας Αθηνών, εναντίον κάθε προσπάθειας για την αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου από το λατινικό
Το ακόλουθο κείμενο, βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Ακαδημίας Αθηνών και πραγματικά γεννά πολλά ερωτηματικά. Προφανώς οι υπογράφοντες το κείμενο, γνωρίζουν κάτι παραπάνω απ’ αυτά που αναφέρουν.
Μήπως τελικά, έτσι όπως πάμε, σιγά σιγά θα βγει αληθινή η βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Άννα Διαμαντοπούλου, που ... ... πέταξε κάτι «στρακαστρούκες» περί (συν)επίσημης γλώσσας της Ελλάδος, μαζί με την ελληνική και της αγγλικής;
Υπερβολικό; Μπορεί… Αν και δεν είναι πολύ μεγάλη η απόσταση απ’ αυτά που καταγγέλλουν οι υπογράφοντες ακαδημαϊκοί στην ακόλουθη διακήρυξη:
«Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό. Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές -με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι.- σε κείμενα προβαλλόμενα από την τηλεόραση αλλά και από σχετικές προτροπές ξένων ραδιοφωνικών σταθμών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η προσπάθεια αυτή, η οποία θα καταφέρει καίριο πλήγμα κατά της ελληνικής σκέψης και όλων των πτυχών του ελληνικού πολιτισμού που εκφράζονται με γραπτά κείμενα, αλλά και των γένει ανθρωπιστικών σπουδών, έφτασε μέχρι ν’ απασχολήσει τον Τύπο και ν’ αποτελέσει αντικείμενο ερωτήσεων βουλευτών προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Η γλώσσα μας η αρχαιότατη αλλά πάντα σύγχρονη και ζώσα, αυτή η γλώσσα που επλούτισε όχι μόνο τη λατινική, αλλά και τις κυριότερες ευρωπαϊκές γλώσσες, που έχει και οπτικά συνδεθεί άρρηκτα με το αλφάβητό της, δεν είναι δυνατό να υποστεί μείωση με την κατάργησή του από εμάς τους ίδιους. Είναι αδιανόητο να δεχθούμε ως Έλληνες την μεταμφίεση της γραφής μας με την κατάργηση πολλών γραμμάτων της, που δεν πέρασαν στο λατινικό αλφάβητο, και με την αντικατάστασή τους από άλλα υποτίθεται ηχητικώς παραπλήσια γράμματά του.
Όταν άλλοι λαοί, όπως π.χ. Γάλλοι και Ισπανοί μάχονται ως σήμερα να διατηρήσουν μέχρι τη τελευταία τους λεπτομέρεια τον τρόπο γραφής των κειμένων τους με το δικό τους αλφάβητο, εδώ, με την δικαιολογία της δήθεν διευκόλυνσής μας στην παγκόσμια επικοινωνία, επιχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό. Ως λαός, που μέσα από το ίδιο αλφάβητο της γλώσσας του μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο των κόσμο, εμείς οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν παρά να αρνούμεθα να εγκαταλείψουμε την ιστορική μας γραφή. Όχι μόνο γιατί αχρηστεύεται ένα από τα θεμελιακά στοιχεία του πολιτισμού μας, αποκόβοντάς μας από τις μέχρι σήμερα εκδηλώσεις του, αλλά και γιατί έτσι αγνοείται η σχέση αλφαβήτου και γλώσσας. Μιας γλώσσας, που ο τρόπος της γραπτής της απόδοσης έμεινε αναλλοίωτος επί ολόκληρες χιλιετίες ως σήμερα.
Θεωρούμε α ν ό σ ι α αλλά και α ν ό η τ η κάθε προσπάθεια να αντικατασταθεί η ελληνική γραφή στο λίκνο της, εφ’ όσον μάλιστα σε άλλες χώρες ανάλογες απόπειρες μεταβολής του τρόπου γραφής -σε μερικές περιπτώσεις πολύ δυσχερέστερης της ελληνικής- προσέκρουσαν στην καθολική και οργισμένη αντίδραση των λαών των χωρών αυτών. Όπως και επί Ενετών, όταν αυτοί στα μέρη που κυριαρχούσαν προσπάθησαν να αντικαταστήσουν στα ελληνικά κείμενα τους ελληνικούς χαρακτήρες με λατινικούς, έτσι και τώρα θα αντισταθούμε, καλώντας όλους τους συνέλληνες ν’ αντιδράσουν για την πρόρριζα εξαφάνιση των ανίερων αυτών σχεδίων».
Πηγη: Οι υπογράφοντες 1. Αθανασιάδης Τάσος 2. Αλεξόπουλος Καίσαρ 3. Αρτεμιάδης Νικόλαος 4. Βλάχος Άγγελος 5. Βοκοτόπουλος Παναγιώτης 6. Γεωργιάδης Απόστολος 7. Γρόλλιος Κωνσταντίνος 8. Δεσποτόπουλος Κωνσταντίνος 9. Δρακάτος Κωνσταντίνος 10. Ζηζιούλας Ιωάννης Μητροπολίτης Περγάμου 11. Ιακωβίδης Σπυρίδων 12. Καμπανέλλης Ιάκωβος 13. Καμπίτογλου Αλέξανδρος 14. Καμπύλης Αθανάσιος 15. Κονομής Νικόλαος 16. Κοντόπουλος Γεώργιος 17. Κουνάδης Αντώνιος 18. Λαΐου Αγγελική 19. Λιγομενίδης Πάνος 20. Μανούσος Μανούσακας 21. Ματσανιώτης Νικόλος 22. Μητσόπουλος Γεώργιος 23. Μουτσόπουλος Ευάγγελος 24. Μυλωνάς Παύλος 25. Νανόπουλος Δημήτριος 26. Παλλάντιος Μενέλαος 27. Παππάς Ιωάννης 28. Παρισάκης Γεώργιος 29. Πεσαμαζόγλου Ιωάννης 30. Πετράκος Βασίλειος 31. Ρούκουνας Εμμανουήλ 32. Σακελλαρίου Μιχαήλ 33. Σαράντη Γαλάτεια 34. Σκαλκέας Γρηγόριος 35. Στεφανής Κωνσταντίνος 36. Τέτσης Παναγιώτης 37. Τούντας Κωνσταντίνος 38. Τριχόπουλος Δημήτριος 39. Χατζηϊωάννου Θεμιστοκλής 40. Χρήστου Χρύσανθος
Πηγη , http://vickytoxotis.blogspot.com/2011/09/blog-post_8564.html
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
margarita | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:13 PM | Message # 158 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| αν εμεις οι ελληνες επιτρέψουμε να γίνει και αυτό να πάμε να πνιγούμε καλύτερα
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
|
|
| |
Θνητος | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:15 PM | Message # 159 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| Και τα κωλοΜΜΕ κουβεντουλα !!
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
margarita | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:16 PM | Message # 160 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| αφου ειναι ολοι τους πουλημένα κορμιά
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
|
|
| |
Αθηναίος | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:35 PM | Message # 161 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Status: Offline
| Τί ημερομηνία έχει το κείμενο;;
Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος, αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
|
|
| |
Θνητος | Date: Κυριακή, 25-ΣΕΠ-2011, 9:38 PM | Message # 162 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| http://www.academyofathens.gr/ecportal.asp?id=1123&nt=18&lang=1
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
margarita | Date: Τρίτη, 27-ΣΕΠ-2011, 9:50 PM | Message # 163 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Status: Offline
| ΤΟ ΠΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΙΣ ΤΡΙΣΙΝ ΩΡΙΣΤΑΙ. Αριστοτέλης Ολα ξεκινούν απο την μονάδα ,την συνέχεια αναλαμβάνει η δυάδα και ολοκληρώνει η τριάδα. Ετσι πίστευαν οι πυθαγόριοι.Υπάρχει μια τριάδα αριθμών που οι πυθαγόριοι ονόμαζαν ζωογονική και ηταν η (3,4,5 ).Κατά τον Πυθαγόρα με κάποιον ακατανόητο τρόπο οι αριθμοί μορφοποιούν την ύλη και σημαντικό ρόλο σε αυτήν την μορφοποίηση έπαιζε η τριάδα και η δυάδα αλλά οχι οποιαδήποτε δυάδα αλλά η (1,3) την οποία ονόμαζε της αιωνιότητος.Επίσης πίστευε οτι οι μονάδες της δυάδας και της τριάδας είναι ασύμβλητοι.Δυο είναι τα απόκρυφα της πλατωνικής - πυθαγόριας θεολογίας 1)η ένωση της μονάδας με την τριάδα οπου ΔΙΑΣ=1 και ΚΟΡΗ =3 και ονομάζεται δυάδα της αιωνιότητος και 2)η υλοποίηση της μαθηματικής τριάδας της ζωογονίας (3,4,5 ) η οποία επιτυγχάνεται με την κίνηση των θείων ενάδων .οι θείες ενάδες ονομάζονται ετσι γιατί παράγονται απο τον αριθμό ένα και είναι τρείς 1)ΔΙΑΣ 1,3,5 , 2)ΠΛΟΥΤΩΝ 1,3,4 3)ΠΟΣΙΔΩΝ 1,3,3.
ΤΟ ΕΝ ΔΕΛΦΟΙΣ ΕΙ ΚΑΙ Η ΤΕΤΡΑΚΤΥΣ Ο ναός των δελφων αρχικά ανήκε στον Ποσειδώνα ,ύστερα περιήλθε στον Ηλιο-Απόλλωνα.(Ποσειδών ο δημιουργός της γέννησης των αισθητών.)Τους τοίχους του Δελφικού ναού κοσμούσαν τα αποφθέγματα των αρχαίων Ελλήνων σοφών οπως το ΓΝΩΘΙ Σ' ΑΥΤΟΝ , ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ κά . Υπήρχε ομως και ένα δυσανάγνωστο ,δυσνόητο σύμβολο που ηταν αφιερωμένο στον ίδιο τον θεό και δεν μπορούσαν να το ερμηνεύσουν ούτε και να το διαβάσουν. Αλλοι ισχυρίζονταν οτι ηταν ΕΙ , άλλοι Ε , ο Πλούταρχος το μνημόνευε ως διπλό Ε . Το υπέρτατο αυτό σύμβολο ήταν αφιερωμένο απο τους πέντε σοφούς Χίλωνα,Θαλή ,Σόλωνα ,Βία και πιττακό στον θεό του μαντείου.Θα ηταν ομως παράλογο να αφιέρωναν οι πέντε σοφοί στον θεό το σύνολο τους αριθμητικά δηλαδή το 5 .Οι περισσότερες αναφορές συγκλίνουν στο οτι πρόκειται για το Ε ,πέντε , τον ιερό αριθμό των πυθαγορίων η τους πέντε πλανήτες η τα πέντε στερεά .Ολοι συμφωνουν οτι πρόκειται γαι κάποιον σπουδαίο αριθμό συνδεδεμένο με τον θεό και το σύμπαν .Το σύμβολο ηταν χαραγμένο σε ξύλο.Ο πλούταρχος διαρκως μνημονεύει την συσχέτηση του με την μονάδα την δυάδα και την τριάδα .Η πυθία καθόταν σε τρίποδα .Η τριαδική υπόσταση είχε κυρίαρχη θέση στο δελφικό κέντρο .Ομως στην εποχή των επτα σοφών οι έλληνες δεν χρησιμοποιούσαν τα γράμματα για να παραστήσουν τους αριθμούς .Αυτό έγινε αργότερα. Πως έγραφαν τους αριθμούς ? Ι =1 ,ΙΙ=2 , ΙΙΙ=3 , ΙΙΙΙ=4 ,Π=5 ,ΠΙ=6 ,...Δ=10 ,ΔΙ =11 ,ΔΙΙ=12 ,ΔΠ=15 ,ΔΠΙΙΙ=18....Ετσι αν ήθελαν να αφιερώσουν στον θεό τον αριθμό 5 θα έγραφαν Π και οχι το Ε η κάτι που έμοιαζε σαν Ε. Μήπως ήθελαν να αφιερώσουν στον θεό κάτι πολύ σπουδαίο οπως την δυάδα της αιωνιότητος που μετέχει στην μονάδα των νοητών ,την οποία ο τιμαίος αποκάλεσε <ενα> ως ενιαία μονάδα και αρχή όλης της νοητής βαθμίδας και όλες οι αναφορές συγκλίνουν οτι πρόκειται για τον αριθμό του σύμπαντος η' τον αριθμό που δημιουργεί το σύμπαν? Αν λοιπόν αφιέρωνε κάποιος κάτι στον ναό , θα έπρεπε να είναι το σύμβολο της ένωσης του υπέρτατου θεού (ΔΙΑΣ=1)με την κόρη (ΑΘΗΝΑ=3), την Απολλώνια δυάδα η' δυάδα της αιωνιότητας (1,3) . Ας προσπαθήσουμε να γράψουμε το σύμβολο αυτό με πανάρχαιες μονάδες .Θα γράφαμε Ι ΙΙΙ , μιας και δεν χρησιμοποιούσαν τότε κόμα και έγραφαν συνεχόμενα χωρίς κενά . Εδω αφήσαμε οπως παρατηρήσατε ενα κενό .Ομως αυτό είναι μάλλον το 4 κακογραμμένο. Ας το ξαναγράψουμε ετσι ώστε να ξεχωρίζει το ενα απο το τρία .Θα γράφαμε ΙΞ η ΞΙΞ(αυτο να το φανταστείτε σαν τρείς γραμμές παράλληλες και την τέταρτη κάθετη σε αυτές ,δεν μπορούσα να το γράψω καλύτερα ) η -Ξ . Χρειάζεται πολυ προσοχή εδώ γιατί πρόκειται για τέσσερις μονάδες η μπορεί να είναι η απόκρυφη ιερά τετρακτύς στην οποία ορκίζονταν οι πυθαγόριοι .Το τρίτο εικονίδιο μοιάζει με το σύμβολο του αρχικού θεού ,δηλαδή την τρίαινα με την οποία χτύπησε τον βράχο της ακρόπολης και αφησε την ταυτότητα του , μια τριάδα . Το πρωτο μοιάζει με το Ε χωρίς να είναι ακριβώς Ε ,το δεύτερο μοιάζει με διπλό Ε που μνημονεύει ο Πλούταρχος .
Την ΕΚΤΗ ημέρα του ΠΡΩΤΟΥ μήνα ,οταν κατεβάζεις την πυθεία στο πρυτανείο κάνετε οι ΔΥΟ σας την ΠΡΩΤΗ απο τις ΤΡΕΙΣ κληρώσεις με ΠΕΝΤΕ ψήφους ,οπου εκείνη τραβάει ΤΡΙΑ ενω εσύ ΔΥΟ . περί του ΕΙ του εν δελφοίς του Πλούταρχου
οπου 6 ο ψυχογονικός αριθμός των πυθαγορείων πρωτος=1=υπέρτατος Διας τρεις =3=κόρη =Αθηνα δυο=2=δυας ΠΕΝΤΕ =Ο αριθμός του σύμπαντοςAdded (2011-09-27, 9:50 PM) --------------------------------------------- αν έχετε περισσότερες πληροφορείες για το ΕΙ το εν δελφοις θα ήθελα να τις μάθω
"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
|
|
| |
Θνητος | Date: Τρίτη, 27-ΣΕΠ-2011, 9:56 PM | Message # 164 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| Αιθέρας = το 5ο στοιχείο , η πεμπτουσια του συμπαντος Πολυ ωραιο το ποστ , δεν το εβαζες σαν καινουργιο θεμα !
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |
Αθηναίος | Date: Τρίτη, 27-ΣΕΠ-2011, 10:03 PM | Message # 165 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Status: Offline
| Πάρα πολύ καλή ανάλυση! Μπράβο Μαργαρίτα! Added (2011-09-27, 10:03 PM) ---------------------------------------------
Quote (Αθηναίος) Τί ημερομηνία έχει το κείμενο;; Καλά το κατάλαβα! Ήταν τότε (2001) που η Διαμαντοπούλου ήθελε τα Αγγλικά να είναι επίσημη γλώσσα μας!
Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος, αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
|
|
| |