Τρίτη, 21-ΜΑ-2024, 10:59 AM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
gateDate: Πέμπτη, 05-ΙΑΝ-2012, 10:09 PM | Message # 1
Παρατηρητής
Group: Special User
Messages: 35
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
Στις 17 Ιουνίου του 1982 ένας άντρας φτάνει στη βάση του Ελληνικού με ειδική πτήση, προερχόμενος από το στρατηγείο του ΝΑΤΟ στις Βρυξέλλες. Τον συνοδεύουν δεκαοκτώ ειδικά εκπαιδευμένοι άντρες εκτός από τους συμβούλους του. Δύο υψηλόβαθμοι πράκτορες της DIA (μυστική υπηρεσία του στρατού των ΗΠΑ) και ο αρχηγός του κλιμακίου της NSA στην Αθήνα υποδέχονται τον αρχηγό της NSA (Υπηρεσία Εθνικής Ασφάλειας των ΗΠΑ) ναύαρχο Ρόμπερτ Ίνμαν. Επιβιβάζεται σε αυτοκίνητο της αμερικανικής πρεσβείας στην Αθήνα και κατευθύνεται προς το κέντρο της ελληνικής πρωτεύουσας .Οι άντρες ασφαλείας που τον συνοδεύουν, καθώς και διάφοροι άλλοι που βρίσκονται εκεί, τον ακολουθούν σχηματίζοντας αυτοκινητοπομπή. Τριάντα λεπτά περίπου αργότερα, σταματούν μπροστά στον αριθμό 71 της οδού Βασ. Σοφίας, όπου στεγάζεται η Αμερικανική πρεσβεία, οι σταθμάρχες της CIA, της DIA και ο αρχηγός της JUSSMAG στην Αθήνα. Θέμα της επίσκεψης του αρχηγού της NSA ήταν η εγκατάσταση της αμερικανικής βάσης στο ’κτιο της Πρέβεζας. Ο Μπόμπη Ίνμαν είχε διατυπώσει στον τότε πρωθυπουργό, Ανδρέα Παπανδρέου, τη σφοδρή του επιθυμία να παγίωση το καθεστώς της βάσης στο ’κτιο πριν την ανάληψη της αρχηγίας της υπηρεσίας από τον διάδοχο του Λινκολν Ντ. Φάουερ. Γι΄ αυτό είχε μιλήσει πολλές φορές τηλεφωνικά μαζί του, ενώ για το ίδιο ζήτημα είχαν συζητήσει και οι σύμβουλοι απεσταλμένοι του με τον Έλληνα πρωθυπουργό, προετοιμάζοντας έτσι το έδαφος για τον αρχηγό τους.

Ο πρωθυπουργός Ανδρέας Παπανδρέου διακατέχετο από δικαιολογημένες εσωτερικές ωδίνες, επειδή διακήρυσσε με πάθος μέγα και πατριωτισμό πρωτόγνωρο: ¨Έξω οι βάσεις...¨.Αυτή ήταν η οδύνη του και οι... οδύνες του. Πως λοιπόν θα δικαιολογούσε στον ελληνικό λαό μια τέτοια ενέργεια τι στιγμή που ο ίδιος είχε... ορκιστεί στην απομάκρυνση των κακών αμερικανικών βάσεων; Ωστόσο οι καλοί (;) Αμερικάνοι βρήκαν τη φόρμουλα: ολόκληρη η επιχείρηση θα χαρακτηριζόταν ¨’κρως Απόρρητη¨ τα ΜΜΕ δε θα άγγιζαν το θέμα και όποιοι περίεργοι αναρωτιόνταν για τα έργα στη νέα βάση, θα έπαιρναν την κοφτή απάντηση: Η περιοχή ανήκει στον (ελληνικό) στρατό... Έτσι μάλιστα... Ο ενθουσιώδης Ανδρέας Παπανδρέου είχε συμφωνήσει και η νέα βάση να εγκατασταθεί και ο ίδιος να έχει την αμερικανική άδεια να κραυγάζει: Έξω οι βάσεις.
Ποιος θα τολμούσε να αντισταθεί στον τρομερό αρχηγό της διεθνώς πανίσχυρης NSA; Έτσι το Νοέμβριο του 1985 ήρθαν στην Ελλάδα τα αεροπλάνα AWACS και εγκαταστάθηκαν στο ’κτιο της Πρέβεζας, όπου βρίσκονται μέχρι και σήμερα .Το ’κτιο έγινε τμήμα της αλυσίδας των βάσεων AWACS στην Ευρώπη. Το ’κτιο επίσης αποτελεί πυρηνικό στόχο Νο 1, διότι μπορεί να μη διαθέτη πυρηνικά αλλά από εκεί κατευθύνονται.

Tα AWACS είναι πολύ αθώα Μπόινγκ 707, με μια μικρή προσθήκη: εκείνη την στρογγυλή κεραία στην ουρά σχεδόν του αεροπλάνου, που σε πλήρη ισχύ εκπέμπει 1.000.000 vat...
Εσωτερικά διαθέτη κομπιούτερ, συστήματα επικοινωνιών, οκτώ οθόνες, ραντάρ, δηλαδή εξοπλισμό αξίας εκατόν είκοσι εκατομμυρίων. Οι δυνατότητες αυτού του συστήματος είναι εκπληκτικές. Η ακτίνα δράσης του ιπτάμενου αυτού παρατηρητή και κατασκόπου είναι επτακόσια χιλιόμετρα δηλαδή ελέγχει περιοχή διαμέτρου 1.400 χιλιομέτρων, χρησιμοποιώντας ραντάρ ταυτόχρονα σε εκατό στόχους, τα οποία έχουν τη δυνατότητα να φωτογραφίζουν ακόμη και τον αριθμό κυκλοφορίας ενός αυτοκινήτου σε κλειστό ή ανοικτό χώρο.

Ο εντοπισμός όμως ενός εχθρικού στόχου που γίνεται με ακτίνες λέιζερ, δεν είναι η μόνη δυνατότητα. Τα στοιχεία που συλλέγονται αποστέλλονται κρυπτογραφημένα στο επιχειρησιακό κέντρο που εδρεύει στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το κέντρο (NSA) αφού εκτιμήσει τα στοιχεία δίνει εντολή στα AWACS, τα οποία, μόνα τους πλέον μπορούν να κατευθύνουν το σύμμαχο πυροβολικό υποδεικνύοντας στόχους. Οι αρμοδιότητες και οι δυνατότητες των AWACS δε σταματούν εδώ.

Μπορούν να τυφλώσουν κάθε επίγειο ραντάρ, αποπροσανατολίζουν τα εχθρικά (και φιλικά) αεροπλάνα, αχρηστεύουν την ασύρματη επικοινωνία, (Με AWACS έγινε η τύφλωση του αιγυπτιακού αεροπλάνου που μετέφερε τους πειρατές του ΑΚΙΛΕ ΛΑΟΥΡΟ), το οποίο τελικά οδηγήθηκε στη Σικελία εκεί δηλαδή που ήθελαν οι αμερικάνοι. Με αχρήστευση των ηλεκτρονικών οργάνων έριξαν στο βυθό της θάλασσας του Αιγαίου από το ’κτιο τη μοιραία νύχτα του Ιανουαρίου του 1996, το ελληνικό ελικόπτερο, κατά τη διάρκεια της ελληνοτουρκικής κρίσης των Ύμμια, όπου σκοτώθηκαν τρεις έλληνες στρατιωτικοί. Η αμερικανική διαταγή ήταν να μην πλησίαση ελληνικό ελικόπτερο στην περιοχή αλλιώς θα καταρριφθεί. Και οι «σύμμαχοι» αμερικάνοι το κατέρριψαν.

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ

Μέσα στη βάση του Ακτίου υπάρχει ένας τεράστιος τσιμεντένιος τρούλος με εσωτερική ατσάλινη θωράκιση, σαν μεγάλη καμπάνα προσαρμοσμένος στο έδαφος. Ποιος Έλληνας επίσημος μπορεί να μας πληροφορήσει για το τι υπάρχει εκεί; Μπορεί να μας διαβεβαιώσει αυτή τη στιγμή ότι αυτό που υπάρχει εκεί δε στρέφεται εναντίων της εθνικής μας ασφάλειας;

Ποιος μπορεί να αποτρέψει την καταγραφή των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων και συζητήσεων του πρωθυπουργού της Ελλάδας;

Πού και πόσες φορές σε ημερήσια βάση φωτογραφίζουν τον πρωθυπουργό ,τον πρόεδρο της δημοκρατίας και τους αρχηγούς των κομμάτων;

Σε ενδεχόμενη στρατιωτική εμπλοκή με την Τουρκία ποιο ρόλο θα παίξει η βάση του Ακτίου; Ποιους θα τυφλώσει; Τους Έλληνες ή τους Τούρκους;

Πηγη:mistiria.com
 
ΘνητοςDate: Πέμπτη, 05-ΙΑΝ-2012, 10:20 PM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (gate)
Σε ενδεχόμενη στρατιωτική εμπλοκή με την Τουρκία ποιο ρόλο θα παίξει η βάση του Ακτίου; Ποιους θα τυφλώσει; Τους Έλληνες ή τους Τούρκους;

Και τους 2 αναλογα με το πως βολευει !


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 1:11 AM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Η κατάρα των Παπανδρέου θα μας βασανίζει για πολλά χρόνια ακόμα! tongue tongue

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 1:18 AM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (gate)
Με αχρήστευση των ηλεκτρονικών οργάνων έριξαν στο βυθό της θάλασσας του Αιγαίου από το ’κτιο τη μοιραία νύχτα του Ιανουαρίου του 1996, το ελληνικό ελικόπτερο, κατά τη διάρκεια της ελληνοτουρκικής κρίσης των Ύμμια, όπου σκοτώθηκαν τρεις έλληνες στρατιωτικοί

θνητε το ήξερες αυτό?

Added (2012-01-06, 1:18 AM)
---------------------------------------------
εχει δίκιο ο αθηναιος σε αυτά που ελεγε για το κυπριακό αεροπλάνο ,αλλα αυτό να συμβαίνει απο βάση μέσα απο την Ελλάδα ?? θα τρελαθούμε τελείως?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"

Message edited by margarita - Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 1:18 AM
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 1:22 AM | Message # 5
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (margarita)
θνητε το ήξερες αυτό?

Ειναι μια πιθανη λογικη εξηγηση.
Παντως οι περισοτεροι Ελληνες πιλοτοι ΔΕΝ ειναι στραβαδια αλλα ανθρωποι που πετανε κατω απο συνθηκες που αλλοι ΔΕΝ θα πετουσαν.
Εχω συμετεχει σε συνεργασια με ΠΑ και με αεροπλανα(2 φορες) και με ελικοπτερα (7 φορες) και ειδικα στα ελικοπτερα θα ελεγα οτι αυτα πετουσαν επειδη οι πιλοτοι τα "λυναν" και τα "δεναν" στην κυριο-λεξια !!
Οι ανθρωποι δεν ειχαν ανταλακτικα και καναν πατεντες δικες τους !!


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 1:29 AM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Ειναι μια πιθανη λογικη εξηγηση.

Added (2012-01-06, 1:29 AM)
---------------------------------------------

Quote (Θνητος)
Εχω συμετεχει σε συνεργασια με ΠΑ και με αεροπλανα(2 φορες) και με ελικοπτερα (7 φορες)

cool cool cool cool


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 2:20 AM | Message # 7
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
εχει δίκιο ο αθηναιος σε αυτά που ελεγε

5 αεροπορικά ατυχήματα ανεξιχνίαστα, είναι πολλά για να είναι τυχαία γεγονότα! cool cool


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
luminatedDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 12:02 PM | Message # 8
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Επειδή τυγχάνει να είμαι πιλότος (όχι στην Πολεμική Αεροπορία) έχω να παρατηρήσω τα εξής :
Α/ Πέταξα πρόσφατα από το άκτιο. Το αεροδρόμιο έχει παραχωρηθεί , πλέον , στην πολεμική και πολιτική αεροπορία και δεν υπάρχουν εκεί τα ιπτάμενα ραντάρ.
Β/ Τον τρούλο που λές , δεν τον έχω παρατηρήσει αλλά δεν μπορώ να είμαι και σίγουρος γιατί όταν απογειώθηκα τα μάτια μου τα είχα στην διαδικασία της απογείωσης και όχι έξω. Περνώντας από πάνω , πάντως , δεν παρατήρησα κάτι
Γ/ Τα ιπτάμενα ραντάρ , όντως έχουν συστήματα ηλεκτρονικών παρεμβολών και πραγματικά μπορούνε να επηρεάσουν τα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ συστήματα του αεροσκάφους
Δ/ Και εμένα μου κάνει εντύπωση το πως έπεσε το ελικόπτερο στα ΙΜΙΑ , αλλά η γνώμη μου είναι ότι ΓΑΖΩΘΗΚΕ. Το βράδυ ο χειριστής , πετάει κοιτώντας μερικά βασικά όργανα: Τεχνητό ορίζοντα , υψόμετρο , ταχύμετρο , δείκτη ταχύτητας ανόδου καθόδου. Τα όργανα αυτά είναι πιτοστατικά και γυροσκοπικα (δηλαδή δεν έχουν καμία σχέση με ηλεκτρονικά κυκλώματα) . Είναι όργανα που δεν επηρε΄'αζονται από ηλεκτρονικές παρεμβολές , γι'αυτό και στα σύγχρονα αεροσκάφη που έχουμε οθόνες πολλάπλών λειτουργειών , αυτά τα όργανα υπάρχουν όπως παλιά σαν εφεδρικά γιατί απλά ''δεν χαλάνε'' εύκολα και δουλεύουν ανεξαρτήτως ηλεκτρονικών.
Ε/ Όντως οι πιλότοι της ΠΑ είναι αστέρια!
ΣΤ/ Τα αεροπορικά ατυχήματα συμβαίνουν από αλυσίδα λαθών. Και όσο και να μη μου αρέσει , τις περισσότερες φορές είναι σφάλμα χειριστού! Η διερεύνηση ατυχήματος , είναι πολύ δύσκολος τομέας , και επειδή στην αεροπορία τα πορίσματα εκδίδουν νέες οδηγίες για το πως θα πετάμε , αν υπάρχει έστω και μία αμφιβολία στην διερεύνηση , δεν εκδίδεται σαφές αίτιο ώστε να μην παρασυρθούμε σε λάθος μελλοντικό χειρισμό οι πιλότοι! Γιάυτό μερικά χαρακτηρίζονται ως αδιευκρίνιστα ! Αν ένα κομμάτι του α/φ , πχ δεν βρεθεί και μας λείπει το τι έγινε , δεν προχωράμε σε αίτιο βλάβης ή πρόκλησης ατυχήματος !
 
margaritaDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 12:21 PM | Message # 9
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (luminated)
γι'αυτό και στα σύγχρονα αεροσκάφη που έχουμε οθόνες πολλάπλών λειτουργειών , αυτά τα όργανα υπάρχουν όπως παλιά σαν εφεδρικά γιατί απλά ''δεν χαλάνε'' εύκολα και δουλεύουν ανεξαρτήτως ηλεκτρονικών.

ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΉ ,ΑΝ ΟΜΩς ΓΙΝΕΙ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕς ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
luminatedDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 12:55 PM | Message # 10
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Τα γυρισκοπικά και πιτοστατικά συστήματα , είναι ανεξάρτητα μεταξύ τους και το κάθε όργανο λαμβάνει ενέργεια και πληροφορίες από διαφορετικό σημείο ! Το να χαλάσουν όλα μαζί (μιλάω για τα αναλογικά και όχι τα ηλεκτρονικά) , είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ !!!! Εκτός από αυτό (για το σαμποτάζ) πριν απογειωθούμε , κάνουμε 4 διαφορετικά checklist στα οποία ο έλεγχος των οργάνων είναι μέσα και στα 4 ! ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΛΟΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΥΠΟΨΙΑ ΣΦΑΛΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΟΡΓΑΝΑ !!!!! Εκτός από όλα αυτά , κατά την διάρκεια της πτήσης , ανα τέταρτο κάνουμε flowcheck ! Αυτό είναι ένας έλεγχος των οργάνων και διακοπτών του αεροσκάφους ! ΟΣΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ , ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΙΛΟΤΟΣ ΔΕ ΘΑ ΑΠΟΓΕΙΩΘΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΥΠΟΨΙΑ. Μου έχει τύχει να έχω αμφιβολία για κάποιο όργανο και ακύρωσα ΑΜΕΣΑ την πτήση ! Έστω και να μην υπάρχει τελικά βλάβη , το σωστό (SOP -Standard Opperational Prosedures) αυτό επιβάλουν
 
margaritaDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 2:49 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
δηλαδη δεν υπάρχει περίπτωση να πάρουν τον έλεγχο του αεροπλάνου ? (εσυ ξέρεις καλά γι αυτό ρωτάω)

Added (2012-01-06, 2:49 PM)
---------------------------------------------
και να το ρίξουν κι ας εχουν γίνει ολοι οι έλεγχοι απο τους πιλότους?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
aposperittisDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 4:28 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Καταρχάς να καλωσορίσω τα νέα μέλη μας.

Χαίρομαι απεριόριστα που βλέπω ανθρώπους με ιδιαίτερες γνώσεις που απλόχερα τις μοιράζονται μαζί μας. Να ενημερώσω πως μετά τα 2ο ποστ γίνεστε Special Users όπου θα έχετε πρόσβαση σε πολύ πιο εξειδικευμένες πληροφορίες-θεματολογίες ακόμα και για το συγκεκριμένο θέμα που συζητάτε που είναι συνωμοσία εις βάρος των Ελλήνων πιλότων μας. Αυτόν που θυσιάζονται καθημερινά για την ασφάλεια μας με χάρβαλα που τα αγοράσανε χρυσά και με τα "ρέστα" έχτισαν μεζονέτες....


Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
luminatedDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 6:42 PM | Message # 13
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Πρός Μαργαρίτα : Όσο πετάει το αεροσκάφος ο αυτόματος πιλότος , τα πάντα είναι πιθανά ! Τα ηλεκτρονικά όργανα , διαβάζουν ως επί το πλείστον πληροφορίες από ραδιοφάρους στο έδαφος. Σε αυτό σίγουρα μπορεί να επέμβει κάποιος και να δώσει λανθασμένες πληροφορίες ! Αν το αεροσκάφος το πετάει ο Κυβερνήτης και μάλιστα με τα αναλογικά όργανα , ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να δεχθεί οποιαδήποτε παρεμβολή από το έδαφος , γιατί αυτά τα όργανα δεν δουλεύουν με ηλεκτρονικές συχνότητες και είναι ανεπηρέαστα από μαγνητικά πεδία. Κοινώς δεν χρησιμοποιούνε μαγνητισμο! Επιπρόσθετα , στην εκπαίδευσή μας , μαθαίνουμε (μέχρι σημείου ρουτίνας) πως να πετάμε χωρίς όργανα , βλέποντας μόνο έξω ! Συν ότι με ένα χάρτη , και ένα ειδικό βοήθημα που έχουμε (ανεμολόγιο) , μπορούμε να βρούμε την απόκλιση από την πορεία μας (κατά πόσες μοίρες και μίλια) , το ύψος πιέσεως που πετάμε κλπ ! ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ !

Added (2012-01-06, 6:42 PM)
---------------------------------------------
Προς Αποσπερίτη: Πίστεψέ με , οι πιλότοι δεν βλέπουνε τους εαυτούς τους σαν ήρωες ! Η μόνη περίπτωση να θυσιαστούνε είναι αν το αεροσκάφος πάει να πέσει σε κατοικημένη περιοχή. Τότε θα μείνουν μέχρι τέλους στο αεροσκάφος προκειμένου να μην υπάρξουν αθώα θύματα ! Στην αερομαχία , τα πάντα είναι παιχνίδι και κόντρα( κουφαλίτσα εγώ είμαι καλύτερος από εσένα και θα σε καταρίψω) ενώ σε πραγματική αερομαχία το ένστικτο της αυτοσυντήρησης υπερισχύει ! Απλά κάνουν την δουλειά που γουστάρουν όσο τίποτα άλλο! Πιλότος στο έδαφος =μαραζομένος άνθρωπος ! Εγώ προσωπικά δεν αντέχω στο έδαφος πάνω από εβδομάδα (Αρχίζουν τα στερητικα) κι ας μην είμαι της Πολεμικής Αεροπορίας ! Απλά όταν πετάμε , δεν έχουμε δικαίωμα να πανικοβληθούμε , να τα παρατήσουμε και να μην εφαρμόσουμε αυτά που μάθαμε! Όταν προσγειωθούμε μπορούμε αν θέλουμα να βάλουμε και τα κλάμματα , αλλά μόνο στο έδαφος!
Όσον αφορά την υλικοτεχνική υποδομή , σίγουρα κατά καιρούς έχουν αγοραστει αεροσκάφη που χρίζουν ιδιαίτερης προσοχής και συντήρησης ! (πχ αγοράσαμε μεταγωγικά αεροπλάνα που μπάζουνε νερά όταν βρέχει ) αλλά οι μηχανικοί της ΠΑ είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΣΤΕΡΙΑ !!!! Ο επαγγελματισμός τους είναι απίστευτος και δεν είναι τυχαίο ότι δεν έχουμε ατυχήματα από μηχανική βλάβη , αλλά από σφάλμα χειριστού! ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ αν δεν υπάρχει ΑΨΟΓΗ συντήρηση , δεν πρόκειται να πετάξει για πολύ !

 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 7:49 PM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (luminated)
ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΕΜΒΟΛΗ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΛΟΙΠΟΝ !

Συμφωνώ! Τί γίνεται όμως με το σύστημα ελέγχου εξ αποστάσεως Home Run: Αυτό που οι Γερμανοί αφαίρεσαν από τα αεροπλάνα της Lufthansa βάζοντας το δικό τους σύστημα για να γίνουν τα αεροπλάνα της απόρθητα από το Home Run.


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
luminatedDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 8:44 PM | Message # 15
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Δε γνωρίζω κάτι για αυτό το θέμα , και εκεί μιλάμε για Airliners! Tα αεροσκάφη αυτά , πετάνε υποχρεωτικά με αυτόματο πιλότο από την στιγμή που θα αναγνωριστούνε από το ραντάρ στην απογείωση , μέχρι 5 μίλια πρίν την προσγείωση ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ! Το σύστημα που λες δεν το γνωρίζω. Κι όταν δε γνωρίζω κάτι , προτιμώ να σωπαίνω και να ακούω ! Για να το λες , κάτι παραπάνω θα έχεις διαβάσει !
 
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search: