Παρασκευή, 17-ΜΑ-2024, 9:05 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 8:47 PM | Message # 16
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Για πολιτικά αεροπλάνα λέω. Συγκεκριμένα για το "ατύχημα" με το αεροπλάνο της ΗΛΙΟΣ.

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
luminatedDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 11:27 PM | Message # 17
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Επειδή τυγχάνει να έχω στα χέρια μου το πόρισμα και φωτό από το ατύχημα , αυτό που γνωρίζω είναι ότι κόλλησε η βαλβίθα από το σύστημα συμπιέσεως καμπίνας βρέθηκε να είναι στη θέση manual ! Κατά την πτήση πρέπει να είναι στη θέση auto , γιατί αλλιώς πλήρωμα και επιβάτες παθαίνουν υποξία . Είναι μία κατάσταση νάρκης και είναι πολύ ύπουλη γιατί δεν την καταλαβαίνεις ! Απλά κοιμάσαι λες και έχεις πάρει του κόσμου τα υπνωτικά ! Η βαλβίδα δεν έχει σχέση με ηλεκτονικά ( είναι σερβομηχανισμός) και είναι καθαρά θέμα σφάλματος χειριστών! Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω , είναι το γιατί δεν χτύπησε ο συναγερμός υψομέτρου καμπίνας ! Το αεροπλάνο κατά την διάρκεια της πτήσης , διατηρεί μέσω αυτού του συστήματος , μία πίεση στην καμπίνα , ίδια με την ατμοσφαιρική πίεση που θα είχε κάποιος αν ήταν σε ένα βουνό ύψους 6000-7000 ποδών ( περίπου 2 χιλιόμετρα και κάτι) . Αυτό επιτρέπει στον άνθρωπο να ζει. Αν για οποιοδήποτε λόγο ξεπεραστεί το όριο ασφαλείας ( 10000 πόδια αν θυμάμαι καλά) τότε χτυπάει συναγερμός ! Βέβαια , στη θέση manual οι συναγερμοί καταργούνται , οπότε πιθανόν γι'αυτό και δεν βάρεσαν τα κουδούνια που λέμε κι εμείς !
Όσον αφορά την έκρηξη , στις δεξαμενές καυσίμου , υπάρχει μία ποσότητα καυσίμου που λέγεται ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΎΜΕΝΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ! Αυτό είναι χαμηλότερα από το σημείο που είναι το στόμιο της αντλίας και είναι αδύνατον να χρησιμοποιηθεί από τους κινητήρες ! Είναι καθαρά για θέμα διατήρησης της καθαρότητας του καυσίμου κλπ
. Γι αυτό το λόγο και υπήρξε φωτιά ! Μη ξεχνάμε και τα λάδια που υπάρχουν στους κιν. τα οποία και είναι εύλεκτα ! Επίσης ., η ποσότητα του μη χρησιμοποιήσιμου καυσίμου δεν είναι αμελητέα ( μιλάμε για αρκετά γαλόνια) και το αεροπορικό καύσιμο είναι εξαιρετικά πτητικό ! Οπότε έχει τεράστιο λόγο εκτόνωσης κατά την καύση του!

Added (2012-01-06, 11:27 PM)
---------------------------------------------
Εκτός από αυτό , ο Κος Τσολάκης , που είναι υπεύθυνος διερεύνησης ατυχημάτων στην Ελλάδα , είναι πρώην πιλότος με τεράστια εμπειρία και τόσο αυστηρός στον κλάδο του , που θα προτιμούσε να παραιτήθει παρά να υπογράψει κάτι που δεν υφίσταται ! Χαίρει του σεβασμού , όλων των χειριστών !

 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 06-ΙΑΝ-2012, 11:51 PM | Message # 18
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (luminated)
Χαίρει του σεβασμού , όλων των χειριστών !

Που για να φύγει από την υπηρεσία πήρε τρελόχαρτο!

Δεν ξέρω αν διάβασες το σχετικό ποστ που συζητούσαμε το "ατύχημα" αλλά υπάρχουν πολλά ερωτηματικά. Έχω αναρτήσει και φωτογραφία του αεροπλάνου με σχεδόν ολόκληρη την άτρακτο μία ώρα μετά την πτώση, χωρίς να έχει εκδηλωθεί φωτιά!!!!!

Για την μερική αποσυμπίεση, δεν έπεσαν οι μάσκες στην καμπίνα;;; Δεν ρώτησε το πλήρωμα τον κυβερνήτη τί συμβαίνει ώστε αν δεν είχε ηχητικό σήμα να πάρει είδηση τί συμβαίνει;; Οι φιάλες οξυγόνου στο πιλοτήριο βρέθηκαν με γενετικό υλικό (οι μάσκες) του συγκυβερνήτη! Αυτό σημαίνει ότι πήραν είδηση τί συμβαίνει αλλά και οι δύο φιάλες ήταν άδειες (δεν έκαναν checklist πριν την απογείωση;;) ή είχαν χρησιμοποιηθεί! Αν εσύ και όχι κάποιος ξένος πιλότος που θα ακολουθήσει το procedure, βρισκόσουν σ' αυτή τη θέση τί θα έκανες;; Μήπως βουτιά στο 3000 πόδια;;; Θα με ενδιέφεραν οι απόψεις σου!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
luminatedDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 0:51 AM | Message # 19
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 168
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
Το σχετικό πόστ δεν το έχω διαβάσει ! Η άτρακτος σχεδόν σε όλα τα ατυχήματα , αν δεν υπάρχει σύγκρουση με το ρυγχος , εκτοξεύεται μακριά ! Αποκόπτεται από το αεροπλάνο ! Όσον αφορά τις μάσκες , δεν υπήρξε εκρηκτική αποσυμπίεση , ούτε καν αποσυμπίεση καμπίνας για να πέσουν . Ο ρυθμιστής πιέσεως , ήταν ρυθμισμένος σε ύψος σχεδόν επιφανείας οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να ενεργοποιηθεί η αυτόματη ρίψη μασκών!
Όσον αφορά το γενετικό υλικό , ο κανονισμός λειτουργείας χειριστών αναφέρει ότι , έστω και να σηκωθεί από την θέση τοπυ ένας εκ των χειριστών , ο άλλος οφείλει να φορέσει την μάσκα οξυγόνου ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ. Αυτό θα μπορούσε να έχει συμβεί σε παλαιότερο ταξίδι , γιατί σε αυτό οι φιάλες οξυγόνου δε βρέθηκαν άδειες αλλά ΚΛΕΙΣΤΕΣ και ανοίγουν ΜΟΝΟ χειροκίνητα πριν από την πτήση από αυτόν που έχει επιφορτιστεί το pre flight check της καμπίνας (ένας από τους 2 πιλότους). ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΣΦΑΛΜΑ ΤΟΥ ΠΛΗΡΩΜΑΤΟΣ ! Και όσον αφορά το before take off check list , οι χειριστες ΔΕΝ ΕΠΡΑΞΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ πράγμα απαράδεκτο. Η μεταξύ τους κόντρα επέφερε αυτό το αποτέλεσμα ! Ήταν γνωστοί οι καβγάδες τους σε όλη την εταιρεία !
Μετά από αυτό το ατύχημα , η BOEING έστειλε νέο check list το οποίο δεν είχε καμία διαφορά από το προηγούμενο , απλά είχε τονισμένα έντονα ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ..ΘΕΣΗ AUTO!
Στην αποσυμπίεση , το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να βάλεις την μάσκα και αμέως να ''βουτήξεις'' το αεροπλάνο στα 10000 πόδια! Ούτε πιο πάνω , ούτε πιο κάνω. Ακριβώς εκεί ! Στα emergency ο κανόνας είναι aviate-navigate-comunicate !Από αυτά δεν έγινε τίποτα ! ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΣΚΑΤΑ !Δεν είναι τυχαίο που ένα rating του πτυχίου είναι το MCC (Multi Crew Cooparation) . Το δίνεις σε εξομειωτή (αλλιώς δεν σε προσλαμβάνει καμία εταιρεία αν δεν το έχεις) και μάλιστα το περνάς συνέχεια (κάθε εξάμηνο) στον εξομειωτή!
Το να πήραν είδηση τι είχε συμβεί , δεν το νομίζω , γιατί η υποξία είναι πολύ ύπουλη ! Δεν παίρνεις χαμπάρι πότε έρχεται!
Η γνώμη μου είναι ότι σε αυτό το ατύχημα , δεν υπήρξε τίποτα μυστήριο. Αν υπήρξε , το κουφάρι του αεροπλάνου θα είχε πακεταριστεί ΑΜΜΕΣΑ και θα είχε φύγει για αμερική! Ακριβώς ότι έγινε με το ατύχημα του Τσινούκ που οι Έλληνες ερευνητές δεν πήραν καθόλου μέρος στην έρευνα και τα συντρίμια έφυγαν αμέσως από την χώρα και με το ελικόπτερο στα ΙΜΙΑ που μετά από λίγο καιρό έγινε κατσαρόλες !
Η διαδρομή του α/φ τηε Ήλιος τηρήθηκε κατά γράμμα από τον flight Computer ! Aν θέλανε να το ρίξουν , υπήρχε άφθονος χώρος και χρόνος μεταξύ Κύπρου και Καστελόριζου , σε ένα χώρο που τα υποβρύχια θα μπορούσαν να ανασύρουν ότι ήθελαν πριν εμείς ακόμα το καταλάβουμε ! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ ΣΦΑΛΜΑ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ !
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 1:21 AM | Message # 20
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (luminated)
το κουφάρι του αεροπλάνου θα είχε πακεταριστεί ΑΜΜΕΣΑ και θα είχε φύγει για αμερική!

Μα ήρθε ο Δημόκριτος, η αντιτρομοκρατική και ξένοι πράκτορες και μετά από μία ώρα "έπιασς φωτιά" και κάηκε ολοσχερώς. Σχεδόν ολόκληρο το αεροπλάνο υπήρχε για πάνω από μία ώρα εκεί! Η φωτογραφία που έχω αναρτήσει είναι μάρτυρας! Ούτε φωτιά ούτε πτώματα διασκορπισμένα ούτε συβτρίμια. Μετά πήρε φωτιά και ανατινάχτηκε σκορπίζοντας συντρίμια παντού!

Ο σκοπός ήταν να το ρίξουν στην Αθήνα και όχι στη θάλασα! Τα πορίσματα φυσικά δεν τα πιστεύω και έχω ερωτιματικά για τις διαφωνίες και την διάσπαση της επιτροπής των ιατροδικαστών. Δεν μας είπαν ποτέ πια ήταν η διαφωνία τους!

Ρίξε μια ματιά ΕΔΩ όπου έχω γράψει αρκετές σκέψεις γι' αυτό το "ατύχημα".


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 2:05 AM
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 9:07 PM | Message # 21
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορουν να επηρεαστουν και τα μηχανικα εξαρτηματα !

ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 9:36 PM | Message # 22
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Δεν ειμαι σιγουρος οτι δεν μπορουν να επηρεαστουν και τα μηχανικα εξαρτηματα !

δεν θα κάνω αδιάκριτες ερωτήσεις αυτή τη φορά απο που το ξέρεις smile smile smile


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 9:51 PM | Message # 23
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Δεν το ξερω σιγουρα αλλα εχω δει κατι περιεργα οργανα σε ενα περιεργο φορτηγο (τρανσφορμερ cool ) σ'ενα τριεθνες σε μια κορυφογραμμη !! surprised

ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 10:46 PM | Message # 24
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised surprised
τι έκανες πάνω στην κορυφογραμή?????? dry dry dry dry


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 07-ΙΑΝ-2012, 11:12 PM | Message # 25
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Φιλουσα το "τρανσφορμερ"
cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Κυριακή, 08-ΙΑΝ-2012, 0:47 AM | Message # 26
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
cool cool

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Αμερικάνικη Βάση στο Άκτιο
  • Page 2 of 2
  • «
  • 1
  • 2
Search: