Παρασκευή, 17-ΜΑ-2024, 7:19 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσία στην Παιδεία.
Συνωμοσία στην Παιδεία.
DaedalusGreyDate: Κυριακή, 01-ΙΑΝ-2012, 3:40 PM | Message # 1
Μέλος φάντασμα
Group: Checked
Messages: 4
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
γράμμα φινλανδού μαθητή

... κακή παιδεία και διαφθορά πάνε χέρι- χέρι.

«Αγαπητέ Σωκράτη, μαθαίνω αρχαία ελληνικά και επειδή χθες διαβάζαμε μια επιστολή του Επίκουρου προς το φίλο του Μένοικο... μου άρεσε η προσφώνηση της επιστολής του και προσπάθησα να τη μιμηθώ.

Λοιπόν, όπως μου γράφεις, άκουσες ότι εμείς εδώ στη Φιλανδία βγήκαμε πρώτοι στον κόσμο στην Παιδεία, ενώ εσείς δεν τα πήγατε και τόσο καλά και θέλεις να μάθεις το γιατί. Θα προσπαθήσω, όσο γίνεται απλά, να σου περιγράψω το εκπαιδευτικό μας σύστημα και πως περνάω μια ολόκληρη μέρα.


Το σύστημά μας

Κατ' αρχάς, θα πρέπει να σου πω ότι εμείς εδώ στη Φινλανδία, από την 1η μέχρι και την 9η τάξη πηγαίνουμε στο ίδιο ενιαίο ολοήμερο σχολείο. Αφού προετοιμαστούμε κατάλληλα στην ηλικία των 6-7 ετών σε μια προκαταρκτική τάξη, μόλις συμπληρώσουμε τα 7 αρχίζει το σχολείο.

Από την 1η μέχρι την 6η τάξη το σχολείο λέγεται «Alaa ste» και από την 7η μέχρι την 9η τάξη «Yia-ste».

Μετά, όσοι θέλουν μπορούν να πάνε στο «Lyseo» ή στο επαγγελματικό σχολείο. Όσοι τελειώνουν το Λύκειο μπορούν να συνεχίσουν, με εξετάσεις φυσικά στα 20 πανεπιστήμια που έχουμε, ακολουθώντας ακαδημαϊκές σπουδές. Αυτοί που θα τελειώσουν το επαγγελματικό σχολείο θα συνεχίσουν στις 29 πολυτεχνικές σχολές μας, οι οποίες είναι περισσότερο προσανατολισμένες στην αγορά εργασίας. Εκεί μπορούν να γίνουν από φυσικοθεραπευτές, νοσοκόμοι μέχρι και μηχανικοί.

Επιλέγουμε μαθήματα

Εγώ προετοιμάζομαι του χρόνου να πάω στο Lyseo - Λύκειο.

Εκεί η σχολική περίοδος χωρίζεται σε 5 περιόδους και η κάθε μια διαρκεί 6 εβδομάδες και τελειώνει με μια εβδομάδα εξετάσεων, όπου χορηγούνται και πιστοποιητικά επιδόσεων.

Σε κάθε περίοδο οι μαθητές έχουν το δικαίωμα, μέσα από τα προσφερόμενα μαθήματα, να κάνουν τη δική τους επιλογή και να δημιουργήσουν το δικό τους πρόγραμμα μαθημάτων. Υπάρχουν κάποια μαθήματα που είναι υποχρεωτικά, όμως η χρονική κατανομή είναι δουλειά του μαθητή.

Για να το καταλάβεις, αυτό που θα πρέπει να σου πω είναι ότι παρότι είσαι π.χ. στη δεύτερη τάξη, μπορείς, αν θέλεις, να παρακολουθήσεις κάποια μαθήματα της πρώτης ή και της τρίτης τάξης. Η επιλογή είναι δική σου υπόθεση και εξαρτάται από τη διάθεση, την όρεξη και τις προθέσεις σου. Αν σε κάποιο μάθημα δεν περάσεις τις εξετάσεις μπορείς να το επαναλάβεις κάποια στιγμή της χρονιάς που θα νιώθεις έτοιμος. Για τις γλώσσες και τα μαθηματικά υπάρχουν τα λεγόμενα «βραχύχρονα» και τα «μακρόχρονα» εντατικά τμήματα.

Είμαστε όλοι ίσοι

Δεν έχουμε καθόλου ιδιωτικά σχολεία, ούτε ειδικά ή ελίτ σχολεία υπεροχής. Στο ίδιο σχολείο μ' εμένα πηγαίνει και η κόρη του πρωθυπουργού μας, του προέδρου της ΝΟΚΙΑ, του θυρωρού μας, και πολλά άλλα παιδιά με αναπηρίες, καθώς και τα παιδιά μεταναστών.

Εμείς, όπως λέει και ο πρωθυπουργός μας, «είμαστε μια μικρή χώρα και δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε ούτε ένα παιδί, διότι κοινωνικοί αποκλεισμοί, διακρίσεις και γκετοποιήσεις δεν έχουν θέση στη μάθηση. Θεωρούμε ότι ενσωμάτωση, κοινωνικοποίηση και μάθηση πάνε μαζί».

Σε όλα τα σχολεία μας τα πρότυπα είναι οι καλύτεροι, αλλά όπως είναι δομημένο το σύστημά μας, μη νομίσεις ότι όσοι δεν είναι πρώτοι υποφέρουν και νιώθουν μειονεκτικά. Το αντίθετο μάλιστα, οι καλύτεροι παρακινούν τους υπόλοιπους προς τα πάνω και ο καθένας, με τη βοήθεια φυσικά των δασκάλων μας, προσπαθεί να ξεπεράσει τον εαυτό του, αντί να απογοητευτεί και να πέσει στην αδράνεια.

Μετά το βασικό μάθημα, οι πιο αδύναμοι έχουν ενισχυτική διδασκαλία και ψυχολογική στήριξη, γι' αυτό και οι πρώτοι μαθητές κάθε τόσο εναλλάσσονται.

Με αυτόν τον τρόπο δίνουμε ίσες ευκαιρίες σε όλους και παράλληλα διατηρούμε την κοινωνική συνοχή μας, σαν μαθητές αλλά και σαν κοινωνία, νομίζω.

Η παιδεία είναι εντελώς δωρεάν μέχρι και την αποφοίτηση από το Πανεπιστήμιο ή το Πολυτεχνείο. Πρόσφατα ήρθαν στο σχολείο μας δάσκαλοι από άλλες χώρες για να μελετήσουν το σύστημά μας και μας είπαν πως έμειναν έκπληκτοι, γιατί δεν είδαν κανένα γκράφιτι στο σχολείο μας.

Λένε μάλιστα πως στα σχολεία μας στη Φινλανδία η σχολική βία είναι ανύπαρκτη, σε βαθμό. ανησυχητικό.

Δεν γνωρίζω αν αυτό είναι τόσο κακό, ίσως όμως αυτό να εξηγεί γιατί είμαστε σε διακοπές στη Ρόδο, «ξεσαλώνουμε» λίγο, όπως είδα το καλοκαίρι, και «τα τσούζουμε» ακόμη περισσότερο.

Το ότι είμαστε στο ίδιο σχολείο παιδιά από τόσο διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, νομίζω πως μας βοηθάει στο να μαθαίνουμε να σεβόμαστε και να εκτιμάμε ο ένας τον άλλον ανεξάρτητα από το πόσα λεφτά έχει ο μπαμπάς, ανεξάρτητα από τις πνευματικές και σωματικές αναπηρίες ή από το τι χρώμα έχει η επιδερμίδα μας.

Αγαπάμε ό,τι κάνουμε

Αυτό μας βοηθάει πολύ και στην επιλογή του επαγγέλματος.Σύμφωνα με μια έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα, «οι περισσότεροι δεκάχρονοι συμμαθητές μου πιστεύουν ότι το καλύτερο επάγγελμα, είναι αυτό που τους αρέσει, που το κάνουν με το κέφι και όρεξη, όπου μπορούν να γνωρίσουν ενδιαφέροντες ανθρώπους και να έχουν τη δυνατότητα να πάνε διακοπές όπου τους αρέσει. Το πόσα λεφτά θα βγάζουν είναι σημαντικό αλλά όχι το σημαντικότερο κίνητρο».

Αυτό μπορεί να εξηγεί και το ότι, αν ακούσεις, η Φινλανδία είναι η χώρα με το χαμηλότερο δείκτη διαφθοράς στον κόσμο. Οι δάσκαλοί μας παίρνουν πολύ λιγότερα λεφτά από τους Γερμανούς και τους Γάλλους, δεν έχουν το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά όμως αυτό δεν τους εμποδίζει να αγαπούν αυτό που κάνουν. Νομίζω πως η κακή παιδεία και διαφθορά πάνε χέρι- χέρι.
Εδώ θα πρέπει να σου πω ότι το αγαπημένο σύνθημα του διευθυντή μας Βαατάινεν είναι: «Προτιμάω έναν ευτυχισμένο οδοκαθαριστή από έναν νευρωτικό ακαδημαϊκό»

Τον αγαπάμε πολύ γιατί δεν κάνει καμία διάκριση και είναι προστατευτικός και φιλικός σε όλους.

Συνεχώς μας μιλάει για τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη σας που έλεγαν πως: «η μάθηση καλλιεργείται καλύτερα εκεί όπου βρίσκει σταθερό συναισθηματικό έδαφος, διότι δεν είναι κάτι, που εισάγεται στον ανθρώπινο νου μόνο με την εξωτερική διαδικασία της διδασκαλίας (επανάληψη και μίμηση). Αλλά είναι μία εσωτερική διεργασία ίδιας και εμπειρικής ανακάλυψης, που χωρίς την αμοιβαία βούληση δε μεταδίδεται».

Μια ημέρα μου

Τώρα θα σου περιγράψω πως περνάω την ημέρα μου. Στις 8 αρχίζει το σχολείο μέσα στην τάξη και χωρίς συγκεντρώσεις στο προαύλιο, όπου μέσω ηχείων ακούμε μια εισαγωγική ομιλία αν πρόκειται για κάποια επέτειο, αλλά συνήθως ακούμε μόνο λίγη μουσική για περισυλλογή και ψυχολογική προετοιμασία για το μάθημα. Κάθε μαθητής κάθεται σε ένα θρανίο - τραπεζάκι, που δεν είναι πάντα το ίδιο, επειδή σε εμάς δεν αλλάζουν αίθουσα οι δάσκαλοι αλλά οι μαθητές.

Κάθε δάσκαλος έχει τη δική του αίθουσα και νομίζω πως είναι σωστό, διότι εκεί μέσα έχει τα προσωπικά του αντικείμενα, βιβλία και ό,τι άλλο χρειάζεται για το μάθημά του. Κάθε τάξη έχει επιδιασκόπιο, ραδιόφωνο, τηλεόραση, βίντεο και έναν Η/Υ συνδεδεμένο με το Διαδίκτυο.

Ο δάσκαλος υποδέχεται τα παιδιά στην τάξη του σαν οικοδεσπότης. Όποιος θέλει μπορεί να ζητήσει ακουστικά και μάλιστα ο καθηγητής μου των λατινικών έχει στην τάξη του και έναν οικιακό κινηματογράφο.

Για τις γλώσσες έχουμε ένα εργαστήριο γλωσσών, για τη βιολογία ένα ειδικό εργαστήριο κ.λπ.

Στον δάσκαλο μιλάμε πάντοτε στον ενικό και αν έχουμε κάποιο πρόβλημα φωνάζουμε «hei ope» που σημαίνει «ε δάσκαλε» και έρχεται ο δάσκαλος να μας βοηθήσει.

Αν κάποιος δεν ξέρει κάτι ή δεν έχει λύσει κάποιο πρόβλημα, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Η φιλοσοφία μας είναι πως κάθε μαθητής είναι υπεύθυνος για τη μάθηση του. Ο δάσκαλος είναι υποχρεωμένος να του κάνει ενισχυτικά μαθήματα τις απογευματινές ώρες. Αν κάποιος μαθητής ήταν άρρωστος ή πήγε μερικές ημέρες με τους γονείς του διακοπές, ο δάσκαλος υποχρεούται να του αναπληρώσει τις ώρες με ενισχυτική διδασκαλία.

Παρότι θεωρούμε ότι ο μαθητής μαθαίνει μόνο γιατί το επιθυμεί ο ίδιος, υπάρχουν κάπου - κάπου μικρά τεστ αλλά περισσότερο για κίνητρο υποκίνησης. Κάθε μάθημα κρατάει 45 λεπτά και ακολουθεί ένα διάλειμμα ενός τετάρτου.

Στις 11.45 και για μισή ώρα υπάρχει φαγητό, στο εστιατόριο φυσικά και όχι μέσα στις τάξεις. Δευτέρα και Παρασκευή το σχολείο τελειώνει στις 14.00, εκτός κι αν κάποιος θέλει να κάνει κάτι δημιουργικό μέσα στο σχολείο, όπως π.χ. σπορ ή κάτι άλλο. Τις άλλες ημέρες το σχολείο τελειώνει στις 16.00.

Στο Λύκειο, όπως σου έγραψα, μετά από 5 εβδομάδες σχολείο, υπάρχει μια εβδομάδα εξετάσεων σε έξι μαθήματα. Αν κάποιος δεν επέλεξε κάποιο μάθημα, την ημέρα εκείνη είναι ελεύθερος. Για τα τεστ δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος. Όποιος τελειώσει πάει στο σπίτι του. Οι καθηγητές, συνήθως δεν επιτηρούν καθόλου αλλά κανείς μας δεν διανοείται να μιλήσει ή να αντιγράψει γιατί θεωρείται μεγάλη ντροπή. Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος με τη βαθμολογία μπορεί να ζητήσει να μη ληφθεί υπόψη και να την επαναλάβει μετά από μερικές εβδομάδες. Μετά την εβδομάδα των τεστ παίρνουμε τα πιστοποιητικά επιδόσεων.

Το τι κάναμε σε όλη τη διάρκεια των 5 εβδομάδων δεν είναι και τόσο σημαντικό. Μετά το σχολείο πηγαίνω στο σπίτι, συνήθως χωρίς την τσάντα μου, αφού εκεί θα κάνω εντελώς διαφορετικά πράγματα από αυτά που έκανα στο σχολείο. Θα ασχοληθώ με άλλα πράγματα που μου αρέσουν επίσης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν θα διαβάσω κάτι άλλο. Διαβάζουμε πάρα πολύ εξωσχολικά βιβλία, γι' αυτό και στην ανάγνωση βγήκαμε πρώτοι με απόσταση από το δεύτερο, ενώ εσείς όπως άκουσα πιάσατε «πάτο».

Υστερόγραφο

Όπως θα κατάλαβες, η επιτυχία μας είναι ένας συνδυασμός πολλών παραγόντων. Όπως μας λέει και ο δάσκαλος μας, ο Καουρισμάκι, «η εκπαίδευση δε γίνεται ποτέ μέσα σε ένα πολιτικό και- πολιτισμικό κενό. Είναι συστατικό κομμάτι του συνόλου της κοινωνίας, όπου δάσκαλοι, γονείς, μαθητές και πολιτεία συμβάλουν κατά τον ίδιο βαθμό». Η δασκάλα μας μάλιστα, η Κεκόνεν, μας λέει ότι «συμμετοχή στην παιδεία μας έχουν η οικογένεια και η γειτονιά, το κοινωνικό περιβάλλον, δηλαδή η κοινωνία με τις αξίες και τα πρότυπα της, ο δεδομένος χώρος και χρόνος, οι ανθρώπινες σχέσεις, οι νόμοι και τα ΜΜΕ με τις απόψεις και εικόνες που μεταδίδουν».

Γι' αυτό πιστεύω ότι είναι κάτι που δεν αντιγράφεται από κάποιους ειδικούς. Μάλλον θα πρέπει να ανοίξετε έναν πανεθνικό διάλογο, όπου θα συμμετέχουν όλοι και φυσικά κι εσείς τα παιδιά και όχι μόνο κάποιοι «ειδικοί». Το σημειώνω, γιατί άκουσα ότι θα έρθουν στο σχολείο μας κάποιοι «ειδικοί» από την Ελλάδα για να μελετήσουν το σύστημα μας. Φοβάμαι ότι θα δουν ό,τι τους βολεύει.

Χωρίς την κινητοποίηση και τη βούληση ολόκληρης της κοινωνίας σας, δεν νομίζω πως θα πετύχετε κάτι. Νομίζω πως το σύστημα μας είναι πολύ απλό, τόσο απλό, που μόνο άνθρωποι δημιουργικοί ή παιδιά μπορούν ποτέ να το φανταστούν και να το εφαρμόσουν και όχι γραφειοκράτες που θα στείλετε να το μελετήσουν.

Πρόσφατα, μαζί με τους γονείς μου παρακολουθήσαμε μια μαγνητοφωνημένη Ομιλία στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας από ένα καθηγητή από το ΜΙΤ της Μασαχουσέτης, τον Symour Papert, ο οποίος μας είπε:

«Όλα τα συστήματα είναι κουτά. Εμείς νομίζουμε ότι τα συστήματα είναι έξυπνα. Πολύ σπάνια όμως τα συστήματα μπορούν να δουν αυτό που συμβαίνει κάτω από τη μύτη τους. Ένα σύστημα, από τη στιγμή που μπαίνει στη λογική της συντήρησης, από τη στιγμή που εναντιώνεται στο άνοιγμα του μυαλού και στην ιδέα της αλλαγής, αρέσκεται να πιστεύει στην ίδια του την προπαγάνδα, στις ιστορίες που ουσιαστικά μόνο του δημιουργεί... Μια κραταιά γραφειοκρατία μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες αλλά λόγω έλλειψης ευελιξίας και καθαρής σκέψης να μην μπορεί να αντιδράσει και να καθορίσει τα γεγονότα».

Νομίζω πως θα συμφωνήσεις, γι' αυτό και στο σχολείο μας οι γονείς μας συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση πρόσληψης του διευθυντή αλλά και των καθηγητών. Αν δε συμμετέχουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι για να συναποφασίσουν για το ποιοι θα αναλάβουν το έργο εκπαίδευσης των παιδιών τους, ποιος θα το κάνει καλύτερα και χωρίς σκοπιμότητες;

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω πως είναι το δικό σας σύστημα και πως περνάτε την ημέρα σας.

Με ρώτησες πόσο έχει σ' εμάς το τελευταίο μοντέλο της NOKIA, και το Touareg της VW, ειλικρινά δεν ξέρω γιατί δεν έχω κινητό και ο μπαμπάς μου έχει ένα παλιό τζιπ, διότι εμείς στη Φινλανδία έχουμε χιλιάδες χιλιόμετρα χωματόδρομων. Πάντως, το καλοκαίρι που ήμουν στη Ρόδο, είδα πολλά πανάκριβα τζιπ και σκέφτηκα πως μάλλον θα τα χρειάζονται για να πηγαίνουν για σαφάρι στη Σαχάρα, διότι το νησί δεν έχει και τόσους πολλούς δρόμους.

Λοιπόν φίλε μου, «Kiitos» (ευχαριστώ) για το σήμα του «Ολυμπιακού» που μου έστειλες, της αγαπημένης σου ομάδας όπως μου λες, δυστυχώς δεν την γνωρίζω. Ελπίζω με αυτό να μη σε στενοχώρησα, αλλά οφείλω να σου πω, πως με το ποδόσφαιρο δεν τα πάω και τόσο καλά.

Στον ελεύθερο χρόνο μου προτιμάω να πάω στη βιβλιοθήκη της γειτονιάς μου, να σερφάρω λίγο στο Ιντερνέτ, να πάω για σκι ή πατινάζ στον πάγο με τους φίλους μου και τις λίγες ώρες την εβδομάδα που βλέπω τηλεόραση, προτιμάω να δω κανένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία σας και άλλες μακρινές χώρες, που δεν έχω πάει. Όπως άκουσα, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, είμαστε η χώρα με τη χαμηλότερη τηλεθέαση στην Ευρώπη. Ξέχασα, δε, να σου πω ότι εκτός της σχολικής, σε κάθε γειτονιά μας υπάρχει μια δημόσια βιβλιοθήκη και δεν υπάρχει μαθητής που να μην έχει μια δανειστική ταυτότητα βιβλίων ή σύνδεση με το ιντερνέτ.

Φίλε μου, σου εύχομαι καλή επιτυχία και κουράγιο. Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει άνθρωπος στον κόσμο που να μπορούσε να επιλέξει το τόπο γέννησης του.

Φιλικά, Markus Bootsarb»

Εξ αφορμής αυτής της επιστολής θέλω να διατυπώσω την υποψία μου για την μεγαλύτερη και αισχρότερη συνωμοσία κατά της Ελλάδας που έχει άλλωστε προαναγγείλει και ομολογήσει ο Κίσινγκερ. Οι αποικιοκράτες αγγλοαμερικάνοι έχουν σχέδιο να είναι όλα τα ελληνόπουλα αγράμματα. Οι εδώ λακέδες τους τους βοηθούν όσο μπορούν. Και πείτε μου τώρα εσείς που ασχολείστε με ναΐτες, μασόνους και... νεφελίμ, υπάρχει χειρότερη συνωμοσία απ' αυτήν;
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 01-ΙΑΝ-2012, 4:15 PM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (DaedalusGrey)
Εξ αφορμής αυτής της επιστολής θέλω να διατυπώσω την υποψία μου για την μεγαλύτερη και αισχρότερη συνωμοσία κατά της Ελλάδας που έχει άλλωστε προαναγγείλει και ομολογήσει ο Κίσινγκερ. Οι αποικιοκράτες αγγλοαμερικάνοι έχουν σχέδιο να είναι όλα τα ελληνόπουλα αγράμματα. Οι εδώ λακέδες τους τους βοηθούν όσο μπορούν. Και πείτε μου τώρα εσείς που ασχολείστε με ναΐτες, μασόνους και... νεφελίμ, υπάρχει χειρότερη συνωμοσία απ' αυτήν;

Έχεις δίκιο! Αυτή η συνωμοσία βρίσκεται στα θεμέλια του σχεδίου κατά της πατρίδας μας! Αν έχεις παιδεία, τότε δεν βάζεις όλους αυτούς του λακέδες να σε κυβερνάνε! Στην Ελλάδα όμως δεν έχουμε παιδεία. Έχουμε εκπαίδευση! Μας εκπαιδεύουν όπως τα ζώα στο τσίρκο! Έχει όμως ο καιρός γυρίσματα και όλοι αυτοί θα πληρώσουν το τίμημα που τους αξίζει!

Quote (DaedalusGrey)
Στον ελεύθερο χρόνο μου προτιμάω να πάω στη βιβλιοθήκη της γειτονιάς μου, να σερφάρω λίγο στο Ιντερνέτ, να πάω για σκι ή πατινάζ στον πάγο με τους φίλους μου και τις λίγες ώρες την εβδομάδα που βλέπω τηλεόραση, προτιμάω να δω κανένα ντοκιμαντέρ για την ιστορία σας και άλλες μακρινές χώρες, που δεν έχω πάει. Όπως άκουσα, σύμφωνα με το Ευρωβαρόμετρο, είμαστε η χώρα με τη χαμηλότερη τηλεθέαση στην Ευρώπη. Ξέχασα, δε, να σου πω ότι εκτός της σχολικής, σε κάθε γειτονιά μας υπάρχει μια δημόσια βιβλιοθήκη και δεν υπάρχει μαθητής που να μην έχει μια δανειστική ταυτότητα βιβλίων ή σύνδεση με το ιντερνέτ.

Βέβαια, καλά όλα αυτά που γράφει ο μικρός Φιλανδός, αλλά αυτός ο τρόπος ζωής έχει φέρει την Φιλανδία στις πρώτες θέσεις αλκοολισμού στον κόσμο, όχι λόγω φτώχειας αλλά λόγω ανίας!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Κυριακή, 01-ΙΑΝ-2012, 8:49 PM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (DaedalusGrey)
. κακή παιδεία και διαφθορά πάνε χέρι- χέρι.

Μας στέρησαν την παιδεία ,μας εκλεψαν την γνώση αλλα δεν κατάφεραν να μας σκοτώσουν την ψυχή ,την ελπίδα ,τα όνειρα.
Η πατρίδα μας είναι σκλαβωμένη και εμεις δούλοι.Αυτό ομως θα αλλάξει και πολύ σύντομα!!!!!!!!! cool


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 02-ΙΑΝ-2012, 9:25 PM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (DaedalusGrey)
«Προτιμάω έναν ευτυχισμένο οδοκαθαριστή από έναν νευρωτικό ακαδημαϊκό»

Quote (DaedalusGrey)
Αν κάποιος δεν ξέρει κάτι ή δεν έχει λύσει κάποιο πρόβλημα, δε σημαίνει απολύτως τίποτα. Η φιλοσοφία μας είναι πως κάθε μαθητής είναι υπεύθυνος για τη μάθηση του

Quote (DaedalusGrey)
Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος με τη βαθμολογία μπορεί να ζητήσει να μη ληφθεί υπόψη και να την επαναλάβει μετά από μερικές εβδομάδες.

Quote (DaedalusGrey)
Όλα τα συστήματα είναι κουτά. Εμείς νομίζουμε ότι τα συστήματα είναι έξυπνα. Πολύ σπάνια όμως τα συστήματα μπορούν να δουν αυτό που συμβαίνει κάτω από τη μύτη τους. Ένα σύστημα, από τη στιγμή που μπαίνει στη λογική της συντήρησης, από τη στιγμή που εναντιώνεται στο άνοιγμα του μυαλού και στην ιδέα της αλλαγής, αρέσκεται να πιστεύει στην ίδια του την προπαγάνδα, στις ιστορίες που ουσιαστικά μόνο του δημιουργεί... Μια κραταιά γραφειοκρατία μπορεί να έχει όλες τις πληροφορίες αλλά λόγω έλλειψης ευελιξίας και καθαρής σκέψης να μην μπορεί να αντιδράσει και να καθορίσει τα γεγονότα».

Quote (DaedalusGrey)
οι γονείς μας συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση πρόσληψης του διευθυντή αλλά και των καθηγητών

Ουδεν σχολιο !


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Δευτέρα, 02-ΙΑΝ-2012, 11:12 PM | Message # 5
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Ουδεν σχολιο !

Δεν συμφωνώ! Πρέπει να κάνουμε σχόλια. Άλλο η Φινλανδία άλλο η Ελλάδα!

1. Η Ελλάδα ΔΕΝ αποζημιώθηκε για τις καταστροφές του Β΄Παγκοσμίου πολέμου και με την μικρή βοήθεια του σχεδίου Μάρσαλ προσπάθησε να ορθοποδήσει και στάθηκε στα πόδια της, αφού είχε υποστεί και έναν εμφύλιο πόλεμο από εξωγενείς παράγοντες!
Η Φινλανδία πήρε πολύ περισσότερη βοήθεια αν και είχε τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας για να φτιάξει μεγάλη βιομηχανία κι έτσι να μπορέσει να ξεπληρώσει τις πολεμικές αποζημιώσεις στη Ρωσία σε είδη και όχι σε χρήμα και όταν ξεχρέωσε της έμειναν οι βιομηχανικές υποδομές και επειδή η παραγωγή δεν μπορούσε να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά (5.000.000 πληθυσμός) έκανε εξαγωγές!

2. Η Φινλανδία έχει μηδενικά σε σχέση με την Ελλάδα έξοδα στρατιωτικών εξοπλισμών!

3. Η Φινλανδία έχει λιγότερες ανάγκες ενέργειας λόγω των υδροηλεκτρικών σταθμών παραγωγής ρεύματος.

4. Δεν έχει το πρόβλημα των θαλάσσιων μεταφορών όπως η Ελλάδα λόγω των πολλών νησιών με μικρούς πληθυσμούς.

5. Έχει λιγότερους μαθητές και συγκεντρωμένους σε αστικά κέντρα και όχι μικρά διάσπαρτα χωριά με λιγοστούς μαθητές που απαιτούν περισσότερους εκπαιδευτικούς και περισσότερα σχολικά κτίρια, άρα και έξοδα μη ανταποδοτικά!

6. Της επέτρεψαν οι γείτονες εχθροί της Ρώσοι να χρησιμοποιεί τον ορυκτό και δασικό πλούτο της για να πληρώσει τις πολεμικές αποζημιώσεις και συνεχίζει να τους εκμεταλλεύεται, ενώ εμάς μας απαγορεύουν λόγω των εχθρών γειτόνων μας Τούρκων την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου μας στο Αιγαίο (ΑΟΖ)!

7. Μας έφεραν μια Χούντα που μας πήγε πίσω, ενώ οι Φινλανδοί προχωρούσαν μπροστά!

8. Μας δημιούργησαν το Κυπριακό, το Αλβανικό το Σκοπιανό κλπ εθνικά προβλήματα με τεράστιο οικονομικό πρόβλημα, ενώ οι Φινλανδοί έχουν γίνει ουδέτερη ζώνη!

9. Μας φόρτωσαν χιλιάδες λαθρομετανάστες και φτάσαμε τα 12.000.000 ενώ οι Φινλανδοί παραμένουν 5.000.000!

10. Οι Γερμανοί μας σπρώχνουν στον γκρεμό τη στιγμή που ΔΕΝ μας πληρώνουν τις πολεμικές αποζημιώσεις και τα κατοχικά δάνεια που μας χρωστούν, ενώ στους συμμάχους τους Φινλανδούς παρέχουν σημαντική βοήθεια!

Μπορώ να γράψω κι άλλες 50 διαφορές αλλά φτάνουν αυτές! Παρ' όλ' αυτά είναι παραδεκτό ότι οι Φινλανδοί έχουν πιο οργανωμένη παιδεία, ενώ εμείς έχουμε εκπαίδευση κι αυτή χειρίστου είδους! Πες μου όμως, λόγω παιδείας και άριστης μόρφωσης, πόσους ποιητές, συγγραφείς, συνθέτες, ηθοποιούς, αθλητές, καλλιτέχνες, ζωγράφους, γλύπτες, αρχιτέκτονες κλπ γνωρίζεις;;;;;; Έχουν Μίκη, Βαγγέλη, Ντέμη Ρούσο, Ελύτη, Σεφέρη, Δοξιάδη, Παπανικολάου, Μούσχουρη, Σαντορίνη, Σκαλκώτα, Κριμιζή, Καραθεωδορή, Εθνικές ομάδες ή συλλογικές (ποδοσφαίρου, μπάσκετ κλπ) με πανευρωπαϊκές επιτυχίες (φτάνουν αυτά);;;;;;;; Τί στο διάβολο βγάζουν μετά από τέτοια μόρφωση και οργάνωση;;; ΜΟΝΟ ΑΛΚΟΟΛΙΚΟΥΣ και πεινασμένες γυναίκες για έρωτα και ελευθερία που "χορταίνουν" στα νησιά της Ελλάδας!!!!!!!

Όλα αυτά δεν σημαίνουν ότι δεν πρέπει να διορθωθούμε σαν λαός και ειδικά σε θέματα εκπαίδευσης. Αλλά μας φοβούνται γιατί φαντάσου να είχαμε την πρέπουσα εκπαίδευση που οι επικυρίαρχοι μας στερούν (και δεν είναι δικαιολογία αυτό) σε τί ύψη θα φτάναμε! Γι' αυτό και προσπαθούν με κάθε τρόπο και μέσο να μας κρατούν χαμηλά!



Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 02-ΙΑΝ-2012, 11:20 PM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Εγω το ελεγα σαν ιδεες οπως πχ με την βαθμοθυρια ! που ισχυει εδω λες και ο αυτοσκοπος ειναι να τελειωσεις σωνει και καλα την εργασια ασχετα αν το καταλαβες η οχι !!
Στα αλλα που λες σαφως συμφωνουμε !
Η οπως το αλλο ποτ εχουν εδω ολες οι δασκαλες ψυχωση με την θρησκεια !!
(για να σε κουρδισω λιγο)
χαχαχαχα


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Δευτέρα, 02-ΙΑΝ-2012, 11:28 PM | Message # 7
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Μα είπαμε ότι έχουμε εκπαίδευση και όχι παιδεία! Και όλα είναι καθοδηγούμενα απ' έξω! Πώς να ξεχάσουμε τη Διαμαντοπούλου, και τον Γιωργάκη υπουργούς παιδείας;;; Ή την άλλη την βλαμμένη με τα βιβλία της Ιστορίας (ξεχνώ το όνομά της)! Άστα να πάνε! Κουτάκια συμπληρώνουν τα παιδιά πλέον με ναι και όχι! Ούτε το ναι και το όχι γράφουν. Ένα Χ βάζουν στο κουτάκι!!!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Δευτέρα, 02-ΙΑΝ-2012, 11:38 PM | Message # 8
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
Ή την άλλη την βλαμμένη με τα βιβλία της Ιστορίας

την Γιαννάκου?


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 0:05 AM | Message # 9
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
την Γιαννάκου?

Όχι την άλλη, τη θυμήθηκα, την Θάλεια Δραγώνα! Ήταν ειδική γραμματέας ή κάτι τέτοιο στο Υπ. Παιδείας!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
DaedalusGreyDate: Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 2:37 PM | Message # 10
Μέλος φάντασμα
Group: Checked
Messages: 4
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
Α καλά η Δραγώνα είναι ολόκληρη ξεχωριστή συνωμοσία από μόνη της... Οι Δραγώνα και Ρεπούση αν ήσαν σε άλλο κράτος θα κινδύνευαν με ποινική δίωξη για πλημμέλημα...

Added (2012-01-03, 2:37 PM)
---------------------------------------------
Quote (Αθηναίος)

1. Η Ελλάδα ΔΕΝ αποζημιώθηκε για τις καταστροφές του Β΄Παγκοσμίου πολέμου και με την μικρή βοήθεια του σχεδίου Μάρσαλ προσπάθησε να ορθοποδήσει και στάθηκε στα πόδια της, αφού είχε υποστεί και έναν εμφύλιο πόλεμο από εξωγενείς παράγοντες!
Η Φινλανδία πήρε πολύ περισσότερη βοήθεια αν και είχε τον μισό πληθυσμό της Ελλάδας για να φτιάξει μεγάλη βιομηχανία κι έτσι να μπορέσει να ξεπληρώσει τις πολεμικές αποζημιώσεις στη Ρωσία σε είδη και όχι σε χρήμα και όταν ξεχρέωσε της έμειναν οι βιομηχανικές υποδομές και επειδή η παραγωγή δεν μπορούσε να απορροφηθεί από την εγχώρια αγορά (5.000.000 πληθυσμός) έκανε εξαγωγές!

2. Η Φινλανδία έχει μηδενικά σε σχέση με την Ελλάδα έξοδα στρατιωτικών εξοπλισμών!

3. Η Φινλανδία έχει λιγότερες ανάγκες ενέργειας λόγω των υδροηλεκτρικών σταθμών παραγωγής ρεύματος.

4. Δεν έχει το πρόβλημα των θαλάσσιων μεταφορών όπως η Ελλάδα λόγω των πολλών νησιών με μικρούς πληθυσμούς.

5. Έχει λιγότερους μαθητές και συγκεντρωμένους σε αστικά κέντρα και όχι μικρά διάσπαρτα χωριά με λιγοστούς μαθητές που απαιτούν περισσότερους εκπαιδευτικούς και περισσότερα σχολικά κτίρια, άρα και έξοδα μη ανταποδοτικά!

6. Της επέτρεψαν οι γείτονες εχθροί της Ρώσοι να χρησιμοποιεί τον ορυκτό και δασικό πλούτο της για να πληρώσει τις πολεμικές αποζημιώσεις και συνεχίζει να τους εκμεταλλεύεται, ενώ εμάς μας απαγορεύουν λόγω των εχθρών γειτόνων μας Τούρκων την εκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου μας στο Αιγαίο (ΑΟΖ)!

7. Μας έφεραν μια Χούντα που μας πήγε πίσω, ενώ οι Φινλανδοί προχωρούσαν μπροστά!

8. Μας δημιούργησαν το Κυπριακό, το Αλβανικό το Σκοπιανό κλπ εθνικά προβλήματα με τεράστιο οικονομικό πρόβλημα, ενώ οι Φινλανδοί έχουν γίνει ουδέτερη ζώνη!

9. Μας φόρτωσαν χιλιάδες λαθρομετανάστες και φτάσαμε τα 12.000.000 ενώ οι Φινλανδοί παραμένουν 5.000.000!

10. Οι Γερμανοί μας σπρώχνουν στον γκρεμό τη στιγμή που ΔΕΝ μας πληρώνουν τις πολεμικές αποζημιώσεις και τα κατοχικά δάνεια που μας χρωστούν, ενώ στους συμμάχους τους Φινλανδούς παρέχουν σημαντική βοήθεια!

Μπορώ να γράψω κι άλλες 50 διαφορές αλλά φτάνουν αυτές!


Όλες αυτές οι διαφορές συμπυκνώνονται σε μία ουσιώδη διαφορά: παρ' ότι και αν συνέβη κατά το β' π. π., τους Φινλανδούς δεν τους μισεί κανένας για αυτό και πήραν όση βοήθεια έπρεπε να πάρουν, ενώ εμάς μας μισούν ακόμα και οι σύμμαχοί μας στον πόλεμο που δεν ήταν ειλικρινείς σύμμαχοι ΟΥΔΕΠΟΤΕ.

Επέλεξαν να αφήσουν τους Ναζί να καταλάβουν όλα τα Ελληνικά εδάφη και να προβάλλουν αντίσταση στη Μ. Ανατολή. Και ερωτώ τι διαφορά είχε η Μ. Ανατολή από την Ελλάδα και εκεί μπορούσαν ενώ εδώ δεν μπορούσαν; Μάλιστα, αν κρατούσαν το μέτωπο στην Ελλάδα θα μπορούσαν να χτυπούν και την Ιταλία και ο πόλεμος θα τελείωνε πιο γρήγορα. Μας άφησαν μόνους και για αυτό πέσαμε, αν έρχονταν συμμαχικά στρατεύματα να βοηθήσουν, η Ελλάδα ΔΕΝ θα έπεφτε.

Ο Στάλιν είχε συμφωνήσει στη Γιάλτα για την Ελλάδα να ανήκει στη δυτική ζώνη επιρροής, ποιοι λοιπόν ήταν οι "εξωγεννείς παράγοντες" για τον εμφύλιο; οι Ρώσοι; Μα είχαν συμφωνήσει και όχι μόνο είχαν συμφωνήσει αλλά μετά δίκασαν την ηγεσία του ΚΚΕ ως προδότες γιατί η εντολή του Στάλιν προς όλα τα ΚΚ στη δυτική ζώνη ήταν να καθήσουν φρόνιμα και ότι πάρουν στις εκλογές αλλιώς θα παραβίαζε τη συμφωνία στη Γιάλτα. Ας δούμε λίγο καλύτερα πώς ξεκίνησε ο εμφύλιος. Όλοι λένε ότι στα καλά καθούμενα οι κακοί κομμουνιστές σκοτώσανε τους χωροφύλακες στο στρατόπεδο Μακρυγιάννη (Δεκεμβριανά) και έτσι ξεκίνησε ο εμφύλιος. Λάθος!!! Οι κομμουνιστές ήταν όντως κακοί και έκαναν θηριωδίες σε χωριά εναντίον αμάχων αλλά ανάλογες θηριωδίες έγιναν και από τον κανονικό στρατό στους αριστερούς πληθυσμούς. Όμως ο εμφύλιος δεν ξεκίνησε έτσι. Ξεκίνησε επειδή οι "φίλοι" μας οι Άγγλοι, αφού έριξαν όπλα και λίρες στους κομμουνιστές - και αυτές τις λίρες έψαχναν πρόσφατα, όταν ανοίχτηκαν τα αρχεία και βρέθηκαν τα σημεία ρίψεων και τρέχαν όλοι στα βουνά μήπως βρουν τις λίρες - μετά ΑΓΓΛΟΙ στρατιώτες άνοιξαν απρόκλητα πυρ εναντίον διαδηλωτών - όπως έκαναν και οι Γερμανοί στην κατοχή - στη διάρκεια της γενικής απεργίας με αίτημα να φύγουν οι Άγγλοι. Άρα λοιπόν οι "εξωγεννείς παράγοντες" δεν είναι άλλοι από τους Άγγλους.

Στη συνέχεια οι Άγγλοι μαζί με τους Αμερικάνους δημιούργησαν όλα τα εθνικά προβλήματα που δημιούργησαν, Βορειοηπειρωτικό, Σκόπια, Σεπτεμβριανά, Κυπριακό κλπ. Άρα μας χτυπούν συνεχώς. Στους Γερμανούς δεν κράτησαν κακία τα ξέχασαν όλα ένωσαν και τις δυο Γερμανίες το 90 και έληξε το θέμα. Για μας όμως που πολεμήσαμε μαζί τους, άσβεστο μίσος λες και ήμασταν ποτέ εχθροί τους. Γιατί; Εδώ σας θέλω, αν μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί...

Αφού λοιπόν μας μισούν - για κάποιο ανεξήγητο έστω λόγο - οι διαφορά στη μεταχείριση είναι αναμενόμενη. Το θέμα όμως δεν είναι οι διαφορές της Φινλανδίας με την Ελλάδα, το θέμα είναι τι εκπαιδευτικό σύστημα θα μπορούσαμε να έχουμε και δεν έχουμε. Για αυτό έβαλα την επιστολή και όχι για να αποδείξω αν είναι καλύτερη η Φινλανδία απ' την Ελλάδα. Δεν είναι αυτό το θέμα μας.

Quote (Αθηναίος)

Παρ' όλ' αυτά είναι παραδεκτό ότι οι Φινλανδοί έχουν πιο οργανωμένη παιδεία, ενώ εμείς έχουμε εκπαίδευση κι αυτή χειρίστου είδους!


Ακριβώς αυτό είναι το θέμα μας. Και αν ακόμα δεν είναι άξιοι να σχεδιάσουν ένα καλό σύστημα εκπαίδευσης θα μπορούσαν να είχαν αντιγράψει αυτό της Φινλανδίας που ήρθε και πρώτη στα στατιστικά ΑΝ ήθελαν το καλύτερο για την Ελλάδα αλλά οι καημένοι δεν ξέρουν και δεν μπορούν. Άρα δεν θέλουν και εδώ είναι η συνωμοσία...


Message edited by DaedalusGrey - Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 3:27 PM
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 9:16 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (DaedalusGrey)
Οι Δραγώνα και Ρεπούση αν ήσαν σε άλλο κράτος θα κινδύνευαν με ποινική δίωξη για πλημμέλημα...

Προφανώς εννοείς κακούργημα και όχι πλημμέλημα!

Συμφωνώ απόλυτα μέχρι κεραίας σε ό,τι λες! Έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα. Φυσικά και το θέμα μας είναι η παιδεία και γι' αυτό ανέφερα όλες αυτές τις διαφορές για να γίνει κατανοητή η συνωμοσία και το κυνηγητό που υφίσταται η πατρίδα μας και για να προτρέψω τον φίλο τον Θνητό να κάνει σχόλια, γιατί έγραψε "ουδέν σχόλιο".

Συμφωνώ και για τον εμφύλιο προσθέτοντας ότι οι Άγγλοι τον δημιούργησαν για να έχουν την επιρροή στην Ελλάδα, την οποία διεκδικούσαν και οι Αμερικάνοι. Αυτή την επιρροή την πήραν τελικά οι Αμερικάνοι με την χούντα που μας επέβαλαν και με την μεταπολίτευση, με τους ηγέτες που μας έφεραν (Καραμανλής, Παπανδρέου)!

Ένας εμφύλιος και μία χούντα που πήγαν χρόνια πίσω την Ελλάδα και καθυστέρησαν την ανάπτυξή μας. Αν σε αυτά προσθέσουμε και τα 400 χρόνια τουρκοκρατίας που οι παπάδες και οι κοτζαμπάσηδες μας κρατούσαν στο σκοτάδι της αμάθειας για να μας χειραγωγούν ευκολότερα, ενώ η Ευρώπη γνώριζε την Αναγέννηση, τις Δραγώνα και Ρεπούση ως παράγοντες της παιδείας και τον Γιωργάκη και την Διαμαντοπούλου ως Υπουργούς Παιδείας, καταλαβαίνουμε γιατί μείναμε τόσο πίσω βασικά στην παιδεία αλλά και σε όλα σχεδόν τα θέματα!

Quote (DaedalusGrey)
Για μας όμως που πολεμήσαμε μαζί τους, άσβεστο μίσος λες και ήμασταν ποτέ εχθροί τους. Γιατί; Εδώ σας θέλω, αν μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί...

Η Ελλάδα ήταν η μόνη χώρα που αντιστάθηκε στον άξονα και νίκησε τους Ιταλούς. Και ήταν από τις λίγες χώρες με μεγάλη αντίσταση κατά των Γερμανών. Ο Τσόρτσιλ είχε πει ότι οι ήρωες πολεμούν σαν τους Έλληνες! Ε.. λοιπόν φίλε μου αυτή η αντίσταση και ο πόθος για ελευθερία ΔΕΝ άρεσε ακόμα και στους "συμμάχους" μας! Γίναμε "κακό παράδειγμα" για όλους τους λαούς. Έπρεπε να τιμωρηθούμε ΚΑΙ από τους συμμάχους μας, γιατί κι αυτοί είχαν κατακτητικές βλέψεις και η μη υποταγή είναι κακό παράδειγμα για τους μελλοντικούς δούλους! Απλή και ξεκάθαρη η εξήγηση!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 9:19 PM
 
margaritaDate: Τρίτη, 03-ΙΑΝ-2012, 11:22 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (DaedalusGrey)
Ας δούμε λίγο καλύτερα πώς ξεκίνησε ο εμφύλιος. Όλοι λένε ότι στα καλά καθούμενα οι κακοί κομμουνιστές σκοτώσανε τους χωροφύλακες στο στρατόπεδο Μακρυγιάννη (Δεκεμβριανά) και έτσι ξεκίνησε ο εμφύλιος. Λάθος!!! Οι κομμουνιστές ήταν όντως κακοί και έκαναν θηριωδίες σε χωριά εναντίον αμάχων αλλά ανάλογες θηριωδίες έγιναν και από τον κανονικό στρατό στους αριστερούς πληθυσμούς.

εχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό και οι δυο κάνανε θηριωδίες .Το μισος υπάρχει ακόμα ,οι πληγές έσβησαν ,τα σημάδια έμειναν! Πιστεύω οτι λόγω των συνθηκών μπορούν πολύ ευκολα να μας κάνουν να φαγωθούμε σαν τα σκυλιά ,γι αυτό πρέπει να προσέξουμε πολύ ,να είμαστε αγαπημένοι σαν μια γροθιά ,γιατι ο αγώνας ξεκινάει τώρα! μπορεί να έχουμε μόνο εκπαίδευση και οχι παιδεία αλλα εχουμε ένστικτο και ελληνική ψυχή!!!!

Added (2012-01-03, 11:16 PM)
---------------------------------------------

Quote (DaedalusGrey)
Για μας όμως που πολεμήσαμε μαζί τους, άσβεστο μίσος λες και ήμασταν ποτέ εχθροί τους. Γιατί; Εδώ σας θέλω, αν μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί...


«Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

Έτσι ξανά και ξανά μια οργή ποτισμένη με μίσος ξεσπάει εναντίον των Ελλήνων, εναντίον αυτού του μικρού και αλαζονικού έθνους, που είχε το νεύρο να ονομάσει βαρβαρικά ότι δεν είχε δημιουργηθεί στο έδαφός του…
Κανένας από τους επανεμφανιζόμενους εχθρούς τους δεν είχε την τύχη να ανακαλύψει το κώνειο, με το οποίο θα μπορούσαμε μια για πάντα να απαλλαγούμε απ’ αυτούς. Όλα τα δηλητήρια του φθόνου, της ύβρεως, του μίσους έχουν αποδειχθεί ανεπαρκή να διαταράξουν την υπέροχη ομορφιά τους.

Έτσι, οι άνθρωποι συνεχίζουν να νιώθουν ντροπή και φόβο απέναντι στους Έλληνες. Βέβαια, πού και πού, κάποιος εμφανίζεται που αναγνωρίζει ακέραιη την αλήθεια, την αλήθεια που διδάσκει ότι οι Έλληνες είναι οι ηνίοχοι κάθε επερχόμενου πολιτισμού και σχεδόν πάντα τόσο τα άρματα όσο και τα άλογα των επερχόμενων πολιτισμών είναι πολύ χαμηλής ποιότητας σε σχέση με τους ηνίοχους, οι οποίοι τελικά αθλούνται οδηγώντας το άρμα στην άβυσσο, την οποία αυτοί ξεπερνούν με αχίλλειο πήδημα».

Added (2012-01-03, 11:19 PM)
---------------------------------------------
ΝΙΤΣΕ

Added (2012-01-03, 11:22 PM)
---------------------------------------------
Ο Κίσιγκερ είπε ότι :
«αν θέλετε να εγκθιδρυθεί η νέα τάξη πραγμάτων στην περιοχή πρέπει να χτυπήσουμε τον Ελληνισμό στην γλώσσα στα ήθη και έθιμα στην θρησκεία

Και φυσικά δεν εννοούσε τους Έλληνες ως κατοίκους αυτής της χώρας.
Ακριβώς, εννοούσε τους έλληνες με έψιλον κεφαλαίο. Έτσι θα πρέπει προκειμένου να εγκαθιδρυθεί η προτεινόμενη Νέα Τάξη Πραγμάτων στην περιοχή, να εξαφανιστεί η ελληνιστική κουλτούρα, τα ελληνιστικά ήθη και έθιμα, τα οποία κυριαρχούν στην περιοχή. Προπάντων όμως να χαθεί η γλώσσα, διότι με την κατάργηση της γνώσης της Ελληνικής γλώσσας, θα χαθεί η δυνατότητα μελέτης της Ελληνικής κουλτούρας μέσω της έρευνας των πρωτότυπων Ελληνικών βιβλιογραφικών πηγών


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Τετάρτη, 04-ΙΑΝ-2012, 9:41 PM | Message # 13
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ !!
Εγω ξαναλεω οτι ενοουσα ουδεν σχολιο για τις σωστες ιδεες που διαβασα.
Παρτε κι ενα τραγουδακι τωρα κι ακουστε/δειτε τους στιχους απο 2.14 εως 2.42.



ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Πέμπτη, 05-ΙΑΝ-2012, 1:04 AM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ωραιότατο θνητέ

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 31-ΜΑΡ-2012, 8:23 PM | Message # 15
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
’Αστοιχείωτοι είμεθα όλοι...
’Αστοιχείωτοι είμεθα όλοι, είτε γράφοντες, είτε πολιτευόμενοι, είτε έπιστήμονες, είτε άλλως οπωσδήποτε δρώντες σήμερον έν Έλλάδι υπό πάσαν έποψιν.
Αστοι­χείωτοι πνευματικώς, άστοιχείωτοι ήθικώς, άστοιχείωτοι ψυχικώς, άστοιχείωτοι κοινωνικώς.

Ό νέος ελλην, ό εισερχόμενος σήμερον εις τήν ζωήν, εισέρχεται άπαράλλακτα όπως το νεογέννητον γατί ή τό άρτίτοκον κουτάβι. Οι γονείς του τον γεννούν διά νά τον γεννήσουν, ομοίως όπως οι σκύλοι ή οι αίλουροι.

Καί έκπληρούν ομοίως, επίσης εύσυνειδήτως, όλα τά φυσιολογικά των πρός αύτόν καθήκοντα. Άλλ’ άν τούς έλεγε τυχόν κανείς ότι έκτος αύτών έχουν καί άλλα, πολύ θά τούς έξέπληττε βεβαίως.

Άπό τήν οικογένειαν λοιπόν δεν έχει νά περιμένη καμμίαν προπαρασκευήν διά τίποτε άπολύτως.

Τά σχο­λεία εις τά όποια άρχίζει νά φοιτά, εάν δεν τού στρεβλώνουν καί τό πνεύμα του-καί τήν ψυχήν του καί τό σώμα του καί τον χαρακτήρα του, δέν τον παρασκευάζουν βέβαια καί αύτά διά τίποτε άλλο, ή τό πολύ-πολύ νά γίνη φοιτητής.

Τό πανεπιστήμιον, άν ύπάγη εις αύτό, καί έννενήντα έπί τοΐς έκατόν θα πάγη, δεν τον παρασκευάζει παρά διά νά γίνη δικηγόρος, ιατρός ή δάσκαλος, ύφ’ ήν έννοιαν έννοήθησαν αί έπιστήμαι αύται εις τον τόπον μας, απλά τούτέστι και χυδαία βιοποριστικά επαγγέλματα.

Καί ή κοινωνία, όταν θά έβγη εις αύτήν, άμόρφωτος καί αύτή καί άκατάρτιστος καί άνερμάτιστος εντελώς, ώς μόνον καθήκον της νομίζει ν’ άρχίση νά τον κυλίη εις τά θολά της κύματα, φούσκαν κενήν, μηδενικόν μεταξύ μηδενικών, χάος εντός χάους.

Κανείς καί τίποτε δεν τον έδίδαξε νά βλέπη, κανείς καί τίποτε δέν τον έδίδαξε ν’ άκούη, κανείς καί τίποτε νά σκέπτεται, τίποτε καί κανείς νά έννοή, κανείς καί τίποτε νά ένεργή, τίποτε καί κανείς νά εργάζεται, κανείς καί τίποτε νά ύπάρχη ώς άνθρωπος εν γένει.

Τόρα, αν εχη ιδιοφυίαν τινά, αν ή άργιλλος άπό τήν όποίαν έγινε δέν είνε πολύ κοινή, άν ή φύσις τον έπροίκισε μέ κάποιαν πρωτοτυπίαν χαρακτήρος, μέ κάποιαν δύναμιν πνεύματος, με κάποιαν ίσχύν ψυ­χής, με συστατικά τινά υπεροχής οίασδήποτε, άρχίζει μόνος του νά βλέπη, ν’ άκούη, νά σκέπτεται, νά έννοή, νά διδάσκεται, νά μελετά, νά κινήται, άρχίζει μόνος του νά συμπληρόνη τήν άτελεστάτην ύπαρξίν του, άρχίζει άναμιγνυόμενος εις τήν ζωήν νά προσπαθή νά μάθη έξ αύτής —άντί πόσου καιρού ίσως χαμένου, άντί πόσων πολλάκις άλγηδόνων!—- ό,τι έπρεπε νά ήξεύρη σχεδόν προτού έμβη εις αύτήν καί ό,τι δέν έμαθεν, άρχίζει νά προσπαθή άφ’ εαυτού νά γίνη άνθρω­πος πλήρης καί νά μήν άπομείνη δίπουν άπτερον όπως έγεννήθη. Άν δέν τά έχη τά φυσικά αύτά συστατικά, αιώνια του ή μνήμη! Κλαίτε τον καί άπό ζωντανόν! Είτε υπάρχει είτε δέν υπάρχει, είνε τό αύτό.

Μιχαήλ Μητσάκης-Κριτικά κείμενα
Πηγη , http://sobaresapopseis.blogspot.com/2012/03/blog-post_22.html


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
Forum » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσίες-Μυστικά Τάγματα » Συνωμοσία στην Παιδεία.
  • Page 1 of 2
  • 1
  • 2
  • »
Search: