Σάββατο, 30-ΝΟΕ-2024, 3:46 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΤΟ ΚΕΜΠΡΙΤΖ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΕ ΚΙ ΕΔΩΣΕ...
aposperittisDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 0:06 AM | Message # 1
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! ΤΟ ΚΕΜΠΡΙΤΖ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΕ ΚΙ ΕΔΩΣΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ ΤΟΥ ΙΣΑΑΚ ΝΕΥΤΩΝ! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Το πανεπιστήμιο Κέμπριτζ, όπου δίδασκε ο διάσημος φυσικός και μαθηματικός Ισαάκ Νεύτων, επιτρέπει πλέον για πρώτη φορά τη διαδικτυακή πρόσβαση οποιουδήποτε ενδιαφερόμενου στα ψηφιοποιημένα χειρόγραφα και πρωτότυπα τυπωμένα έργα του μεγάλου επιστήμονα.

Μεταξύ αυτών βρίσκεται η πρωτότυπη τυπωμένη έκδοση του αριστουργήματος του «Principia Mathematica» (Μαθηματικές Αρχές της Φυσικής Φιλοσοφίας), μαζί με τις εμβόλιμες σχετικές χειρόγραφες σημειώσεις και
απαντητικά σχόλια στους επικριτές του, που ο ίδιος είχε κάνει πάνω στο δικό του...αντίτυπο.

Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τη βρετανική «Γκάρντιαν», περισσότερες από 4.000 σελίδες, δηλαδή περίπου το ένα πέμπτο του αρχείου του Νεύτωνα, που διατηρεί το φημισμένο πανεπιστήμιο, έχουν ψηφιοποιηθεί και είναι προσβάσιμα online στο
πλαίσιο ενός προγράμματος, το οποίο θα δώσει στο ευρύ κοινό πρόσβαση στο έργο και άλλων «κολοσσών» της επιστήμης, όπως ο Δαρβίνος.

Όπως δήλωσε ο υπεύθυνος για την ψηφιοποίηση στη βιβλιοθήκη του Κέμπριτζ, Γκραντ Γιανγκ, τα χειρόγραφα του Νεύτωνα αποκαλύπτουν τον τρόπο που σκεπτόταν και σταδιακά προχωρούσε στις σημαντικές ανακαλύψεις του, που σφράγισαν τη σύγχρονη επιστήμη.
Για ρίξτε όμως και μια ματιά και το σημειωματάριό του. Αναγνωρίζετε τη γλώσσα που χρησιμοποιούσε;



Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
margaritaDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 0:15 AM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ωραία γράμματα !!!!!!

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 0:42 AM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Μπας και ειναο αντιγραφες απο αλλου !
χεχεχεχεχε
cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 8:34 PM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Με τις ιδιόχειρες σημειώσεις του υπερασπίζεται θαυμάσια το κείμενο που έχει αντιγράψει!!!!! ΟΥΣΤ παλικλέφτες σφετεριστές και καταχραστές!!!!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 8:44 PM | Message # 5
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Ειπα να πω κι εγω με τροπο τιποτα και ηρθε ο Αθηναιος (αγροίκος) , και τον ξεφώνισε τον ανθρωπο !!!
groupjump groupjump groupjump


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 9:31 PM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Ήθελα να ήξερα ποιου αρχαίου μας προγόνου τα χειρόγραφα είχε στην κατοχή του.

Quote (aposperittis)
Αναγνωρίζετε τη γλώσσα που χρησιμοποιούσε;

Η γλώσσα που χρησιμοποιεί γα την αντιγραφή είναι η Ελληνική, αλλά η γλώσσα που "υπερασπίζεται" τα "γραπτά του" στο περιθώριο του κειμένου είναι μάλλον λατινικά ή Ιταλικά, ίσως και αγγλικά της εποχής του. Και αν προσέξει κάποιος καλύτερα το Ελληνικό κείμενο είναι γραμμένο από άλλον. Ο γραφικός χαρακτήρας είναι διαφορετικός. Παρατηρήστε πώς γράφει στο περιθώριο το γράμμα "α" και πώς το γράφει στο κείμενο. Μάλλον κάποια σπάνια κόπια από κανένα μοναστήρι βρήκε και την οικειοποιήθηκε. ΟΥΣΤ και πάλι ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα κλέφτες!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 11:11 PM | Message # 7
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
ΟΥΣΤ και πάλι ΟΥΣΤ κοπρόσκυλα κλέφτες!


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 20-ΙΟΥ-2012, 11:51 PM | Message # 8
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Τον προδίδει ο γραφικός χαρακτήρας. Το δε κείμενο θυμίζει αντιγραφέα μοναστηριού λόγω καλλιγραφίας και λόγω του μεγαλύτερου και πιο χοντρά γραμμένου του πρώτου γράμματος κάθε ενότητας! wink

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
KronosIIDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 7:34 AM | Message # 9
Μέλος που ξέρει πολλά
Group: Special User
Messages: 342
Awards: 2
Reputation: 2
Status: Offline
To κειμενο καθαρα απο το περιεχομενο του ειναι απο τα ηθικα νικομαχεια του Αριστοτελη η καποιο αλλο συγγραμα του που εχει παρεμφερες με το πρωτο (ο καθορισμος του νοηματος της αρετης,στο κειμενο ο Αριστοτελης αναλυει το περιεχομενο των εξεων δηλαδη τα μονιμα στοιχεια του χαρακτηρα μας).

απο τους πιθηκους στους υπερπιθηκους..
Ακομα πιθηκια ομως..
 
margaritaDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 6:09 PM | Message # 10
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (KronosII)
,στο κειμενο ο Αριστοτελης αναλυει το περιεχομενο των εξεων δηλαδη τα μονιμα στοιχεια του χαρακτηρα μας).

πάλι οικιοποιήθηκαν τις γνώσεις μας αλλα εμεις δεν αντιδράμαι με τίποτα !


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 6:50 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (KronosII)
To κειμενο καθαρα απο το περιεχομενο του ειναι απο τα ηθικα νικομαχεια του Αριστοτελη η καποιο αλλο συγγραμα του

Φίλε KronosII, ή είσαι γάτα με πέταλα και μας το έκρυβες ή... τί να πω! Με εκπλήσσεις ευχάριστα για μια ακόμα φορά! Το κείμενο αυτό είναι αποσπάσματα όχι από το βιβλίο Νικομάχεια της ενότητας των Ηθικών του Αριστοτέλη, αλλά από το βιβλίο Κατηγορίαι της ενότητας Λογικά ή Όργανον του Αριστοτέλη. Ρίξτε μια ματιά στο κείμενο του Αριστοτέλη:

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΛΟΓΙΚΑ ή ΟΡΓΑΝΟΝ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΙ

Κεφάλαιο 8


Ποιότητα δὲ λέγω καθ' ἣν ποιοί τινες λέγονται• ἔστι δὲ ἡ ποιότης τῶν πλεοναχῶς λεγομένων. ἓν μὲν οὖν εἶδος ποιότητος ἕξις καὶ διάθεσις λεγέσθωσαν. διαφέρει δὲ ἕξις διαθέσεως τῷ μονιμώτερον καὶ πολυχρονιώτερον εἶναι• τοιαῦται δὲ αἵ τε ἐπιστῆμαι καὶ αἱ ἀρεταί• ἥ τε γὰρ ἐπιστήμη δοκεῖ τῶν παραμονίμων εἶναι καὶ δυσκινήτων, ἐὰν καὶ μετρίως τις ἐπιστήμην λάβῃ, ἐάνπερ μὴ μεγάλη μεταβολὴ γένηται ὑπὸ νόσου ἢ ἄλλου τινὸς τοιούτου• ὡσαύτως δὲ καὶ ἡ ἀρετή• οἷον ἡ δικαιοσύνη καὶ ἡ σωφροσύνη καὶ ἕκαστον τῶν τοιούτων οὐκ εὐκίνητον δοκεῖ εἶναι οὐδ' εὐμετάβολον. διαθέσεις δὲ λέγονται ἅ ἐστιν εὐκίνητα καὶ ταχὺ μεταβάλλοντα, οἷον θερμότης καὶ κατάψυξις καὶ νόσος καὶ ὑγίεια καὶ ὅσα ἄλλα τοιαῦτα• διάκειται μὲν γάρ πως κατὰ ταύτας ὁ ἄνθρωπος, ταχὺ δὲ μεταβάλλει ἐκ θερμοῦ ψυχρὸς γιγνόμενος καὶ ἐκ τοῦ ὑγιαίνειν εἰς τὸ νοσεῖν• ὡσαύτως δὲ καὶ ἐπὶ τῶν ἄλλων, εἰ μή τις καὶ αὐ—τῶν τούτων τυγχάνοι διὰ χρόνου πλῆθος ἤδη πεφυσιωμένη καὶ ἀνίατος ἢ πάνυ δυσκίνητος οὖσα, ἣν ἄν τις ἴσως ἕξιν ἤδη προσαγορεύοι. φανερὸν δὲ ὅτι ταῦτα βούλονται ἕξεις λέγειν ἅ ἐστι πολυχρονιώτερα καὶ δυσκινητότερα• τοὺς γὰρ τῶν ἐπιστημῶν μὴ πάνυ κατέχοντας ἀλλ' εὐκινήτους ὄντας οὔ φασιν ἕξιν ἔχειν, καίτοι διάκεινταί γέ πως κατὰ τὴν ἐπιστήμην ἢ χεῖρον ἢ βέλτιον. ὥστε διαφέρει ἕξις διαθέσεως τῷ τὸ μὲν εὐκίνητον εἶναι τὸ δὲ πολυχρονιώτερόν τε καὶ δυσκινητότερον. —εἰσὶ δὲ αἱ μὲν ἕξεις καὶ διαθέσεις, αἱ δὲ διαθέσεις οὐκ ἐξ ἀνάγκης ἕξεις• οἱ μὲν γὰρ ἕξεις ἔχοντες καὶ διάκεινταί πως κατὰ ταύτας, οἱ δὲ διακείμενοι οὐ πάντως καὶ ἕξιν ἔχουσιν.

Ἕτερον δὲ γένος ποιότητος καθ' ὃ πυκτικοὺς ἢ δρομικοὺς ἢ ὑγιεινοὺς ἢ νοσώδεις λέγομεν, καὶ ἁπλῶς ὅσα κατὰ δύναμιν φυσικὴν ἢ ἀδυναμίαν λέγεται. οὐ γὰρ τῷ διακεῖσθαί πως ἕκαστον τῶν τοιούτων λέγεται, ἀλλὰ τῷ δύναμιν ἔχειν φυσικὴν τοῦ ποιῆσαί τι ῥᾳδίως ἢ μηδὲν πάσχειν• οἷον πυκτικοὶ ἢ δρομικοὶ λέγονται οὐ τῷ διακεῖσθαί πως ἀλλὰ τῷ δύναμιν ἔχειν φυσικὴν τοῦ ποιῆσαί τι ῥᾳδίως, ὑγιεινοὶ δὲ λέγονται τῷ δύναμιν ἔχειν φυσικὴν τοῦ μηδὲν πάσχειν ὑπὸ τῶν τυχόντων ῥᾳδίως, νοσώδεις δὲ τῷ ἀδυναμίαν ἔχειν τοῦ μηδὲν πάσχειν. ὁμοίως δὲ τούτοις καὶ τὸ σκληρὸν καὶ τὸ μαλακὸν ἔχει• τὸ μὲν γὰρ σκληρὸν λέγεται τῷ δύναμιν ἔχειν τοῦ μὴ ῥᾳδίως διαιρεῖσθαι, τὸ δὲ μαλακὸν τῷ ἀδυναμίαν ἔχειν τοῦ αὐτοῦ τούτου.

Τρίτον δὲ γένος ποιότητος παθητικαὶ ποιότητες καὶ πάθη• ἔστι δὲ τὰ τοιάδε οἷον γλυκύτης τε καὶ πικρότης καὶ στρυφνότης καὶ πάντα τὰ τούτοις συγγενῆ, ἔτι δὲ θερμότης καὶ ψυχρότης καὶ λευκότης καὶ μελανία. ὅτι μὲν οὖν αὗ—ται ποιότητές εἰσιν φανερόν• τὰ γὰρ δεδεγμένα ποιὰ λέγεται κατ' αὐτάς• οἷον τὸ μέλι τῷ γλυκύτητα δεδέχθαι λέγεται γλυκύ, καὶ τὸ σῶμα λευκὸν τῷ λευκότητα δεδέχθαι• ὡσαύτως δὲ καὶ ἐπὶ τῶν ἄλλων ἔχει. παθητικαὶ δὲ ποιότητες λέγονται οὐ τῷ αὐτὰ τὰ δεδεγμένα τὰς [9b] ποιότητας πεπονθέναι τι• οὔτε γὰρ τὸ μέλι τῷ πεπονθέναι τι λέγεται γλυκύ, οὔτε τῶν ἄλλων τῶν τοιούτων οὐδέν• ὁμοίως δὲ τούτοις καὶ ἡ θερμότης καὶ ἡ ψυχρότης παθητικαὶ ποιότητες λέγονται οὐ τῷ αὐτὰ τὰ δεδεγμένα πεπονθέναι τι, τῷ δὲ κατὰ τὰς αἰσθήσεις ἑκάστην τῶν εἰρημένων ποιοτήτων πάθους εἶναι ποιητικὴν παθητικαὶ ποιότητες λέγονται• ἥ τε γὰρ γλυκύτης πάθος τι κατὰ τὴν γεῦσιν ἐμποιεῖ καὶ ἡ θερμότης κατὰ τὴν ἁφήν, ὁμοίως δὲ καὶ αἱ ἄλλαι. λευκότης δὲ καὶ μελανία καὶ αἱ ἄλλαι χροιαὶ οὐ τὸν αὐτὸν τρόπον τοῖς εἰρημένοις παθητικαὶ ποιότητες λέγονται, ἀλλὰ τῷ αὐτὰς ἀπὸ πάθους γεγενῆσθαι. ὅτι μὲν οὖν γίγνονται διὰ πάθος πολλαὶ μεταβολαὶ χρωμάτων, δῆλον• αἰσχυνθεὶς γάρ τις ἐρυθρὸς ἐγένετο καὶ φοβηθεὶς ὠχρὸς καὶ ἕκαστον τῶν τοιούτων• ὥστε καὶ εἴ τις φύσει τῶν τοιούτων τι παθῶν πέπονθεν, τὴν ὁμοίαν χροιὰν εἰκός ἐστιν ἔχειν αὐτόν• ἥτις γὰρ νῦν ἐν τῷ αἰσχυνθῆναι διάθεσις τῶν περὶ τὸ σῶμα ἐγένετο, καὶ κατὰ φυσικὴν σύστασιν ἡ αὐτὴ γένοιτ' ἂν διάθεσις, ὥστε φύσει καὶ τὴν χροιὰν ὁμοίαν γίγνεσθαι. —ὅσα μὲν οὖν τῶν τοιούτων συμπτωμάτων ἀπό τινων παθῶν δυσκινήτων καὶ παραμονίμων τὴν ἀρχὴν εἴληφε ποιότητες λέγονται• εἴτε γὰρ ἐν τῇ κατὰ φύσιν συστάσει ὠχρότης ἢ μελανία γεγένηται, ποιότης λέγεται, —ποιοὶ γὰρ κατὰ ταύτας λεγόμεθα,— εἴτε διὰ νόσον μακρὰν ἢ διὰ καῦμα [τὸ αὐτὸ] συμβέβηκεν ὠχρότης ἢ μελανία, καὶ μὴ ῥᾳδίως ἀποκαθ—ίστανται ἢ καὶ διὰ βίου παραμένουσι, ποιότητες καὶ αὐταὶ λέγονται, —ὁμοίως γὰρ ποιοὶ κατὰ ταύτας λεγόμεθα.— ὅσα δὲ ἀπὸ ῥᾳδίως διαλυομένων καὶ ταχὺ ἀποκαθισταμένων γίγνεται πάθη λέγεται• οὐ γὰρ λέγονται ποιοί τινες κατὰ ταῦτα• οὔτε γὰρ ὁ ἐρυθριῶν διὰ τὸ αἰσχυνθῆναι ἐρυθρίας λέγεται, οὔτε ὁ ὠχριῶν διὰ τὸ φοβεῖσθαι ὠχρίας, ἀλλὰ μᾶλλον πεπονθέναι τι• ὥστε πάθη μὲν τὰ τοιαῦτα λέγεται, ποιότητες δὲ οὔ. —ὁμοίως δὲ τούτοις καὶ κατὰ τὴν ψυχὴν παθητικαὶ ποιότητες καὶ πάθη λέγεται. ὅσα τε γὰρ ἐν τῇ γενέσει εὐθὺς ἀπό τινων παθῶν γεγένηται ποιότητες λέγονται, οἷον ἥ τε μανικὴ [10a] ἔκστασις καὶ ἡ ὀργὴ καὶ τὰ τοιαῦτα• ποιοὶ γὰρ κατὰ ταύτας λέγονται, ὀργίλοι τε καὶ μανικοί. ὁμοίως δὲ καὶ ὅσαι ἐκστάσεις μὴ φυσικαί, ἀλλ' ἀπό τινων ἄλλων συμπτωμάτων γεγένηνται δυσαπάλλακτοι ἢ καὶ ὅλως ἀκίνητοι, ποιότητες καὶ τὰ τοιαῦτα• ποιοὶ γὰρ κατὰ ταύτας λέγονται. ὅσα δὲ ἀπὸ ταχὺ καθισταμένων γίγνεται πάθη λέγεται, οἷον εἰ λυπούμενος ὀργιλώτερός ἐστιν• οὐ γὰρ λέγεται ὀργίλος ὁ ἐν τῷ τοιούτῳ πάθει ὀργιλώτερος ὤν, ἀλλὰ μᾶλλον πεπονθέναι τι• ὥστε πάθη μὲν λέγεται τὰ τοιαῦτα, ποιότητες δὲ οὔ.

Τέταρτον δὲ γένος ποιότητος σχῆμά τε καὶ ἡ περὶ ἕκαστον ὑπάρχουσα μορφή, ἔτι δὲ πρὸς τούτοις εὐθύτης καὶ καμπυλότης καὶ εἴ τι τούτοις ὅμοιόν ἐστιν• καθ' ἕκαστον γὰρ τούτων ποιόν τι λέγεται• τῷ γὰρ τρίγωνον ἢ τετράγωνον εἶναι ποιόν τι λέγεται, καὶ τῷ εὐθὺ ἢ καμπύλον. καὶ κατὰ τὴν μορφὴν δὲ ἕκαστον ποιόν τι λέγεται. τὸ δὲ μανὸν καὶ τὸ πυκνὸν καὶ τὸ τραχὺ καὶ τὸ λεῖον δόξειε μὲν ἂν ποιὸν σημαίνειν, ἔοικε δὲ ἀλλότρια τὰ τοιαῦτα εἶναι τῆς περὶ τὸ ποιὸν διαιρέσεως• θέσιν γάρ τινα μᾶλλον φαίνεται τῶν μορίων ἑκάτερον δηλοῦν• πυκνὸν μὲν γὰρ τῷ τὰ μόρια σύνεγγυς εἶναι ἀλλήλοις, μανὸν δὲ τῷ διεστάναι ἀπ' ἀλλήλων• καὶ λεῖον μὲν τῷ ἐπ' εὐθείας πως τὰ μόρια κεῖσθαι, τραχὺ δὲ τῷ τὸ μὲν ὑπερέχειν τὸ δὲ ἐλλείπειν. — ἴσως μὲν οὖν καὶ ἄλλος ἄν τις φανείη τρόπος ποιότητος, ἀλλ' οἵ γε μάλιστα λεγόμενοι σχεδὸν τοσοῦτοί εἰσιν.

Και πάλι φίλε μουένα μεγάλο

μπράβο


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 7:24 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (KronosII)
του Αριστοτελη

ΑΧΑ !! Κρόνε !!
Υποχθώνιε !!
χαχαχαχαχαχαχαχα
cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 7:42 PM | Message # 13
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Υποχθόνιος, καταχθόνιος και κρυφή "μαμή". Ένα ένα μας τα γεννά τα προτερήματά του! biggrin biggrin biggrin biggrin biggrin

Το μυαλό μου δεν πήγε στον Αριστοτέλη γιατί το κείμενο είναι γραμμένο σε πολυτονικό σύστημα και άρα είναι αντιγραφή κάποιου αρχαίου κειμένου από (πιθανώς) κάποιο καλόγηρο σε κάποιο μοναστήρι γιατί η γραφή μοιάζει με μοναστηριακή. Τον Αριστοτέλη δεν τον είχαν και σε μεγάλη εκτίμηση οι Βυζαντινοί, όσο τουλάχιστον τον Πλάτωνα και τον Πυθαγόρα. Κάτι μου θύμιζε αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ που το είχα διαβάσει! Διαβάζοντας όμως τις σκέψεις του KronosII θυμήθηκα που το είχα διαβάσει. Ξέρεις έχω διαβάσει το Όργανο καμιά δεκαριά φορές και έχω καταλάβει ελάχιστα πράγματα. Ή έχουν παραποιήσει τα γραπτά του και δεν βγαίνει νόημα ή χρειάζεται κάποιος άλλος τρόπος μελέτης και σκέψης για να τον κατανοήσεις, που προφανώς δεν διαθέτω. Άλλη εξήγηση δεν υπάρχει, νομίζω.


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 7:45 PM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
Άλλη εξήγηση

Ή καποιο προγενεστερο κειμενο ?
cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 21-ΙΟΥ-2012, 8:00 PM | Message # 15
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Ή καποιο προγενεστερο κειμενο ?

Για να "δέσει" το κείμενο που τώρα έχουμε;; Πολύ σωστή η θεωρία αυτή. Κι αυτό το κείμενο, το προγενέστερο, φυσικά έχει χαθεί (ή κλαπεί).


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search: