Τετάρτη, 27-ΝΟΕ-2024, 1:37 AM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
ΟΝΕΙΡΑ-ΜΥΝΗΜΑΤΑ
spidDate: Τετάρτη, 24-ΝΟΕ-2010, 10:42 PM | Message # 1
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 56
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΑΛΛΑ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ...ΑΝ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΜΕ ΠΛΑΓΙΟ ΤΡΟΠΟ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ. Π.Χ. ΒΛΕΠΩ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ Η ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΜΕ ΣΥΝΔΕΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ..ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΜΗΝΥΜΑ. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΗΓΩ..ΑΥΤΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ, ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΑΛΛΟ ΟΝΕΙΡΟ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ..ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΠΡΟΣΕΧΕ ΚΛΠ? ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ..ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΕ ΞΕΧΩΡΙΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ ΜΕΤΑ..

ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑΣ, ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡ' ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ

ΚΥΠΡΟΣ ΝΗΣΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 
aposperittisDate: Τετάρτη, 24-ΝΟΕ-2010, 11:46 PM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Τι συναίσθημα σου αφήνει το όνειρο όταν ξυπνάς? Αγωνίας? Χαράς? Αδιάφορο?
Επίσης τι σου λένε οι άνθρωποι που βλέπεις? Συνήθως όταν είναι να συμβεί κάτι κακό μας προειδοποιούν μέσα από τα όνειρα μας άνθρωποι που είδη έχουν πεθάνει ή είναι άσχετες οντότητες με την μορφή όμως γνωστών ανθρώπων σε εμάς ώστε να μην μας τρομοκρατήσουν αν είχαν πάρει κάποια άσχετη μορφή. Επίσης το μήνυμα τους είναι πιο εύκολα αποδεχτό από εμάς, για παράδειγμα αν βλέπαμε την νεκρή γιαγιά μας και μας έλεγε με το γνωστό γλυκό της πρόσωπο ένα μήνυμα θα το δεχόμασταν πιο ψύχραιμα από το να βλέπαμε μια άγνωστη γριά στον ύπνο μας!!!!!
Τώρα αν δε σου λένε τίποτα και απλά τους βλέπεις να παθαίνουν κάτι ξανά και ξανά τότε πιστεύω πως πρέπει να προειδοποιήσεις αυτόν που βλέπεις να παθαίνει κάτι.
Καλό θα ήταν να γίνεις πιο συγκεκριμένος και να μας περιγράψεις επακριβός τα όνειρα σου!


Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
spidDate: Τετάρτη, 24-ΝΟΕ-2010, 11:59 PM | Message # 3
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 56
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
ΟΚ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΑΖΙ...ΕΝΑ ΕΝΑ..
ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ..ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΕΙΔΑ..ΑΛΛΟ ΟΝΕΙΡΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΓΩΝΙΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΝΕΙΡΟ 3-4 ΒΡΑΔΙΑ-ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ,ΣΤΕΚΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΙΧΟΙ ΗΤΑΝ ΜΑΥΡΟΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΟΝΟ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΕΔΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ, ΜΕΤΑ ΒΓΕΝΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΖΩ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ..ΚΑΝΕΙΣ..ΚΟΙΤΑΖΩ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΓΝΩΣΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΝΑ ΜΕ ΦΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΥΓΕΙ..ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΠΕΘΑΝΕ ΜΙΑ ΦΙΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΦΙΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ.
ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΠΡΙΝ 5-6 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΒΓΕΝΟΥΝ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΣΧΕΤΑ (ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΦΥΣΙΚΑ) ΠΟΥ ΤΑ ΕΒΛΕΠΑ ΕΠΙΜΟΝΑ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ...
ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΤΙ Η ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΘΥΜΑΜΕ ΝΑ ΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΝΕ..ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΑΙΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΗΧΟ


ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑΣ, ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡ' ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ

ΚΥΠΡΟΣ ΝΗΣΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 
aposperittisDate: Πέμπτη, 25-ΝΟΕ-2010, 0:13 AM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Μάλιστα....Άρα λοιπόν έχεις όνειρα που δεν πραγματοποιούνται αμέσως. Και δυστυχώς ΔΕΝ μπορείς να προειδοποιήσεις κανέναν γιατί αφενός δεν ξέρεις ποιος είναι αφού βλέπεις κάποιων γνωστό σου αλλά παθαίνει κάτι αυτός που είναι καλός φίλος με τον γνωστό σου και όχι ο ίδιος καθέ αυτού ο γνωστός σου. Αλλά και τι να πεις? Πρόσεχε γιατί σε 2-3 χρόνια μπορεί να πάθεις κάτι? Ακόμα και να σε πίστευε μέχρι τότε θα το είχε ξεχάσει!!!
Το γεγονός ότι βλέπεις συμβουλές "χωρίς ήχο" το έχω ξανά ακούσει, αυτό συμβαίνει γιατί αυτός που βλέπει το όνειρο φοβάται ή για κάποιο λόγο ΔΕΝ θέλει να ακούσει! Είτε γιατί απαρνείσε αυτήν σου την ικανότητα υποσυνείδητα, είτε γιατί φοβάσαι, είτε γιατί αμφισβητείς και άλλα πολλά.

Η λύση?

Για εμένα οι σωστές κινήσεις είναι οι εξής:
Κάτσε ήρεμα στο δωμάτιο σου, χαλάρωσε......Άκου και μια χαλαρωτική μουσική αν θες.
Καθάρισε τις σκέψεις σου......Μόλις ηρεμήσεις βάλε σε μια σειρά τα παράξενα αυτά γεγονότα της ζωής σου και μελέτησε τα αποτελέσματα η τις συνέπειες αν θες όλων αυτών των γεγονότων στους γνωστούς σου.
Αποδέξου την ικανότητα αυτή που έχεις, δεν έχεις να φοβηθείς κάτι, δεν είναι κακό αυτό που έχεις! Είναι χάρισμα!
Αποδέξου ότι πρέπει να τα βλέπεις και να τα ακούς για καλό δικό σου αλλά και των γύρω σου!
Και τέλος παρατήρησε τα κρυφά μηνύματα, αν βλέπεις συχνά κάποιων γνωστό σου και παθαίνει κακό ο καλός του φίλος άρα όταν ξαναδείς κάτι ξέρεις ποιον θα προειδοποιήσεις!

Εν κατακλείδι...

Ηρέμησε και αποδέξου χωρίς φόβο αυτό το χάρισμα.


Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
spidDate: Πέμπτη, 25-ΝΟΕ-2010, 0:18 AM | Message # 5
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 56
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
ΟΚ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΩ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΠΟΥ

ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑΣ, ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡ' ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ

ΚΥΠΡΟΣ ΝΗΣΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 
aposperittisDate: Τρίτη, 30-ΝΟΕ-2010, 2:21 PM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Έγινε τίποτα ιδιαίτερο? Είδες τίποτα περίεργο? Έκανες τίποτα ως προς την συγκρότηση των σκέψεων σου?

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
spidDate: Τρίτη, 30-ΝΟΕ-2010, 7:40 PM | Message # 7
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 56
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
ΟΧΙ..ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ..ΕΧΕΙ ΗΧΟ..ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΕΝΟΝΤΕ ΑΠΛΑ ΟΝΕΙΡΑ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ..ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΑΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΞΕΧΝΑΩ ΕΝΤΕΛΟΣ
ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ


ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑΣ, ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡ' ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ

ΚΥΠΡΟΣ ΝΗΣΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 
voukefalasDate: Τρίτη, 22-ΜΑΡ-2011, 11:34 PM | Message # 8
Μέλος φάντασμα
Group: Checked
Messages: 10
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
φιλε μου....και πριν πασ για υπνο...δεν καις κ λιγο καρβουνακι με θειαφι?δεν κανεισ κ καμια προσευχη? καλο κανει κακκο δεν κανει....ασε που τα ονειρα ειναι του 'πονηρου' (θα μου πειτε πως ειμαι θρησκολυπτος αλλα αφου το πιστευω???) και επειδη δεν εχει εξουσια πανω μας....η δραση του ειναι ελευθερη μεσα απο τα ονειρα....αν δεισ ονειρο κ εισαι φοβισμενοσ...προσπαθησε να πεισ το 'Πιστευω..." και θα δεισ πως αν ειναι του εξω απο εδω δεν τηα μπορεισ να βγαλεις αχνα...αν το πεισ θα κοιμηθεισ σαν πουλακι κ την επομενη δεν θα θυμασαι τιποτα....
ελπιζω να απεμπλακεισ απο αυτο που σου συμβαινει....
 
spidDate: Τετάρτη, 23-ΜΑΡ-2011, 3:40 PM | Message # 9
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 56
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
Quote (voukefalas)
δεν τηα μπορεισ να βγαλεις αχνα...

μόνο να ξέρατε πόσες φορές το έπαθα...είναι πολύ περίεργο..αρχίζει να με χτυπά το ρεύμα απο τα χέρια και σε 2-3 δευτερόλεπτα δεν μπορώ ουτε καν να κινηθώ. μετά οταν τελειώνει ούτε να ΄μιλίσω ούτε να κινηθώ ουτε να ανοίξω τα μάτια μου και είναι απο τα ποιο τρομαχτικά πράγματα που μπορεί κάποιος να πάθει..είναι σαν να είσαι σε κόμμα να θέλεις να φωνάξεις οτι είσαι καλά ή να δώσεις έναι σημάδι και δεν μπορείς. το θέμα μου ειναι αν είναι αυτό που λες εσύ ή πραγματικά σημαίνουν κάτι άλλο


ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΑΝ ΛΑΧΤΑΡΑΣ, ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΙΣ, ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΠΑΡ' ΤΗΝ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙΣ

ΚΥΠΡΟΣ ΝΗΣΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

 
margaritaDate: Δευτέρα, 28-ΟΚΤ-2013, 8:02 PM | Message # 10
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΖΩΔΙΩΝ

ΚΡΙΟΣ



Ο βασικός μύθος που συνδέεται με το ζώδιο του Κριού είναι ο μύθος του Ιάσονα και η εκστρατεία για το Χρυσόμαλλο Δέρας. Σύμφωνα με τον μύθο ο πατέρας του Ιάσονα, ο Αίσονας, στερήθηκε τον θρόνο της Ιωλκού που δικαιωματικά ανήκε σε εκείνον, από τον ετεροθαλή αδερφό του τον Πελία, ο οποίος ήταν γιος του Ποσειδώνα. Ο Πελίας δολοφόνησε όλους τους απογόνους του Αίσονα και μόνο ο Ιάσονας σώθηκε από την μητέρα του. Ο Ιάσονας στην συνέχεια εκπαιδεύτηκε δίπλα στον κένταυρο Χείρωνα, μακριά από την Ιωλκό και δεν γνώρισε ποτέ την πατρική φιγούρα.

Όταν επέστρεψε στην Ιωλκό για τους αγώνες που έκανε ο Πελίας προς τιμήν του Ποσειδώνα, ο δεύτερος αναγνώρισε πως ο Ιάσονας είναι ο γιος του Αίσονα και θα τον εκθρονίσει σύμφωνα με τους χρησμούς (ας θυμηθούμε ότι ο Ιάσονας φορούσε ένα σανδάλι). Όταν τον ρώτησε ο Πελίας, αν συναντούσε μπροστά του τον άντρα που θα τον σκότωνε τι θα τον πρόσταζε να κάνει, ο Ιάσονας απάντησε ότι θα τον έστελνε να φέρει το Χρυσόμαλλο Δέρας, μια αποστολή - αυτοκτονία. Ο Πελίας αποφάσισε να ακούσει την συμβουλή του νεαρού Ιάσονα και τον πρόσταξε να φέρει σε πέρας αυτή την αποστολή, υπολογίζοντας ότι λόγω της ηλικίας του δεν θα επιβίωνε. Με αυτά τα γεγονότα ξεκίνησε η εκστρατεία του Ιάσονα.

Μέσα από τον μύθο του Ιάσονα και την εκστρατεία του διακρίνεται έντονα το θέμα της θανάτωσης του πατέρα, της θανάτωσης του πατροπαράδοτου τρόπου αντιμετώπισης των πραγμάτων και μάλιστα με ορμητική και ανεπεξέργαστη δύναμη. Άλλωστε ο Ιάσονας έχει εκπαιδευτεί από τον Χείρωνα και η σοφία του έχει ενσωματωμένη μέρος από την κτηνώδη δύναμη των κενταύρων. Ο ίδιος επιλέγει την αποστολή του, τον δρόμο προς την ολοκλήρωση του σκοπού του, την πνευματική του αναζήτηση και όλα αυτά στο τέλος για να αντικαταστήσει τον βασιλιά Πελία. Συμβολίζει το νέο τρόπο αντιμετώπισης που θα έρθει για να αντικαταστήσει τον παλιό. Αυτή είναι και συμβολική σημασία του Κριού στο ζωδιακό άλλωστε. Η νέα αρχή, το νέο, ζωηρό και ζωντανό ξεκίνημα, η αναγέννηση. Επίσης ο Ιάσονας, όπως θα έκανε ένας Κριός, πρωτοπορεί τόσο στην επιλογή όσο και στη σημασία της αποστολής. Επιλέγει κάτι που μοιάζει δύσκολο γιατί αναζητά την πρόκληση. Επίσης θέλει ως Κριός να ηγείται, γι' αυτό και τελικά αυτός, παρότι ο νεαρότερος και ο πιο άσημος από τους συντρόφους του (Ηρακλής, Κάστωρ και Πολυδεύκης κα), γίνεται ο αρχηγός της εκστρατείας.

Ακόμη ένας μύθος που διαθέτει στοιχεία που αφορούν τον Κριό είναι ο μύθος με την διαμάχη ανάμεσα στον Οιδίποδα και τον πατέρα του σχετικά με το ποιος πρέπει να περάσει πρώτος από ένα στενό πέρασμα (τονίζεται πως ο χαρακτήρας του Οιδίποδα δεν είναι αρχετυπικός Κριός όπως ο Ιάσωνας). Αν θυμηθούμε το μύθο, ο Οιδίποδας μεγαλώνει ξανά μακριά από τον πατέρα του, τον οποίο όμως στη συνέχεια σκοτώνει αγνοώντας πως πρόκειται για το συγκεκριμένο πρόσωπο. Τον σκοτώνει μέσα στην οργή του γιατί σύμφωνα με τον μύθο, ο πατέρας του, ως βασιλιάς, τον προστάζει να παραμερίσει από το στενό δρόμο που οδηγεί από και προς το μαντείο των Δελφών, για να περάσει εκείνος πρώτα. Η συμπλοκή του Οιδίποδα και του πατέρα γίνεται για το ποιος πρέπει να «προηγηθεί», ποιος θα επιβληθεί στον άλλο.

Επανέρχεται λοιπόν ο συμβολισμός της ανατροπής των «παλαιών» αρχών, μεθόδων, αντιλήψεων από τον ήρωα, είτε εκφράζονται από τον πατέρα, είτε από την μητέρα, είτε από θηλυκό ή ανδρικό πρόσωπο. Αυτό ο συμβολισμός είναι έντονος στο ζώδιο του Κριού στο βαθμό που συνήθως ο πατέρας ή μια άλλη φιγούρα εξουσίας από το περιβάλλον του ατόμου διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στη ζωή του καθώς ενηλικιώνεται και διαμορφώνει πολύ έντονα το εγώ του. Μάλιστα είναι πιθανό, μέσω της αντίστασης στα όρια που θέτει αυτό το πρόσωπο εξουσίας, ο Κριός να αναπτύξει τη δική του δύναμη και αντίληψη.

Οι μύθοι όμως μας δείχνουν ακόμη ένα στοιχείο για τον Κριό. Παρότι αναζητά νέους τρόπους για να εκφράζει τον εαυτό του ή πιο σωστά για να τον προκαλεί, πρέπει να καταφέρει κάποια στιγμή μέρος από την ενέργειά του να την στρέψει προς τους κοντινούς του ανθρώπους για να τους φορτίσει κι αυτούς. Επίσης είναι συχνό το φαινόμενο ο Κριός να παρασύρεται από την πρόκληση ενός νέου στόχου χωρίς να έχει ολοκληρώσει τους προηγούμενους με επιτυχία. Ο Ιάσονας πήρε στην κατοχή του το Χρυσόμαλλο Δέρας και παντρεύτηκε την Μήδεια, αλλά σύντομα αναζήτησε άλλους στόχους με τις γνωστές από την αρχαία μυθολογία και τραγωδία συνέπειες.

Added (2011-11-24, 8:16 PM)
---------------------------------------------
ΙΧΘΥΕΣ

ΙΧΘΥΕΣ



Οι Ιχθύες είναι το τελευταίο ζώδιο του ζωδιακού, είναι το ζώδιο που ολοκληρώνει τον κύκλο και αυτό που θα ολοκληρώσει την κατάδυση μας στο σύμπαν των μύθων. Κάθε ζώδιο εγκαταλείπει το στίγμα που άφησε στο ζωδιακό και όπως υπέροχα αναφέρει η Liz Green: «Δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο δίλημμα όπως στα προηγούμενα ζώδια καθώς οι Ιχθύες περιλαμβάνουν το ανθρώπινο δίλημμα σε όλη του την έκταση». Αυτό το ζώδιο εκπροσωπεί όλους τους πόθους της ανθρώπινης ψυχής, όλα εκείνα που καθορίζουν το συλλογικό ασυνείδητο και είναι άπιαστα όνειρα: το δέος του ανθρώπου μπροστά στο αχανές σύμπαν, τα όνειρα, οι ανάγκες που ποτέ δεν θα ικανοποιηθούν, οι ψευδαισθήσεις μεγαλείου, η προσμονή για την αδελφή ψυχή και τον έρωτα που αυτή υπόσχεται, αδυναμία του ανθρώπου μπροστά στη δύναμη της ζωής και της φύσης, τα μυστήρια της ψυχής, η ένωση με το θείο και πάνω από όλα η θυσία του Εγώ που απαιτείται για να προσεγγιστούν όλα τα παραπάνω.

Ο αστερισμός και το ζώδιο των Ιχθύων οφείλουν την ονομασία τους σε ένα περιστατικό από τη Γιγαντομαχία και πιο συγκεκριμένα στη καταδίωξη της Αφροδίτης και του Έρωτα από τον Τυφώνα. Σύμφωνα με τον μύθο η Αφροδίτη και ο γιος της ο Έρωτας τράπηκαν σε φυγή όταν ξέσπασε η Γιγαντομαχία αλλά ο γίγαντας Τυφώνας τους κυνήγησε. Αρχικά έφτασαν στην Αίγυπτο και έπειτα στον Ευφράτη ποταμό όπου για να γλιτώσουν μεταμορφώθηκαν σε ψάρια που ενώνονταν σε μια χρυσή κλωστή για να μην χάσει ο ένας τον άλλο. Αντίστοιχα το ζώδιο των Ιχθύων βιώνει σε τεράστιο βαθμό την ψυχολογική τάση της φυγής. Σαν την Αφροδίτη και τον Έρωτα, πολλοί Ιχθύες αισθάνονται πως καταδιώκονται, είτε από τους ανθρώπους, είτε από τους κοινωνικούς ρόλους που αναλαμβάνουν, είτε ακόμη και από τους γονείς τους. Αισθάνονται ακριβώς σαν να επιπλέουν μέσα στο νερό όπου όλα μοιάζουν όμοια, δεν υπάρχει καμία αίσθηση προσανατολισμού παρά μόνο η ένταση αυτή της προσπάθειας διαφυγής. Ταυτόχρονα όμως το νερό στο οποίο καταδύονται, είναι ταυτόχρονα και η μήτρα από την οποία ξεπηδά η ζωή, είναι το στοιχείο που δίνει ζωή. Ο συμβολισμός είναι προφανής. Η Αφροδίτη και ο Έρωτας επιστρέφουν στην ασφάλεια του νερού όπως ο άνθρωπος αποζητά πάντα ενδόμυχα την ασφάλεια της εμβρυακής κατάστασης. Μέσα στο αμνιακό υγρό δεν υπάρχει ο κίνδυνος, δεν υπάρχει η συνείδηση, δεν υπάρχει ανασφάλεια. Η αναζήτηση της ασφάλειας που προκύπτει από την ανυπαρξία είναι η ενδόμυχη αναζήτηση στη ζωή του κάθε Ιχθύος και για αυτό το λόγο θεωρείται μια από τις δυσκολότερες ζωδιακές εκφράσεις. Αν ήρθαμε στον κόσμο για να αναπτύξουμε ένα Εγώ και μια ταυτότητα πως θα το καταφέρουμε αν αυτό που αποζητάμε είναι η διάλυση του;

Ο κόσμος των μύθων των Ιχθύων στο σύνολό του βρίθει από συμβολικές αναζητήσεις/αποδράσεις σε παράλληλους κόσμους, υπερβατικές εμπειρίες και θυσίες του σώματος ώστε να ελευθερωθεί η ψυχή από τη υλική φυλακή της. Μια από τις σημαντικότερες μυθικές φιγούρες που περιγράφει τις ψυχολογικές τάσεις του ζωδίου είναι ο θεός Διόνυσος, ο θεός του κρασιού και ο εμπνευστής της λατρευτικής παράνοιας και της έκστασης. Στην αρχαιότητα το όνομα του ήταν συνυφασμένο με την εικόνα του ελευθερωτή, εκείνου που απελευθερώνει τον άνθρωπο από το προσωπείο του κανονικού του εαυτού μέσω της έκστασης, της φρενίτιδας, του ποτού και άλλων ουσιών. Κάποιοι ερευνητές των μύθων έχουν επιχειρηματολογήσει ότι ήταν επίσης υπεύθυνος για την επικοινωνία μεταξύ ζωντανών και νεκρών (δες για πληροφορίες Riu Xavier, Dionysism and Comedy, Chapter 4: Happiness and the Dead, page105, Rawmau and Littlefield Publishing).

Το στοιχείο που έχει ιδιαίτερη σημασία στην ανάλυση των μύθων του Διονύσου είναι το γεγονός ότι αποκαλείται «διμήτωρ» ή «δισσότοκος», δηλαδή αυτός που γεννήθηκε από δύο μητέρες. Υπάρχουν αρκετές παραλλαγές του μύθου της γέννησης του και εδώ θα αναφερθεί η επικρατέστερη. Η μητέρα του ήταν η Σεμέλη, θνητή κόρη του Κάδμου, βασιλιά της Θήβας, και πατέρας του ήταν ο Δίας. Όταν η Ήρα ανακάλυψε για αυτό το δεσμό του Δία, η Σεμέλη ήταν ήδη έγκυος στον Διόνυσο. Η Ήρα εμφανίστηκε στο ανάκτορο της Θήβας με τη μορφή γριάς οικονόμου και γρήγορα ανέπτυξε φιλική σχέση με τη Σεμέλη. Εκείνη χωρίς να γνωρίζει ποια πραγματικά ήταν η οικονόμος της εμπιστεύθηκε ότι ο Δίας ήταν όντως ο πατέρας του παιδιού που κυοφορούσε. Τότε η Ήρα προσποιήθηκε πως δεν την πίστευε και γέμισε με αμφιβολίες τη σκέψη της Σεμέλης. Εκείνη ζήτησε από τον Δία να εμφανιστεί μπροστά της με την πραγματική του μορφή και σε όλο του το μεγαλείο για να της απόδειξη πως είναι ο πατέρας του παιδιού της. Ο Δίας την ικέτεψε να υποχωρήσει από την αξίωση της αυτή καθώς κανένας θνητός δεν μπορούσε να επιβιώσει αν έβλεπε με γυμνό μάτι τον Πατέρα των Θεών στην αληθινή του μορφή. Εκείνη, κάτω από την ψυχολογική πίεση της Ήρας όμως, επέμεινε. Τελικά ο Δίας, εμφανίστηκε μπροστά της και η Σεμέλη πέθανε ακαριαία. Ο Δίας όμως έσωσε το έμβρυο που εκείνη κυοφορούσε και το έκρυψε στο μηρό του ώστε να αναπτυχθεί μέσα του. Ο Διόνυσος γεννήθηκε λίγους μήνες αργότερα στην Ικαρία, βγαίνοντας από το μηρό του Δία. Για αυτό το λόγο ονομάστηκε και «διμήτωρ».

Τα ψάρια των Ιχθύων που κινούνται αντίθετα συμβολίζουν το δυϊσμό σώματος και ψυχής, γήινου και θείου με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που ο Διόνυσος κυοφορήθηκε δύο φορές, από τη θνητή του μητέρα και από τη θεία «μητέρα», τον Δία. Με τον ίδιο τρόπο όσοι έχουν έμφαση στου Ιχθύες έχουν έντονα την συναίσθηση και των δύο τους πλευρών. Καταλαβαίνουν πως υπάρχει μια θνητή πλευρά που οφείλει να ασχολείται με την πραγματικότητα και τα πρακτικά ζητήματα της ζωής. Την ίδια στιγμή όμως υπάρχει και η υπερβατική πλευρά που συχνά πυκνά αναδύεται και κυριεύει την προσωπικότητα τους. Σαν ένα μαγικό ψάρι που ταράζει τα ήρεμα νερά της ύπαρξης τους και τους προκαλεί να καταδυθούν στα βάθη της θάλασσας από όπου όλες οι ανθρώπινες τάσεις και ανάγκες αναδύονται. Αυτό που ο C.G. Young ονόμασε «Συλλογικό Ασυνείδητο». Πως συνδυάζονται αυτές οι δύο τάσεις είναι το ταξίδι ζωής που κάθε Ιχθύς καλείται να πραγματοποιήσει.

Κάποιοι Ιχθύες αποφασίζουν να ακολουθήσουν το ψάρι (ή τη Γοργόνα μήπως;) στα βάθη του ωκεανού ακόμη κι αν ξέρουν πως τα πνευμόνια δεν αντέξουν για πολύ κάτω από τη θάλασσα. Σε αυτή την κατηγορία θα συναντήσει κανείς τους Ιχθύες που θυσιάζονται κυριολεκτικά ή μεταφορικά στα μάτια του κοινωνικού συνόλου. Είναι οι Ιχθύες που θα καταφύγουν στο αλκοόλ ή τις καταχρήσεις ουσιών, είναι οι Ιχθύες που κουβαλούν τον πόνο που φέρει η ανάγκη της φυγής από την ανθρώπινη ύπαρξη. Από την άλλη φυσικά υπάρχουν και ασφαλέστερες δίοδοι προς το υπερβατικό στοιχείο της ύπαρξης, όπως είναι η ποίηση, η μουσική και το θέατρο. Είναι όλοι εκείνοι οι Ιχθύες που αποφασίζουν να εκφράσουν το συλλογικό συναίσθημα μέσω της τέχνης και τη δημιουργίας. Όπως αναφέρει άλλωστε και ο Friedrich Nietzsche στην εισαγωγή του έργου του «Η Γέννηση της Τραγωδίας», η αρχαία τραγωδία είναι το αποκορύφωμα του ελληνικού πολιτισμού, εφόσον συμβολίζει την καλύτερη προτεινόμενη λύση στο πρόβλημα της ύπαρξης. Αλλά αυτό το πρόβλημα της ύπαρξης έρχεται να αντιμετωπίσει ο κάθε Ιχθύς σε ένα επίπεδο και για τον Nietzsche επιδέχεται τρεις απαντήσεις, που δεν είναι μεταφυσικές θέσεις, αλλά τρόποι ζωής,: την τρέλα (Διονυσιακή) εκείνου που μεθά, την ψευδαίσθηση (Απολλώνια) εκείνου που ονειρεύεται και το ψέμα (Σωκρατικό) εκείνου που συλλογίζεται. Με άλλα λόγια, η Διονυσιακή ταυτότητα, η ταυτότητα του Ιχθύος, είναι η γνήσια δημιουργική έκφραση του προβλήματος της ύπαρξης.

Υπάρχει ακόμη όμως σημαντική παρατήρηση στο μύθο του Διονύσου που αφορά στην έκφραση του ζωδίου των Ιχθύων. Μόλις γεννήθηκε ο Διόνυσος ο Δίας τον παρέδωσε στον Ερμή. Σύμφωνα με το μύθο ο Ερμής ανέθεσε την ανατροφή του Διονύσου στον βασιλιά Αθάμα και τη γυναίκα του Ινώ με την εντολή να τον μεγαλώσουν σαν κορίτσι ώστε να γλιτώσει από την οργή της Ήρας (σε μια άλλη παραλλαγή τον μεγαλώνουν οι Νύμφες με τον ίδιο τρόπο). Για αυτό το λόγο στη μυθολογία περιγράφεται και ως «ανδρογυναίκα». Τι συμβολίζει αυτή η ιδιότητα; Ο Ιχθύς είναι ίσως το μοναδικό ζώδιο που αναγνωρίζει πως στην βάση τους όλοι οι άνθρωποι είναι όμοιοι και έχουν κοινές καταβολές ανεξαρτήτως φύλου. Η ψυχή είναι άφυλλη. Δεν είναι ούτε αρσενική, ούτε θηλυκή. Αυτό είναι ένα από τα σημαντικότερα μαθήματα που προσφέρουν οι Ιχθύες στο ζωδιακό. Αφού όλοι έχουν κοινές ρίζες, όλοι αποτελούνται από τα ίδια υλικά οφείλουν να είναι όμοιοι. Από αυτή τη πεποίθηση προκύπτει και η μεταβλητότητα του ζωδίου (είναι το τελευταίο μεταβλητό ζώδιο του ζωδιακού) αλλά και η κυκλοθυμία του. Το γεγονός πως η ταυτότητα του δεν μπορεί να χωρέσει στα κοινωνικά πλαίσια και στους συμβατικούς κοινωνικούς ρόλους, καθιστά το ζώδιο ένα από τα πιο ευάλωτα, αν όχι το πιο ευάλωτο. Ξανά κάνει την εμφάνιση της αυτή η τάση φυγής και πλέον γίνεται πιο ξεκάθαρη. Ο Ιχθύς έχει τάσεις φυγής από την κοινωνία και τρέχει μακριά από τους κινδύνους της σε μια προσπάθεια να ξεφύγει από την ανασφάλεια που γεννά η βαθιά του πεποίθηση ότι δεν μπορεί να ανήκει κάπου συγκεκριμένα. Για αυτό το λόγο η προσωπικότητα του Ιχθύος έχει την τάση να παραμορφώνεται ευκολότερα από οποιοδήποτε άλλο ζώδιο όταν βρεθεί σε εχθρικό περιβάλλον. Η ανάγκη έκφρασης και αποδοχής της ταυτότητας, η ανάγκη αναγνώρισης και η αίσθηση της κοινωνικής αναγνώρισης είναι αναγκαίες και επιτακτικές για τον Ιχθύ όσο για κανένα άλλο ζώδιο. Μόνο αν δομήσει και αναπτύξει ένα ιδιαίτερο, ισχυρό και αναγνωρίσιμο Εγώ μπορεί να εκφράσει την δημιουργικότητα και την ενέργεια του και τελικά να διαλυθεί σε αυτό που πιο πολύ αποζητά σε αυτή τη ζωή. Την κοινωνική μήτρα που κυοφορεί όλη τη ζωή. Τότε μόνο ο Ιχθύς θα αναγεννηθεί και ο ζωδιακός κύκλος θα έχει ολοκληρωθεί. Όχι για να σημάνει ένα τέλος. Αλλά για να αρχίσει πάλι από την αρχή ο κύκλος της δημιουργίας, της αυτογνωσίας, της ζωής.

Added (2011-11-24, 8:18 PM)
---------------------------------------------
ΔΙΔΥΜΟΙ

ΔΙΔΥΜΟΙ



Είναι αδύνατον να αναφερθεί κάποιος στο ζώδιο ή τους μύθους που αφορούν τους Διδύμους και να μην κάνει αρχικά μια σύντομη αναφορά στο σύμβολό τους. Οι Δίδυμοι εμφανίζονται ως τα δίδυμα αδέρφια, η ανθρώπινη αποτύπωση του δυϊσμού, δύο οντότητες που γεννιούνται σχεδόν ταυτόχρονα από τον ίδιο γονέα. Συνεπώς ο δυϊσμός και οι τάσεις που δημιουργεί αναμένεται να είναι έντονες στο συγκεκριμένο ζώδιο. Δύο πρόσωπα χρειάζονται για να μοιραστούν ιδέες αλλά ταυτόχρονα και δύο απόψεις απαιτούνται για να προκληθεί διάλογος και επικοινωνία.

Ο βασικός αρχαιοελληνικός μύθος που έχει συνδεθεί με το ζώδιο των Διδύμων είναι ο μύθος των Διοσκούρων, του Κάστωρ και του Πολυδεύκη. Σύμφωνα με αυτόν, ο Δίας μεταμορφωμένος σε κύκνο έσμιξε με την Λήδα και ο καρπός του έρωτά τους ήταν δύο αυγά (ο αριθμός δύο εμφανίζεται ακόμη και σε αυτό το σημείο του μύθου). Από το ένα αυγό γεννήθηκε η Ελένη και από το άλλο αυγό τα δίδυμα Κάστωρ και Πολυδεύκης. Ο μύθος αναφέρει ότι ο Κάστωρ ήταν ξακουστός δαμαστής αλόγων (παραδοσιακά στην αστρολογία τα άλογα κυβερνιούνται από τον Τοξότη που είναι το αντιδιαμετρικό ζώδιο των Διδύμων στο Ζωδιακό) ενώ ο Πολυδεύκης ήταν πυγμάχος. Ας θυμηθούμε ότι οι δύο τους έλαβαν μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία μαζί με τον Ιάσονα.

Ο Κάστωρ και ο Πολυδεύκης ενεπλάκησαν κάποια στιγμή σε μια διαμάχη με κάποιους άλλους δίδυμους αδερφούς και ο Κάστωρ που ήταν θνητός (σύμφωνα με μια παραλλαγή του μύθου ο Πολυδεύκης ήταν ο μόνος αθάνατος από τους δύο) έχασε την ζωή του και ο αδερφός του παρακάλεσε τότε τον πατέρα τους τον Δία να φέρει τον Κάστορα πίσω στη ζωή.

Ο Δίας τελικά επέτρεψε και στους δύο γιους του να ζήσουν αλλά εναλλάξ. Ο καθένας τους θα περνούσε μια μέρα στο βασίλειο των Σκιών, στον Άδη ενώ ο άλλος θα βρισκόταν στον Όλυμπο και αντίστροφα. Συμβολικά ο μύθος αντιπροσωπεύει το βίωμα των αντίθετων εμπειριών που επαναλαμβάνεται κυκλικά, δηλαδή όταν είναι θνητοί πρέπει να γεύονται μόνο το θάνατο και το σκοτάδι και όταν βρίσκονται σε μια Θεία θέση να απολαμβάνουν τα προνόμια των Θεών. Όσοι ανήκουν στο ζώδιο αυτό είναι πιθανό να εμφανίζουν συχνά διακυμάνσεις συναισθημάτων, με τη διάθεση τους να τείνει πότε στο άκρο της απόλυτης ευτυχίας και πότε στο άκρο της κατάθλιψης. Αυτό δεν πρέπει να μας εκπλήσσει αν το συσχετίσουμε με τον μύθο, ο οποίος εκφράζει τις αντικρουόμενες εμπειρίες του δεσμού με ένα θνητό σώμα και την αίσθηση ότι θα πρέπει να χαθεί και να πεθάνει (η κάθοδος στον Άδη) και της εξύψωσης σε ένα τόπο πνεύματος και αιώνιας ζωής (η άνοδος στον Όλυμπο).

Ένας ακόμη μύθος των Διδύμων που δεν είναι ευρύτατα γνωστός είναι ο μύθος του Ζήθου και του Αμφίονα. Ο πρώτος σύμφωνα με τον μύθο είχε σωματική δύναμη και ενέργεια ενώ ο δεύτερος ήταν επιδέξιος με την λύρα. Ο Ζήθος ακριβώς για την επιδεξιότητα αυτή του αδερφού του, τον αντιπαθούσε. Ο μύθος αυτός συμβολίζει ακόμη πιο έντονα τις αντίθετες και συχνά αντιμέτωπες φύσεις που ενυπάρχουν συχνά μέσα στο ζώδιο των Διδύμων. Οι αντίθετες φύσεις που διακρίνονται και στο μύθο του Κάστορα και του Πολυδεύκη (ο ένας αρχικά θνητός και ο άλλος αθάνατος, ένας ασχολείται με την τιθάσευση αλόγων ο άλλος πυγμάχος, όταν ο πρώτος βρίσκεται στον Άδη ο άλλος βρίσκεται στον Όλυμπο κοκ).

Τέλος, ένα ακόμη πρόσωπο της μυθολογίας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το ζώδιο των Διδύμων, ο Ερμής. Ο φτεροπόδαρος Ερμής εμφανίζεται με πολλά χαρακτηριστικά όπως εύστροφος χαρακτήρας, κόλακας που αποπλανεί με τον λόγο, κλέφτης, αυτός που φέρνει τα όνειρα και άλλα. Ήταν επίσης ο αγγελιοφόρος των Θεών αλλά και ο Ψυχοπομπός που συνόδευε τις ψυχές μέχρι τις Πύλες του Άδη. Ο τελευταίος ρόλος που του δόθηκε του παρείχε την δυνατότητα να διαπερνά των υλικό κόσμο και να μεταβαίνει στον κόσμο πέρα από τις αισθήσεις, στον μη αντιληπτό κόσμο. Με άλλα λόγια είναι η μόνη θεότητα στην οποία δεν έχει ανατεθεί ένας τόπος αλλά κινείται ελεύθερα σε όλους τους τόπους, υλικούς και άυλους.

Συνοψίζοντας, οι μύθοι που αφορούν τους διδύμους εστιάζουν στην δυική φύση της ενέργειας που εκφράζει το ζώδιο, τα δύο πρόσωπα της που έρχονται αντιμέτωπα. Η προσπάθεια να βρεθεί μια ισορροπία ανάμεσα σε αυτή τη θνητή/θεϊκή έκφραση του ζωδίου ίσως είναι για πολλούς Διδύμους ένα «ταξίδι» ζωής. Αντίθετα η συσχέτιση με τον Ερμή είναι πιο προφανής. Ο Ερμής είναι ο αγγελιαφόρος που δεν ανήκει πουθενά και οι Δίδυμοι είναι συνεπώς ελεύθεροι να παρασυρθούν όπου τους οδηγεί η περιέργειά τους. Αυτή η ελευθερία δίνει μεν στους εκπροσώπους του ζωδίου μια σαφώς ευέλικτη και προσαρμοστική προσέγγιση στη ζωή τους, αλλά είναι εξίσου σημαντικό η προσαρμοστικότητα αυτή να αποβαίνει εις βάρος της έκφρασης και της ελευθερίας του Διδύμου.

Added (28-ΟΚΤ-2013, 8:02 PM)
---------------------------------------------
ειδα ενα παραξενο ονειρο ,ημουν σε μια παραλία και ειδα δυο ηλιους στον ουρανό και φωναζα τον κοσμο να τους δει αλλα δεν με ακουγε κανενας


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
xrysanthiDate: Τρίτη, 29-ΟΚΤ-2013, 12:40 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 2422
Awards: 1
Reputation: 6
Status: Offline
πολυ καλο
>:)


Η διαδρομη που ξεκινησες, μακρινη και μοναχική....
Λένε ομως οτι εκει που πας εχουν παει και αλλοι οποτε θα βρεις γνωστους.....
Καλό ταξίδι.
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 29-ΟΚΤ-2013, 1:21 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote margarita ()
ειδα ενα παραξενο ονειρο ,ημουν σε μια παραλία και ειδα δυο ηλιους στον ουρανό και φωναζα τον κοσμο να τους δει αλλα δεν με ακουγε κανενας
λογικο , θα ελεγα !


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
aposperittisDate: Τρίτη, 29-ΟΚΤ-2013, 1:32 PM | Message # 13
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Εγω σήμερα ειδα οτι με πυροβολούσαν! Μια σφαίρα με πέτυχε στην πατουσα μαλιστα ειδα την πληγή ηταν μεγαλη αλλα δεν ετρεχε αιμα και στο κεντρο της εβλεπα την σφαιρα. Και περπατησα λεει και στην απέναντι γωνια ακριβως υπηρχε ενα ασθενοφόρο που με νοσήλευσε αμεσως βγαζοντας μου την σφαιρα χωρις να πονεσω καθολου. Μαλιστα σκεφτομουν πως θα ηθελα να μουν την εδηναν να την εχω ενθύμιο μιας και δεν με ειχαν πυροβολήσει ποτε!

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 29-ΟΚΤ-2013, 1:47 PM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
ki αυτο λογικο με φαινεται !!
αχαχαχα
εχω ξεφυγει μαλλον


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 29-ΟΚΤ-2013, 8:12 PM | Message # 15
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Όλα είναι πλέον λογικά!
Ακόμα και ο "καταλληλότερος"!!!!!!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
  • Page 1 of 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Search: