Θνητος | Date: Κυριακή, 22-ΙΟΥ-2012, 8:32 PM | Message # 1 |
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Status: Offline
| ΝΟΥΜΠΙΡΟΥ ..... ή ΧΑΦΓΚΑΝ ? ο αλητης επαναερχεται . Οι Ουαλικοι μυθοι δηλωνουν καθαροτερα απο τις ιρλανδικες αφηγησεις την ιδιοτητα τους σαν κοσμικους μυθους , αλλα ειναι προφανες οτι προερχονται απο την ιδια πηγη . Ο πρωτος μυθος του βιβλιου : " Τα Τεσσερα Σκελη του Μαμπινογκι" μας παρουσιαζει , ηρεμα , ενα κοσμικο γεγονος με καταστροφικες συνεπειες για τους κατοικους της γης , ομως ο μυθος δεν αναφερεται στους ανθρωπους διοτι η δραση ξετυλιγεται μοναχα στον ουρανο . ( Η γεογραφια των ουαλικων μυθων ειναι αυτη των Βρετανικων νησιων που αναπαραστανουν αλληγορικα τον ουρανο . Μονο η διαστημικες κατευθυνσεις των αναφερομενων χωρων εχουν σημασια . ) ΠΟΥΗΛΛ α ) Οι Πλειαδες και η Μεγαλη Αρκος
Στην διαρκεια ενος κυνηγιου , ο Πουηλλ , πριγκιπας του Ντυβεντ , μιας επαρχειας της νοτιας Ουαλιας , καταδιωκε ενα ελαφι με τους σκυλους του , οταν απομονωθηκε απο τους συντροφους του . Ηταν ετοιμος να πιασει την λεια του οταν , ξαφνικα , ειδε να ερχεται ενα κοπαδι απο αγριεμενα σκυλια που τον προσπερασε και που αιχμαλωτισε το ελαφι μπροστα του . Ο Πουηλλ βρηκε αυτα τα σκυλια αλλοκοτα : " Το χρωμα τους ηταν αστραφτερο και γυαλιστερο λευκο, και τα αυτια τους ηταν κοκκινα , ενα κοκκινο το ιδιο αστραφτερο με την λευκοτητα τους . " Παρ'ολη την απειλητικη τους εμφανιση , ο Πουηλλ , οργισμενος , εδιωξε τα ξενα συλια , και πηρε το ελαφι . Ομως , ο κατοχος των κοκκινο-λευκων σκυλιων εμφανιστηκε . Κατηγορησε τον Πουηλλ για την απολιτιστη πραξη του , και παρουσιαστηκε σαν : Ειμαι ο Αραουν , Βασιλιας του Αννουφν , δλδ. , βασιλιαςτης Αβυσου , βασιλιας του Αλλου Κοσμου . Για να συγχωρεσει την αγενεια του ο Μεγαλος Βασιλιας , ο κακομοιρης ο Πουηλλ ειχε μονο μια λυση : Να προσφερει τις υπηρεσιες του στον Βασιλια . Τοτε , αυτος του ζητησε να ανταλλαξουνε τις εμφανισεις τους και τα βασιλεια τους για ενα χρονο , και μετα , να τον απαλλαξει απο εναν επικινδηνο εχθρο , ονοματι " Χαφγκαν " . Την ιδια χρονικη περιοδο , ο Αραουν , με την εμφανιση του Πουηλλ , θα κυβερνησει την επαρχεια Ντυβεντ , δλδ. θα βασιλευει στο νοτιο . Ο Αραουν , βασιλιας της Αβυσου , ειναι ο κυριος του Βορειου Πολου , διοτι οι Κελτες εχουν μονο μια λεξη για τον βορια και για το κατω . ( Εμεις θεωρουμε την κατευθηνση του γεωγραφικου Βορειου Πολου , που μας διχνει η πυξιδα , σαν το μαγνητικο Βορειο Πολο . Ουσιαστικα ,προκειται για τον Νοτιο Μαγνητικο Πολο . Περιεργη συμπτωση ! ) Τα σκυλια συμβολιζουν τον μαγνητισμο - Το λευκο συμβολιζει το Αρνητικο και το Παθητικο - Το κοκκινο συμβολιζει το Θετικο και το Ενεργητικο - Τα λευκο-κοκκινα σκυλια συμβολιζουν τα κοσμικα μορια που καταποντιζονται απο τον πολο . Ο Αραουν ειναι μια προσωποποιηση της Μεγαλης Αρκτου, κυριου του γεωγραφικου Βορειου Πολου . Οταν ο Πουηλλ , μεταμορφωμενος σε Αραουν , εφτασε στο βασιλειο του Αννουφν , εκθαμβωθηκε , λεει ο μυθος , απο την αυθονια του πλουτου που βρηκε εκει . Στην βεδικη παραδοση ο Κυριος του Βορα ειναι ο θεος του πλουτου και των θησαυρων . Η ιστορια της ανταλλαγης βασιλειων μεταξι των Πουηλλ και Αραουν ειναι η αλληγορικη διηγηση μιας ανταλλαγης μαγνητικων πολων που η αιτια της ειναι ενα ταραχοποιο στοιχειο : ο Χαφγκαν , μαλλον ενα πλανητικο αστρο , σαν τον Φαεθον . Η ινδοευρωπαίκη και η βεδικη παραδωση ανεκαθεν συδεουσαν τις Πλειαδες με την Μεγαλη Αρκτου . Στην Ινδια , οι επτα Πλειαδες ηταν οι συζυγοι των επτα Ριτσι , επτα αρχεγονοι σοφοι , δλδ τα επτα αστερια της Μεγαλης Αρκτου . Για τους Βραχμανους , οι Πλειαδες ειχαν ενα θηλυκο μαγνητισμο , και η Μεγαλη Αρκτου ενα αρσενικο μαγνητισμο . Για αυτο το λογο , ο Πουηλλ σεβαστηκε την γυναικα του Αραουν , αν και καμια τετοια εντολη δεν του δωθηκε : " Μολις επεσαν στο κρεβατι , αυτος της γυρισε την πλατη , και εμεινε με το προσωπο στην ακρη του κρεβατιου , και δεν της ειπε ουτε μια λεξη μεχρη το πρωϊ ... " Αφου τα σωματα τους ειχαν την ιδια πολικοτητα , δεν υπηρχε ελξη μεταξι τους . Ουτως η αλλιως , η βασιλισα δεν εκανε καμια παρατηρηση στον δηθεν συζυγο της που ξαφνικα ειχε γινει πολυ σεμνος ! Ενα χρονο μετα , ο Πουηλλ αντιμετωπησε τον Χαφγκαν , και καταφερε να τον νικησει , πραγμα που δεν μπορουσε να κανει ο Αραουν , του οποιου η πολικοτητα , ή η ουρανισια θεση του δεν επετρεπε την παραμικρη επαφη με τον Χαφγκαν . Η μαχη εγινε στην μεση της διαβασης ενος ποταμου , η οποια , λογο της πολικης θεσης των Πλειαδων , τοποθετειται λογικα στην εκλειπτικη . ( ο ουρανιος πολος που βρισκεται σε εναν ζωοδιακο αστερισμο , στην περιπτωση αυτη στον Ταυρο , εμπλεκει την βοριο-νοτια κατευθηνση της εκλειπτικης , την οποια ο ουρανιος ισημερινος κοβει καθετα . Ετσι ,ο ηλιος , στην διαρκεια του γηινου χρονου , μετακινηται απο τον βορα προς νοτο . Φανταστητε τις επιπτωσεις ! ! ! ) Ο Πουηλλ τραυματησε τον Χαφγκαν με το δορι του . Ο Αραουν τον ειχε συμβουλευσει να μην χτυπησει δυο φορες τον αντιπαλο του , πραξη που ισως θα ειχε ξεφορτωσει εντελως τον Πουηλλ , ή θα ειχε επαναφερει τις δυναμεις του Χαφγκαν . Ετσι , ο Πουηλλ δεν σκοτωσε τον Χαφγκαν που εγινε υποτελης του , και δεν ξανα διαταραξε τον συμπαν . Αφου ο τελικος σκοπος ειχε επιτευχθει , οι δυο βασιλιαδες γυρισαν πισω στα αντιστοιχα εδαφη τους . Οι Ορφικα μυημενοι εψελναν : " Ο Δρακος γενησε εναν Ταυρο , και ο Ταυρος γενησε εναν Δρακο . Το βουκεντρο του βοσκου ειναι κρυμενο κατω απο το βουνο . " Σε ενα μυθο του Μπαγαβατα Πουρανια , ο Ταυρος ( Ριτσαβα ) ειναι ο γιος του πολικου αξωνα ( Μερου-Ντεβι ) . Μια μερα , ο Ταυρος αποχωρησε απο το σπιτι του και πηγε να επισκεφτει την δυτικη και την νοτια Ινδια . Τι ασυνεπεια ! Σε ενα αλλο μυθο , η Ροχινη ( το αστερι Αλντεμπαραν του Ταυρου ) γενησε τον Δρουβα , το Πολικο αστερι . Αλλα η Ροχινη παρουσιαζεται σαν η μητερα της χρυσης εποχης , απο που η σημασια του αστερισμου του Ταυρου στις πανκοσμιες κοσμογωνιες . Ο Νταναβα Ασουραμαγια και ο Ατλαντας ο Τιτανας συνεθεσαν , στο ονομα του Βραχμα , το Βιβλιο των Αστερισμων . Αναπαρισταναν την Παρθενα ξαπλωμενη πανω στη εκλειπτικη . Οθεν αν τοποθετεις τις Πλειαδες σε πολικη θεση , η ανορθωμενη Παρθενα φαινεται ορθια στα δυο ποδια της ! Ολες αυτες οι μυθολογικες και αστρονομικες αλληγοριες καλυπτουν ενα βασικο γεγονος του παρελθοντος της Γης .
Η ΓΕΝΙΣΗ του ΠΡΥΝΤΕΡΙ
Το δευτερο σκελος της ιστοριας του Πουηλλ εχει παντα τον ουρανο σαν θεατρο , ομως οι πραξεις των πρωταγωνιστων φαινονται να συνδεονται αμεσα με το ηλιακο συστημα . Ο Πουηλλ αποκομιζει μια θετικη πολικοτητα ( ιδιοτητα ) οταν παντρευται την ιππεα θεα την Ριαννον , την Μεγαλη Βασιλισα . Αυτη ειναι ταυτοχρονα η θεϊκη Μητερα , οπως η Λατο , η θεα της σεληνιακης χρονιας που ιππευει την εκλειπτικη , και η Ψυχοπομπος θεα που οδηγει τους νεκρους στο Αλλο Κοσμο . Ο γιος του Πουηλλ και της Ριαννον, ο Πρυντερι , γενηθηκε μια πρωτο- μαγια , στην γιορτη του Μπελταιν , αλλα εξαφανηστηκε την ιδια νυχτα , για να ξαναεμφανηστει μυστηριωδως σε ενα σταβλο οπου μια φοραδα μολις ειχε γενησει ενα πουλαρι . Ο σταβλος βρισκοταν σε ενα κτημα στα νοτιο-ανατολικα της Ουαλιας . Ο Πρυντερι , πραγματικος σωσιας του πατερα του , που συμβολιζει εναν νεο Ηλιο που καλειται να κυριευει ενα μελλοντικο χρονικο κυκλο , λογικα επρεπε , εστω και συμβολικα , να γενηθει στον τοπο ενος χειμερινου ηλιοστασιου , δλδ. στα νοτιο-ανατολικα των Πλειαδων , μεσα στον αστερισμο του Μικρου Αλογου . Ο Πρυντερι , γιος του Πουηλλ του Κυριου της Αβυσου , θα παιζει το ρολο του πατερα του στις Πλειαδες οταν αυτος ο αστερισμος , πανω στην εκλειπτικη θα δειχνει το χειμερινο ηλιοστασιο , 9500 χρονια π.Χ. Ο Πρυντερι , του οποιου το ονομα σημαινει " εγνοια " προσωποποιησε μια δραματικη μεταβατικη περιοδο στην ιστορια της Γης . ( Ειναι τυχαιο αν αυτη η εποχη αντιστοιχει , κατα του Πλατωνα , στην εξαφανηση της Αταλαντιδας ? ... Τα θηβετιανικα αρχεια οριζουν επακριβως την ημερομηνια : μειον 9564 . Ο Ζοροαστρης ορισε την αρχη του ημερολογιου του το μειον 9657 ... )
Ο ΜΠΡΑΝ και ο ΜΑΝΑΟΥΗΝΤΑΝ
Τα δυο επομενα σχελη ανακαλυπτουν τις κοσμικες και γηινες συνεπειες των γεγονοτων . Ανακαλουν την μοιρα των παιδιων του Λυρ, του θεου των υδατων και του Οκεανου , ομοιου του Ποσειδωνα . Αρχιζουν με ενα " Πολεμο στον Ουρανο " ( Τιτανομαχιες !? )που προκαλεσε την εξαφαναση ενος κοσμου και ενος πολιτισμου . Ο πρωταγωνιστης του μυθου εναι ο Μπραν ο Κορακας , βασιλιας του Γκουηνεντ , χωρα της βορειο-δυτικης Ουαλιας . Οι Διοσκουροι μετεχουν ενεργα στο πολεμο με τα ονοματα Νυσσιεν και Ευνυσσιεν . Το δραστικο στοιχειο , ο Ευνυσσιεν , πεθαινει προκαλοντας την τελικη καταστροφη . Τοτε , ο Μπραν , θανασιμα πληγωμενος , ζητησε απο τους συντροφους του να του κοψουν το κεφαλι και να το θαψουν σε ενα λοφο στο Λονδινο . ( υποτιθεται οτι ο πυργος του Λονδινου χτηστηκε πανω απο αυτο το κεφαλι , που ακομα σημερα το φυλανε σμηνη απο κορακες ) . Ολα αυτα εγιναν οταν " η θαλασσα μεταξι Ιρλανδιας και Βρετανης ηταν πολυ ρηχη " !
Το τριτο σχελος αναφερεται στα δεινοπαθηματα του Μαναουηνταν , του αδελφου του Μπραν και γιου του Λυρ . Ο Μαναουηνταν εμφανιζεται σαν ενας εκπτωτος βασιλιας που αποστερηθηκε οριστικα το βασιλειο του . Ο Πρυντερι τον φιλοξενησε και τον παντρεψε με την μητερα του την Ριαννον , χηρα του Πουηλλ . ( η λεξη " χηρα " σημαινει " αδεια " ) Αλλα , αφου το συμπαν ανατραπηκε , η χωρα του Πρυντερι εγινε αγονη και εξαθλιωμενη , καθε ιχνος πολιτισμου αφανιστηκε . Μια μεγαλη περιοδο περιπλανησης αρχιζει για τους Πρυντερι και Μαναουηνταν και τις γυναικες τους . Αναγκαζονται να τρεφονται με τα προΪόντα του κυνηγιου , και της αλειας , και αργοτερα , προσπαθουν να φυγαδευουν προς την ανατολη , αλλα γυριζουν πισω συντομα . Τοτε , τα σκυλια του Πρυντερι εξαφανιζονται , Ο Πρυντερι και η μητερα του, η Ριαννον, πηγαινουν προς την αναζητηση τους , και εξαφανηζονται μυστηριωδως και αυτοι . Ο Μαναουνταν και η γυναικα του Πρυντερι η Κικβα φευγουν ξανα στην ανατολη . Εκει βρισκουν σπορους , τους οποιους φερνουνε στην γη τους και ο Μαναουνταν επινοει ξανα την γεωργια . Απο κει και μετα , η κατασταση καλυτερεψε . Ο Πρυντερι και η Ριαννον εμφανιστηκαν παλι . Μονο τα σκυλια εμειναν στον Αλλο Κοσμο ..... Οι Πλειαδες , τωρα πια σε αποσταση απο τις πολικες επιρροες , δεν χρειαζονται πια να διατηρουν σκυλια !
Η οικογενεια της ΝΤΟΝ .
Το τεταρτο σκελος μας φερνει στην μυθολογικη παρουσια προταγωνιστων καθαρα ομοιογενη με την ΤΟΥΑΘΑ Ντε ΝΤΑΝΑΝΝ ( Η φυλη της ΝΤΑΝΑ ) Αυτα τα προσωπα ειναι η οικογενεια της ΝΤΟΝ , η Ουαλλικη ΝΤΑΝΑ . που φερνουν ενα νεο κυκλο χρονου , ιδιοποιουμενα τους αστερισμους γυρω απο τον πολο . Η ΛΙΣ ΝΤΟΝ , η αυλη της ΝΤΟΝ , εγκατασταθηκε στον αστερισμο της Κασσιωπης . Ενω η ΑΡΙΑΝΡΟΝΤ , κορη της Ντον και του Θεου Μπελι , εγκαθιστα την κατοικια της στη αστερισμο της Βορειο Κορωνας . Αυτοι οι δυο αστερισμοι ειναι σε ακριβως αντθετη θεση σε σχεση με τον πολο της εκκληπτικης . Ο μεσημβρινος των πολων τους ενωσε γυρω στο - 8.300 πχ. και ισως επεισεις γυρω στο - 21.000 πχ.
Στην ελληνικη Μυθολογια ο συζυγος της Κασσιωπης , ο Κηφεας , βασιλιας της Αιθιοπιας , ηταν ο γιος του Μπελου ( ο οποιος ηταν γιος του Ποσειδωνα ) , αδελφος του Αιγυπτου και του Δαναου . Βλεπουμε εδω μια ιδια αρχεγονη παραδοση , μαλλον τροποποιημενη απο την φαντασια των ποιητων και των βαρδων . Η οικογενεια της Ντον και το κλαν του Πρυντερι αντιμαχησαν μεταξι τους , με αποτελεσμα η νικη της οικογενειας της Ντον. Ισως μπορουμε να δουμε εκει μια μαχη για την υπεροχη μεταξι μιας ατλαντικης καθιερωμενης παραδοσης και μιας υπερβορειας παραδοσης που εισηγαγαν οι ινδοευρωπαιοι .
Μεταφραση απο : Οι Κελτες και ο δρυιδισμος της Ραιμοντ Ρεζνικοβ .
ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
|
|
| |