Πέμπτη, 02-ΜΑ-2024, 2:03 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum » Ελληνική Μυθολογία-Ιστορία » Η αρχαία Ελληνική φιλοσοφία επηρέασε τους μεταγενέστερους? » Ελευσίνια Μυστήρια
Ελευσίνια Μυστήρια
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 13-ΙΟΥ-2011, 7:02 PM | Message # 16
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Σε όλα τα έργα του Αισχύλου υπάρχουν κωδικοποιημένα μυστικά των Ελευσινίων μυστηρίων!

Υπάρχει εκτενής αναφορά στα έργα του Αισχύλου με τις κωδικοποιήσεις ΕΔΩ με αρκετά σχόλια για τον Προμηθέα Δεσμώτη!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Τετάρτη, 13-ΙΟΥ-2011, 10:46 PM | Message # 17
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
δεν μου το ανοιγει γιατι ?

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 13-ΙΟΥ-2011, 11:50 PM | Message # 18
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Πήγαινε στο: Mystic Section VIP » Συζητήσεις προσωπικού επιπέδου » Η δικιά σας κοσμοθεωρία, στις τελευταίες δημοσιεύσεις. Εκεί βγάζει και το link.

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Πέμπτη, 14-ΙΟΥ-2011, 0:45 AM | Message # 19
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
το βρηκα

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
aposperittisDate: Πέμπτη, 14-ΙΟΥ-2011, 1:35 AM | Message # 20
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Μήπως πρέπει να συνεχίσουμε την συζήτηση των Vips εδώ? Γιατί αυτό που αφορά τα ελευσίνια μυστήρια αν μη τι άλλο εδώ ανήκει!

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
ΑθηναίοςDate: Πέμπτη, 14-ΙΟΥ-2011, 1:47 PM | Message # 21
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Εδώ το συνεχίζουμε, απλά εκεί έγραψα ένα κομμάτι για την τεχνολογία και τα μυστικά που φανέρωσε ο Αισχύλος μέσα από τα έργα του, και αφορούσε την ενότητα που συζητάμε για την κοσμοθεώρηση και κοσμογονία!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Τετάρτη, 16-ΝΟΕ-2011, 10:46 PM | Message # 22
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Ο Σωκράτης στον Πλατωνικό Φαίδρο (250.b-c) λέει: «τότε ήταν ορατό το κάλλος σε όλη του την λαμπρότητα, όταν με ευδαίμονα χορό, ακλουθώντας εμείς (οι άνθρωποι δηλαδή) τον Δία, ενώ άλλοι κάποιον άλλο από τους Θεούς, είδαμε το μακάριο όραμα και πήραμε μέρος στις πιο μακάριες τελετές, σε αυτές λαμβάνουμε μέρος οργιαστικά, όντας τέλειοι και χωρίς να παθαίνουμε τίποτα οι ίδιοι, προχωρώντας στη μύηση και αντικρίζοντας ολοκάθαρα τα είδωλα(=φάσματα) των όντων σαν να είναι ολόκληρα, απλά και γεμάτα εσωτερική ηρεμία, επειδή οι ίδιοι είμαστε καθαροί, χωρίς να είμαστε κλεισμένοι στον τάφο που τώρα ονομάζουμε σώμα και το περιφέρουμε εδώ και εκεί»

Ο Πρόκλος εξηγεί για το παραπάνω τα εξής: "Πώς άραγε ήρθαμε σε επαφή με το νοητό κάλλος; Μέσω των τελετών, λέει :«πήραμε μέρος στις πιο μακάριες τελετές». Τί σημαίνει λοιπόν αυτό; Σημαίνει, ότι ήρθαμε σε επαφή με τους τελειοποιητικούς ηγέτες και τελειοποιηθήκαμε από εκείνους για τη αναπλήρωση από το κάλλος. Ποια, λοιπόν, αγαθά προκαλεί η τελετή; «Σε αυτές λαμβάνουμε μέρος οργιαστικά, όντας τέλειοι και χωρίς να παθαίνουμε τίποτα οι ίδιοι», προχωρώντας στη μύηση και αντικρίζοντας ολοκάθαρα τα είδωλα(=φάσματα) των όντων σαν να είναι ολόκληρα, απλά και γεμάτα εσωτερική ηρεμία.» Η ολοκλήρωση για τις ψυχές προέρχεται από την ουράνια περιφορά (συνεκτική γαρ εστί των Θείων γενών και των ημετέρων ψυχών, παν το συνέχον το όλον περιέχει τα μέρη και συγκεντρώνει το διαιρεμένο και το ποικιλόμορφο σε ένωση και απλότητα νεοράν), και τα «ολοκάθαρα τα είδωλα(=φάσματα) των όντων σαν να είναι ολόκληρα, απλά και γεμάτα εσωτερική ηρεμία» εμφανίζονται στις ψυχές άνωθεν από του υπερουρανίου τόπου δια των συνεκτικών Θεών. Διότι σε αυτόν τον τόπο(=υπερουράνιο) τα μυστικά σύμβολα(=συνθήματα) των νοητών παρουσιάζονται καθώς και τα άγνωστα και άρρητα κάλλη των σφραγίδων. Καθότι, και η μύηση και η εποπτεία είναι σύμβολο της αρρήτης σιγής και της ενώσεως με τα νοητά μέσω των μυστικών φασμάτων. Και, πράγμα που είναι το πιο θαυμαστό απ’ όλα, το γεγονός ότι οι θεουργοί διατάσσουν να θάψουν το σώμα εκτός από το κεφάλι στην μυστικότατη των τελετών, ο Πλάτων το είχε συλλάβει εκ των προτέρων, παρακινούμενος από τους ίδιους τους Θεούς. Διότι, λέει: «επειδή οι ίδιοι είμαστε καθαροί, χωρίς να είμαστε κλεισμένοι στον τάφο που τώρα ονομάζουμε σώμα και το περιφέρουμε εδώ και εκεί, πετύχαμε αυτή την μακαριότατη μύηση και εποπτεία, όντας γεμάτοι από το νοητό φώς, διότι η καθαρή αυγή μας αποκαλύπτει συμβολικά το νοητό φως.» Είχαμε, λοιπόν, εντελώς ανεξάρτητη από το σώμα τη ζωή μέσα στο νοητό και «υψώνοντας το κεφάλι του ηνιόχου προς τον εκτός ουρανού τόπο» γεμίσαμε από τα εκεί μυστήρια και τη νοητή σιγή. […] Διότι η τελετή προηγείται από τη μύηση και η μύηση από την εποπτεία. Παίρνουμε μέρος στις τελετές ανεβαίνοντας από τους τελοιοποιητικούς Θεούς, μυούμαστε στα «ολόκληρα και γεμάτα εσωτερική ηρεμία είδωλα(=φάσματα) από τους συνεκτικούς Θεούς, στους οποίους βρίσκεται πας η ολότης η νοερά και η στάση των ψυχών, και φθάνουμε στην εποπτεία από τους Θεούς που συγκεντρώνουν τα καθολικά στη νοητή κορυφή. Και όλα τα λέμε εν σχέση με το νοητό, και πετυχαίνουμε κάτι διαφορετικό σε κάθε διαφορετικό διάκοσμο."
(Περί της κατά Πλάτωνα Θεολογίας βιβλίο Δ’ κεφ. θ’ και κς’)

Οι λέξεις «τελετή», «μύηση», «εποπτεία» είναι τα στάδια σε όλα τα μυστήρια και ιδιαίτερα στα Ελευσίνια, "οι πρώτες μυήσεις(=δηλαδή τα Μικρά Μυστήρια) ονομάζονται Τελεταί, σημαίνοντας πως η ατελής και στοιχειώδης περίοδος της παραγωγικής ζωής τελείωνε και εξαγνιζόταν και έτσι ο υποψήφιος ονομαζόταν Μύστης. Στα Μεγάλα Μυστήρια, ο υποψίφιος διδάσκεται πιο ολοκληρωμένα και έτσι γινόταν Επόπτης. Τώρα θεωρείται πως είχε γνωρίσει τις μυστικές αρχές της ζωής. Αυτό ήταν άλλωστε και ο στόχος που αναζητούσε η φιλοσοφία." (Βλ Thomas Teylor «Ελευσίνια και Βακχικά Μυστήρια», εκδ. Λύκιος σελ. 13)

Τέλος, η λέξη «οργιστικά», δηλαδή τα όργια, είναι μέρος των Βακχικών Μυστηριών.

Ως εκ τούτου αντιλαμβανόμαστε ότι αρχικώς ο Πλάτων και στη συνέχεια ο Πρόκλος μας δίνουν κάποια στοιχεία για το τι γινόντουσαν στις Ιερότερες Τελετές της Ελλάδος.

Μας λέγει ο Σωκράτης, όπως και ο Πρόκλος για τα φάσματα-είδωλα των όντως όντων.

Τί μπορεί να είναι αυτά τα φάσματα-είδωλα;

Δεν γνωρίζω αν η σκέψη μου είναι σωστή, αλλά στα σχόλια του Πρόκλου στο έργο του Ευκλείδου Στοιχεία, μας κάνει λόγο για τα λεγόμενα Μαθηματικά Όντα, ή ορθότερα για τους μαθηματικούς λόγους, γνωστοί και ως διανοητά ή σκέτο λόγοι. Τα εν λόγω "όντα" είναι στο ενδιάμεσω των Όντως Όντων (στο Νοητό δηλαδή) και της περιοχής του αισθητού-γίγνεσθαι-γενέσεως. Για την ακριβεία η ευρύτερη περιοχή του Όντος, έχει ένα ανώτερο τομέα, τις Ιδέες, και έναν κατώτερο, τα διανοήματα-λόγοι-μαθηματικά. Τα μαθηματικά αυτά, συλλαμβάνονται από τις ανθρώπινες ψυχές με την διάνοια, και για αυτό ο Σωκράτης στη Πολιτεία 510.d-e, λέγει ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να δουν "εκείνα" που δεν θα μπορούσε να δει κάποιος παρά μόνο με την διάνοια.

Ο εν λόγω τόπος-διάκοσμος, δηλαδή εκεί που βρίσκονται τα μαθηματικά, είναι άυλος, σταθερός, αδιαίρετος εν σχέση με το κόσμο του γίγνεσθαι, αλλά εν σχέση με το νοητό κόσμο είναι διαστατός κλπ. Ο μαθηματικός διάκοσμος αποτελεί εικόνα του Νοητού και υπόδειγμα του αισθητού. Έχει ένα είδος ύλης, αλλά όχι με την έννοια της ύλης του γίγνεσθαι, αλλά είναι ύλη νοητή, κάτι σαν υπόστρωμα και ονομάζεται διάστημα και διάσταση.

Αυτός ο κόσμος, είναι ουσιαστικά και ο κόσμος της ψυχής. Εφόσον λοιπόν είδαμε παραπάνω ότι τα ατρεμή φάσματα-είδωλα των όντων είναι αυτά που "μυούν" την ψυχή προς τα Όντως Όντα, τότε, ενδεχομένως, αυτά τα φάσματα να είναι τα μαθηματικά όντα.

Για περισσότερες πληροφορίες βλ τα σχόλια του Πρόκλου στο έργο Στοιχεία του Ευκλείδου.

Πολύ αργότερα από τον Πλάτωνα και εν γένει τους έχοντες "φοιτήσει" στην Πλατωνική Ακαδημία, έρχεται ο Penrose και κάνει λόγο για τα μαθηματικά ως ζωντανές νοήμενες οντότητες.

"και όμως φαίνεται ότι οι μαθηματικές έννοιες έχουν μια δική τους ύπαρξη, που προχωρά πολύ πιο πέρα από τις νοητικές αναζητήσεις οποιουδήποτε συγκεκριμένου μαθηματικού. Είναι σαν να οδηγείται η ανθρώπινη σκέψη προς κάποια εξωτερική αλήθεια – μια αλήθεια που διαθέτει μια δική της πραγματική υπόσταση και αποκαλύπτεται στον καθένα αποσπασματικά"
(Βλ Roger Penrose «Ο Νέος Αυτοκράτορας» σελ 111 εκδ. Γκοβόστη)

"τα μαθηματικά αντικείμενα έχουν μια δική τους αιώνια υπόσταση που δεν εξαρτάται από την ανθρώπινη κοινωνία ή από συγκεκριμένα φυσικά αντικείμενα"
(Βλ Roger Penrose «Ο Νέος Αυτοκράτορας» σελ 134 εκδ. Γκοβόστη)

Υπομονή Ήλιος θα φανεί με χρυσά φτερά για να μας πει, μες στην ντροπή, πολεμίστε και γκρεμίστε τη Δρακογενιά


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 16-ΝΟΕ-2011, 11:25 PM | Message # 23
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
πομονή Ήλιος θα φανεί με χρυσά φτερά για να μας πει, μες στην ντροπή, πολεμίστε και γκρεμίστε τη Δρακογενιά

http://www.youtube.com/watch?v=LmbAKPeIjxE


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Πέμπτη, 17-ΝΟΕ-2011, 0:19 AM | Message # 24
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (margarita)

"τα μαθηματικά αντικείμενα έχουν μια δική τους αιώνια υπόσταση που δεν εξαρτάται από την ανθρώπινη κοινωνία ή από συγκεκριμένα φυσικά αντικείμενα"

cool

Added (2011-11-17, 0:19 Am)
---------------------------------------------

Quote (Αθηναίος)
http://www.youtube.com/watch?v=LmbAKPeIjxE

cool


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Πέμπτη, 17-ΝΟΕ-2011, 10:32 PM | Message # 25
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Σκοπός των ελευσίνιων όπως και των προηγούμενο μυστηρίων της Σαμοθράκης δηλαδή αυτά των Κάβειρων ήταν ο εξαγνισμός, η μάθηση, η εξιλέωση, η αδελφοποίηση, η Θεραπεία, και η καλή Τύχη των πιστών.

Αν και σχεδόν όλοι οι μύστες τήρησαν Ιερή σιγή για τα απόρρητα των μυστηρίων, μπορούμε χοντρικά μέσα από τα γραπτά τους να ανακαλύψουμε, α) ότι ο κόσμος που μας περιβάλει δεν είναι ορατός τουλάχιστον σε όλα του τα επίπεδα, β) ότι μια νέα ποιοτικότερη από τη προηγούμενη ζωή αρχίζει μετά τον γήινο θάνατο.
Οι μυημένοι αφού πρωτίστως είχαν αποβάλλει το φόβο του θανάτου και της συμπαντικής εξαφάνισης, φημίζονταν σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο για την ωραιότητα των φιλοσοφικών τους αντιλήψεων και τα υψηλά κριτήρια ηθικής αλλά και της δικαιοσύνης που βίωναν στην καθημερινή τους ζωή.
Η διδασκαλία αυτή όμως ως κόρη οφθαλμού έπρεπε να διαφυλαχθεί από τους βέβηλους ώστε να αντέξει στο πέρασμα των αιώνων. Έτσι με τη πάροδο των χρόνων οι ιερείς συνέχισαν να καλύπτουν τον αληθή λόγο μέσα στους μύθους δίνοντας του πολλαπλές ερμηνείες. Τέλος οι ιερείς αφού (διαμέλιζαν) και μοίραζαν τον μύθο σε επίπεδα προς χάρη της ιερής μυστικότητας, έδιναν τη δυνατότητα μόνο στους μυημένους να καταφέρουν να τον ανασύρουν και να τον επαναλειτουργήσουν απ τα βάθη των ιερών αλληγοριών και των νοητικών λαβυρίνθων.

Οι ιερείς εκτός των μύθων δίδαξαν ότι η μεταθανάτια πορεία της ψυχής, καθορίζεται από τις εδώ πράξεις και επιθυμίες της αλλά και από τη δυνατότητα της να διαισθάνεται και να διαλέγει ανάμεσα στις αρετές και τα πάθη της.
Τούτο το συμπέρασμα φαίνεται ότι εξάγεται και απ τα λόγια πολλών αρχαίων μυστών όπως ο Αριστοτέλης, ο Ιπποκράτης, ο Κικέρων κ.α. που αν και είχαν δώσει Ιερό όρκο σιγής άφησαν ορισμένες «ανοικτές πόρτες» ώστε σε πρώτη φάση να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μέχρι τότε αμύητων και σε δεύτερη φάση να καθοδηγήσουν τους ήδη μυημένους σε ανώτερα επίπεδα.
Για τους φιλοσόφους των Ελευσίνιων η γέννηση στον φυσικό κόσμο είναι ο θάνατος με την πλήρη σημασία της λέξεως και η μοναδική αληθινή γέννηση είναι αυτή της πνευματικής ψυχής του ανθρώπου που αναδύεται από τον τάφο της σωματικής φύσης.
Ο Σωκράτης γνωρίζοντας ήδη το δαιμόνιο ( την εσωτερική ψυχική του υπόσταση) αρνήθηκε να μυηθεί στα Ελευσίνια Μυστήρια, γιατί συνειδητοποίησε ότι η συμμετοχή του θα του σφράγιζε το στόμα.
Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι οι μυημένοι φιλόσοφοι όπως ο Πλάτων ο Αριστοτέλης ο Αντισθένης, οι φιλόσοφοι της πυθαγόρειας και ελεατικής σχολής καθώς και οι πολυάριθμοι μαθητές τους συγκροτούσαν μια κατά κάποιο τρόπο φωτισμένη κοινωνία που πίστευαν στον Ένα και μοναδικό Θεό δημιουργό του παντός και σε αυτόν τον «άγνωστο» χωρίς όψη αρχή και τέλος Θεό αφιέρωσαν βωμό που βρήκε κατά την περιοδεία του στην Αθήνα ο απόστολος Παύλος.
Το θρησκευτικό δόγμα των μυστηρίων πού έλεγε ότι μόνο οι μυημένοι είχαν πρόσβαση στη μετά θάνατον μακαριότητα, άνοιξε διάπλατα τις πόρτες του ιερού μόνο στους μύστες και δημιούργησε αθρόα προσέλευση των πιστών στην Ελευσίνα. Λόγω των ψυχικών αλλά και σωματικών δοκιμασιών οι περισσότεροι από αυτούς έσπευσαν κυρίως να μυηθούν κατά τα νεανικά τους χρόνια, αλλά υπήρξαν και πολλοί πιστοί που μη θέλοντας να χάσουν τη θεία χάρη έσπευσαν προς μύηση όταν αισθάνονταν ότι το τέλος της ζωής τους πλησιάζει.

Added (2011-11-17, 10:32 PM)
---------------------------------------------
πρέπει να παραδεχτώ οτι εχω μεγάλο κόλλημα με τα ελευσίνια .επίσης πιστεύω οτι αναλύοντας τον μύθο θα μάθουμε περισσότερα


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 18-ΝΟΕ-2011, 0:53 AM | Message # 26
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
σε αυτόν τον «άγνωστο» χωρίς όψη αρχή και τέλος Θεό αφιέρωσαν βωμό που βρήκε κατά την περιοδεία του στην Αθήνα ο απόστολος Παύλος.

Αυτός ο βωμός δεν ήταν ένας αλλά δύο! Ο ένας ήταν στον Πειραιά και ο άλλος εκεί που είναι τώρα ο Άγιος Σώστης στη λεωφόρο Συγγρού! Αυτοί οι βωμοί υπήρχαν για να τελούν τις θρησκευτικές ανάγκες τους οι ναυτικοί και οι αλλόθρησκοι ταξιδιώτες για να έχουν την προστασία του Θεού ή των Θεών τους για το ασφαλές ταξίδι τους. Γι' αυτό και ο ναός ο σημερινός είναι αφιερωμένος στον Άγιο Σώστη!

Quote (margarita)
Το θρησκευτικό δόγμα των μυστηρίων πού έλεγε ότι μόνο οι μυημένοι είχαν πρόσβαση στη μετά θάνατον μακαριότητα

Δεν υπήρχε κανένα δόγμα στην θρησκεία των προγόνων μας, γιατί δεν είχαν καν θρησκεία! Λατρεία είχαν και τελετές!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Παρασκευή, 18-ΝΟΕ-2011, 1:47 AM | Message # 27
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
Αυτός ο βωμός δεν ήταν ένας αλλά δύο! Ο ένας ήταν στον Πειραιά και ο άλλος εκεί που είναι τώρα ο Άγιος Σώστης στη λεωφόρο Συγγρού!

δεν το ηξερα νόμιζα οτι ηταν κάπου στην ακροπολη


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Παρασκευή, 18-ΝΟΕ-2011, 10:21 PM | Message # 28
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
δεν το ηξερα νόμιζα οτι ηταν κάπου στην ακροπολη

Τα γνωστά κόλπα των Χριστιανών! Σύγχυση και πάλι σύγχυση. Να φανταστείς ότι όλοι γνωρίζουμε ότι ο Απόστολος Παύλος (βοήθειά μας) έκανε ομιλία προς τους Αθηναίους στον Άρειο Πάγο και κάποιος Αρεοπαγίτης ονόματι Διονύσιος πίστεψε στα λόγια του και έγινε ο πρώτος χριστιανός στην Αθήνα και ο πολιούχος της (βοήθειά μας)!

Πού είναι το πρόβλημα με τα παραπάνω;;; Στον Άρειο Πάγο οι Αθηναίοι πήγαιναν ΜΟΝΟ για υποθέσεις φόνων και για τίποτε άλλο! Αποκλείεται ο Παυλάρας να προσκλήθηκε από τους Αθηναίους στον Άρειο Πάγο για να τους ομιλήσει! Εκτός κι έκανε κανένα φόνο και τον πήγαν ως κατηγορούμενο! biggrin Άρα ψέμα και παραπληροφόρηση!

Πάμε τώρα στον Αρεοπαγίτη. Στην αρχαία Αθήνα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ αξίωμα αρεοπαγίτη, θέση αρεοπαγίτη! ΟΛΟΙ οι Αθηναίοι αναλάμβαναν αυτή την ευθύνη του δικαστή (ως ένα τρόπο για να έχουν ένα εισόδημα, όπως και άλλες δημόσιες εργασίες) για μικρά χρονικά διαστήματα. Κατ' αυτό τον τρόπο εκατοντάδες Αθηναίους θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως αρεοπαγίτες! Κοροϊδευτικά έλεγαν κάποιο αρεοπαγίτη επειδή είχε το ψώνιο να κάνει το δικαστή στην αγορά. Κάτι σαν τον "τρελό του χωριού" πρέπει να ήταν ο Διονύσιος ο... αρεοπαγίτης! biggrin biggrin biggrin biggrin


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Παρασκευή, 18-ΝΟΕ-2011, 11:36 PM | Message # 29
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
Πού είναι το πρόβλημα με τα παραπάνω;;; Στον Άρειο Πάγο οι Αθηναίοι πήγαιναν ΜΟΝΟ για υποθέσεις φόνων και για τίποτε άλλο!

θα τον είχαν πάει κατηγορουμενο για καινα δαιμόνια και θα τους εκανε κύρηγμα


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 19-ΝΟΕ-2011, 0:09 AM | Message # 30
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (margarita)
θα τον είχαν πάει κατηγορουμενο για καινα δαιμόνια και θα τους εκανε κύρηγμα

Στους Επικούρειους που μίλησε;;; Γιατί σε Επικούρειους έκανε το κήρυγμα! Χαβαλέ έκαναν και τον κορόιδευαν! Και επαναλαμβάνω ΔΕΝ μίλησε στον Άρειο Πάγο! ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΦΟΝΟ θα τον πήγαιναν εκεί για να απολογηθεί και να του επιβληθεί η ποινή ή να αθωωθεί!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
Forum » Ελληνική Μυθολογία-Ιστορία » Η αρχαία Ελληνική φιλοσοφία επηρέασε τους μεταγενέστερους? » Ελευσίνια Μυστήρια
Search: