Παρασκευή, 03-ΜΑ-2024, 11:38 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » Ελληνική Μυθολογία-Ιστορία » Ιστορίες Ελληνικής μυθολογίας και όχι μόνο » Γνώριζε κάτι για το DNA ο Όμηρος;
Γνώριζε κάτι για το DNA ο Όμηρος;
aposperittisDate: Τρίτη, 21-ΦΕΒ-2012, 2:36 AM | Message # 1
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Ὁ Ὅμηρος ἦταν ἄριστος γνώστης τῆς ἰατρικῆς, τῆς ναυσιπλοΐας, τῆς ἀστρονομίας… Ὅποιος δὲν τὸ πιστεύει, ἀνοίγει τυχαίως τὸν Ὅμηρο καὶ τὸ διαπιστώνει.

Τί γνώριζε ὅμως ὁ Ὅμηρος γιὰ τὸ DNA; Θὰ μποροῦσε νὰ γνωρίζῃ ἢ ὄχι; Καὶ πῶς θὰ μποροῦσε νὰ μεταφέρῃ τὶς πληροφορίες αὐτὲς διαμέσου τῶν αἰώνων δίχως νὰ θεωρηθοῦν ἀνοησίες ἢ ἀλαμπουρνέζικα;

Όμηρος και αναφορά στο DNA.
Στη ραψωδία κ´ της «Οδύσσειας», όπου περιγράφεται η περιπέτεια του Οδυσσέα και η μεταμόρφωση των συντρόφων του σε χοίρους στο νησί της Κίρκης, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις, ότι ο Όμηρος μεταφέρει πληροφορίες, από τις οποίες προκύπτει, ότι υπήρχε γνώση της γενετικής από πανάρχαιες ακόμα εποχές. Συγκεκριμένα:

Το όνομα Κίρκη δεν είναι κάποιο τυχαίο, αλλά τα γράμματα που το αποτελούν συναντώνται και στη λέξη Κηρύκειο (*1).

Το όνομα του γιού της Κίρκης και του Οδυσσέα είναι Τηλέγονος [τήλε (= από μακρυά) και γόνος.
Όταν ο Όμηρος περιγράφει κάποιο πρόσωπο, συνήθως εκτός από το όνομα χρησιμοποιεί κι ένα η περισσότερα επίθετα, που το προσδιορίζουν καλύτερα. Τα επίθετα που χρησιμοποιεί για την Κίρκη είναι: πολυφάρμακος (κ 276), πότνια (σεβαστή: κ 549), καλλιπλοκάμοιος (κ 220) και εϋπλόκαμος (κ 136 και λ 8). Το πολυφάρμακος και το πότνια μπορούν εύκολα να εξηγηθούν, γιατί, όπως αναφέρει ο ποιητής, ήταν θεά (αδελφή του Αιήτη, κόρη του Ήλιου και της κόρης του Ωκεανού Περσηίδας ή κατ’ άλλους της Εκάτης). Για να επιμένει όμως ο Όμηρος, που πάντα ακριβολογεί, σε τρία σημεία μάλιστα στην περιγραφή, ότι η Κίρκη είχε καλούς πλοκάμους, πρέπει να είναι πολύ σημαντικό, κι ασφαλώς δεν πρέπει να αναφέρεται στην κόμμωσή της.

Το αντίδοτο στον Οδυσσέα δεν το έδωσε η θεά Αθηνά, που πάντα τον προστάτευε, αλλά ο -κάτοχος του κηρυκείου- Ερμής.
Η Κίρκη είχε τέσσερις θεραπαινίδες («αμφιπόλους»: κ 348-349), όσες και οι βάσεις του DNA. (*2)
Ο αριθμός των τεσσάρων θεραπαινίδων θα μπορούσε να θεωρηθεί τυχαίος, αλλά ο Όμηρος μας δίνει έντεχνα κι άλλον έναν εκπληκτικό αριθμό, ο οποίος δεν φαίνεται να είναι τυχαίος. Όταν οι σύντροφοι του Οδυσσέα πήγαν στο ανάκτορο της Κίρκης, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Στην μία αρχηγός ήταν ο Ευρύλοχος και στην άλλη ο Οδυσσέας. Μαζί του ο κάθε αρχηγός πήρε 22 άνδρες (κ 203-209). Ο Όμηρος μας περιγράφει λοιπόν δύο ομάδες των 22, κι αν προσθέσουμε και τους αρχηγούς, προκύπτουν δύο ομάδες των 23. Σας θυμίζει τίποτε αυτός ο αριθμός; Είναι ο αριθμός των χρωμοσωμάτων στον πυρήνα των ανθρωπίνων κυττάρων!

Αυτός είναι ο τρόπος, με τον οποίο έχουν διασωθεί πληροφορίες πανάρχαιας επιστημονικής γνώσης δια μέσου των χιλιετιών με την βοήθεια της Μυθολογίας. Ασφαλώς δεν ήταν δυνατόν σε κανέναν άνθρωπο τόσα χρόνια να σκεφθεί, γιατί επισημαίνει ο Όμηρος τον αριθμό των 2 × 23. Μόνο τώρα μετά την αποκωδικοποίηση του DNA, και με σοβαρή κι επισταμένη μελέτη των κειμένων μπορούν να εξαχθούν τέτοια συμπεράσματα.

(*1) Αν παρατηρήσουμε το κηρύκειο του Ερμή (δίχως να είναι καθ’ αυτό θεός της Ιατρικής, επιστατούσε στην υγεία των ανθρώπων και στην ανάγκη τούς πρόσφερνε αποτελεσματική συνδρομή κατά των ασθενειών) θα δούμε το πλέξιμο των δυο φιδιών γύρω από την ράβδο που μοιάζει με το σχήμα του DNA. Η ομοιότητά του κηρυκείου του Ερμή με το έμβλημα του Ασκληπιού είχε ως αποτέλεσμα την υιοθέτηση του κηρύκειου ως συμβόλου των γιατρών και της Ιατρικής Επιστήμης γενικότερα.

(*2) Κάθε κλώνος του DNA αποτελείται από πολλά μόρια, που λέγονται νουκλεοτίδια και είναι τεσσάρων ειδών: η αδενίνη, η θυμίνη, η κυτοσίνη και η γονανίνη∙ συμβολίζονται δε αντίστοιχα με τα γράμματα Α, Θ, Κ και Γ. Θα μπορούσαν ίσως να λέγονται αλλιώς και να συμβολίζονται με τα γράμματα Ι, Χ, Ω και Ρ; «Έτρεχε το αθάνατο αίμα της θεάς, ο ιχώρ, ο οποίος κυκλοφορεί ακριβώς μέσα στους μακάριους θεούς» (Ε 340.) Δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα σοβαρές προτάσεις, για το τι ήταν ο ιχώρ. Όμως, με δεδομένο, ότι ο ιχώρ έχει τέσσερα γράμματα, όσα τα νουκλεοτίδια του DNA, μιά σοβαρή συνεργασία φιλολόγων, γλωσσολόγων, γιατρών και βιολόγων προς αυτή την κατεύθυνση, ίσως να μας επιφυλάσσει εκπλήξεις…

Γιάννης Λάζαρης
Ηλεκτρολόγος-Μηχανολόγος Ε.Μ.Π.

[ Στο άρθρο συμπεριλήφθηκαν εκτεταμένα αποσπάσματα από το κεφάλαιο «Το κηρύκειο, η έλικα του DNA και ο ιχώρ» του βιβλίου: Η Τεχνολογία των Θεών ]. (Κρητικός)

Ἔχω ἀναγνώσει ἀρκετὲς φορὲς τὴν Ἰλιάδα καὶ τὴν Ὀδύσεια. Κάποια τμήματά τους τὰ ἔχω μελετήσει. Ἔχω διαπιστώσει πὼς μὲ βάσει τὶς σύγχρονες ἐπιστημονικὲς θεωρήσεις εἶναι ἀδύνατον νὰ ἀποδεκτοῦμε πὼς ὁ Ὅμηρος ἦταν πανεπιστήμων. Ὅπως ἐπίσης εἶναι ἀδύνατον νὰ λάβουμε κατὰ λέξι τὴν πληροφορία ποὺ μᾶς δίδει καὶ νὰ τὴν μελετήσουμε ὡς κάτι ἀληθὲς, ποὺ χρήζει μελέτης, κι ὄχι ὡς παραμύθι.

Ἡ Τροία, οἱ Μυκῆνες, ἡ Κνωσσὸς καὶ τόσα ἄλλα ἀνεζητήθησαν διότι ὁ Ὅμηρος ἔδωσε πληροφορίες. Γιατί αὐτὲς οἱ πληροφορίες νὰ εἶναι ἀληθεῖς καὶ οἱ λοιπὲς ψευδεῖς; Γιατί νὰ εἶναι ἐπιλεκτικὰ εἰλικρινής; Μήπως ἐμεῖς ἔχουμε τὸ πρόβλημα κι ὄχι ὁ Ὅμηρος;

Φιλονόη.

Υ.Γ. Ἀλήθεια, ἐκεῖνο τὸ «νησί» τῶν Φαιάκων πότε ἔγινε «νησί»; Μὲ ποιά στοιχεῖα; Καὶ ποῦ ἀκριβῶς εἶναι; Τόσο «ὀθωμανὸς» ἦταν ὁ Ὀδυσσεύς, ὡς τε, παρ’ ὅ,τι μόλις κάτι λίγα χιλιόμετρα μακρὰν τῆς Ἰθάκης, νὰ ἀναφωνῇ «Ἰθάκη γιόκ»; Κατὰ τὸ «Μάλτα γιόκ»; Ποιός μᾶς δουλεύει; Ποιός μὲ κάθε τρόπο πασχίζει νὰ μᾶς ἀποκοιμίσῃ; Ποιός μὲ κάθε μέσο μᾶς ῥημάζει τὴν ἀντίληψι;


Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
margaritaDate: Σάββατο, 03-ΑΥΓ-2013, 7:09 PM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ !
Νάσος Πάνθηρας 'Αφύπνησις πριν από 17 ώρεςΗ Ιλιάδα και η Οδύσσεια δεν είναι δύο απλά ποιήματα τα οποία απαριθμούν
κάποια έπη, αλλά περιέχουν σημαντικότατες κοσμολογικές και θεολογικές
έννοιες, τις οποίες ο Θεολόγος Όμηρος πολύ έντεχνα έκρυψε κάτω από το
πέπλο αφ'ενός μεν του Τρωικού Πολέμου ( Ιλιάδα) και αφετέρου των περιπλανήσεων και των ταλαιπωριών που υπέστη
ένας από τους βασικότερους ήρωες του Τρωικού Πολέμου για να επιστρέψει
στην πατρίδα του ( Οδύσσεια) .

Έτσι λοιπόν αναλύσαμε και αποκαλύψαμε την κρυμμένη σημασία κάποιων σημείων που περιγράφονται στα Ομηρικά Έπη.

Μας λέει λοιπόν ο Πρόκλος στα Σχόλια στην Πολιτεία του Πλάτωνα (1.175 ) :

"Νομίζω δηλαδή πως οι μύθοι θέλουν να συμβολίσουν με την Ελένη όλη την
ωραιότητα του κόσμου της γένεσης που έλαβε υπόσταση με την δημιουργία,
ωραιότητα για την οποία ξεσπά μέσα σε όλο τον χρόνο ο πόλεμος των ψυχών,
μέχρι την στιγμή που οι πιο νοερές ψυχές (= Ελλήνες ), επικρατώντας των
άλογων μορφών της ζωής ( = Τρώες ), οδηγηθούν από τον κόσμο τούτο στον
εκεί τόπο (= νοητό), απ΄όπου ξεκίνησαν καταρχάς".

Ο δε Ερμείας στα Σχόλια του στον Φαίδρο ( 214.18 ) μας αναφέρει :

"Οι θεωρητικότερον δε εξηγησάμενοι την Ιλιάδα και την Οδύσσειαν και την
άνοδον...διο, φασίν, εν τη Ιλιάδι, επειδή η ψυχή πολεμείται εκ της
ύλης, μάχας και πολέμους και τα τοιάυτα εποίησεν, εν δε τη
Οδυσσεία..παραπλέοντα τας Σειρήνας και εκφεύγοντα την Κίρκην, τους
Κύκλωπας, την Καλυψώ και πάντα τα εμποδίζοντα προς αναγωγήν ψυχής και
μετά ταύτα απελθόντα εις την πατρίδα, τουτέστιν εις το νοητόν."

Σταχυολογώντας δε μερικά σημεία που αναλύει ο Πρόκλος, παίρνουμε μια
ιδέα για το τι ακριβώς σημαίνουν οι διάφορες περιγραφές των Ομηρικών
επών :

"Ο Οδυσσέας μετά τον γυρισμό στην πατρίδα του, του ζητείται να πολεμήσει κάποιους βαρβάρους, αλλά αυτός αρνείται, δηλαδή η
ψυχή αναμιμνησκόμενη τι πέρασε διστάζει να ξανακατεβεί μήπως και
υποπέσει σε λάθη".
Πρόκλος - Σχόλια στον Παρμενίδη 1030.1

"Ο Νους ( = δηλαδή το νοητό ) είναι το μυστικό λιμάνι της ψυχής, στο
οποίο η ποίηση οδηγεί τον Οδυσσέα μετα την πολλή περιπλάνηση της ζωής".
(η ψυχή-Οδυσσέας γυρνά στο νοητό από όπου προήλθε)
Πρόκλος - Σχόλια στον Παρμενίδη 1035.34

"Για αυτό ( ο άνθρωπος ) πρέπει να απογυμνωθεί από το σαρκίο το οποίο
είναι περιβεβλημένος, όπως ο Οδυσσέας από τα κουρελιασμένα ρούχα του και
να μην ενδύεται πλέον"
( ο σκοπός της ψυχής είναι να απαλλαγεί από τουςχιτώνες που έχει ενδυθεί για να μπορέσει να ενωθεί ξανά με την πηγή
της που είναι το νοητό )
Πρόκλος - Σχόλια στον Κρατύλο 155

( Στην πορεία της μελέτης μας θα αναλύσουμε και άλλα ενδιαφέροντα σημεία της Ιλιάδας και της Οδύσσειας )

Με άλλα λόγια η Ιλιάδα αλληγορεί την δημιουργία του κόσμου και την
κάθοδο των ψυχών στον αισθητό κόσμο, ενώ η Οδύσσεια αλληγορεί την
προσπάθεια και την πορεία που καλείται η κάθε ψυχή να ακολουθήσει ώστε
να επιστρέψει στον Πατέρα της στο νοητό!!!

Για αυτό λοιπόν και δεν θα εκπλαγούμε από την αποκάλυψη που μας κάνει ο Πρόκλος ότι η
τυφλότης του Ομήρου είναι συμβολική μιας και ο Ομηρος μας αποκαλύπτει
ύψιστες θεολογικές και κοσμολογικές έννοιες, για την απόκτηση των οποίων
δεν χρειάζονται οι αισθήσεις μας, αλλά μόνο η νόηση μας.

"Ο Ομηρος, αντίθετα, ακολουθώντας μιαν άλλη και τελειότερη, κατά την γνώμη
μου, κατάσταση της ψυχής, απομακρυνόμενος από το κατ' αίσθηση ωραίο και
τοποθετώντας τη νόηση του πάνω από κάθε ορατή και φαινομενική αρμονία,
υψώνοντας μάλιστα τον νού της ψυχής του προς την αόρατη και πραγματική
υπαρκτή αρμονία και οδηγημένος στην αληθινή ωραιότητα, έχασε το φως του,
όπως λένε εκείνοι που συνηθίζουν κάτι τέτοια μυθολογήματα.... είναι
πάντως ολοφάνερο ότι οι μυθοπλάστες δικαιολογημένα λένε ότι τυφλώθηκε
εκείνος που αγαπά την θέαση τέτοιων πραγμάτων στον κόσμο, αυτός που από
τα φανερά πράγματα και τις απεικονίσεις ανυψώθηκε προς την απόκρυφη για
τις αισθήσεις μας θέαση. Αφού λοιπόν κάποιοι έκρυβαν μέσω των συμβόλων
κάθε φορά την περί των όντων αλήθεια, έπρεπε και η παράδοση σχετικά με
αυτούς να μεταδοθεί στους μεταγενεστέρους με τρόπο κυρίως συμβολικό".
Πρόκλος - Σχόλια στην Πολιτεία 1.174

( Αλλωστε και η λέξη μυστήρια προέρχεται από το ρήμα μύω που σημαίνει
κλείνω τα μάτια. Κλείνω τα μάτια γιατί δεν μου χρειάζονται ανοιχτά, μιας
και σε ότι μυηθώ, θα μυηθώ με την νόηση μου και θα αποφύγω τις
αισθήσεις που θα μου δώσουν απατηλή εικόνα και γνώση)

{ Προσωπική γνώμη του γράφοντος είναι ότι πολύ πιθανόν λοιπόν το όνομα
Ομηρος να ετυμολογείται από το Ο+μη+ορών = αυτός που δεν βλέπει }

Αποκαλυπτικός είναι και ο Πορφύριος στον επίλογο του έργου του "Περί του εν Οδυσσεία των Νυμφών Αντρου" :

"Δεν πρέπει, λοιπόν, να θεωρηθούν οι ερμηνείες που παρετέθησαν παραπάνω
ότι είναι απατηλές και γεννήματα φαντασιόπληκτων. Αλλ' αφού
αναλογιστούμε την μεγάλη αξία της παλαιάς σοφίας και πόσον μεγάλη υπήρξε
η φρόνηση του Ομήρου και η ακρίβεια του, να μην τα θεωρήσουμε άχρηστα,
αλλά να αναγνωρίσουμε ότι κάτω από τον μύθο αλληγορούνται από τον Ομηρο
οι θειότερες εικόνες.

Διότι δεν ήταν δυνατόν παρά να πλάσσει μια επιτυχή ολοκληρωμένη εικόνα, προσαρμόζοντας ορισμένα αληθινά στοιχεία".

Αυτή ήταν η αναφορά απο το ανωτέρω blog, υπάρχουν και πολλές άλλες
αναφορές μέσα σε αρχαία κείμενα για τα έπη και για να ενισχύσουμε την
άποψη του ανωτέρω μελετητή ας παραθέσουμε και ένα απόσπασμα απο το
συνοπτικότατο βιβλίο ''Περί Θεών και Κόσμου'' απο τον φιλόσοφο
Σαλλούστιο συνεργάτη του αυτοκράτορος Ιουλιανού:
''Όσον δια την κατηγορίαν των μεικτών μύθων, δυνάμεθα να αναφέρωμεν πολλά παραδείγματα,
μεταξύ άλλων λέγεται ότι κατά το συμπόσιο των Θεών η Έρις έρριψε το
χρυσούν μήλον όπερ προκάλεσε την φιλονεικίαν των Θεαινών, διά τούτο
αυταί παρεπέμφθησαν υπό του Διός είς τον Πάριν ως κριτήν, η Αφροδίτη του
εφάνη ωραιοτέρα και της προσέφερε το μήλον.

Εδώ το συμπόσιον συμβολίζει τας υπερκοσμικάς δυνάμεις των Θεών και διά τούτο
παρουσιάζονται συγκεντρωμένοι, το χρυσούν μήλον είναι ο κόσμος όστις
έλκων την ύπαρξιν του εκ των αντιθέτων, καλώς λέγεται ότι ρίπτεται υπό
της Έριδος(Διχόνοιας).
Οι διάφοροι Θεοί προσφέρουν άλλοι άλλας ευνοίας εις τον κόσμον, φαίνονται φιλονεικούντες περί τον κόσμον, η ψυχή
η οποία ζη και ενεργεί κατ'αίσθησιν - τούτο είναι ο Πάρις - επειδή δεν
διακρίνει τας άλλας θεικάς δυνάμεις, μόνον το κάλλος βλέπει και διά
τούτο προσφέρει το μήλον εις την Αφροδίτην.΄΄

http://empedotimos.blogspot.gr/2009/08/blog-post.html — με το χρήστη Περιοδικό Αναζήτηση Δαρίβας Κατερίνη και 49 ακόμη


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
margaritaDate: Δευτέρα, 14-ΔΕΚ-2015, 11:39 PM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΣΠλην των Ολυμπίων θεών και άλλων θεοτήτων που ήταν και είναι αιώνιοι και αθάνατοι, υπήρχαν οι Ημίθεοι, οι Νύμφες και οι Ήρωες που ήταν μακρόβιοι, με διάρκεια ζωής δέκα έως εκατόν αιώνων, όπως αναφέρει ο Πλούταρχος. Η μακροβιότητα αυτή επιτυγχανόταν με διάφορες επεμβάσεις στον κώδικα γενετικής τους από την περίοδο της κυήσεως ή από την στιγμή της γέννησης τους, ή με την μύηση τους στα Μυστήρια μετά το 18ο έτος της ηλικίας τους.- Για να καταστεί κάποιος αθάνατος ή μακρόβιος, έπρεπε να το επιτρέψει ο Ιερός Άρχων Φωτός Ζευς μαι μόνον σε ειδικές περιπτώσεις, όταν οι ανάγκες το απαιτούσαν.Ο Ησίοδος στο έργο του "Μελαμπόδια" αναφέρεται στον Μάντη Τειρεσία:- "Δία πατέρα, είθε λιγότερη ζωή να μου έδινες να ζήσω και να γνωρίζω τα ίδια με τους θνητούς ανθρώπους, αλλά ούτε λιγάκι δεν με τίμησες και καθόρισες να είναι μακρός ο χρόνος της ζωής μου και να ζω επτά γενεές των θνητών ανθρώπων", όπου οι επτά γενεές μεταφράζονται σε 230 χρόνια.Η διαδικασία αθανασίας ή θεοποίησης άρχιζε από την στιγμή της γέννησης και εφ' όσον το νεογέννητο προερχόταν από τεχνητή γονιμοποίηση γυναίκας της Γης με ουράνιο σπέρμα και ο Ζευς επέτρεπε να χορηγηθεί Νέκταρ και Αμβροσία πριν το θηλάσει η μητέρα του και χωρίς καμιά άλλη διεργασία. Εφ' όσον ετηρείτο αυτή η διαδικασία, ο νεογέννητος άνθρωπος ενηλικιωνόταν αμέσως και ήταν έτοιμος για ανάληψη δράσης (περίπτωση Απόλλωνα). Σήμερα, η δημιουργία τέτοιου ανθρώπου, με βραχύτατη δηλαδή χρονική περίοδο μέχρι την ενηλικίωση του, έχει επιτευχθεί εργαστηριακά.Οι διαδικασίες μακροβιότητας ή βραχείας αθανασίας, εφαρμόζονταν στα μυητικά κέντρα όπως στο σπήλαιο του Κένταυρου Χείρωνα στο Πήλιο, στην Ιωλκό και στην Ακροκόρινθο από την Μήδεια, στην Σαμοθράκη από τους Κάβειρους και αλλού και αποσκοπούσαν να βοηθήσουν αυτούς που δεν είχαν κληρονομικές καταβολές μακροβιότητας, αλλά επιθυμούσαν διακαώς να την αποκτήσουν.Η μακροβιότητα των θνητών και εφ' όσον είχαν τηρηθεί οι απαραίτητες προϋποθέσεις, επιτυγχανόταν με τους εξής τρόπους:- Με μετάλλαξη του γονιδίου της αντιγήρανσης στον γενετικό κώδικα ή με την ενεργοποίηση του υφισταμένου αδρανοποιημένου γονιδίου της αθανασίας, το οποίο αδρανοποιήθηκε από τις επεμβάσεις των αποστατών του Κρόνου. Αυτό γινόταν από τους υπέρτατους Παιήονες θεραπευτές στα Ασκληπιεία, όπως ο Ασκληπιός και ο Κένταυρος Χείρων.- Με μετάλλαξη ολόκληρου του ανθρωπίνου σώματος αμέσως μετά τον ερχομό στον κόσμο του νεογέννητου παιδιού, με παρατεταμένη έκθεση του σε αβρογενές Απολλώνιο φως και κατόπιν σε "αναλίσκον πυρ" του Σειρίου, όπως ο Αχιλλέας, τα οποία συγκέντρωναν σε μυητικούς θαλάμους με ειδικά κάτοπτρα. Τούτο μπορούσαν να εφαρμόσουν οι υπέρτατοι θεραπευτές, οι Ιεροφάντες και οι Νύμφες, στο δώμα συγκέντρωσης του ιερού πυρός.- Με την δοκιμασία έκθεσης μέσα σε "αναλίσκον πυρ" του Σειρίου και εμβάπτιση του νεογέννητου μέσα σε "ενεργό ύδωρ των αθανάτων" επί επτά συνεχείς ημέρες.- Με αλλαγή αίματος, αμέσως μετά την γέννηση του ανθρώπου, με επιστημονικό υποκατάστατο, όπως το ονομαζόμενο "αίμα της Μέδουσας" που έδωσε η θεά Αθηνά στον Ασκληπιό και καθιστούσε τους ανθρώπους αθάνατους ή μακρόβιους.- Με βότανα, φάρμακα και κρυστάλλους, όπως αυτά που έδωσε η Μήδεια στον Ιάσονα, για να είναι άτρωτος από φωτιά, δόρυ, βέλος και ξίφος και για να γίνεται αόρατος.- Με την μύηση στα μυστήρια του Φωτός, όπου οι θνητοί άλλαζαν την κυτταρική σύνθεση του σώματος τους με αιθερική και μετέπιπταν σε ένα διαφορετικό επίπεδο μακροβιότητας και αθανασίας.Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, γινόταν πλήρης ενεργοποίηση της φαιάς ουσίας του εγκεφάλου, με ακτινοβολία του υπερφωτεινού φάσματος θ'. Τα υπερφωτεινά σωματίδια θ' δύνανται να ενεργοποιήσουν όλους τους αδρανείς εγκεφαλικούς νευρώνες, να τους διασυνδέσουν με το σύνολο των κυττάρων του σώματος και να επαναφέρουν τον ανθρώπινο οργανισμό στην αρχέγονη νοητική κατάσταση. Το υπερφωτεινό φάσμα θ' εκπέμπεται σε άπειρα σημεία όλων των συμπάντων. Επίσης μπορεί να προκληθεί τεχνητά καθώς και μέσω επαφής με ανώτερες φωτεινές οντότητες.Σε άτομο μεγάλης ηλικίας και για τις συνθήκες που έχει βιώσει η ψυχή και το σώμα του, δεν είναι πραγματοποιήσιμη η μακροβιότητα, η αναστροφή και αντιγήρανση των κυττάρων και ο επαναπρογραμματισμός του γενετικού κώδικα. Μπορεί να συμβεί, αλλά είναι χρονοβόρα και επίπονη διαδικασία. Αν επιβαλλόταν να γίνει κάποιος μακρόβιος και όχι αθάνατος, θα μετέπιπτε σε άλλου είδους βιολογικές καταστάσεις όπου ύστερα από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα θα παρακαλούσε να πεθάνει.Σύμφωνα με τους εσωτεριστές, εάν δεν έχει προετοιμαστεί το άτομο από νεαρή ηλικία, δεν επιτρέπεται η άνοδος του σε ανώτερα επίπεδα υπερβατικής ζωής. Όταν ενσαρκωνόμαστε στην Γη, πάντα ερχόμαστε με μια συγκεκριμένη αποστολή..

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
Forum » Ελληνική Μυθολογία-Ιστορία » Ιστορίες Ελληνικής μυθολογίας και όχι μόνο » Γνώριζε κάτι για το DNA ο Όμηρος;
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: