Κυριακή, 19-ΜΑ-2024, 7:15 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Αρχαιότητα » Γενέθλια ευχή (Αρχαιότητες)
Γενέθλια ευχή
ΘνητοςDate: Σάββατο, 16-ΑΠΡ-2011, 10:55 PM | Message # 16
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Ναι , αφου στον υπνο του (θαψιμο) κουνιοταν και εκανε τους σεισμους.
Αρα η νικη της Αθηνάς θα ειναι υπερ της Αθήνας μαλλον.

Ασχετα ολα αυτα με το αρχικο !! biggrin


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 16-ΑΠΡ-2011, 10:59 PM | Message # 17
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Όλα σχετικά είναι!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
alexandraDate: Κυριακή, 17-ΑΠΡ-2011, 3:54 PM | Message # 18
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 212
Awards: 0
Reputation: 3
Status: Offline
Εγώ παιδιά σας έχασα! wacko
 
xristosmacDate: Κυριακή, 17-ΑΠΡ-2011, 4:04 PM | Message # 19
Εξωγήινος επισκέπτης
Group: Special User
Messages: 71
Awards: 0
Reputation: 0
Status: Offline
Εγώ δε σας έχασα σας πιάνω αλλά ξεκινἀτε θέματα που χρίζουν πάρα πολύ συζήτηση! Και δυστυχώς δεν προλαβαίνω! (Για αυτό μπαίνω αραιά)

Τα πάντα ρέει....
 
ΑθηναίοςDate: Κυριακή, 17-ΑΠΡ-2011, 4:30 PM | Message # 20
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Quote (alexandra)
Εγώ παιδιά σας έχασα!

Πες τις απορίες σου μπας και ξαναβρεθούμε!


Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 14-ΙΟΥ-2011, 8:38 PM | Message # 21
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Quote (xristosmac)
Εγώ δε σας έχασα σας πιάνω αλλά ξεκινἀτε θέματα που χρίζουν πάρα πολύ συζήτηση! Και δυστυχώς δεν προλαβαίνω! (Για αυτό μπαίνω αραιά)

Δεν βιαζομαστε ! cool

Added (2011-06-14, 10:49 Am)
---------------------------------------------
Το τέστ του Σωκράτη

Μια μέρα εκεί που ο Σωκράτης έκανε τη βόλτα του στην Ακρόπολη, συνάντησε κάποιον γνωστό του, ο οποίος του ανακοίνωσε ότι έχει να του πει κάτι πολύ σημαντικό που άκουσε για κάποιον από τους μαθητές του.

Ο Σωκράτης του είπε ότι θα ήθελε, πριν του πει τι είχε ακούσει, να κάνουν το τεστ της "τριπλής διύλισης".

"Τριπλή διύλιση;" ρώτησε με απορία.

Ναι, πριν μου πεις τι άκουσες για το μαθητή μου θα ήθελα να κάτσουμε για ένα λεπτό να φιλτράρουμε αυτό που θέλεις να μου πεις.

Το πρώτο φίλτρο είναι αυτό της αλήθειας.

Είσαι λοιπόν εντελώς σίγουρος ότι αυτό που πρόκειται να μου πεις είναι αλήθεια;

Ε... όχι ακριβώς, απλά το άκουσα όμως και...

Μάλιστα, άρα δεν έχεις ιδέα αν αυτό που θέλεις να μου πεις είναι αλήθεια ή ψέματα.

Ας δοκιμάσουμε τώρα το δεύτερο φίλτρο, αυτό της καλοσύνης.

Αυτό που πρόκειται να μου πεις για τον μαθητή μου είναι κάτι καλό;

Καλό; Όχι το αντίθετο μάλλον...

Άρα, συνέχισε ο Σωκράτης θέλεις να πεις κάτι κακό για τον μαθητή μου αν και δεν είσαι καθόλου σίγουρος ότι είναι αλήθεια.

Ο γνωστός του έσκυψε το κεφάλι από ντροπή και αμηχανία.

Παρόλα αυτά συνέχισε ο Σωκράτης μπορεί ακόμα να περάσεις το τεστ γιατί υπάρχει και το τρίτο φίλτρο.

Το τρίτο φίλτρο της χρησιμότητας.

Είναι αυτό που θέλεις να μου πεις για τον μαθητή μου κάτι που μπορεί να μου φανεί xρήσιμο σε κάτι;

Όχι δεν νομίζω...

Άρα λοιπόν αφού αυτό που θα μου πεις δεν είναι ούτε αλήθεια, ούτε καλό, ούτε χρήσιμο, γιατί θα πρέπει να το ακούσω;

Ο γνωστός του έφυγε ντροπιασμένος, έχοντας ενδεχομένως πάρει ένα καλό μάθημα...

Πηγη. http://nekthl.blogspot.com/2011/06/blog-post_13.html

Added (2011-06-14, 8:38 PM)
---------------------------------------------
Λιγο η πολυ ?

Η Άφιξη των Ολυμπίων Θεών!!! (Αλήθεια η Ψέμα;;;)

http://olympios1.blogspot.com/2011/06/blog-post_14.html


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
alexandraDate: Τετάρτη, 15-ΙΟΥ-2011, 4:05 PM | Message # 22
Ενεργό μέλος
Group: Special User
Messages: 212
Awards: 0
Reputation: 3
Status: Offline
Quote (Θνητος)
Η Άφιξη των Ολυμπίων Θεών!!! (Αλήθεια η Ψέμα;;;)


Ωραίο Λινκ θα ήθελα να είναι αλήθεια!
 
margaritaDate: Τετάρτη, 29-ΙΟΥ-2011, 2:14 AM | Message # 23
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
δεν τον εχω ξαναδει αυτον τον υμνο ουτε ορφικος ουτε ομηρικος πρεπει να ειναι,αλλα ειναι ωραιος

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 10:03 PM | Message # 24
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
http://olympios1.blogspot.com/2011/07/2012_11.html
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟ 2012;


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
aposperittisDate: Δευτέρα, 11-ΙΟΥ-2011, 10:59 PM | Message # 25
Ο βασιλιάς των μελών
Group: Administrators
Messages: 4719
Awards: 16
Reputation: 39
Status: Offline
Δεν ξέρω αν είναι οι Ολύμπιοι, δεν ξέρω αν είναι απρόβλεπτα ηλιακά φαινόμενα ή όπως λέει και ο φίλος μας Αθηναίος δεν είναι τίποτε άλλο παρά μια μέθοδος τρομοκράτησης της μάζας, πάντως εγώ πιστεύω ότι κάτι θα γίνει.

Καλύτερα να ανάψεις ένα κερί παρά να καταριέσαι το σκοτάδι!
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 12-ΙΟΥ-2011, 8:07 PM | Message # 26
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Αρκαδικός κύκλος
Η Αρκαδία είναι η Γη των Απαρχών, η Χρυσή Εποχή της ανθρωπότητας που αντιπροσωπεύει την Ολότητα της ανθρώπινης ψυχής. Στην πραγματικότητα η Αρκαδία δεν εκφράζει ένα Μύθο αλλά ένα επίπεδο Συνείδησης.

Διαχρονικά η Αρκαδική πραγματικότητα ντύνεται με δυο διαφορετικές μορφές. Η πρώτη είναι συνυφασμένη με μια πρωταρχική κατάσταση, πριν από την οργάνωση της κοινωνίας. Η δεύτερη έχει την όψη μιας ιδεατής Πολιτείας όπου Τέχνη και Φύση συνδυάζονται αρμονικά.

Αρκαδία σημαίνει δίκαια κατανομή του πλούτου, προστασία των φυσικών πόρων, ποίηση, πνευματικότητα μέσω της τέχνης, αειφόρο ανάπτυξη, υγιεινή διατροφή και ολοκληρωτική αφοσίωση στον πλανήτη Γη. Πρόκειται για μια διάσταση που αντιπροσωπεύει την βαθύτερη ουσία τόσο της ατομικής όσο και της συλλογικής μας ύπαρξης. Ως αρχέτυπο θεωρείται σαν στέρεο και αιώνιο στήριγμα των πάντων που καθορίζει, από τα βάθη του υποσυνείδητου, την αντίληψη και την καθημερινή μας συμπεριφορά. Υπό αυτό το πρίσμα μπορούμε να πούμε ότι η Αρκαδία είναι μια οντότητα με δική της βούληση που κρύβει μέσα της τα βαθύτερα μυστήρια της Ύπαρξης.

Ο Δρόμος της Αρκαδίας είναι ένα εσωτερικό μονοπάτι, μία ηθική όσο και αισθητική κληρονομιά. Είναι το μονοπάτι της Δύναμης, της Αγάπης και της Σοφίας, τρεις λέξεις που τα αρχικά τους «ΔΑΣ» συμβολίζουν τον ιερό πυρσό της αναγέννησης, τη δάδα που έφερε η Άρτεμις ψυχοπομπός, όταν οδηγούσε τις ψυχές προς το Φως.

ΕΑΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,
ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΖΕΙΣ Σ’ ΑΥΤΟ;
Η Αρκαδία συμβολίζει την καθαρή ουσία της καρδιάς.
Είναι ένας τόπος βαθιάς μεταμόρφωσης όπου τα πάντα ακτινοβολούν.
Όπου μπορείς να τραγουδήσεις και να γιορτάσεις.
Είναι ένας ιστός από άπειρες πιθανότητες,
Εκεί, η Ομορφιά αντανακλάται στην Αγάπη.
Όχι στην ψευδαίσθηση μιας λαμπερής επιφάνειας.

Πηγη , http://arcadiancircle.gr/index.php/el/home/whatisarkadia


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 12-ΙΟΥ-2011, 8:38 PM | Message # 27
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Μεγάλη ιστορία η Αρκαδία και οι Αρκάδες! Κι εγώ Αρκάδας είμαι στην καταγωγή!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
ΘνητοςDate: Τετάρτη, 10-ΑΥΓ-2011, 9:22 PM | Message # 28
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
ΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Αρχαία Ελλάδα, αλλοδαποί και μετανάστευση

Σε άρθρο του στον Πολιτη της Κυριακής 14/11/10, ο κ. Διονύσης Διονυσίου σύμβουλος έκδοσης του «Πολίτη της Κυριακής» επιχείρησε να θεμελιώσει τις απόψεις του υπέρ των μεταναστών, ανατρέχοντας στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία της οποίας παρέθεσε μεμονωμένα αποφθέγματα, τα οποία όχι μόνο δεν απηχούν αλλά διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα σχετικώς με την αντίληψη που οι Αρχαίοι Έλληνες είχαν για τους αλλοεθνείς λαούς.
Εν πρώτοις παρέθεσε απόσπασμα από τον Θουκυδίδη (Περικλέους Επιτάφιος), στον οποίο ο Περικλής αναφέρει ότι οι Αθηναίοι διατηρούσαν την πόλη τους ανοικτή σε όλους, δεν έδιωχναν τους ξένους και δεν τους εμπόδιζαν να γνωρίσουν τον πολιτισμό της Αθήνας.
Η πραγματικότητα είναι ότι με τον όρο «ξένοι», ο Περικλής εννοεί τους υπόλοιπους Έλληνες, πλην των Αθηναίων και όχι τους αλλοεθνείς.
Γι’ αυτό τον λόγο οι μέτοικοι στην Αρχαία Αθήνα, οι οποίοι βεβαίως δεν είχαν την ιδιότητα του Αθηναίου πολίτη, ήσαν Έλληνες από άλλες πόλεις και όχι αλλοεθνείς (βάρβαροι, κατά την αρχαία ελληνική ορολογία).
Ο Περικλής αναφέρεται στα ως άνω για να καταδείξει την αντίθεση των Αθηνών με την αρχαία Σπάρτη, στην οποία δεν γίνονταν δεκτοί οι ξένοι, ούτε Έλληνες ούτε αλλοεθνείς για να μην τεθεί σε αμφισβήτηση το καθεστώς των Ομοίων, που θέσπισε ο Λυκούργος. Χαρακτηριστικό είναι ότι για να εδικαιούτο κάποιος την Αθηναϊκή ιθαγένεια έπρεπε να είναι Αθηναίος και από τους δύο γονείς του.
Ο ίδιος δε ο Περικλής δεινοπάθησε να παραχωρήσει στην εταίρα του Ασπασία (Ελληνίδα από την Μίλητο) την Αθηναϊκή ιθαγένεια κατ’ εξαίρεση.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο μεγάλος ρήτορας Δημοσθένης, εάν κάποιος νυμφευόταν μη Αθηναία έχανε τα πολιτικά του δικαιώματα, ενώ η περιουσία του δημευόταν. Την ίδια σημασία έχουν και οι αναφορές περί ξένων από τον Όμηρο στην Ιλιάδα.
Αναφέρει επιπρόσθετα ο κ. Διονυσίου τη ρήση του σοφιστή Αντιφώντα ότι «δεν διακρίνει Έλληνες και βάρβαρους, ελευθέρους και δούλους». Η άποψη του Αντιφώντα προφανώς ήταν μεμονωμένη στην αρχαία ελληνική σκέψη και οπωσδήποτε δεν απηχούσε το κοινό αίσθημα στην αρχαία Ελλάδα το οποίο καταδεικνύεται εναργώς από τα γραφόμενα γιγάντων της Αρχαίας Ελληνικής Σκέψης όπως τα παρακάτω:
Ο Ευριπίδης δια του στόματος της Ιφιγένειας («Ιφιγένεια εν Αυλίδι» 1400) διακηρύσσει ότι: Είναι φυσικό οι Έλληνες να άρχουν των βαρβάρων και όχι οι βάρβαροι των Ελλήνων.

Ο Πλούταρχος («Θεμιστοκλής» 6) αναφέρει ότι επαινείται η πράξη του Θεμιστοκλέους να θανατώσει, δια ψηφίσματος, τον διερμηνέα των Περσών, που εζήτησαν την παράδοση των Αθηναίων, διότι ετόλμησε να μεταχειρισθεί την Ελληνική γλώσσα, για να εξηγήσει τις προσταγές των βαρβάρων.
Ο Πλάτων («Πολιτεία» 469 – 470) συμπέρανε μετά από διαλεκτική έρευνα, ότι από τη φύση οι Έλληνες είναι εχθροί των βαρβάρων.
Θεμελιώδης πολιτική αρχή του Ισοκράτους ήταν ότι πρέπει να πολεμούμε τους βαρβάρους και να ευεργετούμε τους Έλληνες. Ο ίδιος ρήτορας επαινεί ως προτέρημα του κράτους των Αθηνών το γεγονός ότι ο πληθυσμός του δεν ήταν ανάμικτος εκ πολλών εθνών.
Ο Ηρόδοτος διαβεβαιώνει ότι το Ελληνικό έθνος διεκρίθη ως ευφυέστερον του βαρβαρικού.

Ο Όμηρος («Ϊλιάς» Ι, 648), φέρει τον Αχιλλέα να λέγει: «οργίζεται η καρδία μου σαν θυμηθώ πόσο προσβλητικώς μου εφέρθη ο υιός του Ατρέως, ωσάν να ήμουν κάποιος μετανάστης δίχως τιμή».
Ο Δημοσθένης θεωρεί τους βάρβαρους όχι πια μόνον μη Έλληνες, αλλά όντα αγροίκα, ακαλλιέργητα, όντα κατώτερα και γεννημένα για τη σκλαβιά.
Ο Πλάτωνας στην Πολιτεία μιλά με περισσή εχθρότητα για τους ξένους: «οι βάρβαροι είναι «φύσει» εχθροί μας. Το μίσος που νιώθουμε γι’ αυτούς είναι «φυσικό», πρέπει να τους πολεμήσουμε και να τους συντρίψουμε».

Για τον Αριστοτέλη, το δάσκαλο του Αλέξανδρου, οι βάρβαροι είναι «φύσει» τέτοιοι αλλά και «φύσει» δούλοι και συμβούλευε τον Αλέξανδρο «να συμπεριφέρεται στους Έλληνες σαν ηγεμόνας ενώ στους βάρβαρους σαν αφέντης, στους πρώτους σαν σε φίλους και οικείους και να μεταχειρίζεται τους δεύτερους όπως μεταχειρίζονται τα ζώα και τα φυτά». Κατά τον ίδιο, («Πολιτικά» Γ, 14, 32) το Ελληνικό Γένος ενωμένο έχει την δύναμη να εξουσιάσει τους πάντες.

Αλλά και σύγχρονοι διάσημοι Ελληνιστές ενισχύουν την αντίληψη ότι η Αρχαία Ελληνική Κοινωνία ήταν μία κοινωνία βασισμένη στα εθνοφυλετικά πρότυπα, αυτό που χαρακτηριστικά αναφέρει ο Ηρόδοτος (Ιστορία Η 44) ως«όμαιμον». Είναι δε επί τούτου χαρακτηριστικές οι αναφορές:

Των Victor Hanson και John Heath στο βιβλίο «Ποίος εφόνευσε τον Όμηρο;» «Οι κεντρικές αξίες της Ελλάδος είναι μοναδικές, αμετάβλητες και μη πολυπολιτισμικές».

Στο λεξικό LAROUSSE (16 ed. 1953, p. 97) ορίζεται, ότι οι Έλληνες, θεωρούν τον κάθε ξένο ως άνθρωπο κατώτερου πολιτισμού: «tout stranger tennu pour home de civilization inferieure».

Σε ότι αφορά το ρηθέν από τον Απόστολο Παύλο στην προς Γαλάτας επιστολή: «ουκ ενι Ιουδαίος ουδέ Έλλην κλπ», ο Απόστολος Παύλος ανέφερε αυτό στην επιστολή του επειδή τα χρόνια εκείνα οι Εβραίοι Χριστιανοί απαιτούσαν από τους εθνικούς που γίνονταν Χριστιανοί, όπως οι Γαλάτες, να κάνουν περιτομή. Οι Γαλάτες όπως και οι λοιποί εθνικοί διαμαρτυρήθηκαν για τούτο στον Απόστολο Παύλο, ο οποίος με την ως άνω επιστολή του θέλησε να καταδείξει ότι στον Χριστιανισμό γίνονται δεκτοί όλοι χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν τα έθιμα τους και να υιοθετήσουν τα Ιουδαϊκά. Σε καμία περίπτωση ο Απόστολος Παύλος δεν υπονοεί με την επιστολή του αυτή την κατάργηση των εθνικών διαχωρισμών. Ούτως ή άλλως στην Αγία Γραφή ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ξεχώρισε την υλική – κοσμική διάσταση, στην οποία εντάσσονται οι εθνικοί διαχωρισμοί, από την πνευματική διάσταση της Δημιουργίας λέγοντας το γνωστό «τα του Καίσαρος (υλική – κοσμική διάσταση) τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ».

Ανεξαρτήτως των πιο πάνω, εμείς δεν μισούμε τους μετανάστες ούτε και οποιονδήποτε άνθρωπο. Αντιτασόμαστε, ωστόσο, στο φαινόμενο της μαζικής μετανάστευσης το οποίο είναι αίτιο πολλών δεινών και θυματοποιεί τόσο τους μετανάστες, τους οποίους αποκόπτει από την πατρική τους γη, δηλαδή το φυσικό τους βιοχώρο και τις ρίζες της παράδοσής τους, όσο και τις κοινωνίες υποδοχής τις οποίες καθιστά άμορφους πολτούς χωρίς συνεκτικούς δεσμούς και κοινωνική συνοχή. Προς το σκοπό αυτό, δηλαδή της διασάλευσης της φυσικής τάξης και της ανατροπής του φυσικού νόμου, τα οποία αποτελούν βασικές εκδηλώσεις της Θείας Βούλησης, οι εξουσιαστές της ανθρωπότητας προωθούν και υποθάλπουν το φαινόμενο της μετανάστευσης και το ιδεολόγημα του πολυπολιτισμού.

Εν ολίγοις ο κ. Διονυσίου και οι ομοϊδεάτες του μπορούν να καταφεύγουν σε οποιαδήποτε πηγή για να αντλήσουν επιχειρήματα για τις ιδέες τους. Όχι όμως στην Αρχαία Ελλάδα και στην Αρχαία Ελληνική Γραμματεία. Διότι η Αρχαία Ελληνική Γραμματεία προσφέρει επιχειρήματα μόνο για τα αντίθετα από αυτά που οι ίδιοι πιστεύουν. Από την Αρχαία Ελλάδα μπορεί να αντλήσει επιχειρήματα μόνο η δική μας ιδεολογία, η οποία ούτως ή άλλως δεν αποτελεί τίποτε άλλο παρά την αποκρυστάλλωση της αρχαίας ελληνικής σκέψης και την προσαρμογή της στα σύγχρονα κοινωνικά δεδομένα.
Οδυσσέας Διομήδους
http://antistasi.org/?p=11936
Πηγη , http://greeksurnames.blogspot.com/2011/08/blog-post_9525.html


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
margaritaDate: Σάββατο, 27-ΑΥΓ-2011, 10:21 PM | Message # 29
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
εχω μια απορία ,γιατί ο ομηρος ,ο πλούταρχος ,ο αριστοτέλης ,ο σοφοκλής κ.α είχαν εκφράσει την άποψη
Αριστον γαρ πάσι και πασαις το μη γενέσθαι ,Δεύτερον δε το γενομένους αποθανειν ως τάχιστα.


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Σάββατο, 27-ΑΥΓ-2011, 11:30 PM | Message # 30
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Είναι η βάση για τη θεωρία της μετενσάρκωσης!

Εάν γεννηθεί κάποιος σημαίνει ότι δεν έχει τελειοποιηθεί και πρέπει να γεννηθεί και να ζήσει μία ή περισσότερες ζωές για να "ολοκληρωθεί"!
Αν δεν γεννηθεί σημαίνει ότι είναι τέλειος!
Αν γεννηθεί και πεθάνει όσο το δυνατόν γρηγορότερα, ΠΡΟΣΟΧΗ όχι αυτοκτονώντας, αλλά με θάνατο χωρίς την δική του επιδίωξη σημαίνει ότι ήθελε πολύ λίγο για να τελειοποιηθεί!
Αν πεθάνει σε βαθιά γεράματα τότε χρειαζόταν περισσότερο χρόνο για την τελειοποίηση!.
Αν δε ξαναγεννηθεί μια ή (ακόμα χειρότερα) περισσότερες φορές τότε... άστα να πάνε!

Το θέμα όμως είναι, σε αντίθεση με τις Αβρααμικές θρησκείες, ότι κάποτε θα τελειοποιηθούμε, όσες "ανομίες" κι αν κάνουμε! Δεν υπάρχει κόλαση και παράδεισος ή απώλεια ψυχής και αιώνιος θάνατος ή αιώνια τιμωρία!

Και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι: Το τί ζωή θα ζήσουμε είναι δική μας επιλογή και ανάλογα με το πόσο δύσκολη ζωή θα "επιλέξουμε" τόσο πιο γρήγορα θα σταματήσουμε τις μετενσαρκώσεις και θα τελειοποιηθούμε! Αρκεί να μην προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τις δυσκολίες που επιλέξαμε και αμαρτήσουμε! Αμαρτία σημαίνει αστοχία, για να μην ξεχνιόμαστε και όχι αυτά που λέει το παπαδαριό! Και η αμαρτία (αστοχία) ΔΕΝ συγχωρείται γιατί δεν μπορεί να επιτευχθεί η τελειοποίηση και πρέπει να ξαναγεννηθούμε!

Τώρα βέβαια το παπαδαριό λέει ότι μπορεί να συγχωρεθούν οι αμαρτίες μας αρκεί να μετανοήσουμε, με την προϋπόθεση να μην ξεχάσουμε ότι ο δίσκος είναι έξω αριστερά και το παγκάρι έξω δεξιά... και ότι έχετε ευχαρίστηση... tongue



Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
Forum » Γενική συζήτηση για ανθρώπους και γεγονότα » Αρχαιότητα » Γενέθλια ευχή (Αρχαιότητες)
Search: