Κυριακή, 12-ΜΑ-2024, 6:18 PM
Welcome Ξωτικό | RSS


[ New messages · Members · Forum rules · Search · RSS ]
  • Page 1 of 1
  • 1
Forum » Off Topic » Περί ανέμων και υδάτων » ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ (1) ΕΥΡΩ (ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ (1) ΕΥΡΩ
ΘνητοςDate: Δευτέρα, 26-ΝΟΕ-2012, 0:09 AM | Message # 1
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Οι –κατά Καλούδη- οδηγίες για όσους δεν πλήρωσαν τα τέλη κυκλοφορίας!

Ανακοίνωση με την οποία υποδεικνύει το πως θα πρέπει να κινηθούν στο εξής όσοι αποφάσισαν να συνταχθούν με το κάλεσμα και δεν πλήρωσαν τέλη για το ΙΧ τους, εξέδωσε ο Γιώργος Καλούδης.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Επτανησιακή Αναγέννηση», αφού υπογραμμίζει ότι 1.200 περίπου πολίτες της Κέρκυρας αποφάσισαν να καταθέσουν 1 ευρώ στο ΤΠΚΔ ως αντίτιμο για το τέλος κυκλοφορίας του αυτοκινήτου τους, λόγω της κακής κατάστασης του οδικού δικτύου του νησιού, αναφέρει τα όσα από εδώ και πέρα θα πρέπει να κάνουν και το πως θα πρέπει να αντιδράσουν οι πολίτες αυτοί σε περίπτωση ελέγχου της Τροχαίας ή κλήση από τον Έφορο.
Οι οδηγίες Καλούδη

Α. ΕΓΓΡΑΦΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ’ ΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ
1.Το αποδεικτικό του εξώδικου προς τον Προϊστάμενο του Ταμείου Παρακαταθηκών και Δανείων, που είναι πλήρης απόδειξη προσφοράς και κατάθεσης του 1 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας, το έχετε τοποθετημένο μαζί με το ασφαλιστήριο στην ειδική θήκη που έχει επικολληθεί εσωτερικά στο τζάμι σας ή το έχετε πάντα μαζί σας σε ένα συρτάρι. Πάντα να έχετε, για λόγους ασφαλείας και μένα αντίγραφο στο σπίτι σας, όπως κανονικά πρέπει να’ χετε, ως εφεδρικό μέτρο αυτοπροστασίας και για τα δίπλωμα οδήγησης, άδεια κυκλοφορίας, ασφαλιστήριο κλπ, για τη περίπτωση κλοπής κλπ.

2. Μαζί θα’ χετε και τις 2 διατάξεις του άρθρου 20.2 του Συντάγματος και του άρθρου 6 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, που σας επισυνάπτω, και οι οποίες ρητά ορίζουν ότι:
«Το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης του ενδιαφερόμενου ισχύει και για κάθε διοικητική ενέργεια ή μέτρο που λαμβάνεται σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων του.» και

«Άρθρο 6: Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερόμενου.

1. Οι διοικητικές αρχές πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων συγκεκριμένου προσώπου, οφείλουν να καλούν τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του, εγγράφως ή προφορικώς, ως προς τα σχετικά ζητήματα.

2. Η κλήση προς ακρόαση είναι έγγραφη, αναφέρει τον τόπο, την ημέρα της ακρόασης. Ο ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα να λάβει γνώση των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και να προβεί σε ανταπόδειξη. Η τήρηση της προαναφερόμενης διαδικασίας, καθώς και η λήψη υπόψη των απόψεων του ενδιαφερομένου, πρέπει να προκύπτουν από την αιτιολογία της διοικητικής πράξης. Το υιοθετούμενο μέτρο πρέπει να λαμβάνεται μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ακρόαση του ενδιαφερόμενου.

3. Αν η άμεση λήψη του δυσμενούς μέτρου είναι αναγκαία για την αποτροπή κινδύνου ή λόγω επιτακτικού δημόσιου συμφέροντος, είναι κατ’ εξαίρεση, δυνατή η, χωρίς προηγούμενη κλήση του ενδιαφερομένου, ρύθμιση. Αν η κατάσταση που ρυθμίστηκε είναι δυνατόν να μεταβληθεί, η διοικητική αρχή μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών καλεί τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, οπότε και προβαίνει σε τυχόν νέα ρύθμιση. Αν η πιο πάνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, το μέτρο παύει αυτοδικαίως, και χωρίς άλλη ενέργεια, να ισχύει.

4. Οι διατάξεις των παρ. 1 και 2 εφαρμόζονται και όταν οι σχετικές με τη δυσμενή διοικητική πράξη διατάξεις προβλέπουν δυνατότητα άσκησης διοικητικής προσφυγής».
ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
P1. Εάν σας σταματήσει τροχονόμος και σας ζητήσει το σήμα θα του μιλήσετε ευγενικά, στον πληθυντικό και θα του δώσετε το εξώδικο πληρωμής 1 ευρώ, θα του πείτε ότι τόσο αξίζουν οι δρόμοι της Νότιας Ευβοιας, και θα του ζητήσετε να διαβάσει τους λόγους που αναφέρουμε στην αίτηση-δήλωση, και αποτελούν τεκμηρίωση της πληρωμής του 1 ευρώ.
P2.Εάν σας πει ότι θα «γράψει παράβαση», τότε θα του ζητήσετε να σας καλέσει εγγράφως με κλήση προς ακρόαση, σύμφωνα με τα άρθρα που θα του δείξετε.
P3. Εάν επιμείνει να σας δώσει κλήση, μιλώντας του πάντα ευγενικά και στον πληθυντικό, θα του ζητήσετε να γράψει πάνω στη κλήση την αιτιολογία του δηλ. γιατί απορρίπτει κάθε έναν από τους 8 νομικά και ουσιαστικά βάσιμους λόγους που αναφέρουμε.

Το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης
(Ενημερώνεται το αστυνομικό όργανο για τα ισχύοντα στο σύνταγμα και τον κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας)
ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΛΛΑΔΑΣ
Άρθρο 20 =====
Καθένας έχει δικαίωμα στην παροχή έννομης προστασίας από ………….. τα δικαστήρια και μπορεί να αναπτύξει σ’ αυτά τις απόψεις του για τα δικαιώματα ή συμφέροντά του, όπως νόμος ορίζει.
Το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης του ενδιαφερομένου ισχύει και για κάθε διοικητική ενέργεια ή μέτρο που λαμβάνεται σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων του.
P Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
«Άρθρο 6:Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερόμενου.
1. Οι διοικητικές αρχές πριν από κάθε ενέργεια ή μέτρο σε βάρος των δικαιωμάτων ή συμφερόντων συγκεκριμένου προσώπου, οφείλουν να καλούν τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του, εγγράφως ή προφορικώς, ως προς τα σχετικά ζητήματα.
2. Η κλήση προς ακρόαση είναι έγγραφη, αναφέρει τον τόπο, την ημέρα της ακρόασης. Ο ενδιαφερόμενος έχει το δικαίωμα να λάβει γνώση των σχετικών αποδεικτικών στοιχείων και να προβεί σε ανταπόδειξη. Η τήρηση της προαναφερόμενης διαδικασίας, καθώς και η λήψη υπόψη των απόψεων του ενδιαφερομένου, πρέπει να προκύπτουν από την αιτιολογία της διοικητικής πράξης. Το υιοθετούμενο μέτρο πρέπει να λαμβάνεται μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα από την ακρόαση του ενδιαφερόμενου.
3. Αν η άμεση λήψη του δυσμενούς μέτρου είναι αναγκαία για την αποτροπή κινδύνου ή λόγω επιτακτικού δημόσιου συμφέροντος, είναι κατ’ εξαίρεση, δυνατή η, χωρίς προηγούμενη κλήση του ενδιαφερομένου, ρύθμιση. Αν η κατάσταση που ρυθμίστηκε είναι δυνατόν να μεταβληθεί, η διοικητική αρχή μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών καλεί τον ενδιαφερόμενο να εκφράσει τις απόψεις του σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους, οπότε και προβαίνει σε τυχόν νέα ρύθμιση. Αν η πιο πάνω προθεσμία παρέλθει άπρακτη, το μέτρο παύει αυτοδικαίως, και χωρίς άλλη ενέργεια, να ισχύει.
4. Οι διατάξεις των παρ. 1 και 2 εφαρμόζονται και όταν οι σχετικές με τη δυσμενή διοικητική πράξη διατάξεις προβλέπουν δυνατότητα άσκησης διοικητικής προσφυγής».
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ παρά ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΣΤΕ
Παρελήφθη όμοιο αντίγραφο σήμερα ……/……./ 2012 και ώρα ……..…
στο …………χλμ.
ή στην πόλη ………..……………….
από τον τροχονόμο υπηρεσίας
κύριο………………………….……………
Ο παραλαβών
………………….
ΑΙΤΗΜΑ
(Σύμφωνα με το άρθρο 20-2 του Συντάγματος και του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
«Άρθρο 6: Προηγούμενη ακρόαση του ενδιαφερόμενου.
του ………. ………… ……………….
(όνομα) (επώνυμο) (πατρώνυμο)
ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΓΙΑ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΣΑΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΩΝ με βάση το άρθρο 20 παρ. 2 του Συντάγματος και

ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ ΕΠ΄ ΑΥΤΩΝ, ΠΡΙΝ ΜΟΥ ΕΠΙΔΩΣΕΤΕ ΤΗ ΚΛΗΣΗ.

ΠΡΟΣ

ΤΟΝ ΤΡΟΧΟΝΟΜΟ

Κύριο ……………… …………………… ………………… ………………

(όνομα) (επώνυμο) (Τροχαία) Αρ. Μητρώου)

(σημείωση:1 αντίγραφο δίδετε στον τροχονόμο, 1 αντίγραφο κρατάτε εσείς και ζητάτε από τον τροχονόμο, να υπογράψει ότι το παρέλαβε)

Ημερομηνία ……/……/ 2012

Κύριε ……………….,

Σας ζητώ να καταχωρίσετε στην ενδεχόμενη διοικητική πράξη σας επιβολής προστίμου σε βάρος μου λόγω πληρωμής 1 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας έτους 2012 του με αρ. κυκλοφ. …………….. αυτοκινήτου μου τη παρακάτω εξώδικη δήλωση (τεσσάρων (4) σελίδων) προσφορά ενός ευρώ προς την αρμόδια Οικονομική Υπηρεσία και το Τ.Π.Κ.Δ. και ειδικότερα τους παρακάτω 9 λόγους και να απαντήσετε εγγράφως επ΄ αυτών και να αιτιολογήσετε γιατί δεν τους κάνετε δεκτούς:

1ος Λόγος: Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικόκαι έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στην Αιτωλοακαρνανία, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα τεράστια ποσά που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα ελάχιστο μέρος επέστρεψε στο νομό Νότιας Ευβοιας και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμε. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού,βασανιστήριο καθημερινό για εμάς τους πληρωτές Αιτωλοακαρνάνες του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. (για το αληθές του λόγου σας παραδίδω την πρόσφατη επιστολή του περιφερειάρχη Ανα. Ελλάδας προς τον αρμόδιο υπουργό για την αδυναμία συντήρησης του οδικού δικτύου με ημερομηνία 5 Ιανουαρίου 2012, όπου δημοσιεύτηκε και στα ΜΜΕ).

Με αποτέλεσμα η υστέρηση και υπανάπτυξη του νομού να οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που μου επέβαλαν οι κυβερνόντες. Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάστακτα χαράτσια.

2ος Λόγος: Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί μέρος τους δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της Νότιας Ευβοιας της Περιφέρειας Ανα. Ελλάδας.

3ος Λόγος: Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.

4ος Λόγος: Διότι, αντισυνταγματικά, παράνομα και χωρίς συνταγματική και δίκαιη αιτιολογία προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.

5ος Λόγος: Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα,

6ος Λόγος: Διότι, ο μισθός και το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκαν, κατά 40 % – 50%, ενώ αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία.

7ος Λόγος: Διότι αντισυνταγματικά, παράνομα αι χωρίς αιτιολογία προβλέπεται και επιβάλλεται προκαταβολή του τέλους αυτού, μολονότι υπερβαίνει το ποσό των 200 €.

8ος Λόγος: Διότι, τα τέλη κυκλοφορίας δεν αποτελούν φορολογικό τεκμήριο διότι δεν δηλώνονται στην ετήσια φορολογική δήλωση και βάσει αυτού δεν μπορεί να περαστεί ως χρέος προς την εφορία σε περίπτωση μη καταβολής τους.

9ος Λόγος: Διότι,δεν έχω χρήματα να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με αυτοκίνητο το δε Δημόσιο – Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνετε τους δρόμους μας άθλιους και ένα καθημερινό βασανιστήριο να οδηγό, μου προκαλείτε φθορές και πολλές φορές ζημίες στο αυτοκίνητό μου από τις πολλές λακκούβες, και ηθική βλάβη, αφού ταλαιπωρούμαι και στενοχωριέμαι καθόσον πρέπει να κοιτάζω πως θα αποφεύγω τις λακκούβες και να οδηγώ υπό καθεστώς πίεσης πηγαίνοντας στη δουλιά μου όσες φορές έχω την δυνατότητα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου, αφού κάθε φορά έχω στη σκέψη μου τις φθορές που έχουν υποστεί τα λάστιχά μας, το σύστημα ανάρτησης, το σασί κ.λ.π. του οχήματός μου.

Ο Λαβών Τροχονόμος

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Γ. ΚΑΛΟΥΔΗΣ, ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ παρά ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΣΤΕ
ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ

P 1. Ο Οικονομικός Έφορος δεν έχει το δικαίωμα να βεβαιώσει κανένα ποσό των ληστρικών τελών κυκλοφορίας σε βεβαιωτικό κατάλογο οφειλής πριν μας καλέσει γραπτά σε γραπτές εξηγήσεις, δηλ. πριν μας καλέσει με γραπτή κλήση να του εξηγήσουμε τους λόγους που πληρώσαμε μόνον 1 ευρώ.

P2.Εάν τυχόν προχωρήσει σε βεβαίωση χωρίς να μας καλέσει γραπτώς να απαντήσουμε με γραπτό υπόμνημα τότε θα έχει παρανομήσει, θα έχει διαπράξει τα ποινικά εγκλήματα της παράβασης καθήκοντος, της εκβίασης, της καταπίεσης(και ανάλογα με τη περίπτωση και άλλα) θα του υποβάλλουμε μήνυση και θα έχει θεμελιώσει και δικαίωμά μας για αποζημίωση για ηθική βλάβη (ενδεικτικά να ζητήσουμε αποζημίωση 10.000€ ο καθένας).

Σ.χ.τ. με τις υποχρεώσεις του Οικονομικού Έφορου και η ΠΟΛ 1093/2009 (ΝΟΜΟΣ 526221)

P 3. ΕΑΝ και όταν σας καλέσει γραπτά, με γραπτή κλήτευση να του εκθέσουμε τους λόγους πληρωμής του 1 ευρώ, τότε θα μου φέρετε αμέσως τη κλήση για να συντάξω το Υπόμνημα.

P 4. Ο Έφορος με βάση το Σύνταγμα και τον Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας είναι υποχρεωμένος να εκδώσει αιτιολογημένη πράξη για έναν από τους λόγους που αναφέρουμε, π.χ. για να προχωρήσει σε βεβαίωση πρέπει στη πράξη που θα εκδώσει να γράψει ότι οι δρόμοι της Αιτωλ/νίας είναι καλοί, ότι το τέλος δεν είναι ανταποδοτικό, κλπ

P 5. Εάν γράψει κάτι τέτοιο θα έχει διαπράξει και πάλι παράβαση καθήκοντος κλπ. Και θα του κάνουμε μήνυση και για ψευδή βεβαίωση και θα ζητήσουμε και αποζημίωση.

P 6. Εάν ο Έφορος δεν γράψει στη πράξη του τίποτα και πάλι θα έχει διαπράξει παράβαση καθήκοντος, κ.λ.π και η πράξη του θα ακυρωθεί από τα Διοικητικά Δικαστήρια για έλλειψη αιτιολογίας, σύμφωνα με τη πάγια νομολογία του Συμβουλίου της Επικρατείας.

P Σε κάθε περίπτωση φέρνετε αμέσως ότι έγγραφο στην προσωρινή επιτροπή στα γραφεία της «Κ» που θα σας δώσουν, για να ασκήσουμε τα νόμιμα δικαιώματά μας.

P Προσωρινή επιτροπή για τα τέλη κυκλοφορίας

Τηλ. 6977982673- Κώστας Κορδάτος

Added (2012-11-25, 11:00 PM)
Πηγη , http://www.e-karystos.gr/article.php?id=1385
---------------------------------------------
Πλήρωσε 1 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας

Ένα ευρώ πλήρωσε για τα τέλη κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του ένας πολίτης της Πάτρας μετά από αίτηση που κατέθεσε στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.

Στην αίτησή του προς το Ταμείο μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:

«Θέμα: Κατάθεση ποσού ενός (1) ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας 2012

Κύριε προϊστάμενε

Παρακαλώ να μου εκδώσετε γραμμάτιο πληρωμής τελών κυκλοφορίας έτους 2012 για το αυτοκίνητό μου ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΡΖΕ 1600 με το ποσόν του ενός (1) ευρώ υπέρ δημοσίου στο οποίο να αναγράφεται η παρακάτω αιτιολογία:

1) Διότι, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας είναι τέλος ανταποδοτικό και έπρεπε άμεσα να επανεπενδύεται στον τόπο είσπραξης, στη προκειμένη περίπτωση στην Αχαΐα, για συντήρηση του οδικού δικτύου και κατασκευή νέων δρόμων, από τα ποσά που εισέπραξε πέρυσι το κράτος, που εσείς εκπροσωπείτε, από τα τέλη κυκλοφορίας μόνον ένα πολύ μικρό μέρος επέστρεψε στο νομό Αχαΐας και στην περιοχή που ζω, εργάζομαι και δραστηριοποιούμε. Αποτέλεσμα οι δρόμοι να είναι άθλιοι, επικίνδυνοι, γεμάτοι λακκούβες παντού, βασανιστήριο καθημερινό για τους πληρωτές Αχαιούς του τέλους ιδιοκτήτες των Ι.Χ. Η υστέρηση και υπανάπτυξη του νομού οφείλεται κύρια και από το άθλιο και ελλιπές οδικό δίκτυο σε αντιδιαστολή με τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας που επέβαλαν οι κυβερνώντες. Αντί να καταβάλω τέλη κυκλοφορίας σε ένα οδικό δίκτυο που δεν χρησιμοποιώ ως πολίτης πρέπει να εισπράξω αποζημίωση από το κράτος (εσάς) και την αυτοδιοίκηση που δεν μου επιτρέπεται να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου στις περισσότερες περιοχές και όχι να πληρώνω και από πάνω αυτά τα δυσβάστακτα χαράτσια.

2) Διότι, δεν υπάρχει λογοδοσία από τους υπουργούς και τους βουλευτές που πήγαν τα χρήματά μας, και γιατί σημαντικό μέρος τους, δεν επανεπενδύθηκε στη συντήρηση του οδικού δικτύου της Αχαΐας

3) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα ζητούνται προκαταβολικά τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτου.

4) Διότι, αντισυνταγματικά και παράνομα προβλέπεται διπλασιασμός των τελών σε όποιον τα καταβάλει μετά την 1η του έτους.

5) Διότι, το κράτος δεν εφάρμοσε τον ανταποδοτικό τους χαρακτήρα, ως όφειλε!

6) Διότι, ενώ ο μισθός, και το οικογενειακό μου εισόδημα μειώθηκαν, κατά 40 %-50% , ταυτόχρονα αυξήσατε τα τέλη κυκλοφορίας κατά ληστρικό τρόπο και χωρίς αιτιολογία και μάλιστα σε ένα παλαιό αυτοκίνητο που κατάφερα να προμηθευτώ με δόσεις. Τα τέλη που ζητούνται να πληρώσω για το όχημα αυτό πλησιάζουν περίπου στην τιμή αγοράς του μεταχειρισμένου οχήματος μου! .

7) Διότι, αδυνατώ να τα πληρώσω, αφού μείωσα και τις μετακινήσεις μου με το αυτοκίνητο το δε Δημόσιο - Κράτος (Εσείς) εισπράττει ως φόρο το 60 % του ποσού (1,78 €) που πληρώνω για κάθε ένα λίτρο βενζίνης, χωρίς να μας λέτε που πάνε οι φόροι μας και αφήνατε τους δρόμους άθλιους και ένα καθημερινό βασανιστήριο περιμένει όλους τους πολίτες προκειμένω να μεταβούν με το αυτοκίνητό τους, όπως εγώ στο σημείο που εργάζομαι με ζημίες και με διάφορες φθορές στο όχημά μου χωρίς κανείς να με αποζημιώνει ούτε σε είδος αλλά ούτε και σε υπηρεσίες για τις ζημιές αυτές.

Με τιμή

Απόστολος Ζέρβας»
Πηγη , http://topontiki.gr/article/27733

Added (2012-11-26, 0:09 AM)
---------------------------------------------
Τι γνωμη εχετε ;


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ

Message edited by Θνητος - Κυριακή, 25-ΝΟΕ-2012, 11:01 PM
 
ΑθηναίοςDate: Δευτέρα, 26-ΝΟΕ-2012, 0:26 AM | Message # 2
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Είναι πολύ δύσκολο να το εφαρμόσει ο οποιοσδήποτε! Αν έχεις χρόνο και χρήμα ή αν είσαι δικηγόρος είναι εύκολο να το κάνεις! Διαφορετικά... έμπλεξες....

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Δευτέρα, 26-ΝΟΕ-2012, 0:47 AM | Message # 3
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ετσι πιστευω κι εγω ,χωρις χρηματα πως να τους ταραξουμε στις μηνυσεις

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Δευτέρα, 26-ΝΟΕ-2012, 0:48 AM | Message # 4
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Το βιβλίο το πήρες;;;

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Δευτέρα, 26-ΝΟΕ-2012, 1:01 AM | Message # 5
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
ναι το πηρα μολις τώρα ευχαριστω πολυ !!!!!

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 4:50 PM | Message # 6
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012
Απάντηση Βενιζέλου στην εξώδικη δήλωση για τα τέλη κυκλοφορίας: «Τα τέλη κυκλοφορίας αποτελούν ΦΟΡΟ και όχι ανταποδοτικό τέλος» !!!

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει δεκτά παγίως στη νομολογία, αλλά και κατά τη δημοσιονομική θεωρία φόρος είναι η αναγκαστική παροχή που επιβάλλεται στους πολίτες, χάριν των κρατικών σκοπών και χωρίς ειδικό αντάλλαγμα, ενώ το ανταποδοτικό τέλος αποτελεί, όπως και ο φόρος, αναγκαστική παροχή, που όμως καταβάλλεται από τους πολίτες έναντι ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΧΗΣ, δηλαδή έναντι ειδικής προς αυτούς παρεχόμενης δημόσιας υπηρεσίας. Η συμμετοχή στη δαπάνη αυτή αποτελεί το αντάλλαγμα ή την ειδική αντιπαροχή για συγκεκριμένη παρεχόμενη ωφέλεια και ΟΧΙ αόριστα για την δημιουργία εσόδων προς κάλυψη γενικά των δημοσιονομικών αναγκών του Δημοσίου... Η ειδική αντιπαροχή του Κράτους, που αντιστοιχεί στο ανταποδοτικό τέλος, αποτελεί σε τελευταία ανάλυση παροχή δημόσιας υπηρεσίας, με την οποία όμως εξυπηρετούνται ταυτόχρονα ΑΤΟΜΙΚΑ και οι χρήστες αυτής πολίτες, που φέρουν έτσι και το βάρος των δαπανών της.

Με βάση τα παραπάνω κρίθηκε με την υπ’ αριθμ. 428 του 2005 απόφαση του Αρείου Πάγου, ότι τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών, ΔΕΝ είναι φόροι, και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση από τους τελευταίους του οδικού δικτύου της χώρας και την εξεύρεση των αναγκαίων πόρων για τη συγκάλυψη των δαπανών συντήρησης του δικτύου τούτου. Επομένως, τα εν λόγω τέλη κυκλοφορίας καταβάλλονται από τον ιδιοκτήτη, ανεξάρτητα από το αν το όχημα κυκλοφορεί ή έχει τεθεί συνεπεία μηχανικής βλάβης ή τροχαίου ατυχήματος σε αχρησία, ΕΚΤΟΣ αν στην τελευταία αυτή περίπτωση έχουν κατατεθεί οι πινακίδες κυκλοφορίας.

Έχοντας υπόψη τα παραπάνω, απευθύναμε την από 30 Δεκεμβρίου 2011 εξώδικη δήλωση προς τον υπουργό Οικονομικών, με την οποία του ζητήσαμε να μας γνωστοποιήσει ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ που καταβάλουμε για τα τέλη κυκλοφορίας. Την εξώδικη αυτή δήλωση κοινοποιήσαμε με την υποψία ότι τα χρήματα που καταβάλουμε για τα τέλη κυκλοφορίας πάνε ΟΧΙ για την επέκταση και συντήρηση του «οδικού» δικτύου του οποίου είμαστε χρήστες, αλλά για την αποπληρωμή των δανείων της Τρόικας. Σύμφωνα με δημοσιεύματα στον τύπο, το κράτος πέρυσι εισέπραξε για τέλη κυκλοφορίας το ιλιγγιώδες ποσό των 200 εκατομμυρίων ευρώ και είναι αμφίβολο εάν από αυτό επέστρεψε 2 εκατομμύρια για οδοποιία… Με την εξώδικη αυτή δήλωση, υπενθυμίσαμε στον υπουργό, τους υπέρογκους φόρους, τέλη, δασμούς και εισφορές (τακτικές και έκτακτες) που επιβαρύνουν την αγορά και χρήση του αυτοκινήτου, σε σχέση με την άθλια κατάσταση του Εθνικού «Οδικού» Δικτύου και την εκατόμβη των νεκρών που θρηνούμε ετησίως ως έθνος. Του υπενθυμίσαμε τη σκληρή στατιστική των τροχαίων ατυχημάτων, σύμφωνα με την οποία κάθε χρόνο αφανίζεται ένα ολόκληρο χωριό 1.600 ατόμων, περίπου, από τον χάρτη της ελληνικής επικράτειας. [Δες αναλυτικά την υπόθεση σε αυτό το ποστ. Κατέβασε την εξώδικη δήλωση εδώ].

Με την από 28/02/2012 απάντηση, η οποία μας κοινοποιήθηκε την 07/03/2012 την οποία υπογράφει η προϊσταμένη της διεύθυνσης γενικής γραμματείας φορολογικών θεμάτων Δήμητρα Γκαραβέλα, ο υπουργός των Οικονομικών απάντησε το εξής τρομο-νομικό: ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ λέει, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΗ ΑΛΛΑ ΦΟΡΟΣ, επικαλούμενος μια αρχαία απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας του 1984 (όταν στην Ελλάδα δεν υπήρχε ακόμη άσφαλτος).

Την απόφαση αυτή δεν την έχω βρεί σε καμία βάση νομικών δεδομένων. Αντίθετα βρήκα τρεις αποφάσεις, μια του 1971 του Εφετείου Αθηνών (ΕφΑΘ 1520/71), μια του 1989 επίσης του Εφετείου Αθηνών (1712/1989 ΕΦ ΑΘ) και μια του 2005 (την 428/2005 του Αρείου Πάγου), με τις οποίες έχει επανειλημμένα κριθεί ότι τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων ΔΕΝ είναι φόροι, αλλά έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών…
Ολόκληρη η απάντηση του υπουργού δημοσιεύεται εδώ.

Πρόσεξε τώρα να δεις

Έστω ότι ο νομομαθής υπουργός επί των Οικονομικών έχει νομικά δίκιο, ότι τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών όπως ο Άρειος Πάγος έκρινε το 2005, αλλά ότι είναι ΦΟΡΟΣ. Αφού λοιπόν οι νομικοί φωστήρες του υπουργού έχουν αυτή την άποψη, ας εξηγήσουν σε μας τους υποτακτικούς τους, με ποιο ακριβώς σκεπτικό εξέδωσαν την ΠΟΛ 1149/27.10.2011 σύμφωνα με την οποία «ΔΕΝ υποχρεούνται στην προμήθεια ειδικού σήματος τελών κυκλοφορίας για το έτος 2011 τα οχήματα που τεθούν σε ΑΚΙΝΗΣΙΑ (εκούσια ή αναγκαστική) για ολόκληρο το έτος 2011»…

ΕΠΕΤΡΕΨΑΝ άραγε (με αυτή την ΠΟΛ) σε περισσότερους από 160.000 ιδιοκτήτες Ι.Χ. αυτοκινήτων να γλιτώσουν τα ΦΟΡΟ-τέλη κυκλοφορίας, καταθέτοντας απλά τις πινακίδες κυκλοφορίας των οχημάτων τους (επειδή αδυνατούσαν να πληρώσουν)??? Αν έτσι έχει το πράγμα και μπορείτε νομικά να απαλλάσσετε τους πολίτες από ΦΟΡΟΥΣ υποβάλλοντας απλά μια δήλωση ακινησίας του αυτοκινήτου τους, ε τότε να σας υποβάλουμε και μια δήλωση ότι το εξοχικό μας ΔΕΝ κατοικείται και να μας απαλλάξετε (και) από το φόρο ακίνητης περιουσίας…

Πρόκειται βεβαίως για αστειότητες… Το πράγμα έχει νομικά ως εξής:

Τα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, έχουν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών, ΔΕΝ είναι φόροι, και επιβάλλονται στους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων για τη χρησιμοποίηση του οδικού δικτύου. Αυτό σημαίνει, έχεις κατοχή αυτοκινήτου και το κυκλοφορείς? Τότε πληρώνεις κύριε. Δεν έχεις ή δεν το χρησιμοποιείς? ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ φράγκο.

Με αυτή ακριβώς τη λογική, προβλέπεται από τις διατάξεις των παραγράφων 1 έως και 6 του άρθρου 22 του ν.2367/1953, ότι «η Δήλωση ακινησίας, επιφέρει έκπτωση από τα τέλη κυκλοφορίας», δεδομένου ότι με τη δήλωση αυτή εξωτερικεύεται η βούληση του κατόχου, το αυτοκίνητο να παραμείνει σε ακινησία.

Μετά εφαρμόζεται το άρθρο 45 του Ν 2992/2002 που προβλέπει ότι κάτοχος οχήματος που επιθυμεί να καταθέσει την άδεια κυκλοφορίας και τις κρατικές πινακίδες του αυτοκινήτου στη Δ.Ο.Υ, υποχρεούται είτε να φυλάξει αυτό σε ιδιωτικό κλειστό χώρο είτε να το παραδώσει για πολτοποίηση, εκποίηση ή απόσυρση στον Ο.Δ.Δ.Υ. Για την κατάθεση των ανωτέρω στοιχείων απαιτείται και η προσκόμιση υπεύθυνης δήλωσης του Ν. 1599/1986, στην οποία αναγράφονται υποχρεωτικά η διεύθυνση του χώρου φύλαξης, καθώς και ταστοιχεία του ιδιοκτήτη αυτού.

Πρόσεξε τώρα και το τελευταίο

Κατάθεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του αυτοκινήτου δεν σημαίνει οριστική διαγραφή. Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί, ότι με την κατάθεση το όχημα δεν διαγράφεται οριστικά, δηλαδή ΔΕΝ παύει να αποτελεί περιουσιακό σου στοιχείο, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να δηλώνεται στην Εφορία. Μόνο στην περίπτωση της οριστικής διαγραφής, το όχημα αποξενώνεται πλήρως από την περιουσία σου. Στη συνέχεια αποταξινομείται και παίρνει το δρόμο της ανακύκλωσης.

Αφού λοιπόν τα τέλη κυκλοφορίας είναι σύμφωνα με τον υπουργό «φόρος» και αφού σύμφωνα με όσα έχουν γίνει δεκτά παγίως στη νομολογία, φόρος είναι η αναγκαστική παροχή που επιβάλλεται στους πολίτες, χάριν των κρατικών σκοπών ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ, τότε ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΦΟΡΟ» των τελών κυκλοφορίας??? Για να τα απαλλάσσεις, σημαίνει ότι μέχρι χθες δεχόσουν ότι ΥΠΗΡΧΕ ΕΙΔΙΚΟ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ… Άρα ότι τα τέλη κυκλοφορίας είχαν χαρακτήρα ανταποδοτικών τελών και όχι "φόρου" όπως μας τσαμπουνας σήμερα…

Αν αντίθετα θεωρούσες τα τέλη κυκλοφορίας "φόρο", όφειλες να τα εισπράξεις ΕΙΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΝΟΥΤΑΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ και όχι να απαλλάξεις όσους το ακινητοποίησαν καταθέτοντας τις πινακίδες… Διότι αλλιώς υπάρχει απιστία σε βάρος του δημοσίου, που προσπόρισε αθέμιτο περιουσιακό όφελος σε όσους δεν πλήρωσαν το φόρο-τέλος, δικαίωμα που νομιμοποιείται να ασκήσει ο αρμόδιος επί των Οικονομικών υπουργός και αν αυτός παραλείπει, ν' ασκήσει πλαγιαστικώς, ακόμη και ο κάθε πολίτης.

Απαντώντας ο υπουργός ότι τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν ανταποδοτικότητα αλλά αποτελούν "φόρο", αποφεύγει να ομολογήσει ότι από τα 200.000.000 ευρώ που το κράτος εισέπραξε πέρυσι από τα τέλη κυκλοφορίας μόλις τα 2.000.000 δαπανήθηκαν για την επέκταση και συντήρηση του οδικού δικτύου... Αν όμως απαντούσε έτσι, θα έδινε ισχυρό νομικό έρεισμα ώστε του χρόνου να μην πληρώσει κανείς, αφού θα αποδεικνύονταν ΑΝΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ μεταξύ δαπάνης και ανταλλάγματος. Οι οδηγοί θα προσφευγαν μαζικά και τα δικαστήρια δεν μπορούσε παρά να πουν, ότι υπάρχει ΜΕΓΑΛΗ αναντιστοιχία μεταξύ δαπάνης και ωφέλειας, άρα ότι δεν οφείλονται τέλη…

Όταν λοιπόν του χρόνου θα μας (ξανα)ζητήσετε λεφτά για «ΦΟΡΟ–τέλη», λεφτά από μας δε πρόκειται να πάρετε. Γιατί όπως φάνηκε δεν τα δίνετε για δρόμους αλλά τα δίνετε εκεί που σας προστάζουν… Κακό αυτό δε ξέρω αν είναι, είναι όμως κακό να τα ζητάς και να τα παίρνεις ως τέλη ανταποδοτικά… Μα το χειρότερο όλων είναι να απαντάς λες και η 428 του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!! Να δούμε λοιπόν τι τα πουν δικαστήρια, όταν του χρόνου τεθεί υπόψη Τους η απάντηση που έδωσες και ρωτηθούν αν ο Άρειος Πάγος υπάρχει ή δεν υπάρχει…

Ας μιλήσουμε όμως λιγάκι σοβαρά. Πιστεύεις αληθινά ότι μπορείς με δέκα αράδες να καταλύεις τους ΝΟΜΟΥΣ ? Με δαύτους πορευτήκαμε και πορευτήκαμε δίκαια ως σήμερα. Γιατί οι νόμοι αυτοί γραφτήκαν από ανθρώπους που χαν το δίκιο μέσα τους. Και τη νομολογία αυτή που πας να καταργήσεις, την έχουνε φτιάξει άνθρωποι σοφοί… Και μείς ως νομικοί έχουμε χρέος ένα: Να την υπερασπιστούμε μέχρι τελευταίας ρανίδος του μελανιού μας…
http://alampasis.blogspot.com/2012/03/blog-post_12.html
Πηγη , http://epitropesdiodiastop.blogspot.gr/2012/03/blog-post_13.html


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ

Message edited by Θνητος - Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 4:55 PM
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 9:45 PM | Message # 7
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Τι να τους κάνεις τους νόμους και τα δικαστήρια!!! Για να διεκδικήσεις το δίκιο σου πληρώνεις έξοδα δικαστηρίων και δικηγόρων και λεφτά δεν υπάρχουν. ΔΙΚΑΙΗ κυβέρνηση χρειάζεται που να κρίνει έντιμα τί είναι άδικο και να αποφασίζει με νόμους να διορθώνει τις αδικίες. Αυτό είναι το σωστό και αυτό έπρεπε να γίνεται!!! angry

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.


Message edited by Αθηναίος - Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 9:45 PM
 
ΘνητοςDate: Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 10:09 PM | Message # 8
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10708
Awards: 16
Reputation: 45
Status: Offline
Απλα ψαχνω μπας και δεν τα πληρωσουμε !!
wink


ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ ΕΡΧΕΤΑΙ
 
ΑθηναίοςDate: Τρίτη, 04-ΔΕΚ-2012, 11:21 PM | Message # 9
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Η μόνη περίπτωση να μην τα πληρώσουμε είναι να καταργηθούν, με την προϋπόθεση να μην πληρώνουμε σαν κράτος τα δάνεια, παρά μόνο όταν θα αρχίσει το κράτος να έχει περίσσευμα χρημάτων, που σημαίνει για να πάρουν τα χρήματά του πίσω οι δανειστές και οι "αγορές" θα πρέπει να βοηθήσουν στην ανάπτυξη της οικονομίας μας και όχι να την γονατίζουν.

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Τετάρτη, 05-ΔΕΚ-2012, 10:09 PM | Message # 10
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
Quote (Αθηναίος)
παρά μόνο όταν θα αρχίσει το κράτος να έχει περίσσευμα χρημάτων

αυτο μου αρεσε !!!!!!!!!!!!


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 05-ΔΕΚ-2012, 10:20 PM | Message # 11
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Αυτό υπόσχονται τα αντιμνημονιακά κόμματα.

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Τετάρτη, 05-ΔΕΚ-2012, 11:44 PM | Message # 12
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
μάλον δεν ακουσατε τον τσιπρα να λεει οτι πρέπει να πληρωσουμε ενα μεγαλο ποσο απο το χρεος μας σε αυτούς που μας δανεισαν !!!!!πουλημένος κι αυτός παιδιά ,αλλαξε το τροπάρι !!!!

Added (2012-12-05, 11:44 PM)
---------------------------------------------
πιστευω οτι μετα την προδοσία του τσίπρα για την οποία είμαι πλέον σίγουρη θα ερθει η ωρα του καμμένου !!!αυτό που δεν γνωρίζω είναι αν θα μας προδώσει κι αυτός!!!!!!!!!!!


"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"
 
ΑθηναίοςDate: Τετάρτη, 05-ΔΕΚ-2012, 11:50 PM | Message # 13
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Φυσικά πρέπει να πληρώσουμε ένα μεγάλο μέρος από τα δάνεια. Αυτό όμως πρέπει να γίνει από το περίσσευμά μας και όχι από το υστέρημα του υστερήματος μας. Αυτό λέει και ο Τσίπρας και ο Καμμένος. Δεν πληρώνουμε το επαχθές και τις τοκογλυφίες ή τις απάτες (υποβρύχια, SIEMENS κλπ) αλλά το πραγματικό χρέος, μέρος του οποίου πρέπει να σθμψηφιστεί με το κατοχικό δάνειο!!!! Πάντα όμως από το περίσσευμά μας, που σημαίνει ότι πρώτα πρέπει να ανορθωθεί η οικονομία μας ΚΑΙ με τη βοήθεια όλων των δανειστών μας για να τους ξεπληρώσουμε!!

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
margaritaDate: Πέμπτη, 06-ΔΕΚ-2012, 8:53 PM | Message # 14
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 12902
Awards: 15
Reputation: 44
Status: Offline
εβαλε ενα κοματι ο τραγκας απο την ομολια του τσιπρα και μου εδωσε να καταλάβω αλλα ,μαλλον τον σαμποταρει !!!!

"Στο τέλος, αυτό για το οποίο μετανιώνουμε περισσότερο είναι οι προσπάθειες τις οποίες ποτέ δεν κάναμε"

Message edited by margarita - Πέμπτη, 06-ΔΕΚ-2012, 11:20 PM
 
ΑθηναίοςDate: Πέμπτη, 06-ΔΕΚ-2012, 11:12 PM | Message # 15
Ο βασιλιάς των μελών
Group: "Εσπερίτες"
Messages: 10386
Awards: 17
Reputation: 46
Status: Offline
Χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα!!! biggrin biggrin biggrin biggrin

Γης παις ειμί και ουρανού αστερόεντος,
αυτάρ εμοί γένος ουράνιον.
 
Forum » Off Topic » Περί ανέμων και υδάτων » ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ & ΕΓΓΡΑΦΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ (1) ΕΥΡΩ (ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ)
  • Page 1 of 1
  • 1
Search: