Ο Τειλορ εξήγησε ότι τα Φάντομ δεν προέρχονταν από τον πλανήτη Άρη, ούτε και από τη Ρωσία, τον νέο μπαμπούλα των Αμερικάνων, αλλά από το.. Μέριλαντ και δήλωσε ότι δεν του επιτρεπόταν να αναφέρει τους λόγους για τους οποίους κατασκευάστηκαν, γιατί ήταν απόρρητοι. Τέλος, έδωσε και κάποιες οδηγίες σε περίπτωση που οποιοδήποτε έβρισκε κάποιον ιπτάμενο δίσκο πεσμένο στο έδαφος! (αν βρείτε κάποιον ιπτάμενο δίσκο στο έδαφος, κάτι που είναι μάλλον απίθανο αφού όλη τους τους είναι κατασκευασμένοι από υλικό που καταστρέφεται στον αέρα ύστερα από κάποια συγκεκριμένη ώρα, θα Βρείτε τυπωμένες με μαύρα γράμματα τις ακόλουθες λέξεις: "Στρατιωτικό απόρρητο της πολεμικής Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής . Έπειτα έναν αριθμό και τις εξής οδηγίες: Οποιοσδήποτε προκαλέσει ζημία ή αποκαλύψει την περιγραφή ή την τοποθεσία που βρέθηκε αυτός ο πύραυλος, θα υπόκειται σε ποινική δίωξη από την Κυβέρνηση των Ηνωμένων Πολιτειών .Για αποκατάσταση, καλέσατε αμέσως: ακολουθεί κάποιος αριθμός τηλεφώνου και η διεύθυνση μιας πολεμικής αεροπορικής βάσης . Ήταν μια κίνηση αντιπερισπασμού ή δημόσια παραδοχή της ύπαρξης των ιπτάμενων δίσκων?.
Γήινα ή εξωγήινα τελικά: Τα τελευταία δέκα Χρόνια, όλο και περισσότερεςAVRO-all-02.GIF (31167 bytes) πληροφορίες συγκεντρώνονται σχετικά με το θέμα των UFO. Αναλυτές , επιστήμονες και δημοσιογράφοι έχουν ασχοληθεί εκτεταμένα με το ερώτημα αν πρόκειται για εξωγήινες επισκέψεις ή για αεροσκάφη εξελιγμένης τεχνολογίας που κατασκευάστηκαν από ανθρώπινα χέρια.
Μελετητές συζητούν την πιθανή Κατασκευή αεροσκαφών, που πετούν με τη Βοήθεια μιας τεχνολογίας η οποία καταργεί το νόμο της Βαρύτητας, ή διάφορες άλλες μορφές τεχνολογίας που μας δίνουν αεροσκάφη με φοβερές δυνατότητες, που πετούν σε φοβερό ύψος, αναπτύσσουν ασύλληπτες ταχύτητες και έχουν κατασκευαστεί με προδιαγραφές κατάλληλες για συνθήκες starwar! Απο τον Β Παγκόσμιο.
Προγράμματα καναδικής AVROCAR 1952-61
Τον Απρίλιο του 1950, το εθνικό Συμβούλιο ασφαλείας των ΗΠΑ ερευνώντας το θέμα των παράξενων ιπτάμενων μηχανών των Γερμανών και έχοντας μείνει έκπληκτοι από της ιδιαίτερα πτητικά χαρακτηρίστηκα που είχαν αποφάσισαν κατά πόσο θα μπορούσαν να τα αντιγράψουν (Συμβατής τεχνολογίας ). Η πρόταση συνεργασίας από την αμερικανική υπηρεσία πληροφοριών έγινε στον αεροναυπηγό Miethe να εργαστεί την καναδέζικη AVRO
Τα προγράμματα περιλάμβαναν την εξέλιξη και την αντιγραφή των γερμανικών αεροσκαφών καθέτου απογείωσης της ΒΜW - Focke-Wulf Various Sack KAI της ιδιομορφίας του φαινομένου Coanda .Τα σκάφη αυτά έχουν θαυμαστές ικανότητες όπως αναρρίχηση στα 25000 πόδια σε 6 λεπτά, ικανότητα αιώρησης και ευθείας πτήσης με σχεδόν υπερηχητικές ταχύτητες .Τα γερμανικά πρωτότυπα είχαν αναπτύξει 1,6 μαχ με έτος πτήσης το 1943 .Από το 1949 το πανεπιστήμιο του Cal Tech (USA) και του Cornell είχαν εκφράσει των θαυμασμό τους για της μηχανές των γερμανών (Απορρόφηση γερμανών επιστημόνων )
Στης 20 Φεβρουαρίου 1959, όλα τα προγράμματα AVRO ακυρώθηκαν . Ένας μεγάλος αριθμός μηχανικών προσλήφθηκε αμέσως στη NASA.
Οι μυστικές εκθέσεις που αποταξινομούνται πρόσφατα στις ΗΠΑ παρουσιάζουν ότι η Σοβιετικοί έχουν σε αυτόν τον τομέα ανάπτυξη αντίστοιχα πειραματικά αεροσκάφη .Όλα αυτά προέρχονται από τη κληρονομιά των γερμανικής τεχνογνωσίας και των συλληφθέντων γερμανών ειδικών.
Για το 1959-1964,η NASA και η Πολεμική Αεροπορία των Η.Π.Α. θεώρησε καλό να χρησιμοποιήσει τα επανδρωμένα (πιατάκια) στο διάστημα. Ο Alan Kehlet ήταν αεροναυπηγός στη NASA και διαδραμάτισε έναν σημαντικό ρόλο στη NASA'και την επιτροπή προγραμμάτων η οποία καθιέρωσε το αμερικανικό διαστημικό πρόγραμμα για το 1960'. Η αποτυχία καθιέρωσης, ενός φακοειδούς επανδρωμένου διαστημικού σκάφους, το 1959 δεν άλλαξε και την χρήση του. Τέτοιου είδους αεροσκάφη θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως κάψουλες διαφυγής . 21/9/08
Άλλο πρόγραμμα της AVRO - NASA ήταν το PROJECT SILVERBUG & LADYBIRD & Y2
Στις 25 Οκτωβρίου 1955, ο γραμματέας Donald Quarles της Πολεμικής Αεροπορίας των Η.Π.Α. διοργάνωσε μια συνέντευξη τύπου στο Πεντάγωνο στο οποίο έδωσε πληροφορίες για το USAF-funded project ένα πρόγραμμα της Avro (Καναδά) που αφορούσε μια υπερηχητική, κάθετης απογείωσης και προσγείωσης (VTOL) αεροσκάφους τύπου δίσκου. Γνωστό στην Πολεμική Αεροπορία με τον αριθμό συμβάσεών MX- 1794, και με τα ονόματα κωδικών "Ασημένιο ζωύφιο"
Οι γερμανοί από το 1941 -45 εξέλιξαν και χρηματοδοτούσαν τον ρουμάνο φυσικό H.M. Coanda) με (ευρεσιτεχνία Ν, 2108652 για την κατασκευή και εξέλιξη ενός ταχύτατου καθέτου απογείωσης υπερηχητικού αεροσκάφους. Ο νέος τύπος αεριωθούμενων αεροσκαφών τροφοδοτείται από στροβίλους και αναμένεται απογειώνετε και να προσγειώνετε κάθετα, επίσης θα είναι σε θέση να αιωρηθεί. Θα μπορεί να ταξιδέψει με 1.500 κόμβους και να έχει μια εμβέλεια 15.000 ναυτικών μιλίων. Diameter 30 feet Thickness 7 feet Speed 1,500 knots Maximum altitude 90,000 feet Cruise altitude 65,000 feet Range 15,000 n.m.