Ο Crowley έγινε το 1899 μέλος στο Τάγμα της Χρυσής Αυγής Hermetic Order Of the Golden Dawn. Μέσω αυτού τού τάγμα¬τος ήλθε σε επαφή με τη νέο -γνωστική και μαγική σκέ¬ψη.
Σχετίσθηκε και με άλλα πρόσωπα, που ενδιαφερόντουσαν για τη μαγεία και λέγεται ότι στις τελετουργίες χρησιμοποιή¬θηκαν ναρκωτικά (κοκαΐνη, όπιο, χασίσι).
Ο Δάσκαλος τού Crowley ήταν ο Allan Benett, που το 1900 μετανάστευσε στην Κεϋλάνη και έγινε βουδιστής μοναχός με το όνομα Ananda Metteya. Ο Crowley πήγε στην Κεϋλάνη και διδάχθηκε κοντά στον Δάσκαλο τη yoga. Μετέβη στη συνέχεια στην Ινδία και το 1904 στο Κάϊρο. Ο ίδιος πίστευε ότι είναι ο προφήτης μιας νέας εποχής, της Aeon του Horus βασισμένη σε μια θρησκευτική εμπειρία που είχε στην Αίγυπτο το 1904.
Κατά και μια άλλη εκδοχή η τη γέννηση του Thelema του Crowley ήλθε μέσα από ένα ταξίδι μαζί με τη Rose τη σύζυγο του στην Αίγυπτο το 1904. Σύμφωνα με την ιστορία η Rose - οποία είχε διδαχθεί τα βασικά της μαγείας και των αστρικών μυστικών από τον Crowley – απαίτησε λοιπόν από τον Aleister να εκτελέσει μια τελετουργική μαγεία στο Κάιρο κατά τη στιγμή της εαρινής ισημερίας. Η Rose βρέθηκε σε μια κατάστασης έκστασης (trance) και είπε στον Aleister και είπε: ". Είναι σαν να περιμένω για το παιδί." Αργότερα, ο Crowley ανακάλυψε ότι είχε έρθει σε επαφή με τους "μυστικούς αφέντες» της Χρυσής Αυγής, και η ίδια Masters Mathers Aiwass του είχε μιλήσει . Ήταν η εαρινή ισημερία και υποτίθεται ότι θα άνοιγε η νέα εποχή της ανθρωπότητας, η οποία επρόκειτο να διαρκέσει για τα επόμενα δύο χιλιάδες χρόνια.
Αμέσως μετά από αυτό, ο Aleister και η Rose επισκέφθηκαν το Boulak - μουσείο του Καΐρου-, όπου είδε μια στήλη "στήλη της Αποκάλυψης" αριθμούσε 666 , τότε ο Crowley αναγνώρισε τον Ra - Höör - Khuit (Horus) σε αυτό.
Αυτό το περιστατικό είχε μια ισχυρή επίδραση στον Crowley, έτσι υπάκουσε τη σύζυγός του (για να κάνει την τελετουργία) και κάθισε στο «ναό» για τρεις συνεχόμενες ημέρες από τις 12 το μεσημέρι στις 8 Απριλίου έως στις 12 το μεσημερι της 10ης Απριλίου του 1904, για να γράψει ό,τι άκουσε ... Αυτή η υπαγόρευση έγινε και γράφτηκε «Το βιβλίο του Νόμου».
Η ίδια η Aiwass,είναι το όνομα του όντος που ο Aleister Crowley ισχυρίστηκε ότι του υπαγορεύεσαι το Βιβλίο του Νόμου, ή Liber AL vel, την οποία παρουσιάζει στην εισαγωγή της Thelema. το κεντρικό ιερό κείμενο της Thelema , γράφτηκε απ’ τον ίδιον μέσα σε τρεις μέρες .
«Δεν έχουμε τίποτε το κοινό με εκείνους που αποδιώκονται και με τους ανίκανους. Αφήστε τους να πε¬θάνουν στη μιζέρια τους. Μη ταυτίζεστε μ' αυτούς, συμπόνια είναι το πάθος των βασιλέων. Πατήστε τους δυστυχείς και τους αδύνατους στο λαιμό• αυτός είναι ο νόμος των ισχυρών, αυτός είναι ο δικός μας νόμος και η χαρά τού κόσμου. Ω βασιλέα, μη πιστεύεις στο ψέμα πως πρέπει να πεθάνεις. Αλήθεια σου λεω, δεν προο¬ρίζεσαι να πεθάνεις, αλλά να ζήσεις... Nuit! Ahdit! Ra-Joor-Khuit!, ο ήλιος, η δύναμη και η δόξα, Το φως• αυτό αρμόζει στον υπηρέτη του άστρου και τού όφεως» (J. Symonds, The great beast-The life and the Magic of Aleister Crowley, Frogmore/ST. Albans 1973, o. 83).
Ο Crowley είδε τον αγγελιοφόρο τού Σατανά με τη μορφή ενός τυραννικού βασιλιά, με μάτια που έδι¬ναν την εντύπωση σαν να μπορούσε να τα καταστρέψει όλα. Οι αποκαλύψεις, που καταγράφηκαν στο βιβλίο του έγιναν κλειδί τού νέο-σατανισμού.
Τάγμα τού Ναού της Ανατολής Ordo Templi Orientis
Το τάγμα αυτό (Ordo Templi Orientis) ιδρύθηκε κατά τον ΙΘ' αιώνα από οπαδούς της θεοσοφίας. Ό¬μως με την ένταξη τού αδελφού Merlin (Theodor Reuss) κατά το 1912 το στοιχείο της μαγείας έγινε κυρίαρχο. Ο Aleister Crowley ασκεί πλέον αποφασιστική επί¬δραση και γίνεται αδελφός Baphomet. Ο Crowley είναι και ο συγγραφέας τού τελετουργικού για τη Γνω¬στική λειτουργία τού τάγματος. Οι αγγλοσαξονικές σατανιστικές ομάδες ανάγονται στον ίδιο μεσσία, τον Crowley, που ανακηρύχθηκε Σωτήρας τού κόσμου.
Στο σύμβολο της πίστεως τού τάγματος αναφέρε¬ται: Κάνε αυτό που θέλεις, αυτός ας είναι όλος ο νόμος... πιστεύω στον όφη και στο λέοντα, μυστήριο των μυστηρίων, και το όνομα του είναι Baphomet (Ecclesiae Gnosticae Catholiacae Canon Missae, Zurich, a. 19-20).
Ο Aleister Crowley ίδρυσε την οργάνωση A.'.A.'.. (Argentium Astrum - το Star Silver) μαζί με άλλους από τα μέλη του OTO (Ordo Templi Orientis - Διάταξη του Ανατολικού Ναού) που ιδρύθηκε από τον Theodor Reuss και τον Karl Kellner το 1895). Αυτές οι δύο οργανώσεις συνεργάζονται για να προωθήσουν τηνThelema A.'.A.'..
Η Thelemic pantheon περιλαμβάνει μια σειρά από θεότητες, εστιάζοντας κυρίως σε μια τριάδα θεοτήτων της Αρχαίας Αιγυπτιακής θρησκείας , οι οποίοι είναι και οι τρεις ομιλητές του στο "Το Βιβλίο του Νόμου”: Nuit, Hadit και Ra-Hoor- Khuit.
Η θρησκεία αυτή βασίζεται σαν ιδέα του 20ου αιώνα που σηματοδότησε την έναρξη του Aeon του Horus, και η οποία είναι ένας νέος ηθικός κώδικας, που θα πρέπει να ακολουθηθεί: "Κάνε ό,τι θέλεις μέσα από το σύνολο του Νόμου», «Do what thou Wilt." Αυτή είναι και η δήλωση για τους υποστηρικτές, οι οποίοι είναι γνωστοί ως Thelemites, και που πρέπει να αναζητήσουν και να ακολουθήσουν τη δική τους πραγματική βούληση και όχι τις επιθυμίες του εγώ τους. Η θρησκεία δίνει επίσης έμφαση στην πρακτική τελετουργία του Magick .
Η λέξη "Thelema" είναι η αγγλική μεταγραφή του Ελληνικού ουσιαστικού "Θέλημα” "θα", από το ρήμα θέλω: έχω βούληση, την επιθυμία, τον σκοπό.
Ό Crowley ανέπτυξε την θρησκεία αναπτύσσοντας σε μεγάλο βαθμό το θέμα, που παράγει και αυτό το ονομάζει συλλογικά "τα Ιερά Βιβλία της Thelema”. Επίσης περιλαμβάνει σε αυτό ιδέες αποκρυφισμού, yoga καθώς και του Ανατολικού και Δυτικού μυστικισμού , ειδικά της Qabalah.
Σαν λέξη το θέλημα (Thelema) είναι σπάνιο στην κλασική Κοινή ελληνική, όπου «σηματοδοτεί την όρεξη: την επιθυμία, μερικές φορές ακόμη και τη σεξουαλική επιθυμία ", αλλά είναι συχνή στα Εβδομήκοντα (Οι Εβδομήκοντα (/ s ɛ p t u ː. ə dʒ ɪ n t / ), ή απλά «Εβδομήκοντα», είναι μια αρχαία ελληνική μετάφραση των Εβραϊκών Γραφών ,που αναφέρεται στα κρίσιμα έργα με τη συντομογραφία ή G. Οι Εβδομήκοντα αρχικά ήταν η ονομασία για την Κοινή ελληνική μετάφραση της Πεντατεύχου , αλλά υπήρχε και η ελληνική μετάφραση της Παλαιάς Διαθήκης που εγκρίθηκε από τους Χριστιανούς, η οποία ενσωματώνει όλες τις μεταφράσεις των βιβλίων των Εβραϊκών Γραφών τα οποία βιβλία αργότερα θεωρούνται απόκρυφα ή Δεύτερο -κανονικά.
Κατά την διαδικασία της μετάφρασης Εβδομήκοντα που ήταν παλαιοχριστιανικά γραπτά κατά καιρούς χρησιμοποιούν τη λέξη θέλημα όσο αφορά την ανθρώπινη βούληση, και ακόμη και τη θέληση του αντιπάλου του Θεού, προς τον διάβολο, συνήθως αναφέρεται στο θέλημα του Θεού.
Ένα πολύ γνωστό παράδειγμα είναι το « Πάτερ ημών»), "η βασιλεία σου. Θα σας γίνει, ( το Θέλημα) στη γη όπως γίνεται στον ουρανό. Έτσι χρησιμοποιείται αργότερα και στο ίδιο ευαγγέλιο.
François Rabelais
Ο François Rabelais ήταν Φραγκισκανός (Οι περισσότεροι Φραγκισκανοί είναι μέλη των Ρωμαιοκαθολικών θρησκευτικών ταγμάτων που ίδρυσε ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης Εκτός από την Ρωμαϊκά Καθολικά τάγματα υπάρχουν και παλιά Καθολική, Αγγλικανική , Λουθηρανική και την οικουμενική Φραγκισκανών κοινότητες.)
Ο François Rabelais αργότερα έγινε Benedictine μοναχός στα τέλη του 16ου αιώνα. Τελικά έφυγε από το μοναστήρι αβαείο για να σπουδάσει ιατρική, και επήγε στη γαλλική πόλη Λυών το 1532. Εκεί ήταν που έγραψε το Gargantuan και Pantagruel. Τα έργα του αφηγούνται την ιστορία των δύο γιγάντων-ένας πατέρας (Gargantua) και του γιου του (Pantagruel) και τις περιπέτειές τους-γραμμένα σε ένα διασκεδαστικό ύφος, με αρκετές υπερβολές, και σατιρική φλέβα.
Οι περισσότεροι κριτικοί σήμερα συμφωνούν ότι ο Rabelais έγραψε μέσα από μια χριστιανική ανθρωπιστική σκοπιά, και αναφέρεται , όπως και ο Crowley, στο τμήμα για τα δεινά των χριστιανών πιστών στους ρεφορμιστές ή «ευαγγελικούς» στο πλαίσιο της γαλλικής Εκκλησίας, Η αναφορά στην ελληνική λέξη θέλημα "δηλώνει ότι το θέλημα του Θεού είναι από Αυτόν και μόνο".
Ο βιογράφος Lawrence Sutin γράφει ότι Rabelais δεν ήταν πρόδρομος της Thelema, και έχει την πεποίθηση ότι τα στοιχεία Στωικισμού και καλοσύνης που
περιέχουν και έρχονται σε αντίθεση με τις απόψεις του γάλλου συντάκτη με τον Thelema του Aleister Crowley
Στο Gargantuan το πρώτο του βιβλίο ο Rabelais που γράφει για αβαείο του Thélème, που χτίστηκε από τον γίγαντα Γαργαντούα. Πρόκειται για μια κλασική ουτοπία που παρουσιάζει την κριτική και την αξιολόγηση της κατάστασης της κοινωνίας τον καιρό του Rabelais, σε αντιδιαστολή με μια σύγχρονη ουτοπία. Ένα κείμενο, το οποίο επιδιώκει να δημιουργήσει το σενάριο σε πράξη.
Πρόκειται για μια ουτοπία, όπου οι επιθυμίες των ανθρώπων είναι πιο πληρέστερες και ρεαλιστικές Ωστόσο, με ύφος σατιρικό, συνοψίζει επίσης τα ιδανικά εξετάζοντας τις φαντασίες του Rabelais
Οι κάτοικοι του αβαείου διέπονται μόνον από τη δική τους ελεύθερη βούληση και την ευχαρίστηση τους, και ο μόνος κανόνας είναι "Κάνε ότι θέλεις. «Do what thou Wilt."
Το κεντρικό δόγμα αυτού του συστήματος συνοψίζεται στις ακόλουθες φράσεις από το Liber Legis:
"Κάνετε ότι ανθίζει – βλαστάνει – να γίνεται στο σύνολο του νόμου" (Al I:40)
"Η αγάπη είναι ο νόμος, και ο νόμος είναι η αγάπη "(Al I:57)
"Η λέξη του νόμου είναι Thelema" (Al I:39)
"Δεν υπάρχει κανένας νόμος πέρα από την άνθιση – βλάστηση " (Al III:60)
Εδώ υπάρχει η πίστη πως ολόκληρη η φύση πληρούται από θεϊκή δύναμη, την οποία μπορεί κανείς με το τελετουργικό μπορεί να ανακαλύψει και να την χρησιμο¬ποιήσει για τους σκοπούς του. Μπορεί, λένε, ο άνθρω¬πος, να έλθει σε επαφή με ανώτερες δυνάμεις.
Με τις λεγόμενες ανώτερες μυήσεις, λένε, μπορεί κανείς να μεθοδεύσει τον κόσμο γύρω του και να τον υποτάξει. Όμως τις γνώσεις αυτές πρέπει να τις κρατήσει μυστι-κές από κατώτερα εξελιγμένους ανθρώπους, γιατί η χρήση τους από αυτούς είναι βλαβερή.
Άλλες δοξασίες είναι η πίστη στην εξέλιξη του ανθρώπου από επίπεδο σε επίπεδο, η μετενσάρκωση. Οι σατανιστές δεν πιστεύουν σε προσωπικό Θεό.
Το τάγμα αυτό συνιστά πραγματική απειλή για το άτομο και την κοινωνία, γιατί ο νόμος του στηρίζεται στην απόλυτη ελευθερία του ισχυρότερου, που καλείται να επιβάλει με κάθε τρόπο την προσωπική του θέληση. Μάλιστα το τάγμα πραγματοποιεί ειδικά σεμινάρια, ένα είδος Σχολής Ανωτέρου Σατανισμού• βασικό του στοιχείο είναι το σεξ. Κάθε σύναξη τελειώνει με τη φράση: Θάνατος στον προδότη
(F. W. Haack, Von Gott Und Der Welt Verlassen, σ 117).
Μερικοί σύγχρονοι Thelemites θεωρούν το έργο του Crowley ότι επεκτείνει την περίληψη Rabelais της ενστικτώδους σεβαστής φύσης του Thelemite. Ο Rabelais έχει ποικιλοτρόπως δεχτεί ότι με τη δημιουργία της φιλοσοφίας του Thelema, πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα βιβλία για τους ανθρώπους που να αναφέρονται σε αυτήν,- Thelemite- ή ακόμη με το να είναι υποχρεωτικά «το πρώτο Thelemite." Ωστόσο, η τρέχουσα Εθνική Γενική Grand Master του ΗΠΑ Ordo Templi Orientis (OTO) έχει δηλώσει:
O Άγιος Rabelais δεν υποστήριξε ποτέ, ότι η φανταστική συσκευή του, θα χρησιμεύσει ως ένα πρακτικό σχέδιο για μια πραγματική ανθρώπινη κοινωνία ... Thelema Για μας είναι ότι το βιβλίο του Νόμου μέσα από τις γραφές του Aleister Crowley
Ο Aleister Crowley ο ίδιος έγραψε στο ιστορικό της Thelema, (1926)μια ατελή εργασία που δεν έχει δημοσιευθεί όσο ήταν εν ζωή , ότι ο Rabelais όχι μόνο ορίζει το δίκαιο Thelema με τρόπο παρόμοιο με του Crowley, αλλά ακόμη προβλέπει και περιγράφει τη ζωή σαν τον κωδικό Crowley και το ιερό κείμενο μου που ισχυρίστηκε ότι έχει λάβει, το βιβλίο του Νόμου (the Book of Law).
Ωστόσο, ο Crowley είπε ότι η το ιερό κείμενο που είχε λάβει είχε βάθος κάτι που δείχνει με μεγαλύτερη λεπτομέρεια οι άνθρωποι τόσο τεχνικά όσο και πρακτικά θα πρέπει ,να αποκαλύπτουν τα επιστημονικά μυστήρια. Ο Rabelais περιορίζει τον εαυτό του απεικονίζοντας ένα ιδανικό, και όχι την αντιμετώπιση των ζητημάτων της πολιτικής οικονομίας και παρόμοια θέματα, τα οποία πρέπει να λυθούν προκειμένου να υλοποιηθεί ο νόμος.
Ο Rabelais συγκαταλέγεται μεταξύ των αγίων της Εκκλησίας Gnostica Catholica μαζί με άλλους, όπως o Βιργίλιος, ο Κάτουλου, Algernon Charles Swinburne και William Blake
O Sir Francis Daswood υιοθέτησε κάποιες από τις ιδέες του Rabelais και επικαλείται τον ίδιο κανόνα στα γαλλικά, όταν ίδρυσε μια ομάδα που ονομαζόταν οι Μοναχοί της Medmenham (πιο γνωστό ως Hellfire club). Ιδρύθηκε μια μονή κατά τα πρότυπα Medmenham , σε ένα ακίνητο που υπήρχαν τα ερείπια ενός κιστερκιανού μοναστηρίου αβαείου ιδρύθηκε το 1201. Η ομάδα ήταν γνωστή ως οι Φραγκισκανοί, μετά από τον ο Άγιος Φραγκίσκος της Ασίζης , μέλη υπήρχαν και πολιτικοί όπως ο Baron le Despencer, John Wilkes G. Dodington. . .
Δυστυχώς έχουμε λίγα αποδεικτικά στοιχεία για το τι έκανε ή πίστευε ο Dashwood του Hellfire club. Μία μαρτυρία προέρχεται από τον John Wilkes , ένα μέλος που δεν πήρε ποτέ την αρχηγεία του εσωτερικού κύκλου. Τους περιγράφει ως ηδονιστές που συναντήθηκαν για να «γιορτάσουν με γυναίκες και με κρασί,» και ο οποίος πρόσθεσε ιδέες από τους αρχαίους, για να κάνουν την εμπειρία πιο παραστατική.
Κατά τη γνώμη του ο υπολοχαγός Col. Towers, λεει ότι η ομάδα των ηδονιστών προέρχεται από την επιγραφή πάνω από την πόρτα.
Πιστεύει ότι ακόμη και τα σπήλαια χρησιμοποιήθηκαν σαν ναοί διονυσιακής μαντικής, στηριζόμενος στην μελέτη του ο Dashwood στα σχετικά κεφάλαια του Rabelais. "Ο Sir Nathaniel Wraxall στο βιβλίο του « Ιστορικά απομνημονεύματα» (1815) κατηγόρησε τους Μοναχούς της Medmenham για τις εκτελέσεις σατανικών τελετών, αλλά αυτοί οι ισχυρισμοί μάλλον μόνο ως φήμες κυκλοφόρησαν.
Ο Gerald Gardner και άλλοι, όπως ο Mike Howard λένε ότι οι Μοναχοί της Medmenham λάτρευαν "τη θεά Nuit". Ο Daniel Willens υποστήριξε ότι η ομάδα ασκεί πιθανόν τον Τεκτονισμό, και προτείνει ο Dashwood ότι μπορεί να έχει στην κατοχή του κάποιο μυστικό από τα Ρωμαιοκαθολικά μυστήρια
Κοσμολογία
Η Thelema αντλεί κυρίως θεούς και θεές της Αρχαίας Αιγυπτιακής θρησκείας . Η μεγαλύτερη θεότητα στην κοσμολογία του Thelema είναι στην πραγματικότητα μια η θεά Nuit . Είναι στο νυχτερινό ουρανό τοξωτά πάνω από τη Γη και συμβολίζεται με τη μορφή μιας γυμνής γυναίκας. Συμβολίζει την Μεγάλη Μητέρα, την απόλυτη πηγή όλων των πραγμάτων.
Η δεύτερη κύρια θεότητα της Thelema είναι ο θεός Hadit, που συμβολίζει το απειροελάχιστο σημείο, και συμπληρώνει την σύζυγος του Nuit. Ο Hadit συμβολίζει την κίνηση, και το χρόνου. Επίσης περιγράφεται στο Liber AL vel Legis ως «η φλόγα που καιει σε κάθε καρδιά του ανθρώπου, ακόμη και στον πυρήνα του κάθε αστεριού."
Η τρίτη θεότητα στην κοσμολογία του Thelema είναι ο Ra-Hoor- Khuit , μια προσωποποίηση της Horus . Συμβολίζεται ως ενθρονισμένος άντρας με το κεφάλι ενός γερακιού, που φέρνει ένα ραβδί. Έτσι συνδέεται με τον Ήλιο και την ενεργό ενέργεια της Thelemic μαγείας .
Άλλες θεότητες κατά την κοσμολογία του Thelema είναι Hoor – paar – kraat ή Harpocrates, θεός της σιωπής και της εσωτερικής δύναμης, ο αδελφός του Ra-Höör-Khuit .
Η Babalon , η θεά της ηδονής και σε σύνολο της ευχαρίστησης, που είναι γνωστή ως η Πόρνη Virgin. και το Therion , η Πόρνη συνδέεται με το Αντίχριστο και το Τέρας (Θηρίο) της Αποκάλυψις συνδέονται σε ένα εξίσου αλληγορικλο βασίλειο. στην χριστιανική εσχατολογία.
Αποκάλυψη 17:4, 18
Τότε ένας από τους επτά αγγέλους που είχαν τα επτά κύπελλα ήρθε και μίλησε μαζί μου, λέγοντας:
. . . και είδα μια γυναίκα να κάθεται σε ένα κόκκινο θηρίο, γεμάτο βλάσφημα ονόματα, έχοντας επτά κεφάλια και δέκα κέρατα. Η γυναίκα ήταν ντυμένη με πορφύρα και κόκκινο, και στολισμένο με χρυσό και πολύτιμους λίθους και μαργαριτάρια, έχοντας στο χέρι της ένα χρυσό κύπελλο γεμάτο από βδελύγματα και τις ακαθαρσίες της πορνείας της, και στο μέτωπο της ένα όνομα γράφτηκε, ένα μυστήριο,
Βαβυλώνα Η ΜΕΓΑΛΗ, η μητέρα των ΠΟΡΝΩΝ ΚΑΙ ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ». Και είδα τη γυναίκα μεθυσμένη με το αίμα των αγίων, και με το αίμα των μαρτύρων
Και είδα τη γυναίκα μεθυσμένη με το αίμα των αγίων, και με το αίμα των μαρτύρων του Ιησού Και όταν την είδα, αναρωτήθηκα
. . υπάρχουν επτά βασιλιάδες: οι πέντε έπεσαν, και ένας βασιλεύει , και ο άλλος δεν έχει έρθει ακόμα. Και όταν έρθει, θα πρέπει να συνεχίσει ένα σύντομο διάστημα Και το θηρίο που ήταν, και δεν είναι, ακόμη και αυτός είναι ο όγδοος, και είναι από τους επτά, και πηγαίνει στον όλεθρο.
Και τα δέκα κέρατα που εσύ είδες είναι δέκα βασιλιάδες, οι οποίοι δεν έχουν λάβει βασίλειο ακόμα. Αλλά λαμβάνουν εξουσία ως βασιλιάδες μια ώρα με το θηρίο
Και είπε προς εμέ, Τα νερά που είδες, όπου η πόρνη κάθισε, είναι λαοί και πλήθη, και έθνη και γλώσσες Και η γυναίκα που είδες είναι η μεγάλη πόλη, που βασιλεύει πάνω στους βασιλιάδες της γης
Μαγεία και τελετουργία
Η Μαγεία του Aleister Crowley και o Thelemic μυστικισμός
Η Thelemic μαγεία είναι ένα σύστημα σωματικής, ψυχικής, και πνευματικής ασκήσεως όπως πιστεύουν οι επαγγελματίες μυστικιστές . Ο Crowley ορίζει τη μαγεία ως «η επιστήμη και η τέχνη» προκαλώντας την αλλαγή να συμβεί, σύμφωνα με τον Will, και να γράφεται με το "Κ" (Magick ). για να ξεχωρίζει από το μαγικό στάδιο (Magic). Συστήνει τη μαγεία ως μέσο για να ανακαλυφθεί η πραγματική Βούληση. (Do what thou Wilt) Σε γενικές γραμμές, οι μαγικές πρακτικές στην Thelema έχουν σχεδιαστεί για να βοηθήσουν στην εξεύρεση και εκδηλώνεται η πραγματική βούληση. Αν και ορισμένοι περιλαμβάνουν και εορταστικές πτυχές . Ο Crowley ήταν ένας παραγωγικός συγγραφέας, πάνω την ενσωμάτωση της Ανατολικής με τη Δυτική πρακτική μαγική. Τέτοιες πρακτικές είναι το Ερμητικό Τάγμα της Χρυσής Αυγής Hermetic Order Of the Golden Dawn
Συνέστησε ορισμένες από αυτές τις πρακτικές στους οπαδούς του, συμπεριλαμβανομένων των βασικών yoga (asana and pranayama)τελετουργίες που ο ίδιος επινόησε και ορισμένες βασίστηκε σε αυτές της Χρυσής Αυγής,
όπως η (Lesser ritual of the pentagram) "Ελάχιστο τελετουργικό του πενταγράμμου”που αφορά την απαγόρευση της κυκλοφορίας Το Liber Sameh, ένα τελετουργικό για την επίκληση του Holy Guardian Angel (Αγίου Αγγέλου Guardian) (ευχαριστήριο τελετουργικό) eucharistic rituals όπως η (Γνωστική Μάζα)The Gnostic Mass, The Mass of the Phoenix (Η μάζα του Phoenix) και Liber Resh (πρόσφατη παρασκευή), που αποτελείται από τέσσερις καθημερινές λατρείες στον ήλιο.
Μεγάλο μέρος της δουλειάς του είναι άμεσα διαθέσιμο και σε έντυπη μορφή και σε απευθείας σύνδεση. Θα πρέπει να συζητηθεί, επίσης, μαγεία και sex καθώς και η σεξουαλική Γνώση σε διάφορες μορφές, συμπεριλαμβανομένων αυνανιστικές ετεροφυλικές και ομοφυλοφιλικές, πρακτικές, αποτελούν τμήμα των προτάσεων του για το έργο αυτών που ευελπιστούν να εισέλθουν στους υψηλότερους βαθμούς της Ordo Templi Orientis . Ο Crowley πίστευε ότι μετά την ανακάλυψη της πραγματικής βούλησης, ο μάγος θα πρέπει επίσης να αφαιρέσει όλα τα στοιχεία του εαυτού του που στέκονται στο δρόμο της επιτυχίας του.
Η έμφαση της Thelemic μαγείας δεν είναι άμεση σχετικά με τα υλικά αποτελέσματα , και ενώ πολλοί Thelemites κάνουν πρακτική μαγεία για κάποιους τους στόχους, όπως ο πλούτος, η αγάπη, τότε δεν είναι υποχρεωτική. Το Thelemic μαγικό Τάξης, όπως το A.'.A.'.. ή το Ordo Templi Orientis , είναι έργο μέσα από μια σειρά βαθμών ή τάξεων μέσω μιας διαδικασίας για την έναρξη.
Οι Thelemites που εργάζονται μόνοι τους ή με μια ανεξάρτητη ομάδα θα προσπαθήσουν να πετύχουν αυτό με σκοπό την ανάβαση , χρησιμοποιώντας τα Ιερά Βιβλία της Thelema ή και πιο κοσμικά έργα Crowley ως οδηγούς, μαζί με τη δική τους διαίσθηση.
Τα έγγραφα που αποσκοπούν στην προστασία περιλαμβάνονται σε εκείνα τα βιβλία που περιέχουν οδηγίες λεπτομερώς για τις σεξουαλικές τελετουργίες για υψηλόβαθμα μέλη.
Ένας στόχος στη μελέτη της Thelema μέσα από το " μαγικό Τάγματος του A.'.A.'..” είναι ο μάγος πως να αποκτήσει τις γνώσεις και την συνομιλία του Holy Guardian Angel Μια συνειδητή επικοινωνία με το προσωπικό τους δαίμονα ., κερδίζοντας έτσι τη γνώση της Αληθινής τη θέλησή τους Το κυριότερο καθήκον για κάποιον που έχει πετύχει αυτό υποχρεούται να «διέρχεται την άβυσσο» (crossing the abyss) με την τελική παραίτηση του εγώ του. Αν ο υποψήφιος είναι απροετοίμαστος, θα επιμείνει το εγώ του αντί αυτού, να γίνει Μαύρος αδελφός Black Brother Αντί να γίνονται ένα με το Θεό, ο Black Brother θεωρεί το εγώ του να είναι ο Θεός. Σύμφωνα με Crowley, ο Μαύρος αδελφός διαλύεται σιγά-σιγά, ενώ καιροφυλακτούν για τους υπολοίπους για τις δικές τους αυτό – επιβεβαιώσεις
Ο Crowley δίδαξε οι εξεταστές να είναι δύσπιστοι όταν εξετάζουν ώστε να επιτευχθεί η αποτελεσματικότητα του διαλογισμού η της μαγείας όσο αφορά, τουλάχιστον τον μαθητή.
Αναγκάστηκε να το απαιτήσει αυτό για να διατηρηθεί το μαγικό αρχείο ή ημερολόγιο, και να υπάρχει μια λίστα – ιστορικό- για όλες τις συνθήκες του κάθε συμβάντος. Να παρατηρούν τις όποιες δηλώσεις που μοιάζουν ανάμεσα σε πνευματικά προχωρημένους ανθρώπους ανάλογα των εμπειριών τους.
Ο στόχος της θρησκείας, και οι πραγματικές εξουσίες του μάγου θα μπορούσαν με κάποιο τρόπο να είναι αντικειμενικά δοκιμασμένες . Αυτή η ιδέα έγινε δεκτή από τους μετέπειτα επαγγελματίες της Thelema, (τη μαγεία του Χάος) Chaos Magick και την μαγεία γενικότερα. Μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει τον έλεγχο των υποθέσεων με κάθε μαγικό πείραμα. Η δυσκολία έγκειται στην ευρύτητα του ορισμού τους για την επιτυχία, στην οποία μπορεί να δει ως απόδειξη των πραγμάτων επιτυχία την οποία ένα μη-μάγος δεν θα δώσει το χαρακτηρισμό αυτό, που οδηγεί σε πόλωση επιβεβαίωσης (confirmation bias).
Ο Crowley πίστευε ότι μπορούσε να αποδείξει, με το παράδειγμά του, την αποτελεσματικότητα της μαγείας στην παραγωγή ορισμένων υποκειμενικών εμπειριών του που συνήθως προέκύπταν από τη λήψη hashish (χασίς), όταν βρισκόταν στο Παρίσι, ή το σαν περπατούσε μέσω της έρημο Σαχάρα.
Ηθική
Δεν υπάρχουν "πρότυπα του Σωστού – του η8ικού ". Η Ηθική είναι ανοησίες. Κάθε κατηγορία πρέπει να συνεχίζει τη δική της τροχιά. " Όπως Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. στην κόλαση με «ηθική αρχή»
-Aleister Crowley
Η Liber Al vel Legis κάνει σαφή ορισμένα πρότυπα της ατομικής συμπεριφοράς. Η πιο κύρια από αυτές είναι " η πραγματική Βούληση. (Do what thou Wilt), το οποίο παρουσιάζεται ως το σύνολο της νομοθεσίας, καθώς επίσης και ως δικαίωμα.
Μερικοί ερμηνευτές της Thelema πιστεύουν ότι το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την υποχρέωση να επιτρέπουν σε άλλους να κάνουν με τη δική τους θέληση, χωρίς παρεμβολές, αλλά Η Liber Al vel Legis δεν κάνει σαφή δήλωση για το θέμα. Ο Crowley έγραψε ότι δεν υπήρχε ανάγκη να εκτεθεί η ηθική του Thelema, για τις πηγές που προέρχεται το "Do what thou Wilt," Crowley έγραψε διάφορα συμπληρωματικά έγγραφα που παρουσιάζουν προσωπικές απόψεις του για την ατομική συμπεριφορά υπό το φως του νόμου της Thelema, μερικές εκ των οποίων έρχεται σε αντιμετώπιση των παρεμβολών με τους άλλα όπως οι νόμοι : Liber Oz, Duty, και Liber II.
Liber Οz
Ο Aleister Crowley έγραψε το Liber Οz το 1941 για την Louis Wilkinson (AKA Louis Marlow), βασίζεται σε μια διάλεξη που είχε δώσει γύρω στο 1916. Αρχικά το όνομά του ήταν "Το Βιβλίο της αίγας,” που και ο ίδιος το θεωρούσε ως ένα είδος μανιφέστου για Ordo Templi Orientis Δεν είναι αριθμημένο το "Liber", όπως είναι όλα τα έγγραφα τα οποία προορίζονται για Crowley A.'.A.'..” , αλλά αναφέρεται ως ένα έγγραφο που προορίζονται ειδικά για Ordo Templi Orientis
Σε επιστολή του ο Aleister Crowley προς την GJ Yorke στις 30 Αυγούστου 1941, το περιέγραψε: «το σχέδιο Ordo Templi Orientis δεν είναι σαν ΜΙΑ και μόνο συλλαβή, αλλά μια ανάλυση από πέντε τμήματα". Και σε μια επόμενη επιστολή, με ημερομηνία 13 Σεπτεμβρίου, 1941, έγραψε,« Δικαίωμα του Ανθρώπου είναι ένα ιστορικό έγγραφο που τα στοιχεία του δεν πηγαίνουν εύκολα στο Δέντρο (αλληγορικά στην ψυχή στο νου), αλλά θα πρέπει πρώτα και εκείνος να περάσει όπως εγώ έχω περάσει και στα πέντε Σκαλοπάτια : ηθικά, σωματικά, ψυχικά, με σεξουαλική ελευθερία, και με τυραννοκτόνος διασφάλιση. και είναι 160 λέξεις όλα. "
Το έγγραφο είναι γραμμένο σε πολύ απλά αγγλικά . Δεν είναι απλά μια λέξη Liber OZ. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι θα είναι κατανοητό σε όποιον το διαβάσει, δεν έχει σημασία τι γνώσεις τους στην αγγλική γλώσσα
Η εβραϊκή λέξη OZ αποπνέει μια σειρά εννοιών. Προφέρεται οφείλει, σημαίνει «δύναμη». Προφέρεται ezz, σημαίνει "μια αίγα." Προφέρεται AHS, σημαίνει "ισχυρή, ισχυρός" Αλλά αν αναλυθεί λίγο περισσότερο, σημαίνει «να βρουν καταφύγιο." Τα γράμματα ayin Zayin αν προστεθούν μας δίνουν το 77, ο αριθμός των οποίων περιλαμβάνει και λέξεις όπως BOH, "προσευχή” Και MZL, "Η επιρροή από το Κέτερ," πιο συχνά μεταφράζεται ως "τύχη".
Όσοι από εμάς δεχθείτε αυτή την εξαιρετικά απλή και ποιητική δήλωση των φυσικών δικαιωμάτων της Ανθρωπότητας πρέπει να το εξετάζουμε σε βάθος και αρκετά συχνά, αυτό είναι τόσο η δύναμή μας όσο και το καταφύγιο μας. Και, αν οι προσευχές μας είναι ένθερμες, και η τύχη μας κρατά μακριά, θα μπορούσε να μην μας χτυπήσει την πισώπλατα.
Οι Τέσσερις Δυνάμεις της Σφίγγας μπορεί να μας βοηθήσουν σε αυτό. Οι ακόλουθες προειδοποιήσεις μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη σε μερικούς.
Liber LXXVII
Ο Νόμος του Ισχυρού
"Θέλημα” "θα", από το ρήμα θέλω
Αυτό είναι νόμος μας και η χαρά του κόσμου
Κάνε ό,τι θέλεις θα (Thelema) στο σύνολο του νόμου."
1. Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ζει σύμφωνα με το δικό του νόμο, να ζει όπως θέλει, να εργάζεται όπως θέλει, να παίζει όπως θέλει, να αναπαύεται όπως θέλει, να πεθαίνει όποτε και όπως θέλει.
2. Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να τρώγει ό,τι θέλει, να πίνει ότι θέλει, να κατοικεί όπου θέλει, να ταξιδεύει στην υδρόγειο όπως θέλει.
3. Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να σκέπτεται ότι θέλει, να λεει ότι θέλει, να γράφει ότι θέλει, να σχε¬διάζει, να ζωγραφίζει, να σκαλίζει, να χαράζει, να δια¬μορφώνει και να οικοδομεί όπως θέλει, να ντύνεται όπως θέλει.
4. Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να αγαπά όπως θέ¬λει: επίσης γεμίστε με αγάπη ανάλογα με τη θέληση σας, όπως θέλετε, όποτε, όπου και με όποιον θέλετε!.
5. Ο άνθρωπος έχει το δικαίωμα να φονεύσει όλους εκείνους που ζητούν να του αφαιρέσουν αυτό το δι¬καίωμα. Οι σκλάβοι πρέπει να υπηρετούν.
Αγάπη είναι ο νόμος, αγάπη κάτω από τη θέληση ν." - ΑΛ. II. 58.
(ΑΙ Vel legis i, 51. II, 58. I, 57. Genossenschaft Psychosophia, Ex Occidente Lux - Ein Ketzenbrevier in Freien Folgen, τεύχος 3, Zurich 1955, σ 26).
Κάθε άνδρας και κάθε γυναίκα είναι ένα αστέρι." - ΑΛ. Ι. 3.
Δεν υπάρχει θεός εκτός από τον άνθρωπο.
1. Το Liber Οz ισχύει για όλους τους άνδρες και τις γυναίκες. Όταν δέχεστε Liber Οz , θα διεκδικήσει αυτό τα δικαιώματα, για Εσάς. Επίσης να αναγνωρίζουμε ότι ανήκουν σε κάθε άνδρα και γυναίκα, καθώς δεν είναι, απλά, μόνο Thelemites. «Κάθε άνδρας και κάθε γυναίκα είναι ένα αστέρι." Έτσι, κατά την αποδοχή Liber Οz, συμφωνούμε να μην παραβιάζονται τα δικαιώματα των άλλων (αν και δεν είμαστε κατ 'ανάγκη υποχρεωμένοι να συνεργαζόμαστε με κάθε ατόμου με τα ίδια με εμάς δικαιώματα).
Ο Crowley αναφέρει στο κεφάλαιο 49 του Magick χωρίς δάκρυα ότι
«για να παραβιαστούν τα δικαιώματα του άλλου είναι σαν να έχεις χάσει τα δικά σου από τη διεκδίκηση της προστασίας σε σχέση με το θέμα." Αν αρνηθούμε τα δικαιώματα του άλλου, είναι το ίδιο σαν να έχουμε αρνηθεί την ίδια την ύπαρξη των δικαιωμάτων αυτών. Και είναι πλέον χαμένοι για εσάς. Δεν μπορεί να κατέχουμε ένα δικαίωμα που αρνούμεθα στους άλλους. Επίσης, ενώ μπορεί κανείς να διαθέτει το δικαίωμα "να αγαπάμε όπως ο ίδιος θα (θέλω)" μπορεί να μην είναι το θέλημα του αντικειμένου ότι είναι η αγάπη για τη συμμετοχή. Το Liber Οz δεν δικαιολογεί τον βιασμό.
2. Το Liber Οz δεν μας διασφαλίζει .
(Α) Το Liber Οz δεν μας χαρίζει τη δύναμη ή τη δυνατότητα να ασκήσει κανένα από τα δικαιώματα που απαριθμεί.
Ένας άνδρας μπορεί να έχει το δικαίωμα Αλλά Το Liber Οz δεν θα του δώσει τη δυνατότητα να οδηγεί με ασφάλεια ένα αυτοκίνητο, ή να χειρίζεται μηχανήματα, ή να εκτελεί τελετουργικό ενώ είναι μεθυσμένος.
(Β) Το Liber Οz δεν παρέχει προστασία από τις συνέπειες και τις επιπτώσεις από την άσκηση των φυσικών δικαιωμάτων μας. Το δικαίωμα ενός ανθρώπου να "για να ξεκουραστεί όπως ο ίδιος θα (Thelema) « δεν τον διασφαλίζει όταν χάσει τα προς το ζην. Το δικαίωμά του "να φαει αυτό που θα (Thelema)" δεν τον διαφυλάττει από δηλητηρίαση ή την παχυσαρκία Το δικαίωμά του να "μιλήσουν αυτό που θα (Thelema)" " δεν είναι το καταφύγιο του από την κριτική, ή την γελοιοποίηση, ή την απώλεια της φιλίας. Το δικαίωμά του "στην αγάπη, όπως ο ίδιος θα (Thelema)" « δεν τον απαλλάσσει από της πατρότητας, και το δικαίωμά του θα (Thelema)"να σκοτώσει εκείνους που θα ματαιώσει τα δικαιώματα αυτά" δεν τον προστατεύει από τιμωρία , φυλάκιση ή εκτέλεση.
(C) Το Liber Οz δεν παρέχει καμία διαβεβαίωση ότι η άσκηση του δικαιώματος για κάθε φυσικό προϊόν θα οδηγήσει σε επιτυχία, ευτυχία, εκπλήρωση, ικανοποίηση, ή οποιαδήποτε άλλο ότι θα έχει "θετικό" αποτέλεσμα.
3 Το Liber Οz δεν μας βγάζει από τις υποχρεώσεις μας. Το Liber Οz δεν δικαιολογεί ψέματα, ή αδυναμία να ανταποκριθεί στις υποσχέσεις, συμφωνίες μας και τις ευθύνες.
Το Liber Oz απαριθμεί ορισμένα από τα δικαιώματα του ατόμου που συνεπάγεται το σφαιρικό Σωστό, το "Do what thou Wilt,"
Για κάθε άτομο, περιλαμβάνει το δικαίωμα: να απαιτεί το δίκαιό του.