Έφτασε, λοιπόν, η ώρα για να ομιλήσουμε για την αληθινή ιστορία του Ιησού του Ναζωραίου ή Χριστού! Ήρθε η ώρα να πούμε τα σύκα… σύκα και τη σκάφη.. σκάφη!
Κατ’ αρχάς πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ένα πολύ σημαντικό πράγμα. Ήταν θεός ο Ιησούς ή όχι; Αν ήταν Χριστός, είχε πάρει δηλαδή το χρίσμα, τότε δεν ήταν Θεός! Ομιλούμε την απλή και ξεκάθαρη Ελληνική γλώσσα! Ή είσαι θεός και δεν έχεις ανάγκη κανενός χρίσματος ή είσαι άνθρωπος και χρειάζεσαι χρίσμα. Ο κάθε Θεός ΕΙΝΑΙ Θεός, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Θεός! Ο Ιησούς αποδεδειγμένα βάση των Ευαγγελίων, αλλά και του επιθέτου Χριστός, πήρε το χρίσμα! Τί εχρίσθη, όμως, ο Ιησούς; Τον έχρισε ο Θεός… Θεό και τον υιοθέτησε ως Υιό του; Ή μήπως πήρε το χρίσμα του ηγέτη; Κατανοητό ότι πήρε το χρίσμα του ηγέτη, γιατί ο Θεός ΕΙΝΑΙ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΘΕΟΣ. Τί ηγέτης εχρίσθη; Πολιτικός, στρατιωτικός ή θρησκευτικός ηγέτης; Και ένα τελευταίο και… τυχερό ερώτημα: Ο Ιησούς ο Ναζωραίος είναι το ίδιο και το αυτό πρόσωπο με τον Ιησού Χριστό της Χριστιανικής θρησκείας; Ποια είναι η αληθινή ιστορία του Χριστιανισμού ως Θρησκεία;
Σ’ όλα αυτά τα ερωτήματα θα πάρετε απαντήσεις αφού ακούσετε την αληθινή ιστορία του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου!
Ας ξεκινήσουμε την εξιστόρηση. Ο Ιησούς ήταν Γιος του Θεού, κήρυττε ειρήνη και αγάπη, έκανε θαύματα και συγχωρούσε τις αμαρτίες… μπλα… μπλα… μπλα… μπλα… μπλα… μπλα…
Ακούω φωνές που λένε «Αυτά τα ξέραμε κι εμείς, αλλά εσύ υποσχέθηκες να πεις την… ΑΛΗΘΙΝΗ ιστορία»!! Και απαντώ: Είστε σίγουροι; Γιατί θα σας γυρίσει το στομάχι ανάποδα! Αντέχετε; Οι φωνές πολλαπλασιάζονται: «Μη φοβάσαι αντέχουμε! Αντέχουμε»!
Εντάξει λοιπόν! Εσείς επιμένατε!
Σχεδόν όλοι σας ξέρετε την Ιστορία του Ιησού… Πρέπει, λοιπόν, να σας πληροφορήσω ότι δυστυχώς έπρεπε να αλλάξουμε ΛΙΓΟ την ιστορία του Ιησού, διότι με την βιογραφία ενός αδίστακτου συμμορίτη δεν θα ήταν δυνατόν να στήσουμε μια επικερδή επιχείρηση ιδρύσοντας μια θρησκεία. Και όταν λέω ότι θα αλλάξαμε ΛΙΓΟ την ιστορία, εννοώ σχεδόν ΟΛΟΚΛΗΡΗ.
Όλα ξεκίνησαν το έτος 325 στην Νίκαια (Μικρά Ασία) όταν αποφάσισε το Ιουδαϊκής καταγωγής παπαδαριό να βάλει όλα τα κείμενα των διαφόρων παπύρων σε ένα μόνο βιβλίο και να το ονομάσει Αγία Γραφή ή Βίβλο. Υπήρχε ένα πρόβλημα όμως: Πολλά κείμενα έλεγαν την ιστορία αλλιώς, ανέφεραν διάφορες βρώμικες λεπτομέρειες, ξεσκέπαζαν πολλά ψέματα ή απλώς έλεγαν ακατανόητες αμπελοφιλοσοφίες.
Τώρα ίσως έχετε την απορία για το πως έγινε αυτή η διαλογή των κειμένων. Έγινε με πολύ θαυμαστό τρόπο! Έβαλαν όλα τα βιβλία πάνω στην Αγία Τράπεζα κλείδωσαν την εκκλησία και όσα βιβλία δεν ήταν "αληθινά” το άλλο πρωί βρέθηκαν κάτω από την Αγία Τράπεζα! Δεν μας είπαν όμως ποιος είχε το κλειδί!
Το σωστό είναι, βέβαια, ότι τα έριξαν από την Τράπεζα οι ίδιοι, γιατί είχαν αρχίσει να τους κοροϊδεύουν οι φιλόσοφοι και οι αθεϊστές! Αυτά που απέρριψαν τα ονόμασαν «απόκρυφα» και έκαψαν όσα μπόρεσαν! Και αν δεν παρέβλεπαν τις βλακείες που περιείχαν τα τέσσερα ευαγγέλια που άφησαν, τότε θα είχαμε μόνο ένα ευαγγέλιο σήμερα!
Δυστυχώς για το παπαδαριό μερικά από αυτά τα «απόκρυφα» βιβλία σώθηκαν παρά το άγριο κυνηγητό που υπέστησαν! Όπως λέει και ο Ιησούς Χριστός, τίποτα δεν μένει για πάντα κρυμμένο. Το 1945… καταραμένη η ώρα …βρέθηκαν από δυο χωρικούς που όργωναν το χωράφι τους, στο αρχαίο Χηνοβόσκιο, το σημερινό Ναγκ Χαμμαντί της Αιγύπτου, μερικά από αυτά τα «απόκρυφα» βιβλία μαζί με άλλα ανεκτίμητα Χριστιανικά χειρόγραφα, τα λεγόμενα «Γνωστικιστικά».
Δεν έχει δοθεί μεγάλη σημασία σ’ αυτά τα χειρόγραφα από την μάζα. Οι περισσότεροι Χριστιανοί δεν γνωρίζουν καν την ύπαρξή τους (όπως και για άλλα πολλά πράγματα που αφορούν την θρησκεία τους). Διότι αυτό δεν συμφέρει στο θρησκευτικό και εκκλησιαστικό κατεστημένο. Είναι, όμως, πιο σημαντικά και από τα «Χειρόγραφα της Νεκράς Θαλάσσης», την πνευματική παρακαταθήκη των Εσσαίων που κάτι βοσκόπουλα βρήκαν τυχαία το 1947, όταν έπαιζαν ρίχνοντας πέτρες σε απόκρημνες σπηλιές στο Κουμράν της Νεκράς Θαλάσσης.
Όταν οι αρχαιολόγοι διάβασαν αυτά τα χειρόγραφα κατάλαβαν γιατί είχαν υποστεί τόσο άγριο κυνηγητό από τους θεόπνευστους! Ιδιαίτερα τα Ευαγγέλια του καταραμένου Θωμά και του αναθεματισμένου Φιλίππου...
Δείτε για παράδειγμα τί γράφει σ’ ένα εδάφιο ο Θωμάς (ευαγγέλιο του Θωμά στοίχος 14): ο Ιησούς είπε «αν νηστεύετε θα αμαρτήσετε, αν προσευχηθείτε θα αμαρτήσετε και αν κάνετε ελεημοσύνες θα αμαρτήσετε». Και μετά, ρε μαλάκα Θωμά, απορείς γιατί σε ονόμασε το παπαδαριό «Άπιστο»!! Μα… αν δεν κάνει κανένας ελεημοσύνες πώς θα ζήσουν τα Θεόπνευστα τραγιά; Με τί φράγκα;
Καταλάβατε γιατί είναι τόσο επικίνδυνα τα απόκρυφα ευαγγέλια για τους Θεόπνευστους; Αλλά και τα «κανονικά» ευαγγέλια έχουν και αυτά "επικίνδυνα σημεία”. Είπαμε, τους ξέφυγαν μερικά, αλλά ήταν πάρα πολλά τα σημεία και τότε ο ηλίθιος ο λαός δεν ήξερε γράμματα, οπότε δεν θεωρούνταν και μεγάλο πρόβλημα.
Μήπως όμως όταν έμαθε ο λαός να διαβάζει, κατάλαβε; Δεν νομίζω, γιατί το να ξέρεις να διαβάζεις δεν σημαίνει ότι έμαθες και να σκέφτεσαι! Πάντως για να ανταποκριθούν στους νέους καιρούς οι Θεόπνευστοι, έχουν μισθοφόρους θεολόγους που τους στέλνουν τακτικά στα σχολεία, γιατί τα παλιόπαιδα άρχισαν να ξεφεύγουν από την γραμμή και πηγαίνουν στην εκκλησία μόνο για βαφτίσια, γάμους και κηδείες και για να βγάλουν καμιά γκόμενα στον Επιτάφιο και στην Ανάταση.
Ας ξεκινήσουμε, όμως, με την ιστορία του Ιησού! Κατά τη διάρκεια της εξιστόρησης θα παρεμβάλω μέσα σε παρενθέσεις εδάφια από τα ιερά βιβλία, κανονικά και απόκρυφα και αποσπάσματα από άλλα ιστορικά και «πατερικά» βιβλία!
Μια φορά και ένα καιρό γεννήθηκε ένα λαμόγιο. Όχι ότι δεν υπήρχαν τότε λαμόγια αλλά αυτός ήταν το κάτι άλλο… Σε ποια πόλη γεννήθηκε; Ο Ματθαίος και ο Λουκάς θέλουν να γεννήθηκε στη Βηθλεέμ, για να αποδείξουν ότι είχε αίμα του Δαβίδ και για να επιβεβαιωθούν οι γραφές. Η αλήθεια είναι ότι γεννήθηκε κοντά στη Ναζαρέτ της Γαλιλαίας όπως διαβεβαιώνουν ο Μάρκος και ο Ιωάννης στα ευαγγέλια τους. Όχι βέβαια στην Ναζαρέτ, γιατί η Ναζαρέτ δεν υπήρχε τότε αφού ιδρύθηκε τον 8ον αιώνα μ.Χ. προς εξυπηρέτηση των προσκυνητών και του ταμείου της Εκκλησίας. Κοντά είπαμε, κάπου εκεί γύρω!
[(κατά Ιωάννην 7:41) …Άλλοι έλεγαν: «Αυτός (ο Ιησούς) είναι ο Μεσσίας». Ενώ άλλοι έλεγαν:«Ο Μεσσίας θα έρθει από τη Γαλιλαία; Η Γραφή δεν είπε πως ο Μεσσίας θα προέρχεται από τους απογόνους του Δαβίδ και θα γεννηθεί στη Βηθλεέμ, το χωριό καταγωγής του Δαβίδ;».]
Η γέννηση όμως είχε και μια προϊστορία. Η μητέρα του η Μαρία αρραβωνιάστηκε τον Ιωσήφ. Πριν όμως μπορέσει «να την χαρεί», είχε ήδη «σκοράρει» το Άγιο Πνεύμα! Βέβαια ο Ιωσήφ δεν χάρηκε και πολύ που η γυναίκα γκαστρώθηκε από κάποιον άλλον, έστω και θεϊκού διαμετρήματος! Σκέφτηκε να την διώξει, αλλά τελικά πέρασε ένας άγγελος από εκεί και τον έπεισε να κρατήσει την Μαρία. Όμορφο παραμυθάκι !
Υπάρχουν μήπως και άλλες εκδοχές για την γέννηση του; Οι εβραίοι έχουν μια άλλη γνώμη. Θεωρούν ότι η σύλληψη του Ιησού δεν έγινε με «θαυματουργό τρόπο» αλλά ότι κάποιος όμορφος, δυνατός σαν πολεμιστής ονόματι Ιωσήφ-Μπαντέρα εξαπατώντας την Μαρία, προσποιούμενος τον άντρα της, που σύμφωνα με τους εβραίους λεγόταν Ιωάννης, την «διέφθειρε». Αλλά μετά αυτή κατάλαβε τι έγινε, γιατί οι πρακτικές του Ιωσήφ στον έρωτα ήταν «άγριες», ενώ ο Ιωάννης ήταν «ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε». Ο άντρας της ο Ιωάννης μαθαίνοντας για την μοιχεία της Μαρίας έφυγε για την Βαβυλώνα, όπως μας λέει η εβραϊκή παράδοση (Toledoth Yeshu).
Και μην νομίζεται ότι είναι παρατραβηγμένο το ότι δεν κατάλαβε η Μαριώ ότι ο άνδρας που είχε ανάμεσα στα… άντε… μπροστά της, δεν ήταν ο άνδρας της. Οι άνδρες έλειπαν για μήνες από τα σπίτια τους είτε για δουλειές, είτε γιατί έβοσκαν τα κοπάδια τους σε βοσκοτόπια μακρινά, είτε γιατί πολεμούσαν, και όταν αποφάσιζαν να επιστρέψουν ήταν αλλαγμένοι, ηλιοψημένοι, με μακρύτερα μούσια και μαλλιά… ήταν και παιδάκι 15 χρονών η Μαριώ… πάνω στην ορμονική αλλαγή της και τις κάψες της… ε… πολύ θέλει;; Είδε άντρα και τον πέρασε για τον δικό της!!!
Ο φιλόσοφος Κέλσος διηγείται μια παρόμοια ιστορία: Σύμφωνα με αυτόν μια φτωχή εβραία που ήταν παντρεμένη με έναν ξυλουργό απάτησε τον άντρα της με έναν στρατιώτη ονόματι Πανθέρα. Ο άντρας της αφού το έμαθε την έδιωξε. Αυτή δεν είχε που να πάει και γέννησε τον Ιησού μέσα σε ένα… στάβλο. Σας θυμίζει τίποτα;
[(κατά Ιωάννην 8:41) …Τότε του είπαν (του Ιησού): «Εμείς δεν γεννηθήκαμε από πορνεία, έναν πατέρα έχουμε τον θεό»]
Ξέρετε πως πάει η ιστορία! Έρχονται τρεις μάγοι που ακολουθούν ένα άστρο, βρίσκουν τον Ιησού, του δίνουν δώρα, φεύγουν, έρχεται μετά ένας άγγελος, τους προειδοποιεί ότι ο βασιλιάς Ηρώδης θέλει να σκοτώσει όλα τα παιδιά από νεογέννητα έως 2 ετών κι έτσι φεύγει όλη η οικογένεια για την Αίγυπτο! Έτσι δεν είναι; Και βέβαια έτσι είναι! Ένα όμορφο παραμυθάκι! Ιστορικά βέβαια δεν βρίσκουμε πουθενά μια παρόμοια σφαγή παιδιών, ούτε και ο Εβραίος ιστορικός Φλάβιος Ιωσήφ ή Ιώσηπος αναφέρει τίποτα. Είναι, λογικά, κάπως απίθανο να φοβόταν κάποιο παιδί ο βασιλιάς Ηρώδης, αφού η βασιλεία τού είχε παραχωρηθεί από τους Ρωμαίους, στους οποίους δεν θα άρεσε να δημιουργηθούν μ’ αυτό τον τρόπο ακόμη περισσότερες επαναστατικές τάσεις στο Εβραϊκό λαό. Όμως υπάρχει το ίδιο ακριβώς παραμυθάκι και στην Ινδία με τον θεό Κρίσνα!
[(Ινδουισμός, Εμφάνιση του (θεού) Κρίσνα) …Και ο υπουργός του (βασιλιά) Κάνζα τον συμβούλεψε να παρατήσει τους συναισθηματισμούς του να δράσει επιτέλους και να σκοτώσει όλα τα νεογέννητα παιδία στην επαρχία.]
[(Ιερεμίας 42:18) …Έτσι μιλάει ο Κύριος Ζεβαόθ, ο Θεός του Ισραήλ: «όπως η οργή μου και ο θυμός μου εχύθει εις τους κάτοικους της Ιερουσαλήμ, έτσι η οργή μου θα χυθεί σε εσάς, όταν εισέλθετε εις την Αίγυπτο και θα είσθε βδέλυγμα, θάμβος, κατάρα και όνειδος]
Όχι μόνο ο Χριστός, αλλά και ο Θεός Κρίσνα, έχει και αυτός τα γενέθλια στις 25 Δεκεμβρίου, και ο (θετός) πατέρας του ήταν ξυλουργός, και αυτόν τον κυνηγούσε ένας κακός βασιλιάς, και αυτός ήταν μέρος ενός (άλλου) τριαδικού θεού! Κοίτα σύμπτωση φίλε μου!!!!
Ας δούμε τί έγινε στην πραγματικότητα συνθέτοντας όλα όσα είπαμε μέχρι τώρα για την σύλληψη, όχι αυτών που έγραψαν την Καινή διαθήκη, αλλά τη σύλληψη και τη γέννηση του Ιησού!
Μια φτωχή Εβραία που ήταν παντρεμένη με έναν ξυλουργό ονόματι Ιωάννη απάτησε τον άντρα της με τον αρχηγό της επανάστασης, Ιούδα από τα Γάμαλα, που καταγόταν από την γενιά του Δαυίδ και άρα έχει βασιλικό αίμα! Ο άντρας της αφού το έμαθε την έδιωξε. Αυτή δεν είχε που να πάει και γέννησε μέσα σε ένα… στάβλο τον Ιησού αλλά και τον δίδυμο αδελφό του Ιούδα ή Θωμά. Στα εβραϊκά ο Θωμάς λέγεται Ταόμα και σημαίνει δίδυμος! Σύμφωνα με το εβραϊκό δίκαιο ο Ιησούς και ο Ιούδας ήταν νόθοι και η μητέρα του βρισκόταν σε κίνδυνο θανάτου εξαιτίας του μωσαϊκού νόμου! Η μόνη λύση ήταν να παντρευτεί τον Ιούδα ή να φύγει από την περιοχή. Ο Ιούδας δεν ήθελε να βάλει σε κίνδυνο την Μαρία, αφού αν την παντρευόταν θα ήταν η γυναίκα του επαναστάτη και θα είχε μεγάλο πρόβλημα και αυτή και τα παιδιά. Αν έφευγε από την περιοχή, επειδή ήταν μονάχη της με δυο παιδιά, σίγουρα θα ζούσε σε μεγάλη φτώχεια. Υπήρχε όμως και αληθινή αγάπη μεταξύ του Ιούδα και της Μαρίας, οπότε για να απαλύνει την φτώχια και να αποφύγει την θανάτωσή της, ο Ιούδας από τα Γάμαλα την παντρεύει εικονικά (λευκός γάμος) με τον προχωρημένης ηλικίας Ζεβεδαίο. Η Μαρία συνεχίζει όμως να έχει σχέσεις με τον Ιούδα από τα Γάμαλα και γεννάει τον Ίωση τον Ανδρέα και τον Σίμωνα. Μετά το θάνατο του Ιούδα από τα Γάμαλα η Μαρία, μόνη πλέον και φοβούμενη μην την διώξει ο Ζεβεδαίος, δεν είχε και τηλεόραση τότε να περνούν τα βράδια, αρχίζει να κάνει τα γλυκά μάτια στο Ζεβεδαίο (άλλο που δεν ήθελε ο "παππούς” Ζεβεδαίος) και γεννά τον Ιακώβ ή Ιάκωβο, γνωστό σαν «αδελφόθεο» που έγραψε τις επιστολές του Ιακώβου και τον Ιωάννη τον γνωστό Ευαγγελιστή.
[(προς Γαλάτες 1:19) …Άλλον απόστολο δεν είδα, παρά τον Ιακώβ τον αδελφό του Κυρίου]
[(Ωριγένης, κατά Κέλσου 178 μ.χ) …αυτά έγιναν από τους εβραίους για εκδίκηση εναντίον του Ιακώβου, αδερφό του Χριστού]
Μια παρένθεση εδώ! Μην ξεχνάτε τις πολύ σοφές «ατάκες» του λαού μας. Κρύβουν μεγάλα νοήματα, κρυφά νοήματα, που περνούν σαν αστεία από γενιά σε γενιά χωρίς να γίνονται αμέσως αντιληπτά! Υπάρχει το λαϊκό λογοπαίγνιο: «Τα παιδιά του Ζεβεδαίου ποιον πατέρα είχανε;». Τώρα πρέπει να είστε σε θέση να καταλάβετε το μήνυμα που κρύβεται πίσω από αυτά τα λόγια! Κλείνει η παρένθεση.
Ο Ιησούς, το μπουμπούκι μας, σε ηλικία 12-15 ετών τραβάει λόγω φτώχιας μόνος του για την Αίγυπτο. Εκεί δουλεύει στην αρχή σκληρά για να ζήσει, όπως μας πληροφορεί ο Κέλσος, αλλά γνωρίζει κάποια στιγμή κάποιον «μάγο», που πιθανότατα τον πήρε σαν βοηθό του, όπου του έμαθε την τέχνη του ταχυδακτυλουργού, του υπνωτισμού και της απάτης γενικώς. Οπότε γεμάτος νέα κόλπα και τρικ έρχεται πίσω στην Γαλιλαία.
Όπως μας λέει η καινή διαθήκη βαπτίζεται από τον εξάδελφό του Ιωάννη τον Βαπτιστή στον Ιορδάνη ποταμό. Τα απόκρυφα «Κλημέντιες Γραφές» όμως γράφουν ότι ο Ιωάννης ο Βαπτιστής ήταν αρχηγός μιας αίρεσης αντίπαλης προς τον Ιησού που μετά από τον θάνατο του Ιωάννη την αρχηγεία ανέλαβε ο Δωσίθεος και μετά ο Σίμων ο Μάγος, τον οποίο στο μέλλον δολοφονεί ο «Άγιος» Πέτρος επειδή ο «Σίμων ο Μάγος» θα γινόταν μεγάλη απειλή για την «μαφιόζικη» συμμορία του Ιησού. Από αυτά συμπεραίνουμε ότι Ιησούς μπήκε στην αίρεση του Ιωάννη μέχρι που έμαθε την τέχνη του προσηλυτισμού και πήρε μερικούς οπαδούς μαζί του. Ο Ιωάννης ο βαπτιστής έφερε σε επαφή τον Ιησού με τον αδερφό του Ανδρέα, που προφανώς τόσα χρόνια στην ξενιτιά ο Ιησούς δεν γνώριζε, όπως μας διηγείται ο Ιωάννης ο ευαγγελιστής.
[(Κλημέντιες Γραφές, βιβλίο 2, κεφάλαιο 8) …Όταν αυτός ο Ιωάννης ο Βαπτιστής σκοτώθηκε, όπως γνωρίζεις και εσύ, ο Δωσίθεος ανέλαβε την αίρεση του, με άλλους 30 μαθητές-αρχηγούς.]
[(κατά Ιωάννην 1:35-41) …Την άλλη μέρα ο Ιωάννης στεκόταν πάλι με δυο από τους μαθητές του και καθώς είδε τον Ιησού να προσπερνάει είπε : «Αυτός είναι ο αμνός του Θεού». Οι δυο μαθητές τον άκουσαν να το λέει και ακολούθησαν τον Ιησού….και είπε «τί ζητάτε;»….«δάσκαλε που μένεις»… «ελάτε και θα δείτε»…ήταν ο Ανδρέας ο αδελφός του Σίμωνα Πέτρου ο ένας από τους δύο που άκουσαν από τον Ιωάννη…]
Μετά το Άγιο Πνεύμα τον οδηγεί στην έρημο, όπου έπρεπε να τα βγάλει πέρα με τον πειρασμό που τον υπέβαλε ο Σατανάς, ο οποίος του υπόσχεται όλα τα βασιλεία του κόσμου, αν τον προσκυνήσει. Προφανώς αυτό δεν έγινε ποτέ και αν είχε γίνει τότε ο Ιησούς θα είχε μάλλον προσκυνήσει τον Σατανά με όλη του την ψυχή, όπως θα δείξει η συνέχεια της ιστορίας μας.
[(Ιάκωβος 1:13) …Κανένας από αυτούς που μπαίνουν σε πειρασμό να μην λέει «ο θεός με έβαλε σε πειρασμό». Γιατί ο θεός ούτε μπαίνει σε πειρασμό από το Κακό, ούτε βάζει σε πειρασμό κανέναν. Καθένας μπαίνει σε πειρασμό από την δική του επιθυμία.]
[(κατά Ματθαίον 28:18) …ο Ιησούς τους πλησίασε και τους είπε: «ο θεός μού έδωσε όλη την εξουσία στον ουρανό και στη γη»]
[(κατά Ιωάννην 16:15) …Όλα όσα ανήκουν στον Πατέρα (Θεό) είναι δικά μου γι’ αυτό σας λέω πως το Πνεύμα θα πάρει από τα δικά μου και θα τα αναγγείλει σε σας.]
[(Αποκάλυψη του Ιακώβ) …Σαν πατέρας Εγώ (ο Ιησούς) δεν εξουσιάζω τα πάντα;]
Μετά αρχίζει το αδελφομάζωμα και το παιδομάζωμα! Πρώτα πηγαίνει στη Γαλιλαία, στην πόλη Καπερναούμ, που βρίσκεται κοντά στη λίμνη της Γεννησαρέτ ή θάλασσα της Γαλιλαίας. Εκεί αρχίζει να μαζεύει άτομα για το τσίρκο του. Βρίσκει τους δυο αδελφούς του ψαράδες, τον Σίμωνα που θα τον ονομάσει ο ίδιος «Πέτρο», (ο μετ’ έπειτα «Άγιος Πέτρος»), και τον Ανδρέα, που σύμφωνα με τον Ιωάννη τον ευαγγελιστή τον είχε ξανασυναντήσει όταν βαπτίστηκε από τον Ιωάννη τον βαπτιστή και είχαν μια πρώτη επαφή.
Μετά σύμφωνα με τον Λουκά (κατά Λουκά 6:14) στρατολογεί στη συμμορία του τους ετεροθαλείς αδελφούς του Ιακώβ και Ιωάννη, τον Φίλιππο, τον Βαρθολομαίο, τον Ματθαίο, τον δίδυμο αδελφό του Θωμά, τον Ιακώβ (τον γιο του Αλφαίου), τον Ιούδα, τον Σίμωνα τον Ζηλωτή και τελευταίο και τυχερό τον ανιψιό του Ιούδα τον Ισκαριώτη γιό του Πέτρου. Βέβαια ο Ιούδας (όχι ο Ισκαριώτης, ο άλλος) είναι το ίδιο πρόσωπο με τον Θωμά και προσμετρείται σαν δύο διαφορετικοί «μαθητές», αλλά λίγη σημασία έχει αυτό. Τόσα παράδοξα γράφουν οι Ευαγγελιστές, σ’ αυτό θα κολλήσουμε τώρα!
Βέβαια, σύμφωνα με τον Ματθαίο (κατά Ματθαίο 10:1-4) αναφέρεται μόνο ο Θωμάς και ο Ιούδας ο Ισκαριώτης (ο γιός του Πέτρου) ενώ παραλείπεται ο άλλος Ιούδας. Στη θέση του, για να γίνουν δώδεκα οι μαθητές, ο Ματθαίος αναφέρει κάποιον Λεββαίο που αργότερα ονομάστηκε Θαδδαίος, χωρίς να μας εξηγεί γιατί άλλαξε όνομα! Έτσι ερχόμαστε πάλι στα ίσια μας με δώδεκα «μαθητές»!
Από αυτούς τους «μαθητές» ξεχωρίζουν τρεις: Ο Σίμωνας ο Ζηλωτής (ή Κανανίτης, που σημαίνει Ζηλωτής), ο Ιούδας ο Ισκαριώτης και ο Πέτρος. Εδώ πρέπει να δώσουμε και τις εξηγήσεις των επιθέτων (ή αν προτιμάτε, τα υποκοριστικά, τα παρατσούκλια) των μαθητών:
Ζηλωτής: Έτσι έλεγαν την εποχή εκείνη τον μαχητή ενός εβραϊκού απελευθερωτικού κινήματος, που μαχαίρωνε πισώπλατα Ρωμαίους στρατιώτες και έφευγε τρέχοντας. Σήμερα θα τον λέγαμε τρομοκράτη!
Ισκαριώτης: Προέρχεται από το «Σικάριους» που ήταν επίσης μια τρομοκρατική οργάνωση, αλλά χειρότερη, κάτι σαν την «Αλ Κάιντα» σήμερα!
Έτσι βλέπουμε με ποια κριτήρια διάλεγε ο Ιησούς τους «μαθητές» του, που απ’ ό,τι φαίνεται έπρεπε να ήταν όλοι τους «μπουμπούκια»!
Αλλά ο χειρότερος ήταν ο Πέτρος, ο άγιος Πέτρος! Δεν είχε το όνομα (ούτε και το παρατσούκλι), αλλά είχε την χάρη! Θα δούμε παρακάτω πώς «υπηρέτησε» τον Κύριο Ημών Ιησού Χριστό, Σωτήρ, Υιού Θεού και πάσης Ελλάδος… Ολέ…..
Όπως όλοι γνωρίζετε, ο Άγιος Πέτρος είναι αυτός που μας ανοίγει την Πόρτα του Παραδείσου μετά το Θάνατο. Έτσι δεν λέει το παπαδαριό; Έτσι. Κι εσείς το πιστεύετε! Αν βέβαια το πιστεύετε και το εννοείτε στα σοβαρά, μάλλον θα πιστεύετε και στον Αι Βασίλη! Συγχαρητήρια! Έχετε αλάνθαστο κριτήριο! Για εμένα πάντως, πιο σωστό θα ήταν να είναι πορτιέρης της κόλασης, παρά του «Club Paradise».
[(κατά Λουκάν 14:26) …Εάν έρθει κάποιος σε μένα και δεν μισεί τον πατέρα, την μητέρα και την γυναίκα του, τα παιδία του και τους αδελφούς και της αδερφές του και τον εαυτό του, αυτός δεν μπορεί να γίνει μαθητής μου.]
[(κατά Μάρκον 3:27) …Κανείς δεν μπορεί να μπει στο σπίτι ενός δυνατού ανθρώπου και να κλέψει τα πράγματα του, αν πρωτύτερα δεν τον δέσει. Μόνο τότε θα λεηλατήσει το σπίτι του.]
[(κατά Λουκάν 12:57) …Κρίνετε από μόνοι σας ποιο είναι το δίκαιο, αν πας με τον αντίδικο στον δικαστή, φρόντισε να τα βρεις μαζί του όσο ακόμη είσαι στο δρόμο, γιατί αν σε πάει στο δικαστή και ο δικαστής σε παραδώσει στο δεσμοφύλακα, αυτός θα σε κλείσει στη φυλακή. Να ξέρεις πως δεν θα βγεις από εκεί αν δεν επιστρέψεις και το τελευταίο νόμισμα.]
[(Κατά Λουκάν 12:39) …Να ξέρετε πως εάν ήξερε ο ιδιοκτήτης, ποια ώρα θα έρθει ο κλεφτής, θα έμενε άγρυπνος και δεν θα άφηνε να του κλέψουν το σπίτι. Να είστε και εσείς έτοιμοι γιατί δεν ξέρετε την ώρα που θα έρθει ο Υιός του ανθρώπου (ο Ιησούς).]
Αφού, λοιπόν, τους μάζεψε όλους αυτούς και έφτιαξε τη συμμορία, πάνε όλοι μαζί στον περίφημο «γάμο της Κανά» που ήταν στην Γαλιλαία, όπου όπως μας λένε οι θεόπνευστοι, τα ευαγγέλια και η παράδοση, «ο Κύριος ευλόγησε τον Γάμο». Αυτό όμως που δεν σας λέμε είναι η πραγματική γνώμη του Ιησού για τον γάμο….
[(Αποκάλυψις Ιωάννου 14:4) …Είναι εκείνοι (οι 144.000 σωσμένες ψυχές) που δεν μολύνθηκαν με γυναίκες, (δηλαδή οι παρθένοι).]
[κατά Ματθαίον 19:10) …του λένε τότε οι μαθητές του: «αν τέτοια είναι η σχέση μεταξύ άντρα και γυναίκα, καλύτερα μη παντρευτεί κανείς. Και αυτός (ο Ιησούς) τους είπε: Αυτό δεν το μπορούνε όλοι (να μη παντρεύονται), αλλά μόνο εκείνοι που τους το έδωσε ο Θεός. Γιατί υπάρχουν ευνούχοι που γεννήθηκαν έτσι. Υπάρχουν ευνούχοι που τους ευνούχισαν άνθρωποι και υπάρχουν ευνούχοι που μόνοι τους ευνουχίσθηκαν για χάρη της Βασιλείας των Ουρανών. Όποιος μπορεί να βαδίσει αυτόν τον δρόμο ας τον βαδίσει.]
[(Ευαγγέλιο του Θωμά, απόκρυφα) …(λέει ο Ιησούς):«Ουαί σε εσάς που αγαπάτε την παρέα με την θηλυκότητα και τη άπρεπη συναναστροφή μαζί της»]
[(προς Κορινθίους Α, 7:25) …Σχετικά με τους άγαμους δεν έχω ειδική εντολή από τον Κύριο (τον Ιησού), αλλά εκφράζω τη γνώμη μου, αφού με την χάρη του Κυρίου είμαι αξιόπιστος.]
Τώρα βέβαια, αν προσέξατε (που αμφιβάλω), ο Ματθαίος αναφέρει τον Σίμωνα τον Ζηλωτή και ως Σίμωνα Κανανίτη, που σημαίνει Ζηλωτής και όχι από κάποια πόλη που λέγεται Κανά. Άρα ο Γάμος, πιθανόν, να μην έγινε σε κάποια πόλη με το όνομα Κανά, αλλά αυτή η πόλη να ήταν κάποιο «άντρο» (κάποια «γιάφκα» που θα λέγαμε σήμερα) των Ζηλωτών, που προφανώς θα ονομαζόταν Ζηλωτήριο (ή κάπως έτσι) και στη γλώσσα τους Κανά, εξ ου και οι Κανανίτες… οι Ζηλωτές!
Σε αυτόν το γάμο έκανε και το πρώτο του «θαύμα» ο Ιησούς. Μετέτρεψε το σκέτο καθαρό νερό του πηγαδιού σε… νερό της στάμνας. Αλλά… μεθυσμένοι ήταν όλοι εκεί αφού είχαν πιεί όλο το κρασί του οικοδεσπότη(!), ότι και να τους έλεγες, θα σε πίστευαν. Ακόμη κι αν τους έλεγες ότι έφυγαν οι Ρωμαίοι! Κρασί τους είπε ότι έφτιαξε, κρασί κατάλαβαν ότι έπιναν! Αν ήταν νηφάλιοι και είχαν συναίσθηση ότι το νερό έγινε κρασί και μάλιστα άριστης ποιότητας, θα έμεναν άλαλοι, θα άνοιγαν τρεις πήχες το στόμα τους και θα προσκυνούσαν τον Ιησού σαν Θεό. Αυτοί απεναντίας συνεχίζουν το γλέντι και παραπονούνται γιατί το καλό κρασί τους το έφεραν στο τέλος!!! Φανταστείτε πόσο κρασί είχαν καταναλώσει!!!
Και αυτό ήταν η αρχή να πιστέψουν σ’ αυτόν όλοι του οι μαθητές… που είχαν γίνει πλέον «φέσι» από το πολύ κρασί. Λιώμα ήταν όλοι! Ντίρλα!
Τώρα θυμήθηκα και μια αστεία ιστορία με κάτι μεθυσμένους στην αρχαία Ελλάδα: Λοιπόν, είχαν σε μια γιορτή πιει τόσο πολύ που πίστευαν ότι το σπίτι τους ήταν ένα καράβι στην θάλασσα και γινόταν τρικυμία και έτσι, σαν καλοί ναυτικοί, έκαναν αυτό που έπρεπε να κάνουν για να μην βουλιάξει το πλοίο! Πετούσαν έπιπλα από τα παράθυρα για να χάσουν βάρος!!!!
Και μην νομίζετε ότι τα παράλεω, διότι… δεν έχετε ακούσει τίποτα ακόμη. Δεν έχω αρχίσει ακόμα να λέω τα… ωραία! Και αφού ξεκινήσαμε με… θαύμα και έδωσα μια εξήγηση που δεν την στηρίζω σε γραπτά αλλά στην απλή λογική, ας δούμε πώς εξηγούνται και τα υπόλοιπα θαύματα που έκανε ο Ιησούς. Ακούστε για να μάθετε πως γίνονταν (και γίνονται) τα θαύματα και αυτή τη φορά θα τεκμηριώσω τα λεγόμενά μου με όσα γράφουν οι Γραφές!
Κατ’ αρχήν, πόσοι νομίζετε ότι ήταν οι «μαθητές» του Ιησού; 12 ήταν οι μαθητές του, βεβαίως, όσοι και στον τελευταίο δείπνο, όπως λέει και το παπαδαριό! 12 να είναι οι μέρες του, λέω εγώ! O Ιησούς, εκτός από τους 12 «μαθητές-αξιωματικούς» (που σύμφωνα με τον Λουκά λόγω Ιούδα-Θωμά ήταν 11, αλλά σύμφωνα με τον Ματθαίο λόγω Λεββαίου που άλλαξε όνομα και έγινε Θαδδαίος, ήταν 12), είχε τουλάχιστον 72 ακόμα «μαθητές-στρατιώτες» οι οποίοι έπαιζαν τους τυφλούς, τους κουτσούς και τους δαιμονισμένους που γιάτρευε μπροστά στον κόσμο ο Ιησούς στις περιοδείες του. Μάλιστα έστελνε πάντα δυο μαθητές πριν από αυτόν σε κάθε χωριό ή πόλη που θα περνούσε για να εξετάσουν τις συνθήκες που επικρατούσαν εκεί. Αν δηλαδή οι κάτοικοι είναι πλούσιοι, φιλικοί, εύπιστοι ή όχι κλπ.
[(κατά Λουκάν 10:1) …ύστερα από αυτά ο κύριος διάλεξε άλλους εβδομήντα μαθητές και έστελνε δυο-δυο πριν από αυτόν σε κάθε πόλη και τόπο που θα ερχόταν]
Δεν θέλω να πω ότι ο Ιησούς ήταν τσαρλατάνος! Όοοοοχι! Αρχή τσαρλατάνος ήταν! Μεγάλο λαμόγιο! Ούτε τα αδέρφια του πίστευαν ότι έκανε θαύματα! Και πώς να πίστευαν άλλως τε αφού όλοι ήταν στο κόλπο! Όταν όμως συναντούσε δύσπιστους και μορφωμένους, όπως ήταν οι Γραμματείς και Φαρισαίοι, αρνιόταν να τους κάνει θαύματα! Εν τω μεταξύ, πολλοί βλάκες που τον πίστευαν, πέθαιναν από τσιμπήματα φιδιών, νομίζοντας ότι ο Κύριος τους έδωσε εξουσία επάνω σε αυτά λόγω της βαθιάς πίστεώς τους! Τόοοσο μαλάκες ήταν οι άνθρωπο, εεε… συγνώμη απολογούμαι, βλάκες ήθελα να πω!
[(κατά Ιωάννην 7:3) …και του (Ιησού) είπαν οι αδερφοί: «Φύγε από αυτόν τον τόπο και πήγαινε στην Ιουδαία, για να δουν οι μαθητές σου τα Θαύματα που κάνεις, γιατί κανείς δεν ενεργεί στα κρυφά, όταν θέλει να τον γνωρίσει ο κόσμος. Αν πραγματικά κάνεις θαύματα (Ιησού), άφησε τον κόσμο να δει ποιος είσαι». Γιατί ακόμη και τα αδέρφια του δεν πίστευαν σε αυτόν (τον Ιησού).]
[(κατά Ματθαίον 12:38) …τότε μερικοί γραμματείς και Φαρισαίοι του είπαν: «Διδάσκαλε, θέλουμε να αποδείξεις με ένα θαυματουργικό σημάδι (θαύμα) την αποστολή σου» Κι αυτός τους αποκρίθηκε: «Μια γενιά πονηρή και άπιστη ζητάει να δει θαυματουργικό σημάδι (θαύμα)! Μα δε θα της δοθεί άλλο σημάδι παρά μόνο το σημάδι του Ιωνά»]
[(κατά Λουκάν 17:29) …Όταν το πλήθος πύκνωσε, ο Ιησούς άρχισε να λέει: «Η σημερινή γενιά των ανθρώπων είναι πονηρή, ζητάει σημάδι θαυματουργικό, αλλά σημάδι (θαύμα) δε θα της δοθεί εκτός από το σημάδι του προφήτη Ιωνά.]
[(κατά Μάρκον 16:17) …Να και τα σημάδια (θαύματα) που θα κάνουν όσοι πιστέψουν: Με την επίκληση του ονόματος μου (Ιησού) θα διώχνουν δαιμόνια, θα μιλούν νέες γλώσσες και αν παίρνουν φίδια στα χέρια τους ή πίνουν κάτι δηλητηριώδες δε θα παθαίνουν τίποτα, θα βάζουν τα χέρια τους πάνω σε αρρώστους και θα τους θεραπεύσουν.]
[(προς Κορίνθιους Α, 10:9) …μην δοκιμάζουμε τον Χριστό όπως κάποιοι τον δοκίμασαν και χάθηκαν (πέθαναν) από τα φίδια]
Οι δύσπιστοι όμως, ίσως χρειάζονται μια καλή εξήγηση για το «θαύμα» του Ιησού που τάισε 5.000 ανθρώπους με λίγα ψωμιά και ψάρια. Λοιπόν, θαύμα θα ήταν, αν ήταν αληθινό, γιατί οι ίδιοι οι συμμορίτες του Ιησού σκυλοπεινούσαν και έκλεβαν από τα χωράφια ότι τρωγόταν για να χορτάσουν, ακόμη και το Σάββατο, οι… αθεόφοβοι! Αν μπορούσε να κάνει θαύματα και να ταΐσει 5.000 ανθρώπους, τί πρόβλημα είχε και δεν μπορούσε να ταΐσει 12 άτομα;
[(κατά Ματθαίον 12:1) …Εκείνο τον καιρό ο Ιησούς περνούσε ένα Σάββατο μέσα από σπαρμένα χωράφια. Οι μαθητές του πείνασαν και άρχισαν να τρίβουν τα στάχυα και να τρώνε τους σπόρους.]
Ίσως σας έπεισα ότι ο Ιησούς δεν έκανε θαύματα, αλλά και το παπαδαριό σας έχει πείσει ότι ο Θεάνθρωπος έφερε την ειρήνη και την αλήθεια στον κόσμο. Έτσι δεν είναι; Έπρεπε, όμως, να ζείτε τον Μεσαίωνα, για να δείτε και να ζήσετε τι εννοεί το παπαδαριό με το «ειρήνη, αγάπη και αλήθεια». Ξυπνήστε! Έχει τρελάνει τον κόσμο το παπαδαριό με το ψέμα, την απάτη και τη βία. Εδώ φαίνεται πόσο καλά περιποιήθηκαν τα μυαλά μας. Τα έπλυναν με πολύ απορρυπαντικό και… μαλακτικό. Εγώ προσωπικά θα έλεγα ότι είναι κάτι σαν πνευματική παιδεραστία, αφού από μικρά παιδιά κακοποιούν τα μυαλά μας! Έχω πολλά και καλά παραδείγματα εδώ (χωρίς να ξεχνάμε την σημερινή γεμάτη αγάπη και ειρήνη κοινωνία των Χριστιανών, που ζούμε σ’ όλο της το μεγαλείο)!
[(κατά Ματθαίον 10:34) …Μη νομίζεται ότι ήρθα (εγώ ο Ιησούς) να φέρω ειρήνη, αλλά σπαθί. Ήρθα για να διχάσω τον άνθρωπο με τον πατέρα του και την κόρη εναντίων της μητέρας και την νύφη κατά της πεθεράς. Και εχθροί του ανθρώπου θα είναι οι δικοί του.]
[(κατά Ματθαίον 12:30) …Οποίος δεν είναι μαζί μου είναι εναντίον μου, όποιος δεν πάει μαζί μου, σκορπίζεται.]
[(κατά Λουκάν 19:26) …Σας βεβαιώνω ότι σε αυτόν που έχει θα δοθεί επιπλέον, αλλά σε αυτόν που δεν έχει θα αφαιρεθεί και το λίγο που έχει. Όσο για τους εχθρούς μου, αυτούς που δε με θέλησαν για Βασιλέα τους, φέρτε τους εδώ και σφάξτε τους μπροστά μου.]
[(κατά Λουκάν 21:22) …Γιατί αυτές είναι ημέρες εκδίκησης, για να εκπληρωθούν, όλα όσα είναι γραμμένα. ]
[(κατά Λουκάν 22:36) …Όποιος όμως δεν έχει (λεφτά) ας πουλήσει το πανωφόρι του για να αγοράσει σπαθί ]
[(κατά Ιωάννην 4:25) …Τότε του λέει η γυναίκα : «Ξέρω ότι θα έρθει ο Μεσσίας δηλαδή ο Χριστός, όταν έρθει εκείνος θα μας εξηγήσει τα πάντα. Εγώ είμαι, της λέει ο Ιησούς. Εγώ που σου μιλάω αυτή την στιγμή.»]
[(κατά Ιωάννην 5:31) …Εάν εγώ έδινα μαρτυρία για τον εαυτό μου, η μαρτυρία μου δεν θα ήταν αληθινή.]
[(κατά Ιωάννην 8:14) …Ο Ιησούς τους απάντησε: «Εάν εγώ δίνω μαρτυρία για τον εαυτό μου, η μαρτυρία μου είναι αληθινή».]
[(κατά Ιωάννην 15:15) …Όλα αυτά που άκουσα από τον πατέρα μου, σας τα είπα]
[(κατά Ιωάννην 16:12) …Πολλά έχω να σας πω ακόμη, αλλά δεν μπορείτε να τα αντέξετε. Όταν όμως έρθει εκείνος, το Πνεύμα της αληθείας θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια.]
[(προς Εβραίους 9:22) …Όλα σχεδόν, σύμφωνα με τον νόμο, με αίμα καθαρίζονται και χωρίς αιματοχυσίας δεν γίνεται συγχώρηση αμαρτιών]
[(προς θεσσαλονικείς 1:6) …Πραγματικά είναι δίκαιο από τον Θεό να ανταποδίδουμε την θλίψη που μας έφεραν άλλοι]
[(προς Ρωμαίους 3:5) …Εάν όμως η αδικία μας, την δικαιοσύνη του θεού φανερώνει, τότε τι να πούμε; Ότι ο θεός δεν τιμωρεί δίκαια τους ανθρώπους; Με ανθρώπινα κριτήρια εννοώ. Όχι βέβαια, γιατί πως αλλιώς θα κρίνει ο θεός τον κόσμο; Εάν όμως από το δικό μου ψέμα γνωριστεί η αλήθεια του θεού, γιατί κρίνομαι ακόμη αμαρτωλός;]
[(Θωμάς, Λόγος 97 απόκρυφα) …Το Βασίλειο του πατρός μου, μοιάζει με μια γυναίκα που κουβαλούσε ένα δοχείο με αλεύρι, διανύοντας μεγάλη απόσταση. Το χερούλι όμως του δοχείου έσπασε και χυνόταν το αλεύρι χωρίς να το καταλάβει. Όταν έφθασε το άφησε κάτω και το βρήκε άδειο.]
[(Θωμάς, Λόγος 98 απόκρυφα) …Ο Ιησούς είπε : «Το Βασίλειο του Πατρός μου μοιάζει με κάποιον, που ήθελε να σκοτώσει ένα δυνατό άντρα. Τράβηξε το σπαθί στο σπίτι του, και το έμπηξε στο τείχος για να δει εάν το χέρι του ήταν δυνατό. Και μετά σκότωσε τον δυνατό άντρα».]
Τώρα βέβαια που σας προβλημάτισα (ελπίζω), μπορεί να πάει το μυαλό σας στην Μαγδαληνή και στο αν ήταν γυναίκα του Ιησού ή όχι! Αααχ! Πολύ πονεμένη ιστορία αυτή με την Μαγδαληνή και τον Ιησού! Περιμένετε να σας πω ότι ήταν παντρεμένοι; Επειδή και το παπαδαριό αφήνει κάποια αμυδρή αμφιβολία αν είχαν παντρευτεί ή όχι; Μα… εξ επίτηδες δεν κάνουν κατηγορηματική διάψευση! Ήταν δηλαδή παντρεμένοι; Ααααχχχχ! Μακάρι να ήταν!
Πρώτα, πρώτα πρέπει να ξέρετε ότι στο τσίρκο του υπήρχαν και γυναίκες, που έπαιζαν διαφόρους ρόλους! Κάποιες πρόσφεραν σε χρήμα, άλλες πρόσφεραν σε «είδος». Ξέρετε, και οι μαθητές είχαν «ανάγκες» αφού πολλοί παράτησαν τις γυναίκες τους. Η Μαγδαληνή, η Μαριάμ και η Σαλώμη σύμφωνα με τα απόκρυφα ήταν και αυτές απόστολοι. Επίσης ο Ιησούς φαίνεται στα απόκρυφα του Φιλίππου (στοίχος 55) να έκανε τα γλυκά ματιά στην Μαρία Μαγδαληνή για να την «ψαρέψει» ως «μαθήτρια» και χρηματοδότη του.
[(κατά Λουκάν 8:1) …Περιόδευε ο Χριστός από πόλη σε πόλη, από χωριό σε χωριό κηρύττοντας τη βασιλεία του θεού και μαζί του ήταν οι δώδεκα απόστολοι και γυναίκες που είχαν θεραπευτεί από νόσους, βάσανα και πονηρά πνεύματα και ασθένειες. Αυτές ήταν η Μαρία Μαγδαληνή από την οποία ο Ιησούς έβγαλε εφτά δαιμόνια, η Ιωάννα, γυναίκα του αξιωματούχου του Ηρώδη Χουζά, η Σουζάνα και άλλες πολλές που τον υπηρετούσαν με τα υπάρχοντα τους.]
[(προς Κορίνθιους Α, 9:4) …Δεν έχουμε το δικαίωμα (εμείς, ο Παύλος και ο Βαρνάβας) να τρώμε και να πίνουμε, δεν έχουμε δικαίωμα να περιφέρουμε γυναίκα «αδερφή» και εμείς όπως κάνουν οι υπόλοιποι απόστολοι και τα αδέρφια του Κυρίου και ο Κηφάς (Πέτρος);]
[(ευαγγέλιο του Φίλιππου 55) …Και ο Κύριος (Ιησούς) την (Μαγδαληνή) αγαπούσε περισσότερο από τους άλλους μαθητές και την φιλούσε συχνά στο στόμα…]
Τώρα θα καταλάβατε βέβαια ότι ο Ιησούς ήταν γυναικάς! Τίποτα δεν σας ξεφεύγει! Ε… λοιπόν, τσάμπα κολάζεστε! Μακάρι να ήταν γυναικάς!
Ο Ιησούς ήταν «Αδελφή» καραμπινάτη, τελειωμένη, γόβα στιλέτο… Κοντός, ασχημομούρης και απελπισμένη αδελφή! Πίστεψε με! Αυτό με τρώει τόσα χρόνια. Ψεύτης, ένταξη! Κλεφτής, πάλι ένταξη! Δολοφόνος, άντε καλά, υπό Ρωμαϊκή κατοχή ήταν και ήταν επαναστάτης! Αλλά ξεφωνημένη αδελφή παρά πάει!
Τώρα, βέβαια, αυτό που είπα είναι λίγο βαρύ! Τί βαρύ δηλαδή, ασήκωτο! Και πρέπει να το τεκμηριώσω! Αυτός ο προβληματισμός όμως υπήρχε από την αρχαιότητα. Υπάρχουν τρεις χριστιανικές πηγές που το επιβεβαιώνουν: Πρώτα έμμεσα η Καινή Διαθήκη, μετά άμεσα τα απόκρυφα, και τέλος ανοιχτά ο Καρποκράτης.
Μια τυχαία μέρα το έτος 1958 ο αμερικάνος ερευνητής Morton Smith καλείται να πάει στην Ιερουσαλήμ, σε ένα ορθόδοξο μοναστήρι τού «Mar Saba», για να ταξινομήσει τα αρχαία έγραφα και βιβλία της Βιβλιοθήκης. Τυχαία επάνω στην εργασία του βρίσκει ένα γράμμα που έγραψε ο γνωστός Κλήμης ο Αλεξανδρεύς (150 -215 μ.Χ.), ένας από τους πρώτους πατέρες της εκκλησίας μας. Το γράμμα αυτό απαντούσε σε κάποιον Θεόδωρο, που φαινόταν να ήταν αρχηγός μιας ενορίας και αναφέρει ένα απόσπασμα το οποίο υπήρχε αλλά αφαιρέθηκε από το ευαγγέλιο του Μάρκου. Σύμφωνα με αυτό ο Ιησούς είχε πάει στην Βηθανία, ανέστησε εκεί έναν πλούσιο νεαρό, τον Λάζαρο, και κοιμήθηκε μια νύχτα με αυτόν. Ακόμα επαινεί τον Θεόδωρο για την «καλή δουλειά» που έκανε εναντίων των οπαδών του Καρποκράτη. Ποιος ήταν όμως αυτός ο «Καρποκράτης»;
Την ίδια εποχή ο Καρποκράτης, αρχηγός μιας σεξουαλικά φιλελεύθερης αίρεσης του χριστιανισμού, διέδιδε ότι κατάφερε να αποδείξει ότι ο Ιησούς ήταν ομοφυλόφιλος μέσου ενός κρυφού αποσπάσματος του ευαγγελίου του Μάρκου! Πως έγινε αυτό όμως; To κρυφό αυτό απόσπασμα θεωρούνταν επικίνδυνο για τον Χριστιανισμό για αυτό το λόγο το γνήσιο ευαγγέλιο φυλασσόταν αυστηρά στην Αλεξάνδρεια και τα αντίγραφα, για τους κατά τόπου ναούς, δεν περιείχαν αυτό το απόσπασμα. Ο Καρποκράτης λοιπόν έστειλε μια γυναίκα-παγίδα για να αποσπάσει την προσοχή από τον φύλακα και κατάφερε έτσι να εισβάλει στην βιβλιοθήκη και να κλέψει το γνήσιο ευαγγέλιο.
Από αυτήν την στιγμή διαδίδει στον κόσμο ότι εφόσον ο Ιησούς αποδεδειγμένα ήταν ομοφυλόφιλος, άρα οι οπαδοί του και γενικώς όλοι οι χριστιανοί επιτρέπεται να έχουν απόλυτη σεξουαλική ελευθερία. Βέβαια οι επιστήμονες δεν πίστευαν ότι υπήρχε κρυφό απόσπασμα στο ευαγγέλιο του Μάρκου όπως διατυμπάνιζε ο Καρποκράτης, μέχρι που το 1958 ανακαλύφθηκε η αλληλογραφία του Κλήμη του Αλεξανδρέα με τον Θεόδωρο, η οποία εκτός από το κρυφό απόσπασμα εξηγούσε την τακτική που πρέπει να ακολουθεί ενάντια στην διαρροή του ευαγγελίου.
Σύμφωνα με τον Κλήμη, τον καλό χριστιανό, ο καθένας πρέπει να διαψεύδει την ύπαρξη αυτού του κρυφού αποσπάσματος ακόμα και με όρκο! Τελικά ο αγώνας του Κλήμη καρποφόρησε. Το απόσπασμα χάθηκε και ο Καρποκράτης αγνοήθηκε για 1800 έτη. Αλλά όπως λέει και ο Κλήμης: «…δεν πρέπει να ειπωθεί σε όλους τους ανθρώπους η αλήθεια»!
[(Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, γράμμα προς Θεόδωρο) …Δεν είναι όλες οι αλήθειες αληθινές]
[(Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, γράμμα προς Θεόδωρο) …δεν πρέπει να παραδεχτούμε ότι αυτό είναι το μυστικό ευαγγέλιο του Μάρκου, ακόμα και με όρκο πρέπει να το αρνηθούμε]
[(Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, γράμμα προς Θεόδωρο) …γιατί δεν πρέπει να ειπωθεί σε όλους τους ανθρώπους η αλήθεια]
[(κατά Μάρκον, μυστικό απόσπασμα) …Και ήλθαν αυτοί στην Βηθανία, και ήταν εκεί μια γυναίκα, της οποίας ο αδερφός πέθανε. Καθώς ερχόταν, έπεσε αυτή μπροστά στον Ιησού και του είπε: «Υιέ του Δαβίδ, λυπήσου με». Αλλά οι «μαθητές» την έδιωχναν. Και ο Ιησούς, ο οποίος θύμωσε, πήγε με αυτήν στον κήπο όπου ήταν ο τάφος και αμέσως ακούστηκε μια δυνατή κραυγή από τον τάφο. Πλησιάζοντας, ο Ιησούς κύλησε την πέτρα από την εισόδου του τάφου. Και αμέσως μπήκε μέσα, όπου ήταν ο νεαρός, άπλωσε το χέρι του και τον τράβηξε επάνω, κρατώντας το χέρι του. Αλλά ο νεαρός, όταν τον αντίκρισε, τον αγάπησε και άρχισε να τον εκλιπαρεί να μείνει μαζί του. Και εξήλθαν από τον τάφο και πήγαν στο σπίτι του νεαρού, γιατί αυτός ήταν πλούσιος. Μετά από έξι μέρες του είπε ο Ιησούς τι να κάνει και το απόγευμα ο νεαρός τον πλησιάζει (τον Ιησού), φορώντας ένα (διαφανές) λινό ύφασμα επάνω στο γυμνό κορμί. Και αυτός (Ιησούς) έμεινε αυτήν την νύχτα μαζί του, για να του διδάξει το μυστικό της βασιλείας του Θεού. Και από εκεί σηκώθηκε (ο νεαρός) και πέρασε πίσω στην άλλη μεριά του Ιορδάνη.]
[(κατά Μάρκον 14:50) …όλοι τότε τον εγκατέλειψαν και έφυγαν. Ένας νεαρός τον ακολούθησε (τον Ιησού) περιτυλιγμένος με ένα (λεπτό) ύφασμα επάνω στο γυμνό του κορμί, αλλά τον (νεαρό) έπιασαν οι άλλοι νέοι. Αυτός (ο νεαρός) όμως άφησε το ύφασμα στα χέρια τους και έφυγε γυμνός.]
Μήπως όμως ο Ιησούς είχε και καμιά ερωτική σχέση με «μαθητή»; Για να το δούμε κι αυτό. Υπήρχε ένας «μαθητής» ονόματι Ιωάννης που ήταν ο αγαπητός «μαθητής» του Κυρίου, διότι «έσκυβε με πάθος στις διδασκαλίες του Ιησού» («σκύψε ευλογημένε» που λένε και οι σημερινοί «άγιοι» πατέρες)! Κατά βάθος ο Ιησούς με τις τεχνικές υπνωτισμού και ελέγχου του μυαλού που έμαθε στην Αίγυπτο, έσβησε «το σκληρό δίσκο» από το μυαλό του Ιωάννη και έβαλε στο μυαλό του τις αρρωστημένες ορέξεις του.
[(πράξεις του Ιωάννη στοίχος 90, απόκρυφα) …ήρθα κρυφά κοντά του (στον Ιησού) γιατί με αγαπούσε, σαν να μη με έβλεπε, σηκώθηκα και κοίταξα στον πισινό του: και είδα ότι αυτός (ο Ιησούς) δεν φορούσε κανένα ρούχο, αλλά ήταν γυμνός μπροστά μας]
Η συνέχεια ΕΔΩ