Για να δούμε και κάτι άλλο. Ήταν όμορφος ο Ιησούς; Υπάρχει σε όλο τον κόσμο η εντύπωση ότι ήταν όμορφος, ψηλός, λεπτός, με ξανθά μακριά μαλλιά και γαλανά ματιά. Όλοι έχουμε αυτή την εικόνα στο μυαλό μας, μια εικόνα που μας έχουν πλασάρει οι αγιογράφοι και το Χόλυγουντ!
Πάω γυρεύοντας, μου φαίνεται, για να φάω κανέναν αφορισμό! Λοιπόν, θα τα πω και ο… Θεός βοηθός! Ο Κύριος ήταν κοντός, φαλακρός και άσχημος. Επίσης είχε χοντρό μούσι, όπως είχαν και οι διδασκαλίες του! Αυτό μας το επιβεβαιώνουν ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, τα απόκρυφα του Ιωάννη, τα απόκρυφα του Πέτρου αλλά και ο μέγας χριστιανός πατέρας Ωριγένης (178 μ.Χ) που ευνουχίστηκε μόνος του για χάρη του Ιησού! Θου φυλακή το στόματί μου Κύριε!
[(πράξεις του Πέτρου, απόκρυφα) …Ο προφήτης λέει για αυτόν (Ιησού): τον είδαμε και δεν είχε ούτε ομορφιά ούτε ανάστημα]
[(Κλήμης ο Αλεξανδρεύς) …αλλά ότι ο Κύριος είχε μια άσχημη εξωτερική εμφάνιση, αυτό το αποδεικνύει το πνεύμα (προφητεία) του Ησαΐα… «η μορφή του μισητή και κατώτερη από τους ανθρώπους».]
[(Ωριγένης, κατά Κέλσου) …Ομόφωνα λοιπόν είναι καταγραμμένο, πως το σώμα του Ιησού ήταν κακόμορφο, αλλά όχι αγενές όπως λέει ο Κέλσος (ακόμη δεν αναφέρεται ξεκάθαρα εάν ήταν κοντός).]
[(πράξεις του Ιωάννη 90, απόκρυφα) …και αυτός (ο Ιησούς), γυρνώντας προς εμένα, φαινόταν σαν άντρας με μικρό ανάστημα (κοντός) και έπιασε το μούσι μου και το τραβούσε]
[(πράξεις του Ιωάννη 88, απόκρυφα) …όταν αυτός (ο Ιησούς) διάλεξε τον Πέτρο και τον Ανδρέα (για μαθητές), οι οποίοι ήταν αδέρφια, αυτός (ο Ιησούς) ήρθε προς εμένα και τον αδερφό μου, λέγοντας: Έχω ανάγκη από εσάς, ελάτε προς εμένα. Και ακούγοντας αυτό ο αδερφός μου είπε: Ιωάννη, τι έχει αυτό το παιδί που είναι στην ακτή και μας φωνάζει; Και εγώ είπα: Ποιο παιδί; …Αυτός (Ιησούς) φαινόταν σε εμένα σχεδόν φαλακρός, αλλά το μούσι του πυκνό και πεταχτό, αλλά στον Ιακώβ (φαινόταν) σαν έναν νεαρό, που το μούσι του μόλις βγήκε]
Σκατόφατσα ο Ιησούς, λοιπόν. Και αδελφή! Ξέρω ότι σας χάλασα ακόμα και την φυσική εικόνα που είχατε για τον Ιησού! Να δω λοιπόν τί μπορώ να κάνω για την Ανάστασή του!
Όλοι μαζί δυνατά: Χριστόός ανέέστηη έέκ νεεκρώώώών
Συγνώμη, παρασύρθηκα λίγο, αλλά μετά από αυτά που σας είπα, πιστεύετε ακόμα στην «Ανάσταση»; Τότε θα πρέπει να σας πω πώς έγινε στην πραγματικότητα όλη αυτή η «φάση»! Η ιστορία ξεκινά κάπως έτσι:
Η συμμορία του Ιησού είχε βαριές ελλείψεις σε χρήματα και τροφή, γιατί ήταν πολλά άτομα, πάνω από 100, ίσως και 500. Για αυτό έπρεπε ξανά και ξανά να σκαρφίζεται καινούργια κόλπα, όπως τον δαιμονισμένο άντρα, τον οποίο γιατρεύει ο Ιησούς διώχνοντας τα δαιμόνια σε ένα κοπάδι γουρούνια που μετά πέφτουν στην θάλασσα και πνίγονται. Βέβαια ο δαιμονισμένος άντρας ήταν «ηθοποιός», κάποιος από τους 72 που πήγαιναν πριν τον Ιησού σε διάφορα μέρη και έκαναν τους «δαιμονισμένους», τους «παράλυτους», τους «τυφλούς» κλπ που «θεράπευε» με «θαύματα» ο Ιησούς. Και τα γουρούνια, που άνηκαν στους ντόπιους κατοίκους (προφανώς εθνικούς, γιατί οι εβραίοι δεν τα τρώνε τα χοιρινά), πνίγονταν από την συμμορία για να καταλήξουν στο στομάχι τους! Και δεν πα να λέει ο Πατέρας Γιαχβέ ότι δεν πρέπει να τρώνε γουρούνια! Άμα πεινάς θα κωλώσεις στα γουρούνια;
Αυτό το «τρικ» ήταν βέβαια επικίνδυνο αφού δεν ήξεραν ποτέ πως θα αντιδράσουν οι ιδιοκτήτες, που συνήθως τους έδιωχναν μετά από τέτοιες «θεατρικές παραστάσεις». Σε αυτήν την μιζέρια άρχισαν να δημιουργούνται διάφορες εντάσεις μεταξύ Ιησού και «μαθητών» ιδιαίτερα με τον υπαρχηγό τον Πέτρο. Έτσι ο Ιησούς αποφασίζει να διαλύσει αυτό το «τσίρκο Μεντράνο».
[(κατά Λουκάν 8:32,37) ...Εκεί κοντά ήταν ένα κοπάδι από πολλούς χοίρους που έβοσκαν στο βουνό, και τα δαιμόνια παρακαλούσαν τον Ιησού να τους επιτρέψουν να μπουν στους χοίρους, και τους επέτρεψε. Βγήκαν, λοιπόν τα δαιμόνια από τον άνθρωπο και μπήκαν στους χοίρους. Το κοπάδι όρμησε προς τον γκρεμό και πνίγηκε…Τότε όλο το πλήθος από την περιοχή των Γαδάρων παρακαλούσαν τον Ιησού να φύγει από κοντά τους, γιατί τους έπιασε μεγάλος φόβος. Εκείνος μπήκε στο πλοιάριο για να γυρίσει πίσω.]
[(ευαγγέλιο του Ιακώβ, απόκρυφα) …(Ιησούς) «επιθυμείται να γίνεται ολοκληρωμένοι;» Μετά απάντησε ο Πέτρος: «Κύριε, τρεις φορές μας είπες να γίνουμε ολοκληρωμένοι, αλλά εμείς είμαστε ολοκληρωμένοι» …Και ο Πέτρος απάντησε σε όλα αυτά και είπε: «Μερικές φορές μας οδηγείς στο Βασίλειο του Ουρανού, άλλες φορές μας τραβάς μακριά από το Βασίλειο του Ουρανού. Μερικές φορές μας πείθεις να πιστέψουμε και μας υπόσχεσαι ζωή, τις άλλες φορές μας διώχνεις από το Βασίλειο του Ουρανού»]
[(κατά Ματθαίον 16:23) …και ο Ιησούς γύρισε και είπε στον Πέτρο: Φύγε από μπροστά μου, Σατανά! Εσύ μου γίνεσαι εμπόδιο γιατί δεν σκέφτεσαι όπως θέλει ο θεός, αλλά όπως θέλουν οι άνθρωποι]
[(ευαγγέλιο του Ιακώβ, απόκρυφα) …Ιδού, θα φύγω (εγώ ο Ιησούς) από εσάς (τους μαθητές). Φεύγω τώρα και δεν επιθυμώ πλέον να είμαι κοντά σας, όπως και εσείς δεν επιθυμείται (να είμαι κοντά σας)]
Μετά από 3 χρόνια περιοδεία, νηστικοί και κουρασμένοι φτάνουν στην Ιερουσαλήμ που ήταν υπό την Ρωμαϊκή διοίκηση του Πιλάτου. Εκεί επινοούν ένα «κόλπο» για το πως θα αρπάξουν χρήμα και φαγητό: Στην πόλη υπήρχε ο γιγάντιος ναός του Σολομώντος, τον οποίο έχτιζε επί δεκαετίες στην παλαιά θέση του ο «κακός» Ηρώδης. Δίπλα στον ναό κατασκευάστηκε μια πλατεία για να μπορούν οι έμποροι να τοποθετούν στους πάγκους τους και να πωλούν τα απαραίτητα εμπορεύματα για τις θρησκευτικές ανάγκες των πιστών (ζώα και άλλα αντικείμενα για τις θυσίες, σκεύη, προσφορές κλπ) και οι «τραπεζίτες» της εποχής τους πάγκους για ανταλλαγή χρημάτων, αφού οι πιστοί έρχονταν από διάφορα μέρη με διαφορετικά νομίσματα. Παρ’ όλο που η αγορά δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί τις ανάγκες του Ναού και των πιστών και ήταν έξω από τον ναό, ο Ιησούς, με την δικαιολογία ότι ο ναός δεν ήταν προορισμένος για το εμπόριο αλλά για την προσευχή, εισβάλει με σπαθιά και όλους τους μαθητές στην αγορά και διώχνει τους εμπόρους. Βέβαια (εκτός από ένα ξύλο, ή ένα σχοινί σαν μαστίγιο) δεν είναι γραμμένο ότι χρησιμοποίησε τους «μαθητές-συμμορίτες» με τα σπαθιά, αλλά αυτός είναι ο μόνος δυνατός τρόπος για να διώξεις αυτόν τον όχλο των ανθρώπων χωρίς να φας «το ξύλο της αρκούδας». Για προσπαθήστε να διώξετε έστω και έναν έμπορο από τον πάγκο του! Τη βάψατε!
Για να μην ξεφεύγουμε όμως από την ιστορία, τελικά πέτυχε το «κόλπο», όλοι οι έμποροι έφυγαν και οι μαθητές άρπαξαν ότι βρήκαν εκεί. Υπήρχε και ένα παγκάρι που οι περαστικοί έριχναν χρήματα για την ενίσχυση του ναού (και του τότε παπαδαριού), που ο Ιησούς με την συμμορία του παρακολουθούσαν τις προηγούμενες ημέρες πόσα χρήματα έριχναν οι περαστικοί! Πήραν και τα χρήματα από αυτό το παγκάρι! Δυστυχώς όμως για τον Ιησού και την «συμμορία» του, η φασαρία που προκάλεσε έφτασε και στα αφτιά των Ρωμαίων. Οι Ρωμαίοι ήξεραν ότι σε κάθε επανάσταση γίνεται και κατάληψη του ναού, όπως έγινε το 66 μ.Χ. από τους Σικάριους και Ζηλωτές, οι οποίοι έδιωξαν τους ιερείς και έβαλαν δικούς τους. Για αυτό ανησύχησαν και έστειλαν στρατό, για να εξετάσει το συμβάν και να πιάσουν τον Ιησού.
[(κατά Μάρκον 12:41-44 Και τότε κάθισε ο Ιησούς απέναντι από το γαζοφυλάκιο (παγκάρι) και έβλεπε πως ο λαός έριχνε χάλκινα νομίσματα στο γαζοφυλάκιο (παγκάρι). Και πολλοί πλούσιοι έριχναν πολλά. Και ήλθε μία φτωχή χήρα και έριξε δύο λεπτά, το οποίο σημαίνει ένα κοδράντην. Και αφού φώναξε τους μαθητές του τους είπε• «αλήθεια σας λέω, ότι αυτή η φτωχή χήρα έριξε στο κουτί πολύ περισσότερα από όλους τους άλλους. Όλοι έριξαν από το περίσσευμά τους, αυτή δε από τις στερήσεις της έβαλε όλα όσα είχε, όλη τη ζωή της».]
Η συμμορία κατά την φυγή σκορπίζεται και ο Ιησούς με τους 12 «υπαρχηγούς» καταφέρνει να κρυφτεί σ’ ένα ελαιοτριβείο στο όρος των ελαιών, αλλά όχι να διαφύγει από την πόλη, διότι η πόλη είχε τείχη και πύλες που φυλασσόταν.
[(κατά Μάρκον 13:3) Και ενώ καθόταν (ο Ιησούς) στο όρος των Ελαιών απέναντι από τον ναό…]
Έτσι αναγκάστηκε ο Ιησούς να φτιάξει ένα πανούργο σχέδιο για να σώσει το «τομάρι» του: «Κάποιος» αντικαταστάτης θα έπρεπε να παραδοθεί στους Ρωμαίους με το όνομα του «Ιησού» ώστε ο ίδιος να ξεφύγει από την πόλη! Αυτός ο «κάποιος» έπρεπε να είναι έμπιστος, ευκολόπιστος και προφανώς κάποιος από τους «μαθητές».
Όσο τρελό και να ακούγεται αποφάσισε ότι το κορόιδο θα ήταν ο Ιούδας του Σίμωνος, ο καλούμενος και Ισκαριώτης! Αυτός ταίριαζε τέλεια: Έμπιστος, αφού το απέδειξε σαν οικονόμος του ταμείου της συμμορίας, αλλά και φανατικός, διότι λεγόταν «Ισκαριώτης», δηλαδή Σικάριος, επαναστάτης, τρομοκράτης! Πιθανόν ο Ιησούς να έπεισε τον Ιούδα λέγοντάς του ότι χρειαζόταν έναν αντιπερισπασμό για να ξεφύγει και να ξεκινήσει σαν «Μεσσίας» μια επανάσταση. Βέβαια μπορεί απλά να τον υπνώτισε ή να τον γέμισε ναρκωτικά. Μια άλλη εκδοχή (η πιο πιθανή και τεκμηριωμένη) είναι να έβαλαν κλήρο και με κόλπο να «κέρδισε» ο Ιούδας!
[(πράξεις των αποστόλων 1:16-17) …έδει πληρωθήναι την γραφήν ταύτην ην προείπε το Πνεύμα το άγιον διὰ στόματος Δαυίδ περί Ιούδα του γενομένου οδηγού τοις συλλαβούσι τον Ιησούν, ὅτι κατηριθμημένος ην συν ημίν και έλαχε τον κλήρον της διακονίας ταύτης…]
Παρένθεση εδώ. Αν καταλάβατε καλά, ό,τι κι αν έγινε, είτε ο Ιούδας πήγε να πει στους Ρωμαίους που κρύβεται ο Ιησούς είτε ο Ιούδας πήρε τη θέση του Ιησού (το πιο σίγουρο αφού τεκμηριώνεται από τα γραπτά της εποχής όπως θα δούμε), αυτό έγινε με κλήρο που έβαλαν μεταξύ τους οι «μαθητές» και ο κλήρος της διακονίας αυτής έλαχε στον Ιούδα! Παραμύθια της Χαλιμάς η προδοσία! Κλείνει η παρένθεση.
Την ίδια νύχτα φεύγει ο Ιησούς από το ελαιοτριβείο και πηγαίνει στους ρωμαίους σαν «απλός πολίτης» που τυχαία ανακάλυψε το κρησφύγετο των «επαναστατών» και τους λέει που βρίσκονται. Αμέσως οι ρωμαίοι συντάσσουν μια στρατιωτική μονάδα, την λεγόμενη «σπείρα» αποτελούμενη από 500 μέχρι 1000 άντρες συν ιππικό και ακολουθούν τον Ιησού. Οι «μαθητές», γνωρίζοντας το σχέδιο, όταν πλησιάζει ο στρατός εξαφανίζονται, μόνο ο Ιούδας μένει και προσποιείται τον Ιησού. Τον συλλαμβάνουν, τον καταδικάζουν για προσπάθεια σφετερισμού του εβραϊκού θρόνου και τελικά τον σταυρώνουν.
Άντε να βρούμε τώρα τις αποδείξεις που θα σας πείσουν για όλη αυτή την ανατροπή της ιστορίας! Να έχουμε δηλαδή τον Ιησού να «προδίδει» τον Ιούδα και όχι τον Ιούδα να «προδίδει» τον Ιησού! Για να δούμε τι υπάρχει. Υπάρχουν τρεις αποδείξεις:
Ο Ιησούς και όλοι «μαθητές» στη συνέχεια ξαναεμφανίζονται μετά την «Ανάσταση του Χριστού» αλλά μόνο ο Ιούδας λείπει!
Γράφτηκαν, κατά λάθος, δυο διαφορετικές εκδοχές του ύποπτου θανάτου του Ιούδα: Στο «κατά Ματθαίον» αυτοκτονεί με ένα σχοινί, ενώ στις «πράξεις αποστόλων» πέφτει στο χώμα και σκίζεται η κοιλιά του! Υπάρχει και μια περίεργη αναφορά στις «πράξεις των αποστόλων», ότι μετά την «ανάσταση του Ιησού» υπάρχουν και οι 12 απόστολοι. Αυτό το μπέρδεμα έγινε για να «καλύψουν» το «κόλπο» με τον Ιούδα!
Στα απόκρυφα του Ναγκ Χαμαντί, Μεγάλος Σηθ, ο Ιησούς, γελώντας, λέει ότι άλλος πέθανε στη θέση του και αυτός ήταν ο Σίμων, δηλαδή ο Ιούδας Σίμων.
[(κατά Μάρκον 14:50) …όλοι τότε τον (Ιησού) εγκατέλειψαν και έφυγαν]
[(Μεγάλος Σηθ, δεύτερος λόγος, απόκρυφα) …ήταν ένας άλλος που σήκωσε το σταυρό, τον λέγανε Σίμων. Σε άλλον έβαλαν το στεφάνι με τα αγκάθια, εγώ (ο Ιησούς) γέλαγα για την άγνοια και την εξαπάτηση τους.]
[(πράξεις των αποστόλων 25:19) …απεναντίας, είχαν μαζί του κάτι διαφορές για ζητήματα της θρησκείας τους, και για κάποιον Ιησού που είχε πεθάνει, αλλά ο Παύλος ισχυριζόταν ότι ζει]
[(πράξεις των αποστόλων 1:18) …ο άνθρωπος αυτός (Ιούδας) με τα λεφτά που πήρε ως αμοιβή για το έγκλημα του, αγόρασε ένα χωράφι. Έπεσε όμως με το πρόσωπο στην γη, σκίστηκε η κοιλιά του και χύθηκαν όλα τα σπλάχνα του.]
[(κατά Ματθαίον 27:5) …Ο Ιούδας τότε πέταξε τα αργύρια στο ναό, έφυγε και πήγε και κρεμάστηκε]
[(προς Κορινθίους Α, 15:5) …αναστήθηκε (ο Ιησούς) την τρίτη μέρα και εμφανίστηκε στον Κηφά (Πέτρο), έπειτα στους Δώδεκα. Έπειτα εμφανίστηκε (ο Ιησούς) σε περισσότερους από πεντακόσιους αδερφούς συγχρόνως]
[(κατά Ιωάννην 19:19) …Ο Πιλάτος διέταξε επίσης και έγραψαν μια επιγραφή και την τοποθέτησαν επάνω στον σταυρό. Κι έγραφε: ο Ιησούς ο Ναζωραίος, Βασιλιάς των Ιουδαίων (ως αιτία της καταδίκης του)]